Новини

port logo-ua

Офіційне повідомлення щодо проведення слідчих дій

12 квітня в апараті управління ДП «АМПУ» (м.Одеса, Ланжеронівська, 1) та в адміністрації Іллічівського морського порту (м. Черноморськ, вул.Праці,6) відбулись слідчі дії (обшук з метою вилучення документів) пов’язані із взаємовідносинами підприємства із ТОВ «Спільне підприємство «Рісоіл Термінал».

Слідчі дії відбулись в рамках досудового розслідування у кримінальному провадженні №42016000000000313 на підставі ухвали Печерського районного суду м. Києва у справі №757/11663/16к.

Адміністрація морських портів України буде оперативно інформувати громадськість та засоби масової інформації про подальший розвиток розслідування

Прес-служба ДП «АМПУ»

«Водник - АМПУ» - переможець «Кубка відкриття сезону» серед команд вищої та першої ліги

Завершився традиційний турнір «Кубок відкриття сезону» для команд вищої та першої ліги міста Миколаїв.

 

У півфіналі «Водник - АМПУ» здобув перемогу над командою «Автомобіліст» з рахунком 2:0, чим забезпечив собі місце у фіналі турніру.

 

Фінал відбувся 10 квітня 2016 року між командами «Водник-АМПУ» і «Строй КА» і завершився перемогою «Водника» з рахунком 1: 0.

 

Підтримку команді надає профспілкова організація морського порту «Октябрьск» та адміністрація гавані.

 

Склад «Водника-АМПУ»: Анатолій Паскевич, Денис Яремко, Олександр Локатир, Олександр Мицик, Андрій Кочнев, Анатолій Михальчук, Руслан Єдалов, Ігор Ганусовський, Сергій Ходоровський (к), Олександр Мариненко, Дмитро Акімочкін, Олександр Прохоренко, Сергій Кателин, Владислав Мінський, Ігор Петюренко, Андрій Індіс, Віталій Лихачов, Владислав Зміївський, Сергій Козлов, Денис Васін.

 

Президент клубу Микола Пихтін, начальник команди Олександр Бучнев, адміністратор Віталій Булавський, тренер Андрій Жовжеренко.

 

Прес-служба адміністрації СМП «Октябрьск»

 

У СМП «Октябрьск» обговорили питання організації руху великовантажного транспорту

 

У вівторок 12 квітня 2016 року в адміністрації спеціалізованого морського порту «Октябрськ» відбулося розширене засідання Ради порту. Особливу увагу було приділено розгляду питань організації руху великовантажного транспорту на підприємствах Корабельного району Миколаєва, доцільність будівництва естакади, що з'єднує Корабельний район з іншими районами міста Миколаєва з метою забезпечення безперебійного руху вантажного, громадського і особистого автотранспорту незалежно від залізничних перевезень.

 

У засіданні взяв участь мер міста Миколаїв Олександр Сенкевич, який позначив готовність міста у створенні сприятливих умов для реалізації проекту будівництва естакади.

 

Було прийнято рішення організувати зустріч фахівців Корабельної адміністрації на чолі з головою Олександром Цукановим та адміністрації СМП «Октябрьск» з виїздом на залізничний переїзд з метою розробки проекту дорожньої карти.

 

У засіданні також брали участь: в.о. директора ДП СМП «Октябрьск» Костянтин Лагуткін, перший заступник директора ДП СМП «Октябрьск» Олександр Дубовий, голова адміністрації Корабельного району Олександр Цуканов, головний інженер Херсонської дирекції залізничних перевезень Одеської залізниці Сергій Топалов, Ігор Соломенко та Ірина Костюк - представники ТОВ «МСП Ніка-Тера».

 

Прес-служба адміністрації СМП «Октябрьск»

 

 

За підсумками березня Іллічівський морський порт наростив вантажообіг на 26,2%

За інформацією служби економіки адміністрації Іллічівського морського порту, в березні 2016 року обсяг вантажообігу в цілому по акваторії (без урахування ТОВ «Іллічівський морський рибний порт») склав 1 млн 832 тис. тонн, що на 26,2% вище рівня вантажообігу за аналогічний період 2015 року.

• Державним портовим оператором (ДП «ІМТП») перероблено 996 тис. тонн, що становить 54,4% загального вантажообігу порту.
• Приватними портовими операторами перероблено 836 тис. тонн (45,6% загального обсягу). В тому числі, приватними портовими операторами через причали ДП «АМПУ» - 575 тис. тонн (31,3% загального обсягу).

Перевалка експортних вантажів склала 1 млн 497 тис. тонн (приріст 67,3% до показників 2015 року), імпортних - 237 тис. тонн (73,1% від показників 2015 року), транзитних - 98 тис. тонн (49% від показників попереднього року).

Навалювальних вантажів за підсумками березня перероблено 1 млн 487 тис. тонн (приріст 46,6% до рівня 2015 року), наливних - 140 тис. тонн (80,9% від показників 2015 року), генеральних вантажів - 205 тис. тонн (77,7% від показників аналогічного періоду минулого року).

Найкращі результати за підсумками березня досягнуті в переробці руди - 692 тис. тонн (дворазове збільшення переробки до показників 2015 року), зерна - 683 тис. тонн (приріст 86,3% до рівня 2015 року), а також завантаженої автотехніки - 106 тис. тонн (приріст 72,1% до показників за аналогічний період минулого року).

В цілому по Іллічівському морському порту в березні 2016 року був оброблено 140 суден і 16 580 вагонів.

За І квартал 2016 року обсяг вантажообігу в цілому по акваторії (без урахування ТОВ «Іллічівський морський рибний порт») склав 4 млн 490 тис. тонн (на рівні показників аналогічного періоду минулого року). Найкращі показники за підсумками І кварталу 2016 року досягнуто в переробці зерна - 1 млн 876 тис. тонн (приріст 51,1% до показників за минулий рік), завантаженої автотехніки - 264 тис. тонн (приріст 16,2% до показників за аналогічний період минулого року) і вугілля - 124 тис. тонн (приріст 58,7% до показників за 2015 рік). У І кварталі 2016 року в Іллічівському морському порту було оброблено 380 суден і 41 446 вагонів.

Прес-центр адміністрації Іллічівського морського порту

Ізмаїльський морвокзал змінює вигляд - капремонт в самому розпалі (фоторепортаж)

Що бачать в першу чергу іноземні туристи, які приїжджають в Ізмаїл по воді? Правильно - Ізмаїльський морський вокзал. Саме він створює перше враження про наше місто. Застаріла будівля радянських часів Ізмаїльського морвокзалу давно втратила колишню привабливість і була не найпопулярнішим пунктом туристичного маршруту. Але вже до кінця поточного року будівля морвокзалу, в якому з моменту заснування в 1972 році жодного разу не проводився капремонт, має повністю оновитися і стати візитною карткою столиці Придунав'я. Журналісти «БІ» змогли побачити процес перетворення морського вокзалу зсередини.

Масштабні роботи з капітального ремонту стартували на початку цього року і тепер йдуть повним ходом. Персонал Ізмаїльського філії АМПУ на момент проведення робіт виселений, пасажирів вокзал тимчасово не приймає. Тут кипить робота - морвокзал перетворився на величезний будівельний майданчик.

Капітальний ремонт важливого для Ізмаїла об'єкту на сьогоднішній день йде без відставань від графіка. Про це «БІ» повідомив начальник Ізмаїльського філії Адміністрації морських портів України Олександр Істомін.

Проект оновленого морвокзалу розробило приватне підприємство «Еленсан». Тендер на виконання робіт виграла одеська компанія «Південь-Укрбуд». В якості субпідрядників задіяні в тому числі і ізмаїльські фахівці-будівельники. Фінансує ремонтні роботи АМПУ. Проектна вартість робіт становить 25,55 млн грн.

На даному етапі йде демонтаж старих комунікацій і внутрішніх оздоблювальних матеріалів. В рамках капітального ремонту будівельники використовуватимуть високоефективні енергозберігаючі технології. Проектом передбачено оновлення системи теплопостачання, вентиляції, кондиціонування. Крім цього, буде утеплено дах і зовнішні стіни, проведена заміна електропроводки, відремонтовані вводи водопроводу і випусків каналізації.

На цьому тижні почнеться заміна засклення 3-го поверху. Віконні системи морвокзалу і ресторану «Нептун» будуть змінюватися цілком - старі вікна з залізними рамами в одне скло замінять на сучасні затемнені склопакети.

Керівництво ізмаїльського філії АМПУ стверджує, що одним із пріоритетних завдань, яке вони перед собою ставлять, є створення нормальних умов для роботи співробітників. За проектом будуть проведені внутрішні оздоблювальні роботи, зокрема ремонт офісних приміщень та санвузлів. При цьому пасажирського терміналу зміни не торкнуться - він знаходиться в задовільному стані. Не торкнеться рука будівельника і мозаїчних панно в холах будівлі - їх відреставрують і вони будуть продовжувати прикрашати собою просторі зали морвокзалу.

Однак основний акцент робиться все ж на оновленні фасаду. Зовнішні стіни будівлі планується обшити сучасними фасадними системами «Alucobond» білого і блакитного кольору. Сталеві панелі повинні надати застарілому радянському будівлі морвокзалу сучасний вигляд і перетворити його в візитну картку міста. Майданчик перед вокзалом покладуть новою тротуарною плиткою.

Варто відзначити, що в кінці минулого року була відремонтована берма морвокзалу. Були встановлені LED світильники, забарвлений понтон для швартування пасажирських суден, на набережній встановлені нові лавочки.

Начальник Ізмаїльського філії АМПУ Олександр Істомін підсумував, що якщо ремонтні роботи будуть йти за планом, то до Нового року ізмаїльчани отримають в подарунок модернізований морський вокзал.

 

 

bessarabiainform.com

 

 

 

 

 

А так повинно вийти в результаті:

 

 

bottom logo

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2015 | Privacy policy