Адміністрація морського порту Чорноморськ

Про підприємство

Територія морського порту Чорноморськ простягається смугою вздовж причалів від входу вглиб узбережжя Сухого лиману в другий басейн до поромного комплексу, включаючи і третій басейн. Вищевказана смуга відчуження території - відстань від урізу води до огорожі порту - має різну ширину: від 200 до 1400 м.

 

Портові води включають внутрішню і зовнішню акваторії. Внутрішня акваторія - акваторія Сухого лиману; зовнішня акваторія - акваторія зовнішнього рейду, акваторія якірної стоянки № 351 і акваторія звалища грунту.

 

Прохідна осадка біля причалів оголошується капітаном порту і повідомляється мореплавцям і зацікавленим особам. Порт може приймати судна до 275 м (в окремих випадках до 300 м з дозволу капітана порту). Підхідний канал порту має довжину 1400 м, ширину 160 м і глибину 14,5 м.

Останні новини

На Раді морського порту Чорноморськ проаналізували стан виконання Плану розвитку та обговорили заходи щодо його актуалізації

2020-08-31 09:14:50
  28 серпня відбулось чергове засідання Ради морського порту Чорноморськ. З огляду на особливу ситуацію, пов’язану з коронавірусом, нарада вже вдруге відбувається в режимі онлайн-конференції. Загалом у заході взяли участь 17 членів цього дорадчо-консультаційного органу та лідери профспілок. До засідання Ради порту в онлайн-режимі долучився також начальник управління стратегічного планування та розвитку ДП «АМПУ» Володимир Шемаєв. В ході онлайн-конференції її учасники ознайомились з інформацією щодо обсягів вантажопереробки портовими операторами в акваторії за 2-й квартал та перше півріччя 2020 року та планами з реалізації проектів державно-приватного партнерства (концесії) в морському порту Чорноморськ. Також до відома членів портового співтовариства була доведена інформація про те, що Міністерством інфраструктури України видано накази від 29.05.2020 №331 та від 24.06.2020 №368 про підготовку до здійснення державно-приватного партнерства, а саме концесії, в межах п’ятого термінала та першого і контейнерного терміналів в морському порту Чорноморськ.  Наразі ДП «АМПУ» 20.08.2020 оголошено процедуру закупівлі консультаційних послуг з підготовки техніко-економічного обґрунтування та конкурсної документації проекту концесії залізнично-поромного комплексу ДП «Морський торговельний порт «Чорноморськ» та відповідного майна ДП «Адміністрація морських портів України», пов’язаного із цим комплексом.   Голова Ради порту, начальник Чорноморської філії ДП «АМПУ» Олександр Басюк проінформував присутніх про оновлення Порядку складання, затвердження та контролю виконання планів розвитку морських портів України на коротко- (5 років), середньо- (10 років) та довгострокову (25 років) перспективу. Цей документ був затверджений Наказом ДП «АМПУ» від 24.06.2020 №166/10 з метою формування єдиного підходу та зважаючи на практичний досвід реалізації заходів Планів розвитку протягом 2014-2019 років. Так, відповідно до зазначеного Наказу, Чорноморською філією ДП «АМПУ» буде актуалізований та приведений у відповідність до Порядку затверджений у 2014 році План розвитку морського порту Іллічівськ (Чорноморськ). При цьому короткострокова перспектива, тобто на найближчі 5 років, буде визначена з 2021 до 2025 року, середньострокова – до 2030 року, довгострокова – до 2045 року. Згідно з новим Порядком, в подальшому, підставою для виключення проекту з затвердженого документу буде відсутність початку реалізації заходу за 2 роки до закінчення терміну його реалізації, визначеного Планом розвитку.   Члени Ради порту обговорили стан виконання та актуалізацію заходів Плану розвитку порту. Домовились про коригування діючого Плану розвитку та одночасного ведення роботи з розробки Майстер-плану порту, який буде взятий за основу та має бути затверджений у 2021 році.   Учасники наради також ознайомились з презентацією проекту розвитку ТОВ «Спеціалізований зерновий термінал «Чорноморськ» та обговорили деякі проблемні питання й пропозиції щодо покращення діяльності морського порту Чорноморськ.    ...

За 6 місяців поточного року морський порт Чорноморськ переробив 11 млн 971 тис. тонн вантажів

2020-07-15 10:18:36
За інформацією служби економіки Адміністрації морського порту Чорноморськ, за 6 місяців 2020 року вантажообіг в цілому по акваторії склав 11 млн 971 тис. тонн, що складає 97,3% від показників аналогічного періоду минулого року.   В тому числі, експортних вантажів перероблено 9 млн 812 тис. тонн  (+0,5% до показників 6 місяців 2019 року), імпортних – 1 млн 467 тис. тонн (80% від показників аналогічного періоду 2019-го), транзитних вантажів –686 тис. тонн (+14,6% до результатів 6 місяців 2019-го), каботажних вантажів – 6 тис. тонн (5,2% від показників 2019-го).   За цей період досягнуті успіхи у переробці навалювальних вантажів – 8 млн 544 тис. тонн (на 2,3% більше показників аналогічного періоду 2019 року). В тому числі, найкращих результатів досягнуто при переробці зернових вантажів – 6 млн 985 тис. тонн (+11,1% до показників цього ж періоду минулого року).   Наливних вантажів за 6 місяців перероблено 764 тис. тонн (95,5% від показників 2019 року). З них олії перевантажено 722 тис. тонн (93,4% від показників минулого року), нафтопродуктів – 42 тис. тонн (+55,3% до результатів 6 місяців 2019-го).   Генеральні вантажі у звітному періоді склали 2 млн 663 тис. тонн вантажообігу порту (84,4% від минулорічних показників). Авто- й сільгосптехніки перевантажено 33 тис. тонн (+36% до результатів 6 місяців 2019-го). Чорних металів перевалено 403 тис. тонн (38% від минулорічних показників), з них чавуну перевантажено 64 тис. тонн. Лісних вантажів перероблено 74 тис. тонн (82% від показників 2019-го), продовольчих – 48 тис. тонн, з них швидкопсувних вантажів – 25 тис. тонн (+14,7% до показників 6 місяців 2019 року). Великовантажних автомобілів оброблено 834 тис. тонн або 28345 одиниць, що на 29 тис. тонн або на 545 одиниць більше показників аналогічного періоду 2019 року.   Вантажообіг на власних причалах ДП «АМПУ» склав 8 млн 713 тис. тонн або 73% від загального обсягу. При цьому державний портовий оператор «МТП «Чорноморськ» обробив 2 млн 340 тис. тонн вантажів або 19,5% від загального вантажообігу порту.     ...

В морському порту Чорноморськ попередили забруднення вод Чорного моря.

2020-07-15 10:16:08
09 липня поточного року Чорноморська філія ДП «АМПУ», спільно з представниками Чорноморскького відділу Одеського прикордонного загону Південного регіонального управління Державної прикордонної служби України та представниками Служби капітана порту Державної служби морського та річкового транспорту України, провела спільний захід на судні «AM CONTRECOEUR» з попередження забруднення вод Чорного моря. Судно «AM CONTRECOEUR» (IMO 9583184, прапор Панама) прибуло до порту Чорноморськ з водами від замивання трюмів, що містять залишки попереднього вантажу (руди) у кількості 460,7 м3. Після проведення збору інформації та роз’яснювальних заходів із капітаном судна про заборону скидання таких вод у дванадцятимильній зоні та акцентування його уваги на специфіці Чорного моря як особливого регіону плавання, капітан судна надав офіційний лист із гарантією щодо здавання таких вод у наступному порту по маршруту слідування судна. Таким чином, завдяки оперативному реагуванню Адміністрації морського порту Чорноморськ та органів державного нагляду (контролю) на потенційну загрозу скидання вод з борта вищевказаного судна в акваторію порту вдалося уникнути забруднення вод Чорного моря. ...

В Адміністрації морського порту Чорноморськ готуються до ремонту берегових сполучень понтонної переправи

2020-07-03 09:14:57
На робочій нараді з представниками будівельних компаній  фахівці Чорноморської філії ДП «АМПУ» обговорили проведення робіт з капітального ремонту берегових сполучень понтонної переправи (ГТС-3108).   На цей час перед Адміністрацією морського порту Чорноморськ стоїть складне завдання – знайти оптимальне гідротехнічне рішення задля відновлення конструктивних елементів берегових споруд понтонної переправи.   Нагадаємо, понтонна переправа через Сухий лиман (гідротехнічна споруда  ГТС-3108), збудована ще у 1967 році, знаходиться на балансі Чорноморської філії АМПУ, є частиною траси Одеса – Чорноморськ (М-27) та має міжнародне значення. Наплавна частина (понтон) у 1982 році була модернізована та із визначеною Регістром судноплавства України періодичністю (один раз на три роки) проходить огляд і обов'язковий доковий ремонт. За час існування понтонної переправи через Сухий Лиман ці вимоги виконувались постійно, ​​завдяки чому понтон відслужив по теперішній час без аварій та непередбачуваних подій.   15 жовтня 2019 року Адміністрація морського порту Чорноморськ провела черговий ремонт наплавної частини понтонної переправи. При цьому, у зв’язку із незадовільним станом конструктивних елементів берегової частини, Регістром судноплавства України видано Свідоцтво про придатність гідротехнічної споруди до експлуатації з обмеженнями через незадовільний стан берегових споруд. В документі зазначена необхідність проведення у 2020 році капітального ремонту берегових сполучень будівель та споруд понтонної переправи (ГТС-3108).   На цей час рух по зазначеній трасі здійснюється з обмеженнями – дозволена вага на одну вісь автотранспорту не повинна перевищувати 6,0т та фактична маса автотранспорту не повинна перевищувати 20,0т. Але фактична вага сучасного транспорту та автотрафік через понтонний міст по трасі міжнародного значення (М-27) Одеса-Чорноморськ за ці роки збільшились в рази, гідротехнічна споруда виконує свої функції на межі можливостей, навіть із запровадженими обмеженнями.   Берегова споруда потребує виконання значного обсягу ремонтних робіт з відновлення конструктивних елементів, зокрема – плит та ригелів пальового ростверку, арматурних сполучень та паль.   В ході наради фахівці ТОВ «Лакоса» представили робочий проект капітального ремонту берегових сполучень понтонної переправи, який вже пройшов експертизу.   За словами генерального директора ТОВ «Лакоса» Олександра Костюкова, складність ремонту цього стратегічно важливого об’єкту полягає ще й в тому, що за останній час в Сухому Лимані значно підвищився рівень води, тому роботи необхідно буде проводити за участю водолазів та з використанням кесонів – конструкцій для виконання ремонтно-відновлювальних робіт споруди насухо. Конструкція кесонів, що представлені у проекті, виконується із дерев’яних щитів та герметизується за допомогою геомембрани. Цей засіб служитиме для відведення води від бетонної поверхні паль. Роботи при цьому виконуються водолазами, які потрапляють в кесон під водою. Разом з кесонами під час капітального ремонту передбачено використання різноманітних плавзасобів, водолазних станцій та плавкрану для виконання робіт з акваторії, без застосування проїжджої частини. Також необхідно буде забезпечити й прискорене твердіння бетонної суміші, що не буде негативно позначатися на характеристиках бетону.   «Складна конструкція – неординарні рішення», – зазначив Олександр Костюков.   Термін виконання цих складних гідротехнічних робіт становитиме 5-6 місяців. Наприкінці літа Чорноморська філія ДП «АМПУ» планує оголосити відкриті євроторги щодо реалізації проекту капітального ремонту берегових сполучень понтону. До участі в євроторгах запрошуються всі зацікавлені сторони.   Враховуючи те, що Чорноморською міською Радою до теперішнього часу не закінчено будівництво нового мостового переходу через Сухий лиман, Адміністрація морського порту Чорноморськ докладає чимало зусиль задля подовження терміну експлуатації понтону та вживатиме всіх необхідних заходів для забезпечення безпечного автотрафіку на цій стратегічній ділянці автодороги.     ...

Розташування

Координати порту: 46°19'N, 30°41'E.

Адреса

вул. Праці, 6, м.Чорноморськ, Одеська обл., 68001, Україна.

Контакти

Тел. (приймальня): +38 (04868) 75001

Тел. (канцелярія):   +38 (04868) 75179

E-mail (канцелярія): office@ilk.uspa.gov.ua

 

Телефон довіри ДП "АМПУ": +38 (048) 775-94-60, Управління операційної діяльності Департаменту організації роботи портів

 

"Гаряча лінія" ("Call-центр") ЧФ ДП "АМПУ": +38 (04868) 750-65, Головна диспетчерська

Порт в системі транспортних коридорів

Адміністрація морського порту Чорноморськ

ГП «ИМТП»