Адміністрація морського порту Чорноморськ

Про підприємство

Територія морського порту Чорноморськ простягається смугою вздовж причалів від входу вглиб узбережжя Сухого лиману в другий басейн до поромного комплексу, включаючи і третій басейн. Вищевказана смуга відчуження території - відстань від урізу води до огорожі порту - має різну ширину: від 200 до 1400 м.

 

Портові води включають внутрішню і зовнішню акваторії. Внутрішня акваторія - акваторія Сухого лиману; зовнішня акваторія - акваторія зовнішнього рейду, акваторія якірної стоянки № 351 і акваторія звалища грунту.

 

Прохідна осадка біля причалів оголошується капітаном порту і повідомляється мореплавцям і зацікавленим особам. Порт може приймати судна до 275 м (в окремих випадках до 300 м з дозволу капітана порту). Підхідний канал порту має довжину 1400 м, ширину 160 м і глибину 14,5 м.

Останні новини

В Адміністрації морського порту Чорноморськ готуються до ремонту берегових сполучень понтонної переправи

2020-07-03 09:14:57
На робочій нараді з представниками будівельних компаній  фахівці Чорноморської філії ДП «АМПУ» обговорили проведення робіт з капітального ремонту берегових сполучень понтонної переправи (ГТС-3108).   На цей час перед Адміністрацією морського порту Чорноморськ стоїть складне завдання – знайти оптимальне гідротехнічне рішення задля відновлення конструктивних елементів берегових споруд понтонної переправи.   Нагадаємо, понтонна переправа через Сухий лиман (гідротехнічна споруда  ГТС-3108), збудована ще у 1967 році, знаходиться на балансі Чорноморської філії АМПУ, є частиною траси Одеса – Чорноморськ (М-27) та має міжнародне значення. Наплавна частина (понтон) у 1982 році була модернізована та із визначеною Регістром судноплавства України періодичністю (один раз на три роки) проходить огляд і обов'язковий доковий ремонт. За час існування понтонної переправи через Сухий Лиман ці вимоги виконувались постійно, ​​завдяки чому понтон відслужив по теперішній час без аварій та непередбачуваних подій.   15 жовтня 2019 року Адміністрація морського порту Чорноморськ провела черговий ремонт наплавної частини понтонної переправи. При цьому, у зв’язку із незадовільним станом конструктивних елементів берегової частини, Регістром судноплавства України видано Свідоцтво про придатність гідротехнічної споруди до експлуатації з обмеженнями через незадовільний стан берегових споруд. В документі зазначена необхідність проведення у 2020 році капітального ремонту берегових сполучень будівель та споруд понтонної переправи (ГТС-3108).   На цей час рух по зазначеній трасі здійснюється з обмеженнями – дозволена вага на одну вісь автотранспорту не повинна перевищувати 6,0т та фактична маса автотранспорту не повинна перевищувати 20,0т. Але фактична вага сучасного транспорту та автотрафік через понтонний міст по трасі міжнародного значення (М-27) Одеса-Чорноморськ за ці роки збільшились в рази, гідротехнічна споруда виконує свої функції на межі можливостей, навіть із запровадженими обмеженнями.   Берегова споруда потребує виконання значного обсягу ремонтних робіт з відновлення конструктивних елементів, зокрема – плит та ригелів пальового ростверку, арматурних сполучень та паль.   В ході наради фахівці ТОВ «Лакоса» представили робочий проект капітального ремонту берегових сполучень понтонної переправи, який вже пройшов експертизу.   За словами генерального директора ТОВ «Лакоса» Олександра Костюкова, складність ремонту цього стратегічно важливого об’єкту полягає ще й в тому, що за останній час в Сухому Лимані значно підвищився рівень води, тому роботи необхідно буде проводити за участю водолазів та з використанням кесонів – конструкцій для виконання ремонтно-відновлювальних робіт споруди насухо. Конструкція кесонів, що представлені у проекті, виконується із дерев’яних щитів та герметизується за допомогою геомембрани. Цей засіб служитиме для відведення води від бетонної поверхні паль. Роботи при цьому виконуються водолазами, які потрапляють в кесон під водою. Разом з кесонами під час капітального ремонту передбачено використання різноманітних плавзасобів, водолазних станцій та плавкрану для виконання робіт з акваторії, без застосування проїжджої частини. Також необхідно буде забезпечити й прискорене твердіння бетонної суміші, що не буде негативно позначатися на характеристиках бетону.   «Складна конструкція – неординарні рішення», – зазначив Олександр Костюков.   Термін виконання цих складних гідротехнічних робіт становитиме 5-6 місяців. Наприкінці літа Чорноморська філія ДП «АМПУ» планує оголосити відкриті євроторги щодо реалізації проекту капітального ремонту берегових сполучень понтону. До участі в євроторгах запрошуються всі зацікавлені сторони.   Враховуючи те, що Чорноморською міською Радою до теперішнього часу не закінчено будівництво нового мостового переходу через Сухий лиман, Адміністрація морського порту Чорноморськ докладає чимало зусиль задля подовження терміну експлуатації понтону та вживатиме всіх необхідних заходів для забезпечення безпечного автотрафіку на цій стратегічній ділянці автодороги.     ...

В морському порту Чорноморськ здійснили передислокацію 40-тонного портального крану

2020-06-24 15:38:55
Це перший з 3-х портальних кранів типу «Кондор», які заплановано перемістити з причалів №14,15 на причал №2 порту. Робота з переміщення перевантажувального обладнання виконується в рамках реалізації 2-го етапу Меморандуму про взаємодію.   Документ підписаний ДП «Адміністрація морських портів України» та портовими операторами: ТОВ «Трансгрейнтермінал», ТОВ «Транс-сервіс» та ДП «Морський торговельний порт «Чорноморськ».   Головна мета Меморандуму – збільшення вантажообігу в морському порту Чорноморськ шляхом посилення механізації 1-го терміналу та забезпечення ефективного використання державного майна порту.   Зважаючи на те, що сторони дійшли згоди у спільній зацікавленості в ефективному використанні державного майна, компанія «Трансгрейнтермінал» організувала розробку Плану виконання та графіку проведення робіт і узгодила його з ДП «АМПУ» та ДП «МТП «Чорноморськ».   Згідно з цим планом, підрядна організація розробляє технологію перегону портальних кранів, забезпечує наявність механізму пересування візків розворотів тощо. ДП «МТП «Чорноморськ» надає буксири для виконання цих робіт.   ДП «Адміністрація морських портів України», в свою чергу, погодила перенесення і розміщення портальних кранів на причалі №2 та взяла на себе зобов’язання із забезпечення заходів, які дозволять здійснювати безпечну технічну експлуатацію одночасно 3-х портальних кранів та безперебійне електроживлення механізмів й обладнання на 1,2,3 нитці причалів №1,2 порту Чорноморськ. Крім того, ДП «АМПУ» забезпечує ДП «МТП «Чорноморськ» доступ до причалів відповідно до умов укладених договорів.   На цей час ведуться поточні ремонтні роботи причалу №2. Крім того,  ДП «АМПУ» уклала договір на проектування капітального ремонту причалу №2. Реалізація цього договору дозволить продовжити термін його експлуатації згідно з паспортними характеристиками.     ...

За 5 місяців поточного року морський порт Чорноморськ переробив 10 млн 293 тис. тонн вантажів

2020-06-24 15:34:25
За інформацією служби економіки Адміністрації морського порту Чорноморськ, за 5 місяців 2020 року вантажообіг в цілому по акваторії склав 10 млн 293 тис. тонн, що складає 97,4% від показників аналогічного періоду минулого року.   В тому числі, експортних вантажів перероблено 8 млн 614 тис. тонн  (+1,6% до показників 5 місяців 2019 року), імпортних – 1 млн 227 тис. тонн (83,2% від показників аналогічного періоду 2019-го), транзитних вантажів –446 тис. тонн (84,4% від результатів 2019-го), каботажних вантажів – 6 тис. тонн (7,1% від показників 5 місяців 2019-го).   За цей період досягнуті успіхи у переробці навалювальних вантажів – 7 млн 398 тис. тонн (на 0,6% більше показників аналогічного періоду 2019 року). В тому числі, найкращих результатів досягнуто при переробці зернових вантажів – 6 млн 248 тис. тонн (+11,3% до показників цього ж періоду минулого року).   Наливних вантажів за 5 місяців перероблено 608 тис. тонн (95,4% від показників 2019 року). З них олії перевантажено 579 тис. тонн (95% від показників минулого року), нафтопродуктів – 29 тис. тонн (+5,6% до результатів 5 місяців 2019-го).   Генеральні вантажі у звітному періоді склали 2 млн 287 тис. тонн вантажообігу порту (89% від минулорічних показників). Авто- й сільгосптехніки перевантажено 29 тис. тонн (+41,9% до результатів 5 місяців 2019-го). Цементу в тарі перевалено 76 тис. тонн, лісних вантажів  - 74 тис. тонн (+16.4% до показників цього ж періоду минулого року), продовольчих вантажів – 35 тис. тонн, з них швидкопсувних вантажів – 25 тис. тонн (+12% до показників 5 місяців 2019 року). Великовантажних автомобілів оброблено 707 тис. тонн або 24100 одиниць, що на 29 тис. тонн або на 962 одиниці більше показників аналогічного періоду 2019 року.   Вантажообіг на власних причалах ДП «АМПУ» склав 7 млн 544 тис. тонн або 73% від загального обсягу. При цьому державний портовий оператор «МТП «Чорноморськ» обробив 1 млн 989 тис. тонн вантажів або 19,3% від загального вантажообігу порту.   ...

В морському порту Чорноморськ обговорили стан охорони праці та підвели підсумки роботи

2020-06-05 14:43:29
В Адміністрації морського порту Чорноморськ відбулась нарада, на якій підвели підсумки роботи з охорони праці за травень та 5 місяців 2020 року.   Захід проводився під головуванням начальника служби виробничої безпеки Сергія Сойтана та начальника відділу охорони праці Ігоря Дяченка, за участі керівників і фахівців підприємства, відповідальних з цього питання за напрямками діяльності.   З доповіддю про стан охорони праці і виробничого травматизму в Чорноморській філії ДП «АМПУ» за підсумками травня та 5 місяців 2020 року виступив начальник відділу охорони праці Ігор Дяченко. Зокрема, він наголосив на неухильному дотриманні працівниками філії нормативних документів та активізації роботи комісій з питань охорони праці за відповідними напрямками.   Заступник начальника з технічної частини Вячеслав Газун звернув увагу керівників підрозділів на те, що в їх полі зору постійно мають бути: забезпечення робітників необхідним спецодягом, спецвзуттям, засобами зв'язку, усунення небезпечних чинників, організація роботи на висоті і в електроустановках, контроль належного стану робочих місць, службових проходів і маршрутів доставки, забезпечення необхідного рівня освітлення робочих зон тощо.   «Більшість вказаних заходів не вимагають значних фінансових витрат на їх реалізацію. Керівниками усіх рівнів лише потрібно відповідально виконувати свої посадові обов'язки, а  працівникам –  дотримуватись вимог інструкцій з охорони праці, технології виконання робіт, посадових інструкцій, відповідного рівня трудової і виробничої дисципліни», - зазначив Сергій Сойтан.   На нараді також обговорили стан екологічної безпеки і безпеки дорожнього руху.   В цілому робота підприємства з охорони праці за підсумками травня та 5 місяців 2020 року визнана задовільною.     ...

Розташування

Координати порту: 46°19'N, 30°41'E.

Адреса

вул. Праці, 6, м.Чорноморськ, Одеська обл., 68001, Україна.

Контакти

Тел. (приймальня): +38 (04868) 75001

Тел. (канцелярія):   +38 (04868) 75179

E-mail (канцелярія): office@ilk.uspa.gov.ua

 

Телефон довіри ДП "АМПУ": +38 (048) 775-94-60, Управління операційної діяльності Департаменту організації роботи портів

 

"Гаряча лінія" ("Call-центр") ЧФ ДП "АМПУ": +38 (04868) 750-65, Головна диспетчерська

Порт в системі транспортних коридорів

Адміністрація морського порту Чорноморськ

ГП «ИМТП»