Про підприємство

kiev 109

Адміністрація морських портів України (АМПУ) — одне з найбільших державних підприємств, що має стратегічне значення для економіки і безпеки України.

АМПУ створена в 2013 році в результаті реформи морської галузі України для управління державним майном в морських портах країни і його ефективного використання, створення механізмів для залучення інвестицій в портову інфраструктуру для її розвитку і стабільної роботи бізнесу. Серед інших завдань Адміністрації — підтримка паспортних глибин акваторій портів, забезпечення безпеки мореплавства та ін.

АМПУ входить в сферу управління Міністерства інфраструктури України і об'єднує українські морські порти та інші інфраструктурні елементи, одночасно сприяючи розвитку і конкурентоспроможності кожного з них. Структура підприємства складається з центрального офісу в Києві і головного представництва в Одесі, філій «Дельта-Лоцман» та «Днопоглиблювальний флот», а також 13 філій в морських портах України:

Новини галузі

Білорусь уклала інвестиційний договір з компанією «Бєлтопенерго» на будівництво річкового порту на Дніпрі в Гомельській області поблизу кордону з Україною. Про це повідомив міністр транспорту і комунікацій Білорусі Олексій Авраменко в рамках Другого форуму регіонів України і Республіки Білорусь.
Сьогодні, 8 жовтня 2019 року, в газеті «Голос України» опубліковано оголошення про початок подання заявок на участь у концесійному конкурсі у морському порту Херсон. Про це повідомив Міністр інфраструктури Владислав Криклій. Об'єктом концесії є цілісний майновий комплекс, що забезпечує комплексне надання послуг у морському порту Херсон та включає майно ДП «ХМТП» та майно ДП «АМПУ» згідно з визначеним концесієдавцем переліком, а також об'єкти, які мають бути спеціально створені (збудовані) відповідно до умов концесійного договору. Концесія за результатами концесійного конкурсу надається на 30 (тридцять) років. «Строк розгляду заявки для допущення до участі у конкурсі складає 14 днів, рекомендуємо подавати заявки якомога раніше. 6 грудня 2019 року закінчується строк подання заявок та конкурсних пропозицій до комісії. З 6 грудня 2019 року по 10 січня  2020 року, за наявності, приймаються зміни до конкурсних пропозицій. По завершенню періоду внесення змін до конкурсних пропозицій, з 10 до 20 січня 2020 року, конкурсна комісія проведе оцінку фінансових пропозицій учасників конкурсу. Ми очікуємо, що рішення про визначення переможця концесійного конкурсу Мінінфраструктури прийме у другій половині січня 2020 року (в залежності від кількості та якості поданих пропозицій)», — повідомив Владислав Криклій. Міністр інфраструктури також зауважив, що після прийняття рішення про визначення переможця концесійного конкурсу та опублікування результатів конкурсу (орієнтовно початок лютого 2020 року), Мінінфраструктури перейде до переговорів та підписання договору з переможцем конкурсу. Укладення договору планується на початку травня 2020 року. Порядок подання заявок на участь у концесійному конкурсі та конкурсних пропозицій визначений в інструкції для претендентів, яка розміщена на офіційному веб-сайті Міністерства інфраструктури. Звертаємо увагу на те, що Мінінфраструктури підготувало та направило до Антимонопольного комітету України інформацію, яка необхідна для отримання претендентами на участь у конкурсі дозволу на концентрацію, зокрема із зазначенням відомостей про об’єкти концесії, концесієдавця та суб’єктів господарювання, активи яких будуть передані у концесію, в обсязі, передбаченому Положенням про порядок подання та розгляду заяви про попереднє отримання дозволу Антимонопольного комітету України на концентрацію суб’єктів господарювання затвердженого розпорядженням Комітету від 19 лютого 2002 року № 33-р, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 березня 2002 року № 284/6572 (у редакції розпорядження Комітету від 21.06.2016 № 14-рп). У разі, якщо переможець конкурсу   до   моменту  прийняття  рішення  про  визначення  його переможцем  не   подав   конкурсній комісії   документ   про   згоду   органу Антимонопольного  комітету  на отримання концесії,  він у тижневий строк  з  дня  повідомлення  про  визначення  його  переможцем   в установленому Антимонопольним комітетом порядку подає відповідному органу цього комітету заяву та необхідні документи  для  одержання такої згоди. У такому випадку рішення про визначення переможця конкурсу пройматиметься після отримання відповідного дозволу Антимонопольного комітету України. У разі  коли переможець конкурсу протягом 50 календарних днів з дня повідомлення про  визначення  його  переможцем  конкурсу не надав  (надав) документ про згоду органу Антимонопольного комітету на отримання концесії,  концесієдавець  у  тижневий  термін  після неодержання  (одержання)  такої згоди відхиляє рішення комісії про визначення переможця  конкурсу  (приймає  рішення  про  визначення переможця конкурсу). У разі, якщо переможець конкурсу до моменту прийняття рішення про визначення його переможцем  не подав конкурсній комісії документ про згоду органу Антимонопольного комітету  на отримання концесії, прийняття рішення Мінінфраструктури про визначення переможця концесійного конкурсу буде прийняте в середині березня 2020 року, а укладення концесійного договору з переможцем відбудеться орієнтовно на початку липня 2020 року.
Міністерство інфраструктури відкрито до співпраці з бізнесом та Європейською Бізнес Асоціацією. Про це зявив Міністр інфраструктури Владислав Криклій сьогодні, 26 вересня 2019 року, під час зустрічі з керівництвом та комітетом з логістики  Європейської Бізнес Асоціації. Міністр інфраструктури окреслив стратегічні пріоритети Міністерства та середньострокові плани, зокрема, приведення до нормального експлуатаційного стану 24 тис. км автодоріг; забезпечення стабільної роботи 15 аеропортів; забезпечення ефективності діяльності морських портів; передача в концесію морських портів ДП «Стивідорна компанія «Ольвія» та ДП МТП «Херсон»; запуск та розвиток внутрішніх водних шляхів; реорганізація АТ «Укрзалізниця», розділення пасажирських і вантажник перевезень та утримання інфраструктури. Ці та інші заходи будуть деталізовані в Програмі дій Уряду на 100 днів та наступних документах стратегічного планування. Владислав Криклій відзначив, що завдякі співпраці з народними депутами України, найближчим часом очікується прийняття законопроекту «Про залізничний транспорт України», що дозволить розпочати не тільки реформу  залізничних перевезень, а й пілотний проєкт з впровадження «приватної тяги». Також учасники зустрічі обговорили питання формування тарифної політики у сфері залізничного транспорту, портових зборів, законопроект «Про внутрішній водний транспорт» тощо. Міністр інфраструктури подякував виконавчому директору Європейської Бізнес Асоціації Анні Дерев’янко за конструктивний діалог та висловив зацікавленість у подальшій співпраці з бізнесом задля вироблення ефективних рішень у сфері інфраструктури.
Стратегічні документи, що містять комплекс рішень та необхідних змін у портовій та залізничній галузях було підготовлено Комітетом з логістики та опубліковано на сайті Європейської Бізнес Асоціації.
13 вересня Верховна Рада прийняла за основу в першому читанні проект закону України «Про концесію». Для подачі правок було 7 днів, після чого документ повинен бути розглянутий у другому читанні. Ще в перших числах вересня президент України Володимир Зеленський дав вказівку прийняти закон до 1 жовтня. Ми попросили Тараса Бойчука, голову Проектного офісу з розвитку державно-приватного партнерства в інфраструктурі SPILNO і співавтора законопроекту, розповісти про головні новели проекту закону «Про концесії». Нагадаємо, що законопроект не новий — над документом працювали понад два роки із залученням консультантів ЄБРР, експертів АСС та ЄБА. Також участь у підготовці брали МІУ та Міністерство економічного розвитку. Як зазначає Бойчук, у процесі підготовки законопроекту був використаний і вже наявний досвід підготовки пілотних концесійних проектів портів Ольвія і Херсон. Детальніше

Новини АМПУ

В ніч з 15 на 16 жовтня на першому коліні Бузько-Дніпровсько-лиманського каналу (БДЛК) судно «Mallika Naree», яке прямувало з Миколаєва до Босфору з вантажем 28,6 тис. тонн сої, внаслідок виходу з ладу головного двигуна вимушено було стати на якір.
15 жовтня на трасі Одеса-Чорноморськ, з випередженням графіку, відновлено автотранспортний рух через понтонну переправу, що сполучає береги Сухого лиману. Швидке завершення ремонту плавучого причалу стало можливим завдяки спільним зусиллям Адміністрації морського порту Чорноморськ та фахівців ІСРЗ.
Підсумки 9 місяців роботи українських морських портів свідчать про впевнене нарощування обсягів перевалки вантажів. З початку 2019 року перевалка зросла до 114,5 млн тонн, що на 19,4% більше ніж за аналогічний період минулого року.
АМПУ вітає усіх, хто стоїть на варті нашого спокою! Дякуємо! Миру та злагоди усім нам!
Цього тижня порт Усть-Дунайськ прийняв останнє круїзне судно в туристичному сезоні 2019 року на Дунаї. Збільшення потоку туристів, що прибувають на круїзних лайнерах порт фіксує третій рік поспіль.

Аналітика

Друга частина ексклюзивного інтерв'ю глави Адміністрації морських портів України Райвіса Вецкаганса агентству «Інтерфакс-Україна»
На старті кожного сезону увага експертів прикута до прогнозів обсягів виробництва зерна та оцінки його якості. При цьому в умовах активного розвитку сільського господарства України треба говорити не тільки про перспективи валового збору та нарощування експортного потенціалу, а й низку проблем, з якими живе і працює український агробізнес. Злободенним в останні роки є питання логістики зернових вантажів, яка явно не встигає ані за розвитком аграрної галузі, ані за нарощуванням портових потужностей.Щорічно вводяться в експлуатацію нові сучасні і все більш потужні термінали, що свідчить про підготовку портів до подальшого зростання валового збору зернових та олійних культур, в тому числі до досягнення довгоочікуваної позначки в 100 млн тонн. Про стан справ в портовій галузі ІА «АПК-Інформ» розповів Райвіс Вецкаганс, керівник Адміністрації морських портів України
Ініціативи злиття та поглинання (від англ. Мergers and acquisitions — M & A) — звичайне явище в корпоративному секторі. Останніми роками в країнах ЄС все більш стійким є тренд на об'єднання та укрупнення адміністрацій портів. Чи можуть ефективно об'єднуватися інфраструктурні компанії, що перебувають у державній або муніципальній власності і які потенційно конкурують між собою? Досвід портів деяких країн ЄС свідчить, що так.

Оголошення

Філія «Днопоглиблювальний флот» ДП «Адміністрація морських портів України» продовжує приймати заявки по оголошеному тендеру — послуги з поточного ремонтному черпання судноплавних внутрішніх водних шляхів загального користування на річці Прип'ять. Національні та міжнародні компанії можуть надати свою тендерну документацію до 8 жовтня 2019 року.
3 01 серпня номер «телефону довіри» ДП «Адміністрація морських портів України» змінено на +380 48 775-94-60. Дзвінки приймаються цілодобово. Тарифікація — згідно з тарифами Вашого оператора зв'язку.
Портофлот ДП «Одеського порту» інформує про наміри надавати буксирні послуги на акваторії портів Південний та Черноморськ починаючи з травня 2019 року.Конт. т. (048) 729-33-60

Підписатися

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-nLinkedIn_logo-nslideshare-n