Новини

port logo-ua

У дитячому оздоровчому комплексі «Альбатрос» провели день пожежної безпеки

За розробленим сценарієм співробітники служби пожежної та техногенної безпеки адміністрації Іллічівського морського порту провели для дітей заняття і наочно продемонстрували застосування первинних засобів пожежогасіння, а також гасіння умовної пожежі за допомогою пожежного автомобіля.

Фахівці відомчої пожежної охорони (ВПО) розповіли дітям про правила пожежної безпеки та принцип роботи вуглекислотного вогнегасника. Потім співробітники ВПО розгорнули пожежний рукав і подали воду з лафетного стволу пожежного автомобіля.

Дітей також ознайомили з технічним озброєнням пожежного автомобіля, а найдопитливіші навіть встигли посидіти за кермом пожежної машини.

«Пожежна автоцистерна цілодобово знаходиться на території літнього табору. Для безпечного та комфортного дитячого відпочинку троє пожежників в будь-який час готові запобігти загорянню, усунути загрозу і прийти на допомогу», - підкреслила фахівець з протипожежної безпеки служби пожежної та техногенної безпеки адміністрації Іллічівського морського порту Любов Петренко.

За словами учасників заходу, це було захоплююче видовище, яке раніше вони бачили тільки в кіно.

«Така наочна практична демонстрація первинних засобів пожежогасіння добре допомагає в засвоєнні отриманих теоретичних знань і легко запам'ятовується дітьми, як і те, що пожежу легше попередити, ніж загасити», - зазначив директор дитячого оздоровчого комплексу «Альбатрос» Віталій Швець.

Прес-центр адміністрації Іллічівського морського порту

 

 

Поточний ремонт ГТС в порту «Южний»

Для забезпечення найбільш ефективної експлуатації, безпечного і безаварійного використання гідротехнічних споруд (ГТС) за прямим призначенням протягом усього терміну служби, у 2016 році адміністрацією морського порту «Южний» проводиться комплекс технічно-організаційних заходів, направлених на виконання поточного ремонту гідротехнічних споруд, що знаходяться на балансі адміністрації. Роботи з поточного ремонту ГТС виконуються у відповідності з договором, укладеним з підрядною організацією, що має свідоцтво про визнання Регістру судноплавства України, а також ліцензію на виконання будівельно-монтажних робіт.

У рамках укладеного договору виконані наступні роботи:

- заміна пошкоджених відбійних пристроїв на нові у кількості 4 одиниць;
- ремонт колесовідбійного брусу;
- часткове фарбування та маркування колесовідбійного брусу.

До кінця поточного року заплановані заміна ще 16 одиниць відбійних пристроїв, ремонт лицьових плит гідротехнічних споруд, повне фарбування та маркування колесовідбійного брусу, встановлення необхідної кількості скоб-трапів, ремонт металевого кутка, фарбування та омоноличування зливних лотків, ремонт захисних сіток, обладнання ГТС необхідною кількістю рятувальних постів, постів первинного пожежогасіння тощо.

Виконання поточного ремонту ГТС дозволить подовжити строк використання споруд та забезпечить їх безаварійну та безпечну експлуатацію.

Прес-служба адміністрації морського порту «Южний»

Україна і Азербайджан домовилися реанімувати проект трубопроводу "Одеса-Броди"

Київ і Баку відновлять проект з метою транспортування азербайджанської нафти. Україна і Азербайджан відновлять проект трубопроводу "Одеса-Броди".

 

Азербайджан має намір використовувати український нафтопровід "Одеса-Броди" для доставки своєї нафти країнам східного узбережжя Каспійського моря. Роль цього транспортного коридору є "ключовою" у взаємодії Києва і Баку в енергетичній сфері, заявив президент Азербайджану Ільхам Алієв.

 

 

"Ми дуже серйозно обговорили реалізацію проекту Одеса-Броди і дали доручення відновити цей проект, тому що Азербайджан поставляє на європейські ринки дуже великі обсяги нафти і стає транзитною країною для країн, які знаходяться на східному узбережжі Каспійського моря", - сказав Алієв в ході спільної заяви з президентом України Петром Порошенком у Баку в четвер, 14 липня.

 

 

Президент Азербайджану додав, що відновлення цього проекту створить хороші транспортні можливості, які з'єднають Каспійське, Чорне і Балтійське моря. "Цей трикутник має потенціал для співпраці, і я вважаю, що, без сумніву, роль транспортного коридору є ключовою в нашому взаємодії", - сказав Алієв.


 http://zn.ua/

Україна залучатиме морських перевізників з Азії до Балтики, вдосконалюючи свої порти

Україна, чиї торговельні зв'язки з Росією були розірвані через збройний конфлікт у східних регіонах, намагатиметься компенсувати цю втрату, ставши транзитним хабом для поставок з країн Перської затоки, Азії, Китаю до скандинавських країн і країн Балтики.

Уряд хоче створити "комфорт і впевненість" для бізнесу і щосили намагається змінити громіздку митну політику, зменшити високі портові збори і покращити складну логістику, сказав міністр інфраструктури Володимир Омелян в інтерв'ю Bloomberg у Києві. Кабмін веде переговори з декількома міжнародними компаніями, шукаючи інвесторів для модернізації чорноморських портів, залізниці та річкового транспорту.

"Я хотів би привести переговори з China Shipping і Портом Dubai до успішного завершення", – сказав В. Омелян, додавши, що адміністрація порту Dubai розглядає можливість інвестицій в Одеський порт. "Ми почали обговорювати попередні можливості з Hutchison Port Holdings Ltd. Існує чітке розуміння того, що логістика в портах України не відповідає сучасним вимогам. Багато портів повинні бути перебудовані".

Найбільша країна Європи за площею після Росії розраховує на іноземні інвестиції, щоб пришвидшити відновлення після 18-місячного спаду. Крім протистояння на Сході і взаємних з Росією торговельних санкцій, Кабмін і його західні донори борються з бюрократією та корупцією, які відлякують інвесторів. Парламент досі не затвердив нові закони про приватизацію, концесію, про стратегії залізничного і річкового транспорту для підвищення потенціалу країни в якості глобальної транзитної країни.

"Інвестори з Азії, Європи і США знаходяться в контакті з нами", – сказав Омелян, - "Вони зацікавлені в портовій інфраструктурі, стивідорних компаніях, приватизації та концесії».

Концесії портів

Україна планує запропонувати порт Октябрськ у Миколаївській області у концесію, після того, як парламент схвалить закон про концесії, складений разом з Європейським Банком Реконструкції та Розвитку, сказав Омелян. Якщо все піде добре, сказав він, більші порти, такі як «Южний» або Іллічівський також будуть запропоновані у концесію.

Влада скоротила портові збори для вантажних суден на 50 відсотків, сказав міністр, додавши, що політика спрощення логістики для транзитних вантажів триватиме. Україна має 13 морських портів, за винятком п'яти портів в анексованому Криму. За даними Фонду держмайна, інфраструктура порту на 70 – 90 відсотків зношена.

За словами міністра, General Electric Co. зацікавлена у можливому виробництві локомотивів в Україні, якщо буде хоча б план розвитку залізниці на п’ять років, що забезпечить замовлення від 40 до 50 двигунів на рік. Україна підписала у вівторок угоду з Bombardier про співпрацю для спільного виробництва локомотивів.

Українська залізнична монополія «Укрзалізниця» потребує оновлення своєї інфраструктури та заміни старих колій, щоб збільшити швидкість і об’єми перевезень. Кабмін потребує приватних інвестицій для управління деякими секторами залізничної системи України, для виробництва локомотивів та інвестування у рухомий склад, сказав міністр.

"Якщо закон про залізничний транспорт буде прийнятий парламентом, як ми і пропонуємо, то будуть і приватні інвестиції," сказав Омелян.

Дунай, Дніпро
Країна співпрацює з Польщею та Білоруссю у розширенні річкових зв'язків між Чорним та Балтійським морями для перевезення товарів Дніпром, Дунаєм та іншими річками. Влада прагне розвивати судноплавство на річці Дніпро в напрямку південних портів оскільки місцеві та іноземні підприємства , за словами Омеляна, "все більше і більше зацікавлені у цьому". Новий закон про внутрішні водні перевезення сприятиме залученню приватних інвестицій у цей сектор, сказав він.

Уряд хоче знайти «формулу успіху» для продажу Дунайської судноплавно-стівідорної компанії та використовувати її флот для запуску барж річкою Дніпро, сказав міністр.

 

mtu.gov.ua

 

Держпродспоживслужба зобов’язала державні фітосанітарні лабораторії працювати у вихідні та святкові дні

ДП «Адміністрація морських портів України» сповіщає компанії, що надають послуги з перевезення зернових вантажів, про вихід Наказу Держпродспоживслужби № 176 від 01.07.2016 р. «Про оптимізацію технологічного процесу перевезення та зберігання зернових вантажів на портових елеваторах». Документ зобов’язує керівників головних управлінь продовольчого відомства у Одеській, Миколаївській, Херсонській, Запорізькій, Донецькій областях забезпечити чергування державних фітосанітарних інспекторів та фахівців фітосанітарних лабораторій у вихідні та святкові дні.

Нагадаємо, проблема режиму роботи фітосанітарних інспекторів та лабораторій з визначення якості зерна неодноразово підіймалась перевізниками на засіданнях галузевої робочої групи з питань функціонування ринку зерна (проходили в Одесі у 2013-2015 рр. за участі представників Мінінфраструктури, Мінагропроду, Української зернової асоціації, компаній-зернотрейдерів та операторів портових терміналів). З трибуни означених засідань неодноразово зазначалося, що транспортування зерна на портові елеватори є «вузьким місцем» логістики зернового ринку України, оскільки лабораторії і інспектори не завжди працюють у вихідні, що стає причиною затримки оформлення партій вантажу та простоїв транспортних засобів.

Виходячи з побажань зацікавлених міністерств та бізнесу, віце-прем’єр міністр України В.Кістіон розпорядився вжити заходів щодо оптимізації технологічного процесу перевезення зерна на портові елеватори та попередження затримок транспортних засобів при формування партій вантажу. Слід зазначити, що відповідне доручення віце-прем’єр видав одразу після свого візиту в Одеський порт 14 червня ц.р. і проведеної того ж дня наради у центральному апараті ДП «АМПУ». Наказ Держпродспоживслужби № 176 – один із заходів на виконання цього доручення.

До відома: Як вже повідомлялося у ЗМІ з посиланнями на Міністерство аграрної політики і продовольства України, обсяги вітчизняного експорту зерна у 2015/2016 маркетинговому році побили усі рекорди і сягнули позначки 39,415 млн. тонн, що на 13% вище результату за попередній сезон.

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

Порт «Южний» нарощує обробку балкерів класу Сapesize

Служби філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» продовжують успішно виконувати проводки великотоннажних балкерів класу Capesize в порту «Южний».

 

Так, в червні лоцманською службою філії було оброблено 20 таких суден довжиною від 240 до 300 м і дедвейтом від 150 до 180 тис.т. При цьому, осідання 7 суден перевищувало 18 м.

 

Інтенсивність лоцманських робіт в липні наростає. Тільки за два дні, 3-4 липня, рахунок Capesize поповнили ще 4 судна. А всього за першу половину липня службами філії «Дельта-лоцман» виконано 19 робіт із проведення таких балкерів. 7 суден були виведені з порту і пішли споживачам з вантажем залізорудного концентрату, маючи осідання, що перевищує 18 м.

 

Нагадаємо, осідання 18,5 метрів затверджене в «Южному» з 21 червня 2014 року. Відповідний наказ підписав начальник адміністрації морського порту «Южний» Максим Широков. Зараз завдяки проведеним в порту днопоглиблювальним роботам, гавань є найглибоководнішою в Азово-Чорноморському басейні. Згідно з Планом розвитку порту, акваторія стане глибоководною у всіх діючих і нових терміналів. Фінансування проекту здійснюється за рахунок портових зборів. Фактичні роботи з будівництва глибоководного порту «Южний» було розпочато в лютому 2013 року. За цей час прохідне осідання для суден збільшилося з 14,5 до 18,5 метрів.

 

03 липня в морський порт «Южний» прибув на довантаження залізорудним концентратом балкер «FRONTIER YOUTH» (прапор Панама, дедвейт 181 387 т, довжина 291.98 м). О 15:35 на рейді старший лоцман ПЛС «Южний» Сергій Рева і лоцман Євген Даниловський висадилися на судно, провели балкер в порт і о 17:35 пришвартовані його до причалу №5.

 

У той же день на вхід в порт прибув балкер «MINERAL BEIJING» (прапор Бельгії, дедвейт 174 083 т, довжина 289 м). Проведення судна і швартування до причалу №9 з 18:00 до 20:05 виконали лоцмани морські 1 класу ПЛС «Южний» Віктор Котов і Олег Шустов.

 

Радіолокаційну проводку в зоні відповідальності ПРРС «Южний» балкерів «FRONTIER YOUTH» і «MINERAL BEIJING» здійснили лоцмани-оператори Валерій Прозоровський В.А. і Олександр Кравченко.

 

4 липня морськими лоцманами Вадимом Садовим і Олегом Скоробрухом був відшвартований від причалу №6 і виведений з акваторії порту балкер «CAPE NORMANDIY» (прапор Панами, вантаж - 175000 т ЗРК, осыдання 18.50 м, довжина 292 м). Лоцманські роботи проводилися з 8:45 до 10:50.

 

У той же день старшим лоцманом ПЛС «Южний» Геннадієм Кулаковським і лоцманом Олегом Скоробрухом був заведений в акваторію порту під розвантаження і ошвартований до причалу №9 балкер «PRETTY» (прапор Мальти, дедвейт 175 975 т).

 

Радіолокаційну проводку в зоні відповідальності ПРРС «Южний» балкерів «CAPE NORMANDIY» і «PRETTY» здійснили лоцман-оператор Владислав Євтушенко і старший лоцман-оператор Юрій Сьомка.

 

Прес-служба філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ»

 

В порту Скадовська вчилися рятувати судно, що терпить лихо

13 липня 2016 року в акваторії Скадовського порту були успішно проведені планові тренування аварійно-рятувальної служби адміністрацції Скадовського морського порту. Теми тренувань: надання допомоги судну, що терпить лихо в зоні відповідальності порту, а також локалізація та ліквідація пожеж, що виникли на території порту.

В тренуванні були задіяні екіпажі буксиру-кантувальника "Доковец", чергова вахта ПК «Стойкий» (рейдова пожежна команда), чергова вахта головної диспетчерської, чергова вахта служби капітана порту.

Всі учбові питання та завдання виконані.

 

Прес-служба адміністрації Скадовського морського порту

 

Делегація Drilling Int відвідала порт «Южний»

13 липня 2016 року адміністрацію морського порту «Южний» з робочим візитом відвідали офіційні представники бельгійської компанії «Dredging International NV». Мета візиту - налагодження ділових відносин, щодо проведення днопоглиблювальних робіт в акваторії морського порту «Южний».

 

В ході зустрічі гостям було презентовано План перспективного розвитку морського порту «Южний» на коротко, середньо та довгострокову перспективу. Також представники компанії «Dredging International» були ознайомлені з основними проектами адміністрації морського порту «Южний», які вже реалізуються.

 

Довідка: «Dredging International NV» є однією з основних операційних компаній бельгійської групи «DEME» і спеціалізується на виконанні днопоглиблювальних робіт.
З моменту створення 1974 року «Dredging International NV» виконувала роботи з будівництва портів, штучних островів, каналів і внутрішніх водних шляхів, будувала і зміцнювала дамби, відновлювала прибережний захист. Роботи здійснювалися на всіх континентах світу. «Dredging International» має сучасний флот, що складається з більш ніж 90 суден, за підтримки широкого спектра допоміжного обладнання.

 

Прес-служба адміністрації морського порту «Южний»

 

 

Херсонський порт в I півріччі збільшив перевалку імпортного палива на 145,6% завдяки поставкам «Протон Енерджі»

Херсонський морський порт за шість місяців поточного року збільшив імпорт нафтопродуктів до 41,19 тис. Т (+145,6%). У першому півріччі 2015 р імпорт склав лише 16,77 тис. Т. Про це свідчать дані Адміністрації морських портів України.

 

Через Херсон імпортували дизпаливо «Протон Енерджі» (12,9 тис. Т з Ізраїлю і 7 тис. Т з Греції), «Полюс» (6 тис. Т з Туркменістану) і «ІнтерТрансСервіс» (5,9 тис. Т з Греції ).

Набагато меншими партіями завозили паливо «Глуск Енерджі», «Сармат Ойл», «Прайтекс», «Інтергал», «Ав-нафта».

 oilnews.com.ua

Адміністрація Одеського порту успішно пройшла щорічний наглядовий аудит по Системі управління якістю ISO 9001:2008

У період з 11 по 13 липня ц.р. повноважними представниками Органу сертифікації ДП «Регістр судноплавства України» було проведено щорічний наглядовий аудит Системи управління якістю адміністрації Одеського морського порту ДП «АМПУ» відповідно до вимог Міжнародного стандарту ISO 9001:2008.

 

Після усунення виявлених невідповідностей та надання необхідних документів, ОФ ДП «АМПУ» підтвердила отриманий у минулому році міжнародний сертифікат, про що групою аудиту складено відповідний документ.

 

- Підготовка до наглядового аудиту на нашому підприємстві була проведена у відповідності до процедури, встановленої Міністерством інфраструктури України та Службою безпеки мореплавства апарату управління ДП «АМПУ», - зазначає Ігор Кізлак, заст. головного інженера адміністрації порту з безпеки праці. – Зокрема, відділом екологічної безпеки ОФ ДП «АМПУ» протягом кількох місяців проводився внутрішній аудит у структурних підрозділах, котрі входять до Системи управління якістю і мають відповідати Політиці і Цілям адміністрації порту у сфері якості.

 

Нагадаємо, сертифікат по Системі управління якістю ISO 9001 був виданий адміністрації Одеського морського порту Класифікаційним товариством «Регістру судноплавства України» у листопаді минулого року. Документ засвідчує наявність на підприємстві Системи управління якістю, яка гарантує незмінно високу якість послуг, що надаються партнерам по бізнесу, банкам, інвестиційним компаніям тощо, незалежно від зміни зовнішніх або внутрішніх умов. Успішне проходження щорічного аудиту на підтвердження Сертифікату є свідченням суворого дотримання підприємством взятих на себе договірних зобов’язань та бездоганної ділової репутації адміністрації Одеського порту.

 

Прес-служба адміністрації Одеського морського порту

 

bottom logo

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2015 | Privacy policy