Новини

port logo-ua

Мінінфраструктури опублікувало проект методики розрахунку портових тарифів

Міністерство інфраструктури оприлюднило проект Методики розрахунку ставок портових зборів. Документ розроблений Мінінфраструктури у співпраці з Європейською Бізнес Асоціацією відповідно до Закону України «Про морські порти України». Методика містить  економічно обґрунтований підхід до визначення розмірів ставок портових зборів.

 

Підкреслимо, що до цього не існувало чіткого порядку розрахунку розмірів ставок портових зборів для кожного морського порту. Тому до створення Національної комісії регулювання на транспорті Міністерство інфраструктури  виступило згідно нормам Закону «Про морські порти України» регулятором тарифної політики у портах України.

 

Метою прийняття акта є удосконалення тарифної системи, впровадження єдиних засад формування ставок портових зборів та знижок до них. В основу документа покладено метод «витрати плюс» (cost-plus pricing) – підхід, завдяки якому вдається вирішити питання покриття витрат балансоутримувача з утримання інфраструктури та забезпечити її розвиток. Розмір інвестиційної складової обмежується в розумних межах, що дозволить поступово покращувати стратегічні державні активи, з одного боку, та не завдавати шкоди конкурентному становищу вітчизняних портів, з іншого. Завдяки цьому можна буде здійснити перерахунок тарифів та, як наслідок, підвищити конкурентоспроможність українських портів на міжнародному ринку транспортних послуг та зробити їх привабливішими серед вантажовласників.

 

http://mtu.gov.ua/

Зменшено кількість платних послуг капітанів морських портів

З метою оптимізації витрат клієнтів за надання послуг службами капітанів морських портів АМПУ значно зменшила перелік послуг, надання яких здійснюється на платній основі з 34 до 4.

 

Відтепер, згідно наказу АМПУ №114 від 15.04.2016 року до платних послуг, які надає служба капітану порту входять:

  1. Оформлення приходу судна у морський порт;
  2. Надання дозволу на вихід суден у море, оформлення відповідних документів;
  3. Пломбування суднових запірних пристроїв, призначених для скидання забруднюючих речовин та вод, що їх містять;
  4. Приймання екзамену та оформлення дозволу (допуску) на безлоцманське (самостійне) плавання на підхідному каналі та в акваторії морського порту.

Інші 30 послуг, що раніше надавалися службами капітанів морських портів за вільними тарифами відтепер надаються за рахунок портових зборів.

 

Так, наприклад, відмінено окрему плату за такі послуги як видача дозволу на прохідну осадку на вхід/вихід (перешвартування, розкантування, перестановку) судна до порту/з порту, та послугу проведення комплексної перевірки суден на відповідність природоохоронного устаткування.

 

Зменшення кількості додаткових платних послуг, що надаються службами капітанів морських портів, проведено з метою забезпечення єдності підходів до формування та застосування цін (тарифів) ДП «АМПУ», підвищення економічної ефективності та конкурентоспроможності  портів та рівня обслуговування замовників в морських портах.

 

Прес-служба ДП «АМПУ»

bottom logo

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2015 | Privacy policy