Новини

port logo-ua

В ДП «МТП «Южний» пройшов конкурс професійної майстерності докерів-механізаторів

Працівники ДП «МТП «Южний» вчергове підтвердили свій високий професіональний рівень, який служить гарантією перемоги підприємства в сучасних конкурентних умовах діяльності. 8-го червня на підприємстві пройшов конкурс професійної майстерності докерів-механізаторів.

 

За звання «кращий докер-механізатор 2016 року» боролися 16 робітників підприємства у складі чотирьох виробничих бригад.

Всі бригади впоралися з конкурсом на «відмінно» і в черговий раз довели свій професіоналізм та спроможність підприємства на гідному рівні надавати послуги клієнтам.

Директор ДП «МТП «Южний» Олександр Лагоша: «Сьогодні, у зв’язку з падінням загального об’єму вантажу, між стивідорними компаніями відбувається реальна боротьба за вантаж і за швидкість його оброблення.

Щоб успішно конкурувати і мати можливість розвиватись, підприємству необхідна сучасна високотехнологічна техніка та високий професіоналізм працівників. Наші робітники вкотре довели свій професіоналізм. Сьогодні ми можемо гідно конкурувати з іншими компаніями як в Україні, так і за її межами».

Підтвердженням цьому служить той факт, що на ДП «МТП «Южний» за короткий термін (з 4 по 8 червня) було успішно завантажено балкер «Anangel Viktori» (вантаж - залізорудний концентрат). Завантаження відбувалось швидкими темпами - більш ніж 50 000 тонн за добу. Загальна вага склала 174 913,874 тонн вантажу.

Конкурс професійної майстерності докерів-механізаторів проводився на території вантажно-розвантажувального району-2 (ВРР-2) підприємства.

У конкурсі взяли участь працівники двох підрозділів підприємства: вантажно-розвантажувального району-2 (ВРР-2) і внутрішньопортової механізації (ВПМ).

Конкурсне завдання включало 5 етапів, максимально наближених до реальних виробничих процесів. Потрібно було вилковим автонавантажувачем розставити в заздалегідь визначених місцях три дерев'яних піддони вагою близько 20 кг кожен, потім гідравлічним перевантажувачем, використовуючи магнітну шайбу, встановити на них залізні бочки об'ємом 20 м3 і вагою 30 кг. Далі мобільним краном, а потім ковшовим навантажувачем зробити навколо піддонів з бочками маневри грейфером по визначеній траєкторії.

Журі оцінювало майстерність конкурсантів за наступними критеріями: витраченим часом і наявністю похибок при виконанні маневрів (зрушення піддонів, бочок тощо).

В рамках конкурсу відбувся також майстер-клас з відкривання пляшки шампанського грейфером гідравлічного перевантажувача. Показовий виступ успішно здійснив машиніст перевантажувальної машини підрозділу ВПМ Анатолій Курцеба.

 

 

 

 

 

 

До уваги представників ЗМІ!

10 червня 2016 року відбудеться брифінг з представниками компанії–підрядника ТОВ «Укрзв’язокгідробуд» на тему: «Продовження робіт з реконструкції морського вокзалу на рівні 3, 4-го поверхів з утворенням нової «зони митного оформлення» на пасажирському комплексі Одеської філії ДП “АМПУ”»

Місце проведення: Будівля морського вокзалу (вул. Приморська, 6)

Початок: 16:00

Акредитація представників ЗМІ обов’язкова за телефонами:

(067) 771-24-92 – Євгенія Прокопець

(048) 775 -94- 40 Станіслав Мусатов

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

Учні спеціалізованої одеської школи познайомилися з роботою адміністрації морського порту «Южний»

7 червня 2016 року в адміністрації морського порту «Южний» пройшла ознайомча екскурсія для учнів 10-х класів приватної установи «Одеська приватна спеціалізована школа І - ІІІ ступенів «Гармонія». Захід був організований Молодіжною організацією адміністрації морського порту «Южний», за підтримки профспілкового комітету адміністрації.

З вітальним словом перед учнями виступив начальник адміністрації морського порту «Южний» Максим Широков. Він розповів про історію морського порту «Южний» і дав поради на майбутнє учням для розвитку їх професійного та особистісного розвитку.

За час екскурсії співробітники адміністрації презентували школярам фільм «Порт «Южний» - акваторія успіху», розповіли про роботу підрозділів, служб і відділів адміністрації морського порту "Южний", а також організували візит в музей історії морського порту "Южний".

На завершення екскурсії всі учні отримали пам'ятні сувеніри.

Прес-служба адміністрації морського порту «Южний»

 

Триває будівництво нафтосміттєзбирача для морського порту «Южний»

На минулому тижні в рамках робочого візиту фахівці адміністрації морського порту «Южний» відвідали виробничу базу Smart Maritime Group (Херсонський суднобудівний завод). Мета візиту - ознайомлення з поточним етапом будівництва судна-нафтосміттєзбирача.

 

В ході візиту пройшли переговори з уточненням поставки узгодженого обладнання, термінів поставки і оснащення. Також був проведений огляд готових блоків (секцій) і позначений ряд технічних питань потребують додаткової уваги.

 

Роботи виконуються згідно з планом, 90% обладнання замовлено і очікується до постачання без відхилень від графіку.

 

На даний момент проводяться наступні роботи:

 

- блоки №2-6 - готові, ведуться заключні роботи по блоку №1;
- здача на конструктивність, випробування відсіків на непроникність;
- з механічно-сантехнічної частини і електричної частини;
- з виготовлення та монтажу трубопроводів;

 

Довідка: 24 листопада 2015 року відбулося підписання договору на придбання нафтосміттєзбирачу між адміністрацією морського порту «Южний» і Херсонським суднобудівним заводом. Реалізація проекту дозволить розширити функціональні можливості з очищення акваторії морського порту «Южний» і прилеглих морських зон від наслідків розливу нафти, нафтопродуктів, лляльних і господарсько-побутових вод, твердих залишків та сміття для забезпечення екологічної безпеки.

 

Судно-нафтосміттєзбирач, яке буде побудовано на Херсонському суднобудівному заводі, не матиме аналогів серед суден даного типу, що працюють в морських портах України, й так само стане першим придбаним судном з моменту заснування ДП «АМПУ».

 

 

 

В адміністрації Маріупольського порту відбувся наглядовий аудит системи управління якістю

В адміністрації Маріупольського морського порту в період з 02.06.2016 по 03.06.2016 відбувся наглядовий аудит системи управління якістю фахівцями Регістру судноплавства України.

В ході перевірки було проведено аналіз функціонування структурних підрозділів адміністрації, надані відповідні документи.

За результатами аудиту зроблено висновок, що система управління якістю адміністрації Маріупольського порту функціонує та відповідає вимогам ДСТУ ISO 2001:2009.

Історична подія: в Одеському порту обробляється контейнеровоз, який відкриє новий Панамський канал

6 червня о 2 годині після обіду у Хлібну гавань Одеського порту зайшов контейнеровоз COSCO SHIPPING PANAMA (300 м, прапор Маршаллових островів). Судно 2015 року спорудження обробляється стивідорною компанією ТОВ «Бруклін-Київ порт». Докери приступили до вивантаження контейнерів о 14:18 06.06.2016г., тобто практично відразу після швартування судна до причалу.

300-метрові контейнеровози швартуються в Хлібній гавані порту на регулярній основі більше п'яти років. Однак нинішній захід судна можна вважати, без перебільшення, історичним.

За інформацією головної диспетчерської адміністрації Одеського порту т/х COSCO SHIPPING PANAMA стане першим Neopanamax, який пройде новими шлюзами в рамках міжнародної церемонії відкриття модернізованого Панамського каналу. Церемонія відбудеться 26 червня 2016 року.

Нагадаємо, роботи з розширення Панамського каналу почалися в 2007 році. Їх вартість оцінювалася в 5,25 мільярда доларів, але в підсумку реконструкція виявилася дорожчою на 2,3 мільярда. Новими шлюзами каналу зможуть проходити нафтові супертанкери водотоннажністю більше 170 тис. тонн. Максимальна пропускна спроможність каналу зросте до 18,8 тис. суден на рік.

Згідно з вимогами Адміністрації каналу, в жеребкуванні на право першим пройти новими шлюзами брали участь судна до 366 метрів завдовжки, 49 м в ширину і максимальною осадкою до 12,5 м.

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

 

Морські порти України переробили 53,4 млн тонн вантажів в січні-травні 2016 року

За оперативними даними ДП «Адміністрація морських портів України» в січні-травні 2016 року вантажопереробка в морських портах України склала 53 млн 447 тис. тонн, що на 11,4% нижче аналогічних показників 2015 року.

Вантажопереробка експортних вантажів в морських портах України склала 41 млн 140 тис. тонн (аналогічно показниками минулого року), імпортних - 7 млн 32 тис. тонн (зниження на 13,4% в порівнянні з аналогічними показниками 2015 року).

Перевалка транзитних вантажів склала 4 млн 395 тис. тонн (51,1% від показників 2015 року), внутрішнє повідомлення - 873 тис. тонн.

Переробка контейнерів в морських портах за звітний період виросла на 20,2% і склала 247 066 TEU.

Державними портовими операторами, що входять в структуру управління Мінінфраструктури було перероблено 16 млн 526 тис. тонн (31% загального обсягу). Іншими портовими операторами (переважно приватної форми власності) на всіх причалах було перероблено 36 млн 921 тис. тонн (69% загального обсягу). В тому числі, портовими операторами (переважно приватної форми власності) через причали АМПУ - 21 млн 312 тис. тонн (40% загального обсягу).

Прес-служба ДП «АМПУ»

На території Іллічівського морського порту проводяться планові ремонтні роботи

Для забезпечення безперебійної роботи Іллічівського морського порту на території регулярно здійснюються ремонтні роботи.

У другому кварталі відділ інфраструктури адміністрації Іллічівського морського порту приступив до ремонту гідротехнічних споруд. В даний час ремонтують бортові балки на причалах №21, 22, лицьові плити на причалі №5, 6 підкранові шляхи на причалі №7. Також проводиться ремонт асфальтового покриття причалів №26, 27.

Фахівцями відділу інфраструктури організовані роботи з ремонту наступних залізничних колій: стрілочні переводи №902, 904 (18-ий склад, 4 термінал), стрілочний перевід №246 (1 термінал). Проводиться ремонт залізничного шляху №53.

Слід зазначити, що вже виконано ремонт охоронної огорожі порту на 1-му терміналі. Закінчені роботи з ремонту зовнішнього охоронного огорожі 5 терміналу.

Співробітники відділу головного енергетика адміністрації Іллічівського морського порту також приступили до ряду ремонтних робіт. В даний час ведуться ремонтні роботи систем каналізації на 1-му терміналі - 360 погонних метрів, а в районі центральної водопровідної насосної станції - 1,7 погонних кілометрів. Виконується ремонт водопроводу на 2 терміналі (245 м) і на головному вводі водопроводу (345 м). Приступили до ремонту мереж гарячого водопостачання - 720 м (дві труби по 360 погонних метрів).

Силами працівників відділу головного енергетика проводиться очищення каналізаційних мереж - 1,6 км. На 3-му терміналі Іллічівського морського порту розпочався 2-ий етап реконструкції бойлерної. Проводиться фарбування 7 прожекторних щогл.

Всі ремонтні роботи, заплановані на 2016 рік, будуть виконані в строк.

Прес-центр адміністрації Іллічівського морського порту

Проведено перевірку адміністрації Іллічівського морського порту з питань охорони праці

Минулого тижня фахівці служби охорони праці та спеціалісти з пожежної та техногенної безпеки апарату управління ДП «АМПУ» провели цільову перевірку адміністрації Іллічівського морського порту з питань функціонування системи управління охороною праці, організації і управління пожежною та техногенною безпекою.

Під час перевірки відмічено, що організаційно-методичну роботу з управління охороною праці, організацію та контроль за функціонуванням системи управління охороною праці на підприємстві та у всіх структурних підрозділах здійснює відділ охорони праці.

При вибіркових перевірках підрозділів філії, а саме: відділу інфраструктури, служби флоту, тепло–сантехнічного господарства, ОК «Альбатрос» встановлено, що:

- навчання та перевірка знань працівників проведена у відповідності з діючими нормативними документами;
- інструктажі з охорони праці проводяться, оформлення інструктажів та допуску до роботи в цілому відповідає нормативним вимогам;
- на робочих місцях є інструкції з охорони праці.

Особливу увагу в ході перевірки було приділено підготовці ОК «Альбатрос» до прийому дітей та забезпечення їх безпеки під час літнього оздоровлення.

В ході перевірки виявлені окремі порушення вимог нормативно-правових актів з охорони праці на які звернуто увагу начальника філії.

В цілому робота адміністрації Іллічівського морського порту з питань функціонування системи управління охороною праці визнана задовільною.

 

Прес-служба ДП «АМПУ»

 

В Іллічівському морському порту тестується нова процедура оформлення автотранспорту для навантаження судна за прямим варіантом

В рамках вдосконалення порядку в'їзду вантажного автотранспорту в Іллічівський морський порт і з метою недопущення простоїв вантажного автотранспорту, з 1 червня 2016 року тестується процедура оформлення автотранспорту для навантаження судна за прямим варіантом.

Нововведення передбачає видачу компаніям необхідної кількості електронних пластикових карток, при скануванні яких надходить інформація про час в'їзду та виїзду автотранспорту.

Це дозволяє виключити відвідування перевізником бюро перепусток служби морської безпеки адміністрації порту для оформлення пропуску на паперовому носії та звільняє від оплати платежів за оформлення пропускних документів.

Після обробки судна даний перелік карток може використовуватися для оформлення в'їзду вантажного автотранспорту при обробці наступного судна.

У разі позитивного застосування такого механізму в тестовому режимі і відсутності нарікань з боку контрагентів, ця процедура почне застосовуватися в другому півріччі поточного року.

Прес-центр адміністрації Іллічівського морського порту

bottom logo

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2015 | Privacy policy