Новини

port logo-ua

Адміністрація Миколаївського порту просить екоінспекції та міські служби звернути увагу на забруднення акваторії порту міськими стоками

Адміністрація Миколаївського морського порту закликає екологічну інспекцію та міські служби звернути увагу на систематичне забруднення акваторії порту міськими стоками.

 

Так, на поточному тижні під час огляду акваторії порту було виявлено факт забруднення води Бузького лиману, а саме викид із транзитного міського зливового колектору в районі причалу №0 господарсько-побутових стоків (в т.ч. сточно-фекальні води, сміття) з твердими плавучими частинками.

 

В ході візуального спостереження було виявлено, що орієнтовна довжина плями становить 800 м уздовж причалів № 0-7 і шириною 3-4 м від причальної лінії, що зафіксовано засобами фото і відео фіксації. До роботи по ліквідації забруднення був залучено спеціалізоване судно МНМС - 101.

 

Протягом декількох годин пляма було ліквідовано, а про факт скидання були оповіщені Миколаївводоканал, Департамент житлово-комунального господарства, а також екологічні служби.

 

Відзначимо, що дане питання не одного разу піднімалося адміністрацією гавані, як на рівні відповідних служб, так і на рівні обласної ради.

 

Раніше, за ініціативою адміністрації Миколаївського порту було проведено спільну нараду з представниками комунальних служб і власників колектору збору стічних вод, на якій порушувалося питання забруднення та пропонувалися варіанти вирішення.

 

У той же час, підкреслюємо, що представники екоінспекції неодноразово бували в Миколаївському морському порту зі спробами відбору проб ізольованого баласту. Чим викликали множинні протести капітанів іноземних суден, і, як наслідок шкодили іміджу України та Миколаївського порту, зокрема.

 

Адміністрація Миколаївського морського порту закликає керівництво екологічної інспекції та міські служби вирішити питання забруднення Бузького лиману міським колектором, а не завдавати шкоди іміджу нашої країни.

 

Прес-служба адміністрації Миколаївського морського порту

На території морського порту «Южний» «виявлено» невстановлений плавзасіб

29 березня 2016 року в адміністрації морського порту «Южний» пройшли командно-штабні навчання з організації оповіщення та взаємодії з правоохоронними органами і офіцерами охорони суден у випадку виявлення біля причалу адміністрації невстановленого маломірного плавзасобу з невідомими особами на борту.

 

За умовами навчань черговий офіцер Служби морської безпеки отримав телефонне повідомлення щодо виявлення біля причалу адміністрації маломірного плавзасобу з невідомими особами на борту.

 

Доповівши керівництву СМБ та отримавши необхідні розпорядження щодо подальших дій, офіцер СМБ здійснив оповіщення взаємодіючих правоохоронних органів та чергових служб безпеки (охорони) суб’єктів господарювання морського порту «Южний» згідно схеми оповіщення.

 

Район можливого швартування маломірного плавзасобу був очеплений силами військовослужбовців ВПС «Південний» та працівниками підрозділу поліції охорони. Доступ до небезпечної зони працівників філії та сторонніх організацій було заблоковано.

 

Поставлені учбові цілі були виконані в повному обсязі.

 

За результатами навчань керівництвом служби морської безпеки адміністрації морського порту «Южний» було проведено аналіз дій працівників СМБ та взаємодіючих сил ВПС «Південний» і підрозділу поліції охорони.

 

Прес-служба адміністрації морського порту «Южний»

 

 

 

 

Офіційне повідомлення адміністрації морського порту «Южний»

В останні дні на ряді інтернет-сайтів була розміщена інформація щодо процедури проведених електронних закупівель морського порту «Южний» в системі «Prozorro». Адміністрація порту вважає за необхідне прокоментувати дану ситуацію.

Здійснення закупівель товарно-матеріальних цінностей Южненською філією ДП «АМПУ» (ЮФ ДП «АМПУ») в системі «Prozorro» здійснюється відповідно до «Положення про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг в ЮФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП «Южний»), затвердженим наказом начальника ЮФ ДП «АМПУ» №543 від 31.07.15 р, а також правилам електронного майданчика, на якій розміщується інформація про плановані закупівлі.

Згідно з цим нормативним актом наказом № 367 від 20.05.15 року сформована Робоча група з визначення результатів електронних торгів до складу якої входять фахівці з фінансів, економіки, внутрішньої безпеки, керівники юридичної служби, підрозділів порту.

ЮФ ДП «АМПУ» зареєстрована на електронному майданчику  http://e-tender.biz, де розміщує свої оголошення по проведеним торгам.

Щодо інформації, викладеної поруч інтернет-ЗМІ повідомляємо наступне:

Щодо предмету закупівлі 25.29.1 - «Резервуари і ємності металеві, інші» (44600000-6 «Резервуари і контейнери; радіатори та котли центрального опалення»); 31.09.1 ​​«Меблі, інші» (39100000-3 «Меблі») (Контейнер металевий; шафа картотечний, ліжка розкладні на ламелях).

1. Очікувана вартість закупівлі становила 185 000 грн. без ПДВ.

2. У даних торгах брали участь 2 організації ТОВ «Юг Інвест Трейдинг» з пропозицією 162 750 грн. без ПДВ і ТОВ «Юнітрейд-Юг» з пропозицією 184 000 грн. без ПДВ.

3. За результатами проведеної оцінки пропозицію ТОВ «Південь Інвест Трейдинг» була відхилена в зв'язку невідповідністю вимог Замовника, а саме:

- Невідповідність умов оплати з боку Замовника;

- Не всі представлені сертифікати відповідності мали належний термін дії;

- Не був представлений пакет документів, зазначений у кваліфікаційних вимогах.

На підставі викладеного, відповідно до чинних нормативних документів, пропозиція ТОВ «Юг Інвест Трейдинг» була відхилена протоколом №29 Засідання постійно діючої робочої групи з визначення результатів електронних закупівель.

Пропозиція ТОВ «Юнітрейд-Юг» не перевищувала очікуваної вартості і джерел фінансування. Рішення робочої групи прийнято відповідно до чинних нормативних документів і правилами системи «Prozorro». Скарги чи звернення до органу оскарження системи «Prozorro» не зареєстровані.

Щодо предмету закупівлі 25.11.2 «Вироби конструкційні металеві та їх частини» (39100000-3 «Меблі»); 28.29.3 «Устаткування для зважування і вимірювання промислове, побутове та іншого призначення»; (38300000-8 «Вимірювальні прилади») 30.99.1 «Засоби і обладнання транспортні, інші, н.в.т.д.» (34911000-6 «Гужові і ручні візки, транспортні засоби з немеханическим приводом»).

1. Очікувана вартість закупівлі становила 194 100 грн. без НДС.

2. У даних торгах брали участь 2 організації: ТОВ «Теамаркет» з пропозицією 62 010 грн. з ПДВ та ТОВ «Стандарт-інжиніринг» з пропозицією 193 594, 40 грн. без НДС.

3. За результатами проведеної оцінки пропозицію ТОВ «Теамаркет» було відхилено в зв'язку з невідповідністю технічним вимогам Замовника в частині обсягу закупівлі - з шести закуповуваних найменувань ТМЦ фірма запропонувала лише одне.

Таким чином, протоколом №30 Засідання постійно діючої робочої групи з визначення результатів електронних закупівель акцептовано пропозицію ТОВ «Стандарт-інжиніринг». Рішення робочої групи прийнято відповідно до чинних нормативних документів і правилами системи «Prozorro».

Щодо предмету закупівлі 23.12.1 - «Скло листове сформоване і оброблене» (14820000-5 «Скло»); 26.52.1- «Годинники (крім частин і годинникових механізмів)» (39254000-7 «Пристрої для вимірювання часу»); 25.99.1 - «Вироби для ванн і кухні, металеві» (39200000-4 «Меблева фурнітура»); 25.91.1- «Барабани і подібні вмістища зі сталі» (44600000-6 «Резервуари і контейнери; радіатори та котли центрального опалення») (дзеркала, годинник, приладдя для туалетних кімнат з нерж. матеріалу, корзина, відро для сміття, скребок кухонний , каністри).

1. Очікувана вартість закупівлі становила 40 514 грн. без НДС

2. У даних торгах брали участь 2 організації: ТОВ «Офісцентр» з пропозицією 17 900 грн. без ПДВ і ТОВ «Компанія «Стимпекс» з пропозицією 39 790 грн. без НДС.

3. За результатами проведеної оцінки пропозицію ТОВ «Офісцентр» було відхилено в зв'язку з наданням учасником листа №312 від 24.03.16 в якому повідомляється про неможливість проведення поставки в зв'язку з допущеною помилкою при розрахунку вартості ТМЦ.

У зв'язку з вищевикладеним протоколом №25 від 24.03.16 акцептована пропозиція ТОВ «Компанія «Стимпекс». Рішення робочої групи прийнято відповідно до чинних нормативних документів і правилами системи «Prozorro».

Щодо предмету закупівлі 14.13.2 «Одяг верхній інший, чоловічий та хлопчачий» (18200000-1 «Верхній одяг»); 14.14.2 «Білизна спідня, а не трикотажна» (18300000-2 «Предмети одягу»); 14.14.3 «Теніски, майки та інші натільні фуфайки, трикотажні» (18330000-1 «Футболки та сорочки»); 14.19.2 «Одяг дитячий, одяг інший та аксесуари одягу інші, з текстильного полотна, крім трикотажних» (18400000-3 «Спеціальний одяг і аксесуари»; 18100000-0 «Формений одяг, спеціальний робочий одяг і аксесуари»); 14.19.3 «Аксесуари одягу з натуральної шкіри; одяг виготовлений з фетру або нетканих полотен; одяг готовий »(18400000-3« Спеціальний одяг і аксесуари »); 14.19.1 «Дитячий одяг, спортивні костюми та інший одяг, аксесуари та деталі одягу трикотажні» (18100000-0 «Формений одяг, спеціальний робочий одяг і аксесуари»); 14.39.1 «Светри, пуловери, кардигани, жилети та подібні трикотажні вироби» (18235000-5 «пуловерів та подібні вироби»); 14.19.4 «Капелюхи та головні убори» (18440000-5 «Капелюхи та головні убори»); 14.12.3 «Одяг робочий інший» (18100000-0 «Формений одяг, спеціальний робочий одяг і аксесуари»); 15.20.1 «Взуття різне, крім спортивного, захисного та ортопедичного» (18800000-7 «Взуття»).

1. Очікувана вартість закупівлі становила 559 921,60 грн. без НДС.

2. У даних торгах брали участь 2 організації: ТОВ «Українська міжнародна торгова компанія» з пропозицією 493 857 грн. без ПДВ і ТОВ «Схід-Сервіс ЮГ» з пропозицією 499 250 грн. без НДС.

3. За результатами проведеної оцінки пропозицію ТОВ «Українська міжнародна торгова компанія» було відхилено в зв'язку з тим, що в пропозиції була відсутня будь-яка інформація про кількісні та технічні характеристики предмета закупівлі.

Компанією також не був представлений пакет документів, зазначений у кваліфікаційних вимогах. На підставі викладеного протоколом № 23 від 24.03.16 акцептована пропозиція ТОВ «Схід-Сервіс ЮГ». Рішення робочої групи прийнято відповідно до чинних нормативних документів і правилами системи «Prozorro».

Варто відзначити, що при проведенні оцінки членами Робочої групи в обов'язковому порядку проводилося вивчення представленого компаніями пакета документів. Учасниками в обов'язковому порядку подаються статутні документи. За вищевказаним процедурам зв'язку між що беруть участь в торгах організаціями в статутних документах не вбачалося.

Крім цього, вважаємо абсурдом припущення про факт змови учасників торгів, так як відповідно до правил, встановлених на електронних майданчиках торги є такими, що відбулися навіть при наявності однієї пропозиції. Таким чином, відсутня логічна необхідність подачі двох пропозицій фірм, що беруть участь в змові.

Також системою «Prozorro» визначена можливість оскарження будь-яких процедур приватними і юридичними особами. У всіх зазначених торгах, скарги чи звернення до органу оскарження системи «Prozorro» не зареєстровані.

У разі необхідності адміністрація морського порту готова направити матеріали вищевказаних процедур для незалежної оцінки правильності та правомочності приємних рішень членами Робочої групи ЮФ ДП «АМПУ» за визначенням результатів електронних торгів.

Прес-служба адміністрації морського порту «Южний»

bottom logo

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2015 | Privacy policy