Новини

port logo-ua

Маріупольський порт зміцнює співпрацю з Групою Метінвест

Маріупольський порт зацікавлений у взаємовигідній співпраці з усіма компаніями-власниками вантажу, і продовжує розвивати відносини зі своїм стратегічним партнером - Групою Метінвест.

 

«У червні цього року закінчується дія договору про спільну діяльність з компанією« Метінвест-Шиппінг» з перевалки металу виробництва Групи Метінвест на причалі №10, який планується до реконструкції. Однак ми не припиняємо наше стратегічне партнерство, навпаки, будемо його тільки розвивати, використовуючи інші причали порту», - пояснив директор Маріупольського морського торгового порту (ММТП) Олександр Олійник.

 

Маріупольські металургійні підприємства зараз забезпечують основне завантаження перевалочних потужностей ММТП експортним металом. А в травні поточного року 4 судна класу HANDYSIZE здійснюють доставку в порт залізорудної сировини для потреб металургів, що дає порту додатковий вантажопотік.

 

В результаті бойових дій були зруйновані важливі інфраструктурні об'єкти Донбасу, зокрема ділянку залізниці Волноваха - Південно-Донбаська - Оленівка, за яким в Маріупольський порт доставлялися вантажі з півночі області. ММТП повністю втратив вантажопотоки вугілля і глини, а також вантажі для «Донецьксталі», Алчевського, Єнакіївського і Макіївського меткомбінатів. В даний час порт працює з вантажною базою тільки місцевих металургійних комбінатів, які входять до Групи Метінвест.

 

Прес-служба ДП «Маріупольський МТП»

АМПУ в січні-березні отримала понад 1 млрд грн чистого прибутку

Держпідприємство "Адміністрація морських портів України" в січні-березні 2016 року одержало 1,078 млрд грн чистого прибутку.

 

Такі дані оприлюднив Голова підприємства Андрій Амелін в п'ятницю в ході наради в Міністерстві інфраструктури, присвяченої розвитку морегосподарського комплексу України.

 

Чистий дохід підприємства за звітний період склав 1,791 млрд грн.

 

У першому кварталі підприємство освоїло 149 млн грн капітальних інвестицій.

 

http://interfax.com.ua/

 

Усть-Дунайський морський порт прийняв перше круїзне судно сезону

Усть-Дунайський морський порт прийняв перше в новому сезоні круїзне пасажирське судно NESTROY (прапор Швейцарії, параметри судна 124.8м × 11.4м).

 

Рано вранці 13 травня судно відвідало Вилкове. Судно курсує на лінії від Відня до Чорного моря.

 

Оператором NESTROY виступає компанія Дунайське пароплавство Blue Danube (DDSG Blue Danube)

Максимальна місткість судна 226 пасажирів.

 

Всього судно планує відвідати Україну 8 разів в 2016 році.

 

Прес-служба ДП «АМПУ»

 

В адміністрації Маріупольського порту провели заняття з мінної безпеки

13 травня, в адміністрації Маріупольського порту відбулись заняття з мінної безпеки в рамках систем цивільного захисту та управління охороною праці.

 

Лекції проводили представники неурядової гуманітарної організації - Датської групи з розмінування Датської ради у справах біженців, одним з напрямків діяльності якої є інформування населення про ризики, пов'язані з мінами і боєприпасами.

 

Як повідомила інструктор з мінної безпеки, представники їх організації обходять всі навчальні заклади і підприємства міста Маріуполь з метою проінформувати людей про мінну небезпеку.

 

Такі заняття мають величезне значення, несуть в собі життєво важливі знання, в зв'язку з чим лекцію прийшло послухати велику кількість працівників адміністрації порту.

 

Слухачі лекції дізналися про алгоритми дій при виявленні вибухонебезпечних предметів, про небезпеку, яку такі предмети представляють, і про те, як розпізнати вибухонебезпечний предмет.

 

Прес-служба адміністрації Маріупольського морського порту

 

Укртрансбезпекою організовано цілодобовий ваговий контроль на автошляхах до морських портів Півдня України

У рамках спільного плану дій між Укртрансбезпекою, Укравтодором та Національною поліцією, починаючи з 10.05.2016, в Одеську, Миколаївську та Херсонську області направлено додаткові групи інспекторів Укртрансбезпеки для організації цілодобової роботи пересувних вагових комплексів з метою здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів на дорогах загального користування.

 

Пересувні габаритно-вагові комплекси будуть встановлені на шляхах руху транспорту у напрямку морських торговельних портів та терміналів усіх форм власності.

 

Нагадуємо, що постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 869 внесено зміни до пункту 22.5 Правил дорожнього руху в частині заборони руху транспортних засобів з навантаженням більше передбаченого у разі перевезення подільних вантажів. Крім того, забороняється рух транспортних засобів з навантаженням на вісь понад 7 т або фактичною масою понад 24 т автомобільними дорогами загального користування місцевого значення.

 

Просимо учасників дорожнього руху дотримуватися вагових норм, встановлених законодавством.

 

http://mtu.gov.ua/

В Ренійському порту провели навчання з ліквідації надзвичайних ситуацій

В Ренійському порту пройшли тактико - спеціальні навчання з ліквідації надзвичайних ситуацій на водних об'єктах

 

Навчання проводилися з метою перевірки часу проходження сигналів оповіщення, в тому числі до Центру інформаційного забезпечення апарату управління ДП «АМПУ».

 

 

Також перевірялась готовності екіпажів суден портового флоту і штабу з ліквідації надзвичайних ситуацій на водних об'єктах порту до негайних дій.

 

Прес-служба адміністрації Ренійського морського порту

 

20160512 102607

Адміністрація Іллічівського морського порту виступає за відкритість і прозорість проведення державних закупівель

12 травня 2016 року Адміністрація Іллічівського морського порту провела збори потенційних учасників відкритих торгів. Предмет закупівлі – роботи з реконструкції споруд та інженерних мереж контрольно-пропускних пунктів та автомобільної транспортної інфраструктури для забезпечення оптимізації контрольно-пропускного режиму Іллічівського морського порту. На ці цілі підприємство планує виділити близько 83,4 мільйони гривень.

 

«Проект реконструкції контрольно-пропускних пунктів є для підприємства масштабним, тому наше завдання сьогодні – у відкритому діалозі відповісти на всі виникаючі у вас питання і прокоментувати основні проблемні моменти з метою якісного проведення процедури відкритих торгів», – звернувся до учасників наради заступник начальника з логістики, голова Комітету конкурсних торгів Юрій Соколов.

 

На нараді розглядалися технічні і юридичні аспекти відкритих конкурсних торгів, розкриття пропозицій по яким відбудеться 24 травня.

В ході проведення зборів фахівці адміністрації порту і потенційні учасники обговорили технічні та юридичні аспекти даної закупівлі. За результатами зборів роз'яснення офіційно  будуть опубліковані на веб-порталі Уповноваженого органу (https://tender.me.gov.ua).

 

Таким чином, керівництво Іллічівського морського порту ще раз продемонструвало готовність проводити державні закупівлі в чіткій відповідності до вимог законодавства, ефективно і якісно, у відкритому діалозі з потенційними постачальниками, керуючись принципами відкритості та прозорості і розвиваючи добросовісну конкуренцію.

 

Прес-центр Адміністрації Іллічівського морського порту

 

В Одеському морському порту оптимізовано Технологічну схему оформлення порожніх та завантажених контейнерів

В Одеському морському порту з 10 травня діє Технологічна схема оформлення порожніх та завантажених контейнерів, які прибувають на суднах та вивозяться автомобільним і залізничним транспортом з території Одеського морського порту, підготовлена спільно з Одеською митницею ДФС.

 

Серед новацій, можливість без здійснення процедури «візування» (отримання дозволу митниці на навантаження контейнеру на транспортний засіб та визначення форм митного контролю) митницею електронної заявки на отримання в порту вантажу (наряду), та у разі відсутності необхідності здійснення форм митного контролю, відразу завершити повне митне оформлення ще до заїзду на територію порту транспортного засобу під навантаження. Тобто повне попереднє оформлення вантажів, що прибувають до території України.

 

 

За результатами практичного застосування нової технології 12.05.2016 Адміністрація морських портів провела нараду із Одеською митницею та експедиторським середовищем. На нараді було вирішено ще більше оптимізувати логістичний процес шляхом забезпечення повного попереднього оформлення вантажів дистанційно без фізичного контакту із експедитором із використання інформаційної системи портового співтовариства (ІСПС).

 

Також у зв’язку із впровадженням ІСПС, відпала необхідність у пред’явленні експедитором при виїзді вантажу із порту видаткового ордеру. Таким чином, єдиними суб’єктами в порту, що вимагають від експедитора цей документ, залишились оператори контейнерних терміналів. У зв’язку із цим, з метою скорочення переліку документів, що обертаються в порту, учасники наради домовились звернутись до компаній ДП «ГПК Україна» та ТОВ «Бруклін-Київ порт» щодо заміни цього документа товарно-транспортною накладною з відповідними відмітками терміналу про видачу вантажу.

 

 

Прес-служба ДП «АМПУ»

bottom logo

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2015 | Privacy policy