Про підприємство

kiev 109

Адміністрація морських портів України (АМПУ) — одне з найбільших державних підприємств, що має стратегічне значення для економіки і безпеки України.

АМПУ створена в 2013 році в результаті реформи морської галузі України для управління державним майном в морських портах країни і його ефективного використання, створення механізмів для залучення інвестицій в портову інфраструктуру для її розвитку і стабільної роботи бізнесу. Серед інших завдань Адміністрації — підтримка паспортних глибин акваторій портів, забезпечення безпеки мореплавства та ін.

АМПУ входить в сферу управління Міністерства інфраструктури України і об'єднує українські морські порти та інші інфраструктурні елементи, одночасно сприяючи розвитку і конкурентоспроможності кожного з них. Структура підприємства складається з центрального офісу в Києві і головного представництва в Одесі, філії «Дельта-Лоцман» та 13 філій в морських портах України:

Новини галузі

23 липня 2018 року Міністр інфраструктури України Володимир Омелян провів розширену зустріч із представниками найбільших китайських компаній. До Києва прибули представники China Export – Import Bank (державний банк, один з ключових каналів фінансування будівельних контрактів та зарубіжних інвестиційних проектів, капіталізація 230 млрд доларів США); China Industrial and Commercial Bank (найбільший китайський комерційний банк, капіталізація 262 млрд доларів США), China Railwa yEngineering Corporation – найбільша державна будівельна компанія Китаю, China State Construction Engineering Corporation Ltd – друга після China Railway Engineering Corporation найбільша компанія Китаю, яка займається будівництвом залізничної інфраструктури, тунелів, мостів, швидкісних шосе, аеропортів, портів тощо (капіталізація 34 млрд доларів США), China Communications Construction, що спеціалізується на будівництві об’єктів транспортної інфраструктури, яка займалася, зокрема, проектуванням, будівництвом і оснащенням 7 з 10 найбільших за вантажообігом портів Світу, побудувала найдовший міст у світі Ханчжоу Бей 36 км завдовжки, найбільші у світі шлюзові ворота для порту Антверпен (капіталізація компанії 26 млрд доларів США). Загальна капіталізація китайських компаній, представники яких були на зустрічі з Міністром інфраструктури україни Володимиром Омеляном, складає понад 600 млрд доларів США. У зустрічі взяв участь очільник «Укравтодору» Славомір Новак, керівник «Укрзалізниці» Євген Кравцов, АМПУ – Райвіс Вецкаганс, «Укрпошти» — Ігор Смілянський, директор «Укрдорінвесту» Олена Криворучко, керівник Офісу підтримки реформ Олександра Клітіна та ін. Сторони обговорили співпрацю в залізничній галузі, в сфері розбудови автошляхів, перспективи розвитку Нового шовкового шляху, а також портів і аеропортів. Володимир Омелян наголосив, що китайські компанії вже успішно працюють в Україні, зокрема, здійснюючи великі проекти в дорожній галузі в Полтавській, в Житомирській областях: «Саме китайська компанія China harbor engineering company виграла 2 тендери і успішно провела днопоглиблення в порту «Южний», економія для держави склала понад 500 млн гривень. Також ми очікуємо, що найбільший світовий контейнерний портовий оператор Hutchison Ports розпочне свою роботу в Україні. Хороший початок для роботи китайських компаній в Україні є. Сподіваємося на спільну реалізацію масштабних проектів, які дадуть Україні нову якість, а Китаю — нові успішні бізнес-проекти». Міністерство інфраструктури України
Дунайська комісія на ювілейній 90-й сесії, яка відбулася 29 червня, прийняла рішення про нагородження капітана порту Ізмаїл Анатолія Юхимовича Колеснікова пам'ятною медаллю ДК «За внесок в розвиток Дунайського судноплавства». Рішення одноголосно підтримали представники одинадцяти держав-членів Дунайської комісії. Анатолій Юхимович присвятив флоту вже понад п'ятдесят років. Флотська біографія А. Ю. Колеснікова почалася в 1962 році в Радянському Дунайському пароплавстві (РДП), з 1968-го — третій помічник капітана на морських судах. У 1976 році Анатолій Юхимович бере участь в операції з порятунку членів екіпажу теплохода «Річиця». В навігацію 1978 року він піднявся на капітанський місток морського судна «Дмитро Кантемір», з 1984-го — дублер капітана на ліхтеровозі «Юліус Фучик». У 1989 році Анатолій Юхимович перейшов на роботу до берегових служб пароплавства — капітан-наставник групи ліхтеровозів, потім — заступник начальника служби безпеки мореплавання РДП. Грамотний фахівець, досвідчений судноводій, він протягом усієї своєї трудової діяльності проявляє ініціативу, високий професіоналізм, будучи одним з передових капітанів в пароплавстві. У 1996 році був направлений на посаду начальника Головагентства в Румунію, потім — в Братиславу, де пропрацював до 2002 року — до переводу в Ізмаїльський порт заступником капітана порту. І вже в березні 2004 року наказом міністра транспорту України затверджений на посаді капітана порту Ізмаїл. У 1994 році А. Ю. Колесніков (на той час — заступник начальника Українського Дунайського пароплавства з безпеки мореплавства) увійшов до складу урядової делегації України, яка прибула в Лондон для вручення дару Міжнародної морської організації (IMO): цим символічним жестом ознаменувався вступ молодої держави Україна в IMO. Анатолій Юхимович відвідував сесії і асамблеї IMO 8 разів за період з 1993-го по 1996 роки — в тому числі, під час підготовки документів для вступу нашої країни в IMO. За час роботи Анатолія Юхимовича не було жодного аварійного випадку з вини або недогляду працівників служби капітана порту. За багаторічну і сумлінну працю, високі трудові успіхи, великий внесок в розвиток транспортної галузі України Анатолій Юхимович отримав ряд почесних звань: «Заслужений працівник транспорту України», «Почесний працівник транспорту України», «Почесний працівник морського і річкового транспорту України», учасник бойових дій, «Почесний працівник УДП». За високі виробничі успіхи і безаварійну роботу на посаді капітана А. Ю. Колесніков був нагороджений знаками «За значний внесок у розвиток державного нагляду щодо забезпечення безпеки судноплавства», «За безаварійну роботу. 15 років», «За заслуги перед містом» (Почесний знак Ізмаїльської міської ради), медаллю «Ветеран праці». У 2012 році Анатолію Юхимовичу була оголошена Подяка Прем'єр-Міністра України за успішне проведення льодової кампанії і високий професіоналізм, проявлений під час рятувальних операцій в льодових умовах, забезпечення безпеки плавання суден у зимову навігацію 2011–2012 років. Саме високий рівень організації льодової кампанії дозволив забезпечити роботою порт, виплатити заробітну плату працівникам, провести розрахунки з бюджетами всіх рівнів (в тому числі, і до міського бюджету Ізмаїла). Завдяки діям капітана порту вдалося уникнути аварійних ситуацій в акваторії порту Ізмаїл та міста Вилкове, матеріальних збитків, людських жертв та екологічного забруднення вод Дунаю. У 2018 році Анатолій Юхимович брав участь в транспортуванні міни, яку прибило до українського берега Дунаю,— вгору за течією Дунаю для безпечної ліквідації. За відвагу, проявлену під час транспортування міни, Анатолія Юхимовича нагородили грамотою міського голови «За проявлену особисту мужність під час знешкодження вибухонебезпечних боєприпасів і забезпечення безпеки жителів м. Ізмаїл». У нинішньому році до Дня флоту Анатолія Юхимовича нагородили знаком «Почесний працівник Державного підприємства «Ізмаїльський морський торговельний порт». Авторитет А. Ю. Колеснікова у колег — працівників Ізмаїльського філії АМПУ, ДП «ІЗМ МТП», працівників морегосподарського комплексу України — поза всякими сумнівами. Пам'ятна медаль Дунайської комісії стала символом визнання заслуг капітана порту Ізмаїл на міжнародному рівні. Колектив Ізмаїльського морського торгового порту щиро вітає Анатолія Юхимовича з нагородою! Бажаємо здоров'я, миру, благополуччя і подальшого визнання Вашого професіоналізму та умінь! ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Українська зернова торговельна компанія «Нібулон» має намір інвестувати 2 млрд доларів в будівництво нових зерносховищ і транспортних барж в районі дельти Нілу в Єгипті, йдеться в повідомленні єгипетського міністерства постачання. Силоси будуть зведені на двох ділянках поблизу портів Олександрії і Дамієтти, а також буде побудовано 20 барж, кожна з яких зможе транспортувати 2000 тонн зерна вздовж річки, йдеться в заяві міністерства. Перший етап інвестицій, згідно з недавньою угодою, почнеться в найближчі два роки. REUTERS
Проект будівництва зернового терміналу глобального сировинного трейдера Cargill і компанії MV Cargo в морському порту «Южний» реалізований на 80%. Про це повідомила MV Cargo, яка займається будівництвом терміналу. «Проект реалізований на 80%, ми впевнено йдемо до фінішу. Навесні ми завершили реалізацію першої фази, яка включала будівництво станції розвантаження вагонів, станції розвантаження автомобілів, складу підлогового зберігання на 80 тис. тонн зерна, а також допоміжної інфраструктури»,— повідомила MV Cargo в Facebook. Згідно з повідомленням, зараз зводиться друга лінія силосів і добудовується причал № 25. «Дві лінії складів вертикального зберігання зможуть прийняти зерно вже в жовтні цього року», — уточнила компанія. MV Cargo здійснює будівництво зернового терміналу Cargill в порту «Южний». Потужність одночасного зберігання зерна складе 290 тис. тонн. Комплекс буде обладнаний 14 силосами по 15 тис. тонн і складом підлогового зберігання зерна на 80 тис. тонн. Термінал оснащений власною залізничною і автомобільної інфраструктурою. Станція розвантаження автомобілів здатна пропускати 790 автомобілів на добу, станція розвантаження вагонів — 256 вагонів на добу. Загальна сума інвестицій — $ 150 млн. Термінал забезпечить перевалку 10% зернових, вироблених в Україні. У серпні 2015 року Cargill, MV Cargo і ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) підписали тристоронній меморандум про наміри реалізувати інвестиційний проект з будівництва зернового терміналу в порту «Южний» потужністю 5 млн тонн. В рамках проекту MV Cargo здійснить будівництво наземного термінального комплексу, АМПУ забезпечить створення судноплавної операційної акваторії причалу № 25 і судноплавного підхідного каналу до причалу № 25. У меморандумі зафіксовано намір Cargill придбати 51% терміналу. Порти України
Сьогодні, 18 червня 2018 року, в Міністерстві інфраструктури України відбулося розширене засідання за участі Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна, аудиторів ІМО (Міжнародної морської організації), керівництва Адміністрації морських портів України, Морської адміністрації, Державної служби з безпеки на транспорті, представників міністерств і відомств та очільників портів. Під час заходу було представлено результати аудиту ІМО, який проходив в Україні 11–18 червня 2018 року. Метою аудиту була перевірка відповідності виконання Україною як державою порту, державою прапору та прибережною державою міжнародних зобов’язань у сфері безпеки судноплавства. Аудитори ІМО привітали Україну із успішним проходженням аудиту, подякували команді Міністерства інфраструктури за злагоджену командну роботу. Володимир Омелян наголосив: «Україна успішно пройшла аудит ІМО. Я дякую всій команді міністерства за успішну роботу. Україна підтвердила свій статус морської держави, і вкрай важливо, що такою ж є оцінка наших міжнародних партнерів, зокрема, Міжнародної морської організації. Ми маємо певні зауваження за підсумками аудиту, але серед понад 50 країн, які теж проходили аудит ІМО, результат України можна вважати зразковим. Це однозначно успіх не тільки морської галузі, а й України загалом». Довідково: 18 травня 2018 року у штаб-квартирі ІМО відбулося підписання Меморандуму про співпрацю між Україною та Міжнародною морською організацією щодо участі в системі аудиту держав — членів Міжнародної морської організації. Ця подія відкрила шлях до проведення аудиту та подальшого співробітництва між Україною та Міжнародною морською організацією у сфері вдосконалення національної нормативно-правової бази України та наближення нашої держави до найвищих міжнародних стандартів у сфері торговельного мореплавства. На стадії підготовки до аудиту Україна пройшла значний шлях. Так, у грудні 2015 року в Україні з метою надання технічної допомоги у підготовці до цього аудиту перебували представники Міжнародної морської організації, які вивчили наявну ситуацію з імплементацією в Україні обов’язкових інструментів ІМО та направили нам свій звіт із рекомендаціями щодо першочергових заходів. За період з грудня 2015 року було розроблено та прийнято ряд національних і відомчих нормативно-правових актів для забезпечення виконання Міжнародних конвенцій ІМО, до яких приєдналася Україна. У 2017 році Україна приєдналася до Міжнародної конвенції про контроль над шкідливими протиобростаючими системами на суднах (International Convention on the Control of Harmful Anti-fouling Systems on Ships) та Міжнародної конвенції про рятування 1989 року (International Convention on Salvage, 1989). Відповідно до рекомендацій Місії ІМО 2015 року утворено новий центральний орган виконавчої влади – Державну службу морського та річкового транспорту України (Морську адміністрацію), яка розпочне функціонувати з 1 серпня 2018 року та реалізовуватиме державну політику у сферах морського та річкового транспорту, торговельного мореплавства, судноплавства на внутрішніх водних шляхах, навігаційно-гідрографічного забезпечення мореплавства, а також у сфері безпеки на морському та річковому транспорті з урахуванням результатів аудиту. Україна виконала заходи, передбачені резолюцією А.1067(28) «Рамкові принципи та процедури системи перевірки держав-членів ІМО» (FRAMEWORK AND PROCEDURES FOR THE IMO MEMBER STATE AUDIT SCHEME), для підготовки до аудиту ІМО. 18 травня 2018 року у штаб-квартирі ІМО відбулося підписання Меморандуму про співпрацю між Україною та Міжнародною морською організацією щодо участі в системі аудиту держав — членів Міжнародної морської організації (MEMORANDUM OF COOPERATION BETWEEN UKRAINE AND THE INTERNATIONAL MARITIME ORGANIZATION CONCERNING PARTICIPATION IN THE IMO MEMBER STATE AUDIT SCHEME). Ця подія відкрила шлях до проведення аудиту та подальшого співробітництва між Україною та Міжнародною морською організацією у сфері вдосконалення національної нормативно-правової бази України та наближення нашої держави до найвищих міжнародних стандартів у сфері торговельного мореплавства. Під час підготовки до аудиту основною метою було наближення України до стандартів у сфері безпеки мореплавства та захисту морського середовища, визначених у міжнародних конвенціях ІМО, стороною яких є Україна, а також у прийнятих 04.12.2013 на 28-й сесії Асамблеї ІМО обов’язкових для виконання державами — членами ІМО, Кодексі з імплементації інструментів ІМО (резолюція A.1070(28)) та Рамкових принципах і процедурах системи аудиту держав — членів ІМО (резолюція A.1067(28)). З метою формування засад сталого розвитку України як держави, що прагне відповідати найвищим світовим стандартам у сфері безпеки мореплавства та захисту морського середовища, ми розробили та схвалили Стратегічні напрями виконання міжнародних зобов’язань України у сфері безпеки торговельного мореплавства та охорони навколишнього природного середовища від забруднення та впровадження обов’язкових інструментів ІМО на період до 2022 року. 6 червня 2018 року на засіданні Кабінету Міністрів України Уряд доручив Міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади, що забезпечують виконання міжнародних зобов’язань України як держави порту, держави прапору та прибережної держави, забезпечити реалізацію зазначених Стратегічних напрямів. Підготовка до обов’язкового аудиту дозволила нам ще раз проаналізувати повноту імплементації та якість виконання відповідних міжнародних обов’язкових документів ІМО та переглянути національні нормативно-правові документи для ефективного виконання обов’язків та зобов’язань України як держави прапора, держави порту та прибережної держави. Міністерство інфраструктури України

Новини АМПУ

Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 15 серпня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  
Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 14 серпня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  
Адміністрація морських портів України (АМПУ) повідомляє оперативну інформацію щодо роботи морських портів та каналів станом на 08:00 13 серпня 2018 року. № Морський порт Обмеження Примітки 1. Б. – Дністровськ Обмежень немає   2. Бердянськ Обмежень немає   3. Ізмаїл Обмежень немає   4. Чорноморськ Обмежень немає   5. Маріуполь Обмежень немає   6. Миколаїв Обмежень немає   7. Одеса Обмежень немає   8. Ольвія Обмежень немає   9. Рені Обмежень немає   10. Скадовськ Обмежень немає   11. Херсон Обмежень немає   12. Усть – Дунайськ Обмежень немає   13. Южний Обмежень немає   14. Гирло «Бистре» Відкрито   15. БДЛК (Бузько – Дніпровсько – лиманський канал) Відкрито   16. ХМК (Херсонський морський канал) Відкрито  
Процедура екологічного та радіологічного контролю суден в портах України найближчим часом має стати більш прозорою і зрозумілою. Про це домовилися експерти Міністерства інфраструктури, Міністерства екології та природних ресурсів України, Адміністрації морських портів України та провідних українських та міжнародних компаній на майданчику Американської торговельної палати у четвер, 10 серпня 2018 р. У найближчі два тижні представники АМПУ, бізнесу та профільних міністерств розглянуть та відпрацюють спільні пропозиції щодо ряду проблемних питань, що викликають останнім часом занепокоєність з боку портових операторів, судновласників та інших учасників ринку. «АМПУ як ніхто інший зацікавлена у врегулюванні ситуації і знаходженні розумного балансу між інтересами держави, бізнесу і екологічної безпеки акваторії портів. АМПУ – це основний водокористувач акваторії портів, саме ми несемо реальну відповідальність за її стан. Одночасно саме АМПУ відповідає за обсяги перевалки вантажів і залучення інвесторів в порти країни. Тому я наполягаю на тому, що вантажі та судна повинні отримувати гідний рівень сервісу в наших портах, а питання екології повинні вирішуватися без створення проблем для бізнесу», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. За його словами, оптимальним рішенням існуючих проблем між бізнесом і екологами буде проведення спільних перевірок за участю, як представників інспекції, так і АМПУ. За підсумками зустрічі було вирішено, що представники усіх зацікавлених сторін опрацюють шляхи вирішення найбільш актуальних проблем, які останнім часом стали причиною непорозуміння між бізнесом та державними контролюючими органами. Йдеться, перш за все, про розмежування відповідальності за порушення природоохоронного законодавства між судновласниками і вантажовідправниками, врегулювання процедури проставлення штампів радіологічного контролю, щоб позначки, які забороняють ввезення/вивезення вантажів використовувалися тільки в разі виявлення порушення радіологічних норм. Також найближчим часом буде затверджений Порядок взаємодії при проведенні перевірок суден між представниками АМПУ та Державної екологічної інспекції Північно-Західного регіону Чорного моря. Райвис Вецкаганс зазначив, що АМПУ постійно контролює акваторію портів, зокрема, щодо виявлення забруднень. «Ми володіємо максимальним обсягом інформації і технічних засобів для виявлення, аналізу причин і ліквідації наслідків забруднень води. Для цього регулярно проводиться моніторинг стану акваторій, ліквідуються забруднення за допомогою спеціальних суден. Ці роботи виконуються зокрема й за рахунок санітарного збору, який сплачує бізнес. Інформація про усі випадки забруднення постійно надається екологічній інспекцій»,— зазначив він. Крім того, в рамках тристоронньої робочої групи буде доопрацьована нормативна база, що регулює проведення та взяття проб ізольованого баласту, для виявлення реальних причин можливого забруднення вод акваторії українських портів. «Захист екології, безперешкодний рух суден і дотримання інтересів держави — ключова мета вдосконалення екологічного та радіологічного контролю суден в морських портах України. Нам необхідно зробити процедури контролю суден і вантажів у морських портах максимально прозорими і зрозумілими. Тому всі відповідальні органи центральної виконавчої влади та представники бізнес-спільноти повинні спільно відпрацювати проблемні питання та забезпечити безперешкодний експорт та імпорт товарів через морські порти»,— резюмував міністр Інфраструктури України Володимир Омелян. Міністр зазначив, що представникам АМПУ та Державної екологічної інспекції необхідно детально ознайомитися з досвідом обробки вантажів, а також радіологічного та екологічного контролю в портах ЄС, щоб надавати бізнесу аналогічний рівень сервісу в українських портах.
Молодіжна організація морських портів України (МОМПУ) підписала меморандум про співпрацю та взаємодію з Виконавчим комітетом Южненської міської ради. Основною метою документа є об'єднання зусиль для розвитку, соціалізації і зайнятості молоді Одеської області і, зокрема, міста Южне. Документ був підписали 10 серпня 2018 року в Южненській міській раді головою МОМПУ Денисом Бузиновським і мером Южного Володимиром Новацьким. Також у заході взяли участь заступник голови Адміністрації морських портів України Сергій Гронський, члени Виконавчого комітету Южненської міської ради, представники МОМПУ і молодь морського порту та м.Южне. В рамках підписаного Меморандуму планується провести подальший благоустрій курортної інфраструктури м.Южне, організувати низку спортивних змагань (велопробіги, брейн-ринги тощо), а також активно залучати молодь морських портів до розвитку туризму. Довідка «Молодіжна організація морських портів України» — добровільне громадське об'єднання, створене на основі єдності інтересів молодих людей, робота і діяльність яких пов'язана з державним підприємством «Адміністрація морських портів України». Передумовою створення об'єднання став позитивний досвід результатів діяльності громадської організації «Молодіжна організація Одеського порту», ​​силами якої з 2007 року було проведено безліч соціальних, професійних, творчих, спортивних та оздоровчих заходів.

Аналітика

31 травня Адміністрація морських портів України (АМПУ) офіційно приєдналася до Європейської організації морських портів (European Sea Ports Organization — ESPO) в якості члена-спостерігача. Ми подумали, що це слушна нагода для інтерв'ю з керівником АМПУ Райвісом Вецкагансом, щоб представити український портовий сектор. АМПУ відповідає за 13 українських портів. Яка роль АМПУ щодо цих портів? Які основні характеристики та проблеми АМПУ?
Одночасно з проведенням обов'язкового аудиту Україні Міжнародною морською організацією, який наша країна успішно пройшла з 11 по 18 червня, підтвердивши свій статус морської держави, в штаб-квартирі IMO в Лондоні відбувався важливий і масштабний захід — 4-й Всесвітній саміт з безпеки портів. На запрошення Секретаріату IМО в ньому взяла участь українська делегація, до складу якої увійшли заступник Голови Адміністрації морських портів України (АМПУ) з морської та внутрішньої безпеки Сергій Гронський, начальник відділу морської безпеки та охорони Андрій Кашуба, начальник служби з організації роботи портів В’ячеслав Вороной, начальник служби інформаційної підтримки Костянтин Корнієнко, а також заступник Постійного представника України при IMO Віталій Мошківський. Які питання обговорювали представники країн-членів ІМО та на які виклики в сфері морської безпеки належить відповісти міжнародній спільності – в нашому матеріалі.
Ukrainian Ports Forum запомнится своим высоким уровнем — специализированный форум, посвященный развитию портовой отрасли Украины, прошел в Одессе впервые. А тренды и идеи, заданные и озвученные на мероприятии, продолжат оказывать влияние на портовую сферу в ближайшие несколько лет. Стратегии и инвестиции – под таким девизом прошел Ukrainian Ports Forum в Одессе. Именно эти два слова чаще всего звучали в холле гостиницы «Бристоль», где проходило мероприятие. А руководитель Администрации морских портов Украины Райвис Вецкаганс прямо заявил: «Мы хотим, чтобы инвесторы приезжали к нам». Потенциальные инвесторы в зале присутствовали — о чем же они говорили и, что услышали на мероприятии высокого уровня?

Оголошення

Одеська філія ДП «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Одеського морського порту) пропонує до передачі на умовах бербоут-чартера пасажирське судно т/х «Савона» з такими технічними даними: 1. Тип судна: пасажирське 2. Рік та місце побудови: 1989р, Україна 3. Клас судна: КМ + {1} ІІІ пасажирське 4. Тип головних двигунів: ДВС 1*ДРАОБ (12ЧСП18/20);  2×3Д6С (6ЧСП 15/18) 5. Кількість головних двигунів: 3 6. Рушії: гвинти фіксованого кроку 7. Довжина найбільша: 34,03 м 8. Ширина: 6,9 м 9. Висота борту: 2,9 м 10. Дедвейт: 34,4 т 11. Пасажиромісткість: 160 персон 12. Мінімальна добова фрахтова ставка: 590,62 грн. без ПДВ Судно знаходиться у відстої, укомплектоване відповідно до вимог Регістру судноплавства України, термін дії класифікаційних документів закінчився у 2014 році. Усі витрати щодо поновлення класифікаційних документів та перегону судна з Одеського морського порту – за рахунок фрахтувальника. Пропонуємий термін дії договору фрахтування 10 років. Контактна особа: Глемязний Микола Іванович тел. (048) 729-47-69 з 08.30 до 17.30 факс (048) 729-47-73 електронна адреса: \n Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
У морському порту Маріуполь, наказами Донецького прикордонного загону від 16.03.2018 № 38 та від 06.04.2018 № 42 затверджені Технологічна схема пропуску осіб, транспортних засобів та вантажів у пункті контролю «Азовський судноремонтний завод» та Технологічна схема пропуску осіб, транспортних засобів та вантажів у міжнародному пункті пропуску через державний кордон України для морського сполучення «Маріупольський морський торговельний порт» (далі – Технологічні схеми). Звертаємо увагу, що розділом 3 зазначених Технологічних схем визначено: «3.1. Санітарно-епідеміологічний контроль здійснюється відділом санітарної охорони території Управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області (далі — відділ санітарної охорони території), відповідно до Положення про Головне управління Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів, затверджених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 12.04.2017 року № 209, зареєстрованого Міністерством юстиції України від 13.05.2017 року № 604/30472 згідно з вимогами Міжнародних медико-санітарних правил 2005 року, Законів України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про захист населення від інфекційних хвороб» та Правил санітарної охорони території України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2011 року № 893.». Просимо враховувати зазначені зміни під час здійснення своєї діяльності у морському порту Маріуполь.
Регіональне відділення Фонду державного майна України по Одеській області направляє інформацію по об'єкту приватизації Спортивна база відпочинку «Портовик», яка пропонується до продажу на конкурсі з відкритою пропозицією ціни за принципом аукціону. База розташована за адресою: с.Озерне, Ізмаїльського району, вул. Польова, 19. Конкурс призначено на 17 листопада 2017 року. Остання дата подання документів — 13 листопада 2017 року. Повна інформація щодо продажу вказаної бази опублікована в газетах «Відомості приватизації» від 31.05.2017р. № 42(1062), «Одесские известия», на сайтах Фонду державного майна України, Одеської обласної державної адміністрації, Ізмаїльської райдержадміністрації, Ізмаїльської райради, балансоутримувача – Ізмаїльської філії Адміністраціїморських портів України. Регіональне відділення заздалегідь вдячно за порозуміння та співпрацю у приватизації Спортивної бази відпочинку «Портовик». База відпочинку «Портовик» знаходиться тут. З її фото можна ознайомитись за посиланням.

Підписатися

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n