Новини

port logo-ua

Вантажообіг контейнерів через українські порти до 2025 року може зрости на третину, - АМПУ

Під час II Міжнародної транспортної конференції високого рівня «Інтегровані транспортні коридори Європа - Азія» і XI «Чорноморського контейнерного саміту» керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс окреслив основні вектори для розвитку портів України, збільшення вантажопотоків і розвитку контейнерних перевезень. Заходи відбулися на минулому тижні в Одесі.

 

За словами Райвіса Вецкаганса, зараз АМПУ працює одразу за трьома напрямками для того, щоб українські порти стали привабливими для партнерів. «Застосування інноваційних практик призводить до усунення бар'єрів і підвищення конкурентоспроможності українських портів. Основні інновації - це впровадження єдиного морського вікна, розробка нової методики розрахунку ставок портових зборів, днопоглиблення за стандартами FIDIC. Таким чином ми усуваємо технічні, інфраструктурні бар'єри і робимо наші порти більш привабливими для партнерів», - зазначив під час виступу на II Міжнародної транспортної конференції високого рівня «Інтегровані транспортні коридори Європа — Азія» - Райвис Вецкаганс.

 

Також він зазначив, що для залучення нових партнерів АМПУ здійснює капітальні інвестиції в стратегічно важливі об'єкти інфраструктури - проводить днопоглиблення, реконструює і будує причали, усуває вузькі місця в припортових залізничних станціях, збільшує власний спеціалізований флот. Зараз в стадії реалізації знаходиться низка великих інфраструктурних проектів, серед яких днопоглиблення підхідного каналу та акваторії в порту «Южний», днопоглиблення в порту «Чорноморськ», а також проекти з реконструкції і будівництва причалів. За результатами проведення міжнародних торгів переможцями стали компанії з ТОП-5 світових лідерів в сфері днопоглиблення.

 

«Уже в цьому році АМПУ інвестує в розвиток портової галузі понад 3 млрд грн. Збільшення обсягів інвестицій дозволить реалізовувати спільні проекти, значимі для держави, такі як з Cargill і М.В. Карго, HHLA, Risoil, Kernel, Bunge і Louis Dreyfus. У цих проектах приватні інвестори будують потужності для перевалки і зберігання вантажів, а АМПУ проводить днопоглиблення, реконструює причальні і гідротехнічні споруди», - зазначив керівник АМПУ.

 

Презентація. Презентація. Партнерство бізнесу і АМПУ. Конкурентоспроможність, інновації, ліквідація бар'єрів

 

Також АМПУ веде активну роботу по нарощуванню вантажопотоків, зокрема, за рахунок збільшення перевалки контейнерів в портах. Під час XI «Чорноморського контейнерного саміту» Райвіс Вецкаганс зазначив, що в даний час ведеться активна робота щодо зниження з 2018 року портових зборів, що дозволить ще інтенсивніше нарощувати вантажообіг в портах, в тому числі в режимі «транзит».

 

Крім цього, на думку керівника АМПУ, з приходом Hutchison Port в порт Чорноморськ відбудеться приріст контейнерного вантажообігу і посилиться конкуренція на ринку. «Потрібно шукати інвесторів в активи державних стивідорних компаній, щоб термінали, які сьогодні неконкурентоспроможні, наприклад, як в Чорноморському порту, могли розвивати свої потужності», - зазначив Райвіс Вецкаганс.

 

За прогнозами АМПУ, вантажообіг контейнерів через порти України до 2025 року при найбільш ймовірному сценарії може зрости на третину - до 756 тис. TEU. Відзначимо, що в 2016 році обіг контейнерів склав 579,5 тис. TEU.

 

Презентація. АМПУ і контейнерні перевезення: статус, завдання, кроки для розвитку

 

2017091402

 

2017091403

 

2017091404

bottom logo

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2017 | Privacy policy