Новини

port logo-ua

Затверджено проект реконструкції причалу №4 морського порту Маріуполь для майбутнього зернового терміналу

Міністерство інфраструктури України затвердило проект реконструкції гідротехнічної частини причалу №4 морського порту Маріуполь. Відповідний наказ - важливий крок на шляху реалізації Адміністрацією морських портів України (АМПУ) проекту, який дає можливість найближчим часом приступити до реконструкції причалу №4 для будівництва майбутнього зернового терміналу ДП «Маріупольський МТП».

 

Проектна документація була розроблена ДП «Державний проектно-вишукувальний та науково-дослідний інститут морського транспорту «ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ».

За результатами відкритих торгів в електронній системі державних закупівель Prozorro визначено підрядника, який проведе реконструкцію причалу. Ним стало ТОВ «Підприємство «МАСТ-БУД». Претензій та заперечень щодо обраного системою Prozorro переможця не надходило. Компанія запропонувала виконати роботи за 136,6 млн грн. В результаті реконструкції довжина причалу № 4 складе 234 м, глибина біля причалу - 9,75 м. Проведення робіт дозволить продовжити термін експлуатації причалу ще на кілька десятиліть. Нормативний термін виконання робіт - 18 місяців.

 

«Реконструкція причалу №4 є важливою складовою в реалізації проекту будівництва зернового терміналу в порту Маріуполь. Влітку 2017 року АМПУ взяла на себе зобов'язання виконати реконструкцію причального фронту, а саме причалів №3-4, в тилу яких державна стивідорна компанія ДП «Маріупольський МТП» має намір побудувати зерновий термінал. Дані зобов'язання закріплені в Меморандумі. Наша мета - збільшення вантажопотоків. Очікуємо, що як тільки будуть фіналізовані і отримані всі дозвільні документи підрядник приступить до будівництва і реалізації проектних рішень та виконає роботи якісно й своєчасно», - зазначив Райвіс Вецкаганс.

 

Протягом 2017 року в тилу причалу №4 державним стивідором ДП «Маріупольський МТП» проводилася підготовча робота для будівництва зернового терміналу. На даний час здійснюється монтаж зернової машини NEUERO, який завершиться до кінця березня цього року, а за кілька місяців ДП ​​«Маріупольський МТП» планує розпочати будівництво об'єкта. Паралельно з цим йде розвиток двох інших об'єктів продовольчого кластеру - масляного терміналу і сучасного зерносховища підлогового типу.

 

Відзначимо, що затвердженню документації на стадії Проект передувала велика підготовча робота. Були виконані інженерно-геологічні вишукування і інженерні обстеження причалу, розроблено та проведено комплексну державну експертизу техніко-економічного обґрунтування, яке схвалене Міністерством інфраструктури України, розроблена стадія «Проект», по якій також отримано позитивний висновок державної експертизи.

 

На даний момент завершена розробка робочої документації. Пакет необхідних документів для подальшого оформлення титулу об'єкта будівництва знаходиться на етапі узгодження. Укладено договори на виконання будівельних робіт та авторського нагляду. Проведення технічного нагляду за будівництвом планується виконати фахівцями адміністрації Маріупольського морського порту. На даний момент також готуються документи для отримання дозволу ДАБІ на виконання будівельних робіт.

 

Довідка

 

Причал №4 був побудований у 1889 році і реконструйований у 1970 - 1973 роках. Причал входить до складу 1-го Вантажного району морського порту Маріуполь, розташованого у північно-західній частині Хлібної гавані, і є складовою частиною її морського перевантажувального фронту.

 

2018030101

bottom logo

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2017 | Privacy policy