Оброблено суден: 22

Щодо передачі майна адміністрації Іллічівського порту

Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» повідомляє про можливість передачі на баланс державних підприємств підпорядкованим МІУ основних засобів, які обліковуються на балансі Іллічівської філії ДП «АМПУ» або їх відчуження шляхом продажу іншим зацікавленим особам, а саме:
1. Каналізаційна насосна станція № 11.
Виконана в двох об'ємах: Надземна частина будівлі – металевий контейнер з категорії стандартних морських контейнерів – висотою 2,55 м, площею 10,1 м2, об’ємом 26 м3. Контейнер переобладнаний під функціональне використання в якості КНС з інженерними мережами і обладнанням: каналізація, електрозабезпечення, системою природної вентиляції – встановлена витяжна труба на даху контейнера. Підземна частина – металева ємність — об’ємом 0,95 м3 для збору і перекачування фекальних стоків. Знаходиться в аварійному стані. Пропонується до передачі як будівельні матеріали та конструкції
2. Теплотраса.
Складається з наземної та підземної частини. Загальна протяжність теплотраси складає 2* Ø45 = 102 м. Частина теплотраси 2* Ø45 = 25 м проходить під автомобільною дорогою в гільзі Ø 1200 мм. L — 25 м (гільза повністю замулена), тому демонтувати її не можливо. Наземна частина проходить на висоті пів метра над землею і складається з стальної труби ГОСТ 10704–91 Ø 45×3,0 протяжністю 77 м у двотрубному обчисленні. Теплоізоляція труб скловата по руберойду і лакосклотканина повністю зруйнована, опори металічні, Т-образні шириною 0,5 м — 20 од., труби місцями покриті виразковою корозією глибиною до 2,5 мм, а також на поверхні трубопроводу є свищі діаметром від 2 мм до 10 мм. Пропонується до передачі як будівельні матеріали та конструкції.
3. Фекальна насосна станція 1-го району.
Будівля підземна кругла, діаметром 4,5 м, глибина 5,3 м. Стіни, дно та перемички – залізобетонні. Сходи – залізні. ФНС обладнана двома насосами 100/40. Повністю затоплена ґрунтовими водами. Пропонується до передачі як будівельні матеріали та конструкції.
4. Паропровід.
Виконаний із сталевої труби Ду 108 мм – 320п/м, в ізоляції із скловати, руберойду на бетонних опорах h=6,0 м. Поверхня стінок паропроводу покрита виразковою корозією глибиною до 2,5 мм.На поверхні трубопроводу є свищі діаметром від 2 мм до 10 мм.Виявлено деформація і осьовий зсув між залізобетонних і металевих опор. Теплова ізоляція паропроводу зруйнована практично 100%.Паропровід відключений від споживача і частково демонтований. При контролі товщини металу виявлено корозійне потоншення на 50% від номінальної товщини, виявлено розшарування в основному металі трубопроводу. Паропровід був введений в експлуатацію у вересні 1981 року.
За висновком експертизи Державного підприємства «Чорноморського експертно-технічного центру Держпраці» в Україні за результатами експертного обстеження № 51.-09.-31.-0042.16 від 22.02.2016 року, паропровід визнаний технічно несправним, ремонто- непридатним, подальшої експлуатації не підлягає.
5. Паровий котел.
Був виготовлений у 1970 році Бійським котельним заводом. Введений в експлуатацію в грудні 1972 року. Тип ДКВР 20/13. Призначений для вироблення насиченої пари з температурою 190°С. Нормативний термін експлуатації 20 років.
Вага: 44,634 т, габаритні розміри: 9776×3215×6246. Продуктивність — 20т/год., робочий тиск – 13 кгс/см2, об’єм – 10,5 м3, температура – 190°С.
В процесі довготривалої експлуатації утворилось:
— Порушення овальності барабанів;
— Виразкова корозія в нижньої твірної верхнього барабана глибиною до 3 мм;
— Свищі в вальцьових з'єднаннях труб конвективного пучка верхнього барабана.
Паровий котел відновленню не підлягає.
6. Димосос Д-13,5.
Був виготовлений у 1970 році Бійським котельним заводом. Введений в експлуатацію в грудні 1972 року. Призначений для видалення димових газів в котельних установках. Продуктивність — 32 тис.м3/год., повний напір – 270кгс/м2, споживча потужність – 40 кВт, максимально допустиме число оборотів – 735 об/хв. Вага: 0,5 т. (вуглецева сталь; відноситься до чорних металів).
Габаритні розміри: 1855×2270×1960 мм. Димосос складається з ходової частини, робочого колеса, улітки, ведучого апарату, електродвигуна. Нормативний термін експлуатації 20 років (СТО-70238424.27.060.01.002-2009).В процесі довготривалої експлуатації димососу відбулося зношення диску робочого колеса, значне зношення лопаток і зварних швів, деформація улітки димососу. Димосос Д-13,5 відновлення неможливе.
7. Вентилятор ВД-10.
Був виготовлений у 1970 році Бійським котельним заводом. Введений в експлуатацію в січні 1973 року. Призначений для подачі повітря в котельну установку. Продуктивність — 32 тис.м3/год., повний напір – 270кгс/см2, споживча потужність – 55 кВт, максимально допустиме число оборотів – 970 об/хв. Вага: 0,5 т.
Габаритні розміри: 1855×2270×1960 мм. Вентилятор складається з ходової частини, робочого колеса, улітки, ведучого апарату, електродвигуна. Нормативний термін експлуатації 20 років (СТО-70238424.27.060.01.002-2009).
В процесі довготривалої експлуатації вентилятору прийшла в несправність ходова частина (розбита), робочі лопатки і диски робочого колеса мають значне зношення. Вентилятор ВД-10 відновленню не підлягає.
8. Причіп 2 ПТС-9
Введений в експлуатацію 1984 р. Причіп призначений для перевозки різноманітних сільськогосподарських вантажів, зернових, коренеплодів, органічних добрив, будматеріалів та інших вантажів з вивантаженням назад.
Технічні характеристики: вантажопідйомність – 9,5 т; місткість кузова – 10,5м3; максимальна швидкість – до 25 км/год., ширина – 2,5м; висота – 2,35м; довжина – 6,0м; маса – 3,4 т; кут підйому кузова – 50*.
При детальнішому обстежені встановлено: возик причіпа у місцях кріплення має розбиті гнізда; підшипники ступіци коліс вийшли з ладу, підшипники мають великий осьовий розбіг і до роботи не придатні; рама причепа перекошена; самоскидні ящики проіржавіли і ремонту не підлягають; гідросистема та циліндри підйому до роботи не придатні, не має запасних частин для їхнього ремонту; гальмова система вийшла з ладу, запасні частини для ремонту гальмової системи на даний час не виробляються, аналогів заміни немає.
9. Причіп МЖТ-10
Введений в експлуатацію 1995 р. Причіп МЖТ-10 представляє собою цистерну-причіп, призначений для транспортування рідин, роздачі води самозливом.
Технічні характеристики: маса – 4,3;вантажність – 10 т; об’єм – 10м3; навантаження на дишло – 1,4 т; довжина – 6810мм; ширина – 2570мм; висота – 2570мм; дишло – 900мм.
При детальнішому обстеженні встановлено: ємність причепа проіржавіла (перевезення аміачної води та фекалій), ремонту не підлягає; місце кріплення возика вийшло з ладу, ремонту не підлягає; рама причепа перекошена, ремонту не підлягає.
10. Трактор Т150 К
Введений в експлуатацію у 1994 р. Трактор Т150 К призначений для виконання енергозатратних сільськогосподарських робіт з обробки грунту та збору врожаю, та транспортування причепів 2 ПТС- 9 і МЖТ – 10. Двигун – ЯМЗ-236Д-3 ОАО «Автодизель» РФ.
Складові: Двигун – потужність 126 кВт; частота обертів – 2100 об/хв.; число циліндрів – 6 шт.; розташування циліндрів – V- подібне; хід поршня – 140мм; робочий об’єм – 11,15л; муфто зчеплення – суха одно дискова. Коробка передач – гідромеханічна; передачі переднього ходу – 12; передачі заднього ходу – 4.Ходова частина – шини 2;3R24; одинарні – 4 колеса; механізм повороту – гідрооб’ємне рульове управління шарнірно-з’єднані. Обладнання – навісний пристрій заднє 2х та 3х- місцеве гідравлічне, вантажопідйомність – 4500кг.
Внаслідок тривалої експлуатації трактор Т150 К зазнав значних пошкоджень салону та його складових.
При детальнішому обстеженні встановлено: Проміжний вал КШ зігнутий, ремонту не підлягає. Зуби шестерень зміни швидкостей поломані, ремонту не підлягають. Корпус КЗШ має тріщини. Посадові гнізда підшипників мають велику виробітку. Задній та передні мости вийшли з ладу (диференціальний та планетарний механізм зламані). Місце з’єднання трактора вийшло з ладу.Двигун СНД-62 вийшов з ладу, КШМ ремонту не підлягає. Колінчатий вал зігнутий, шатуни зігнуті і ремонту не підлягають. Гільзи блоку двигуна проіржавіли. Блок двигуна має тріщину, ремонту не підлягає. Головка блоку двигуна від перегріву скороблена, перегородки між гніздами клапанів мають тріщини. Гума має тріщини й поперечні та прокольні порізи. 12. Кабіна трактора ремонту не підлягає. Гальмова система вийшла з ладу.
11. Екскаватор ЭО 2621
Введений в експлуатацію в 1995 р. Екскаватор ЭО 2621 призначений для механізації земляних робіт в ґрунтах.
Технічна характеристика екскаватора ЭО 2621: базове шасі – ЮМЗ; експлуатаціонна маса – 6100кг; габаритні розміри – 6800×2500×3800мм; геометрична ємність – 0,25куб.м; номінальна ємність – 0,28куб.м; найбільша глибина копання – 4,25м; найбільший радіус копання – 5,3м; найбільша висота вигризки – 3,2м; ширина відвала — 2,3м; найбільша скорість переміщення – 20 км/час; модель двигуна – Д-242; тип двигуна – 4-циліндровий, дизельний, чотирьохтактний з вприском топлива; потужність двигуна – 46 кВт; число циліндрів – 4; робочий об’єм циліндрів – 4,94л; КПП – механічна, 9-ст., колесна формула – 4/2; розмір шин (передніх/задніх) – 11,2 R20/15,5 R38.
При детальнішому обстеженні встановлено: блок двигуна СМД-14 має тріщини; ніж-відвалу має тріщини вдовж та поперек; опора оберту стріли заклинена, опорні задні лапи зламані, стріла ковша екскаватора ремонту не підлягає, привідна гідросистема не працює. Внаслідок довготривалої роботи екскаватор зазнав значних пошкоджень салону та його складових.

12. Генератор SH 7000 DX (E)
Введений в експлуатацію 1998 р. Генератор SH 7000 DX (E) призначений для виробітки струму 220 В, експлуатується в аварійних ситуаціях для підключення електроспоживання.
Технічні характеристики: двигун внутрішнього згорання; генератор тока; регулятор числа обертів; повітряний фільтр; паливний бак; регулятор напруги; прилади контролю.
При детальнішому обстеженні виявлено: КШМ двигуна генератора вийшов з ладу й ремонту не підлягає, електричний пульт вийшов з ладу, обмотка статора згоріла й ремонту не підлягає.
13. Volkswagen Caravelle
Автомобіль технічно несправний, зовнішній вигляд незадовільний. При детальнішому обстежені виявлено: двигун, коробка передач, зчеплення, передній та задній мости, система гальм, електрообладнання відпрацювали свій моторесурс, мають граничне зношення. Кузов має сліди корозії, вимагає заміни кузовних деталей, необхідні зварювальні роботи.
Відновлення легкового автомобіля Volkswagen Caravelle неможливе. Пробіг автомобіля 683 328 км, вага без навантаження 1600 кг, повна вага 2640 кг, в експлуатації з 1994 року

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n