Оброблено суден: 22
Скадовський порт
Скадовськ

Про підприємство

kiev 109

Адміністрація морських портів України (АМПУ) — одне з найбільших державних підприємств, що має стратегічне значення для економіки і безпеки України.

АМПУ створена в 2013 році в результаті реформи морської галузі України для управління державним майном в морських портах країни і його ефективного використання, створення механізмів для залучення інвестицій в портову інфраструктуру для її розвитку і стабільної роботи бізнесу. Серед інших завдань Адміністрації — підтримка паспортних глибин акваторій портів, забезпечення безпеки мореплавства та ін.

АМПУ входить в сферу управління Міністерства інфраструктури України і об'єднує українські морські порти та інші інфраструктурні елементи, одночасно сприяючи розвитку і конкурентоспроможності кожного з них. Структура підприємства складається з центрального офісу в Києві і головного представництва в Одесі, філії «Дельта-Лоцман» та 13 філій в морських портах України:

Новини галузі

Наказом Міністерства інфраструктури України від 14.10.2013 № 790 затверджено Порядок реєстрації ліній закордонного плавання, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.11.2013 № 1859/24391 (далі — Інструкція).  Пунктом першим розділу ІІІ Інструкції визначено, що для реєстрації лінії закордонного плавання оператор лінійних перевезень подає до Укртрансбезпеки документи, які передбачені даним пунктом. ЗВЕРТАЄМО УВАГУ! Документи поданні неуповноваженими представниками операторів лінійних перевезень для подальшої реєстрації лінії закордонного плавання Уктрансбезпекою прийматися не будуть. Додатково до переліку документів, які передбачені пунктом першим Розділу ІІІ Інструкції, оператор лінійних перевезень надає супровідний лист, яким направляються відповідні документи. Документи стосовно реєстрації, функціонування та припинення ліній закордонного плавання приймаються за адресою: м. Київ, проспект Повітрофлотський, 76 В. За додатковою інформацією звертатися за телефонами: (044) 351-44-70 Ворона Юлія Миколаївна, Лисюк Анна Михайлівна, Мотрич Олена Василівна. Державна служба України з безпеки на транспорті
23 листопада 2017 року у м. Одеса відбудеться III Міжнародна конференція «Зернові термінали: нові проекти, обладнання та технології». Конференція організована видавництвом «Порти України» та ІАЦ «BlackSeaTrans» спільно із спеціалізованою виставкою «Агро-СФЕРА» (22–24 листопада 2017 р., м. Одеса). Генеральний спонсор заходу –  термінал «Новотех-Термінал». Спонсори –  термінал «ТІС-Зерно», компанія «Трансшип». За інформацією організаторів, попередні конференції збирали до 200 делегатів, які представляють понад 100 підприємств, компаній і організацій України та зарубіжжя. Теми, які пропонуються для обговорення на цьогорічній конференції: - Огляд зернових термінальних потужностей України та нових проектів будівництва - Енергоефективний термінал нового покоління: інновації і досвід - Технології термінального будівництва: як заощадити - Аналіз собівартості перевалки зернових вантажів: фактори впливу - Зернові термінали: сильні та слабкі ланки в логістичному ланцюзі експорту - Рейдовий зерновий порт як підтримка неглибоководних терміналів України - Конвеєрні системи: як не помилитися при виборі - Страхові випадки на зернових терміналах: причини і наслідки - Як вибирати надійні силоси для морських терміналів - Особливості конкуренції за зернові вантажопотоки між терміналами України - Як експедитору стати стивідором? - Завантажити «панамакс» за добу реально - Річкові зернові термінали в логістичному транспортному ланцюзі українського експорту - Проблеми доставки зерна до причалу автомобільним і залізничним транспортом - IT технологій для зернових терміналів - Новинки на ринку вантажної техніки та інше. Також на конференції буде озвучено рейтинг стивідорних компаній України, які здійснюють перевалку зерна, за підсумками 2015/2016 МР. Крім того, в рамках заходу відбудеться нагородження переможців в номінаціях «Термінал року», «Темпи зростання», «Абсолютний ріст». Вартість участі — 8900 грн. (без ПДВ). Знижки: за умови участі 2-х представників компанії – 10%; 3-х і більше – 15%. Місце проведення: м Одеса, готель «Чорне море», вул. Маразлієвська, 1/20 (парк ім. Шевченка). Оргкомітет: +380 (482) 37-38-82, 37-38-35 (факс). E-mail: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Лікарню, яка знаходиться на балансі Миколаївського порту, буде передано на баланс області, на базі лікарні буде створено Центр реабілітації воїнів АТО. Таке рішення було ухвалено під час наради за участі Міністра інфраструктури, керівництва Миколаївського порту, представників профспілки лікарні. Володимир Омелян повідомив, що створено робочу групу, яка протягом місяця має відпрацювати механізм передачі лікарні з балансу порту на баланс області: «Є гарна ініціатива області створити на базі цієї лікарні Центр реабілітації воїнів АТО. Для нас це величезний виклик, бо люди, які воюють, повинні мати належний догляд і опіку з боку держави». Міністр інфраструктури підкреслив, що державні підприємства мають відходити від практики управління непрофільними активами, і передача лікарні є правильним рішенням як з огляду на інтереси працівників лікарні, так і з огляду на раціональне використання державних ресурсів. Також зазначене рішення відповідає цілям Медичної реформи, яку ініціював уряд і підтримав парламент. mtu.gov.ua
Міністр інфраструктури України Володимир Омелян в рамках візиту до Миколаївської області взяв участь у засіданні Ради Миколаївського порту та у нараді за участі керівників керівників філій АМПУ. Разом із Міністром участь у нарадах взяв керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс, народний депутат України Тарас Кремінь, представники Мінінфраструктури. Під час засідання Ради Миколаївського порту Міністр інфраструктури наголосив на необхідності розвитку інфраструктури порту, перспективі оренди причалів з їх подальшою концесією приватними компаніями та операторами, дотримання рівних умов для всіх компаній, які здійснюють операційну діяльність в порту. «Миколаївський порт має хороші перспективи для розвитку, але розвиток портової інфраструктури має бути в пріоритеті. Щоб ми мали хороші показники не тільки за перевалкою вантажів, а й за їх обробкою», — наголосив міністр інфраструктури України. Володимир Омелян також зазначив, що оренда причалів з їх подальшою концесією в українських портах — перспективна модель співпраці між портами і приватними компаніями, які здійснюють операційну діяльність на території портів: «Ми можемо запровадити такий механізм співпраці вже з наступного року». Очільник міністерства запросив представників компаній делегувати експертів до робочої групи, яка опрацює такий механізм співпраці. Очільник АМПУ наголосив, що оренда причалів — світова практика, яка має хороші перспективи для запровадження і в Миколаївському порту також. Під час наради з керівниками портів та філій АМПУ Міністр ініраструктури наголосив, що Морська адміністрація має запрацювати з 1 серпня 2018 року: «Це, без перебільшення, проривне рішення для морської індустрії. Також з 1 січня ми скорочуємо портові тарифи і збори на 20%, але це перший крок, ми будемо зменшувати їх і надалі». Під час наради було обговорено можливість реалізації концесійних проектів в портах. Керівник порту «Ольвія» Руслан Олійник зазначив, що ключове — ухвалення відповідного закону, порт готовий до реалізації концесійного проекту. mtu.gov.ua
26 жовтня 2017 року відбудеться перша міжнародна конференція «Гроші та порти 2017» в Одесі, готель «Бристоль». Вперше в галузі морського транспорту будуть всебічно проаналізовані та висвітлені проблеми руху фінансових потоків на ринку портових послуг в Україні. Обговорення гострих тем пройде в форматі дискусій. Серед тем конференції: - Аналіз вартості українського ринку портових послуг. - Портові збори: стратегія змін і методологія розрахунку ставок. - Еволюція тарифів на вантажо-розвантажувальні роботи в морських портах України. - Динаміка вартості додаткових послуг в портах України. - Ціна бюрократії. - Скільки коштує морський порт. Зарубіжний досвід і вітчизняні аналогії. - Інвестиції на розвиток портових потужностей. - Як оптимізувати витрати при проектуванні і будівництві нового терміналу. - Втрати через обмеження конкуренції або зловживання з боку монополістів. - Фінансова сторона і неминучі ризики в діяльності портового агента в Україні та багато іншого. Вартість участі — 7900 грн. Знижки: при участі 2-х представників компанії — 10%; 3-х і більш-15%. Конференція відкриває можливості для плідного спілкування керівникам транспортних компаній, вантажовласникам, трейдерам, фінансистам, перевізникам, операторам терміналів, морським агентам, експедиторам, представникам державних структур. Вона буде цікава для «сухопутних» бізнесменів і потенційних інвесторів, які тільки придивляються до ринку. Організатор — видавництво «Порти України». Співорганізатор — Група Світового банку (проект Міжнародної Фінансової Корпорації «Реформування інвестиційного клімату в Україні», який підтримує уряд Швейцарії). Конференція пройде за підтримки Міністерства інфраструктури України та Адміністрації морських портів України. Подробиці і реєстрація на сайті: www.money.portsukraine.com Оргкомітет: тел.: +380 (482) 37-38-82, факс: 37-38-35. E-mail:

Новини АМПУ

20 листопада морському порту Ольвія виповнилось 25 років. Гавань була заснована у 1965 році як порт-пункт «Октябрськ» Миколаївського морського торговельного порту, який з 1992 року став самостійним державним підприємством. Порт, який проектувався для переробки спецвантажів, головним чином військової техніки, сьогодні є одним із найсучасніших портів в Україні. 21 листопада у Миколаївському академічному художньому театрі пройшли урочисті заходи з нагоди ювілею порту Ольвія, в яких взяли участь заступник голови з морської та внутрішньої безпеки ДП «АМПУ» Сергій Гронський та начальник відділу кадрів Ольга Кузьмина, начальник філії «Октябрьск» ДП «АМПУ» Андрій Єгоров тадиректор ДП «Стивідорна компанія «Ольвія» Руслан Олейник. Серед почесних гостей були присутні перший заступник голови Миколаївської облдержадміністрації з питань агропромислового розвитку та земельних відносин В’ячеслав Бонь, голова Адміністрації корабельного району Миколаївської міської ради Олександр Цуканов, президент Асоціації морських портів України «Укрпорт» Юрій Крук та його заступник Віктор Ільїн, а також почесний портовик та президент Одеського морського порту Микола Павлюк. Всі вони привітали керівництво та колектив порту з визначною подією. «Символічно, що ювілейний 2017 рік став для підприємства знаковим. На початку року «Октябрськ» було перейменовано на порт Ольвія. У серпні портом був поставлений рекорд з переробки вантажів за останні 5 років, у вересні –за 15 років, а у жовтні оброблено рекордну кількість вантажів за всі 25 років. Бажаємо порту Ольвія процвітання та ще більше звершень!», — зазначив начальник філії «Октябрьск» ДП «АМПУ» Андрій Єгоров. На святковому заході, крім урочистих привітань і концертної програми,  було також презентовано перший варіант книги про порт «Державною думкою створено порт», яка присвячена ювілею підприємства.
Адміністрація морських портів України (АМПУ) підписала меморандум про взаєморозуміння з Адміністрацією порту Пусан (АПП). Документ був підписаний 17 листопада 2017 року в рамках п'ятої Міжнародної конференції порта Пусан. Зі сторони АМПУ Меморандум підписав очільник підприємства Райвіс Вецкаганс, зі сторони АПП її президент — Ву Йе Йонг. Сторони домовилися про вивчення можливостей порту Пусан для здійснення інвестицій в розвиток портової галузі України, у тому числі проектів на умовах державно-приватного партнерства. Крім того, АМПУ та АПП мають намір спільно вивчати можливості розвитку під’їзних шляхів та тилових територій (хінтерленду) в морських портах України, а також способи збільшення імпорту, транзиту та перевалки вантажів. Іншим напрямком співпраці може стати здійснення досліджень та розробка мастер-плану з розвитку морських портів України із залученням Корейського інституту з морських досліджень (Korea Maritime Institute — KMI). Цьому сприятиме більш тісне співробітництво в частині обміну необхідною інформацією, з урахуванням вимог чинного законодавства України та Республіки Кореї, підготовка та проведення спеціальних спільних заходів (візити делегацій, ділові зустрічі, семінари, форуми, конференції, круглі столи). “АМПУ зміцнює та розширює міжнародні контакти, посилює співробітництво з найбільшими портами світу та обмінюється досвідом для того, щоб у подальшому імплементувати найкращі моделі розвитку у портову галузь України. Впевнені, що результатом підписання Меморандуму з портом Пусан, який входить до п'ятірки найбільших портів світу, стане тісна колаборація та започаткування спільних проектів з розвитку українських портів”, — зазначив Райвіс Вецкаганс. Крім того, в рамках участі у Міжнародній конференції порту Пусан очільник АМПУ провів переговори з Posco Daewoo Corporation і Korea Cooperative Supporting Center for Overseas Port Development та виступив з презентацією можливостей кооперації задля розвитку портів і логістики на прикладі України. Нагадаємо, наприкінці вересня 2017 року представники АМПУ у складі української делегації до Республики Південна Корея відвідали порт Пусан та KMI. В ході візиту було досягнуто домовленності про двостороннє співробітництво.
Сьогодні, 17 листопада, Іллічівська філія ДП «Адміністрація морських портів України» (ІФ ДП «АМПУ») оголосила про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт з реконструкції гідротехнічної частини причалу № 1 морського порту Чорноморськ. Торги буде проведено в системі електронних закупівель ProZorro. Проект передбачає збільшення глибини в кордоні до 15 м. За лицьовою стінкою причалу, в кордонній зоні існуючої естакади, планується забивання ряду сталевих шпунтових паль, які екрануватимуть чільну стінку. Проект також передбачає ремонт (торкретування) фасадної поверхні існуючої надбудови лицьової стінки, антикорозійне фарбування металевих елементів надбудови та  устаткування причалу новими відбійними пристроями. «Цей проект є складовою частиною послідовного та комплексного підходу АМПУ до розвитку інфраструктури порту Чорноморськ. Його реалізація разом з проектом днопоглиблення підхідного морського каналу порту та операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману забезпечить конкурентну та інвестиційну привабливість порту. Це дозволить порту приймати судна з більшою тоннажністю, а отже – нарощувати вантажообіг та збільшувати надходження до бюджетів всіх рівнів, що вигідно і державі, і бізнесу», – зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Очікувана вартість всіх робіт складає 74,4 млн грн без ПДВ. До участі у процедурі закупівлі запрошуються українські та міжнародні компанії. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій – 25.01.2018. З тендерною документацією можна ознайомитися за посиланням:  https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-17-000394-b. Нагадаємо, у 2017 році АМПУ підписала меморандуми про співпрацю з компаніями «Кернел» і «Рісоіл термінал». Головна мета угод – збільшення вантажопотоку з одночасним збільшенням рівня глибин.
Сьогодні, 14 листопада, Южненська філія АМПУ (Адміністрації морських портів України) оголосила проведення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт з днопоглиблення у морському порту «Чорноморськ». Торги буде проведено у системі закупівель ProZorro. Проект «Реконструкція підхідного морського каналу порту та операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» передбачає досягнення глибин у морському каналі порту до 16 м, операційній акваторії — до 15 м. Процедура торгів передбачає закупівлю робіт за двома лотами. Перший лот включає реконструкцію підхідного морського каналу порту Іллічівської філії ДП «АМПУ», другий лот — відповідно, реконструкцію операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» із збільшенням глибини до 15 м. В рамках реалізації проекту під час днопоглиблювальних робіт планується вилучити загалом 1 989 690 кубометрів ґрунту. При цьому за першим лотом — 504 400 куб. м, за другим — 1 485 560 куб. м. Очікувана вартість всіх робіт складає 444 801 554 грн. без ПДВ, зокрема за першим лотом — 91 769 365 грн. без ПДВ, за другим— 353 032 189 грн. без ПДВ. «Після реалізації зазначених проектів порт «Чорноморськ» матиме всі умови для безпечного і безперешкодного підходу великотоннажних суден до глибоководних діючих і реконструйованих причалів. Впевнені, це не тільки сприятиме зростанню обсягів вантажопереробки в порту, а й, відповідно, збільшить надходження до бюджетів усіх рівнів», — підкреслив начальник адміністрації морського порту «Южний» Максим Широков. До участі у процедурі закупівлі запрошуються українські та міжнародні компанії. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій — 23 січня 2018 року. З тендерною документацією можна ознайомитися за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-14-001695-c 
З початку 2017 року вантажопереробка в морських портах України зберігає позитивну динаміку. За 10 місяців 2017 року оброблено 109 млн тонн вантажів, що на 0,6% більше показників минулого року. Обсяг перевалки імпортних вантажів зріс на 20,7% в порівнянні з минулим роком — до 16,1 млн тонн, експортних — на 0,6% до 82 млн тонн. У структурі імпорту найбільший приріст, як і раніше, показує вугілля, обсяг перевалки якого склав 4,5 млн тонн, що на 48,1% більше, ніж в минулому році. В перевалці експортних вантажів значну частку займає зерно — 31,8 млн тонн і продукція металургії — 28,1 млн тонн. При цьому істотно зріс експорт рослинних олій — на 28,5% до 4,5 млн тонн. Обсяг обробки транзитних вантажів збільшився на 7,7% до 9,7 млн ​​тонн, а контейнерної перевалки — на 1,7% до 495 тис. ТЕU. При цьому найбільше вантажів обробив порт «Южний» — 34,9 млн тонн (+ 5,9% до показників за аналогічний період минулого року), «Одеса» —19,9 млн тонн (-3,4%), «Миколаїв» — 19,2 млн тонн (+ 5,5%) і «Чорноморськ» — 14,1 млн тонн (+ 9,4%). З повним оглядом вантажообігу за 10 місяців 2017 року розрізі номенклатур вантажів і портів можна ознайомитися за посиланням.

Аналітика

Створення Морської адміністрації, зниження ставок портових зборів, реконструкція залізничної інфраструктури у морських портах, новий законопроект «Про концесію» – ось деякі з основних напрямків у морській галузі, над якими активно працює Міністерство інфраструктури спільно з Адміністрацією морських портів України (АМПУ). Керівник АМПУ Райвіс Вейкаганс у ексклюзивному інтерв’ю журналу «Судоходство» детально розповів про те, які методи допоможуть ефективно вирішити поставлені задачі та який вплив відповідні перетворення матимуть на подальший розвиток галузі. 
Що вже зроблено АМПУ для портової галузі Миколаївського регіону та що чекає її в найближчій перспективі. Портовый сектор Николаевского региона последние несколько лет демонстрирует  устойчивый рост по перевалке грузов. Увеличение инвестиций в регион, концессионные и инфраструктурные проекты выведут порты на новый уровень. Прошедший в октябре форум «Николаевщина — надежный партнер», в котором я принял участие по приглашению губернатора Алексея Савченко, показал не только потенциал, но и принципиальную позицию местной власти. Понимание местной властью роли порта и желание участвовать в его жизни, развивать его, уверен, станет ключевым фактором и залогом успешности портов.
Володимир Шемаєв, начальник відділу стратегічного планування ДП АМПУ Модернізація портової галузі повинна плануватися на підставі змін у національній економіці Многим уже порядком надоела тема необходимости разработки стратегий как для государственных органов, так и для частных компаний. Мол, много разработок, мало дел. И все же без стратегии никуда: только четко понимая глобальные цели и задачи, можно работать тактически. Министерство инфраструктуры подготовило проект Национальной транспортной стратегии до 2030 года (НТС-2030), который посвящен и отрасли морского транспорта. Что же предлагает новый вариант документа для морских портов и как существующая портовая стратегия до 2038 года должна на него реагировать?

Оголошення

Регіональне відділення Фонду державного майна України по Одеській області направляє інформацію по об'єкту приватизації Спортивна база відпочинку «Портовик», яка пропонується до продажу на конкурсі з відкритою пропозицією ціни за принципом аукціону. База розташована за адресою: с.Озерне, Ізмаїльського району, вул. Польова, 19. Конкурс призначено на 17 листопада 2017 року. Остання дата подання документів — 13 листопада 2017 року. Повна інформація щодо продажу вказаної бази опублікована в газетах «Відомості приватизації» від 31.05.2017р. № 42(1062), «Одесские известия», на сайтах Фонду державного майна України, Одеської обласної державної адміністрації, Ізмаїльської райдержадміністрації, Ізмаїльської райради, балансоутримувача – Ізмаїльської філії Адміністраціїморських портів України. Регіональне відділення заздалегідь вдячно за порозуміння та співпрацю у приватизації Спортивної бази відпочинку «Портовик». База відпочинку «Портовик» знаходиться тут. З її фото можна ознайомитись за посиланням.
Державне підприємство «Адміністрація морських  портів України» розглядає можливість укладання договору фрахтування самовідвізного землесосу «Меотида»  в період до 31.12.2017р. терміном до 30 діб. Основні характеристики судна: - самовідвізний землесос; - місткість трюму – 750 куб. м; - дедвейт – 1030 т; - довжина габаритна – 55,25 м; - ширина габаритна – 11,00 м; - висота борту – 4 м; - осадка – 3,18 м; - глибина грунтозабору – від 4 до 15м.; - продуктивність грунтонасосу – 2100 куб/год; - рік та місце побудови – м. Галац, Румунія, 2012р.; - райони плавання – А1+А2; - мінімальна тайм-чартерна ставка – 8166,3 дол. США на добу без ПДВ. Судно знаходиться у придатному робочому та мореходному стані та має діючі документи Регістру судноплавства України до 28 лютого 2018 року. Процедура реалізації намірів укладання договору фрахтування здійснюється в порядку, визначеному чинним законодавством та Методичними рекомендаціями щодо порядку розгляду матеріалів, надання згоди та укладання договорів фрахтування (бербоут-чартеру, тайм-чартеру) суден та інших плавзасобів підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління Міністерства інфраструктури України, затверджених наказом МІУ № 244  від 23.04.2013 (далі – Методичні рекомендації). Заяви про намір укласти договір фрахтування з визначенням предмета та умов договору, у тому числі пропонованого розміру фрахтової ставки, напрямків використання судна, подаються протягом 10 (десяти) календарних днів з дня розміщення оголошення на адресу ДП «АМПУ» (01135, м. Київ, проспект Перемоги, 14), а також у сканованому вигляді на електронну адресу:
Маріупольська філія ДП «АМПУ» (Адміністрація Маріупольського морського порту) пропонує до реалізації (на договірних умовах) партію брухту та відходів чорних металів згідно ДСТУ 4121–2002, які знаходяться на території підприємства: № п/п Наименування Од. вим Кількість 1. Вид 500 (Відсоток засміченості 5% згідно ДСТУ 4121-2002) УКТ ЗЕД 7204 49 90 00 т 9 2. Вид 501 (Відсоток засміченості 2% згідно ДСТУ 4121-2002) УКТ ЗЕД 7204 49 90 00 т 19 3. Вид 502 ст.канат (Відсоток засміченості 5% згідно ДСТУ 4121-2002) УКТ ЗЕД 7204 49 90 00 т 1 Договір на реалізацію брухту та відходів чорнихметалів укладаєтьсяна весь асортимент металу, який вказаний в оголошенні. Особливі умови вивезення: — Вага кожного виду брухту визначається брутто; — Засмічення включається в вагу. — Cроки вивезення:після надання письмової заявкипротягом 3 днів. — Перехід права власності на товар від продавця до покупця підтверджується актом прийому-передачі (який складається покупцем), який підписується уповноваженими представниками обох сторін у двох примірниках після зважування товару. За рахунок покупця здійснюється: — Надання вантажного транспорту; — Надання техніки і працівників для навантаження на транспорт; — Відвантаження та зважування кожного виду брухту здійснюється за рахунок покупця;За необхідності надаються послуги з демонтажу. — Свої ціни просимо вказувати з кодами по УКТЗЕД та з відсотком засміченості(згідно ДСТУ 4121-2002) Умови оплати: 100% передоплата на всю партію брухту. Перерахування коштів здійснюється на розрахунковий рахунок продавця. Комерційні пропозиції направляти на ім'я начальника Адміністрації Маріупольського морського порту Росінського О.К. за адресою:87510 Донецька обл. м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 3; телефон: (0629) 40-82-61, (0629) 40-08-89, e-mail:

Підписатися

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n