IМО і ЄБРР будуть спільно просувати інвестпроекти в портовому секторі

Міжнародна морська організація (International Maritime Organization — IМО) і Європейський банк реконструкції і розвитку (ЄБРР) підписали меморандум про взаєморозуміння, метою якого є просування і сприяння проектам, спрямованим на забезпечення безпеки і екологічності морського транспорту і портового сектора. Як повідомляє Seanews, партнерську угоду підписали генеральний секретар IMO Кітак Лім і перший віце-президент ЄБРР Філ Беннетт. Окрім спільної діяльності в зазначених сферах, IMO і ЄБРР мають намір надавати послуги з технічного консультування, проектування, планування, будівництва потужностей та інституційного розвитку. На початковому етапі плануються спільні проекти з владою Азербайджану, Грузії, Єгипту, Марокко, Тунісу та Туреччини. Як уточнили в IMO, в числі проектів, які можуть розраховувати на підтримку, можуть бути інвестпроекти в сфері екологічно чистих технологій перевезень, безпечного транспортування навалочних і небезпечних вантажів, спрощення процедур морського транспорту, електронних технологій ведення бізнесу, впровадження єдиного вікна, прийому сміття з суден, проведення навчань з ліквідації нафторозливів, скорочення атмосферних викидів, підвищення енергоефективності суден, інвестицій в інфраструктуру СПГ-бункерування, оцінки ризиків морської біоінвазії і розробок рекомендацій по створенню інфраструктури з прийому баластних вод, сприяння прийняттю і застосуванню Кейптаунської угоди про безпеку риболовних суден, а також можливості законодавчих реформ, пов'язаних з використанням судами берегових джерел енергії. ЄБРР є найбільшим міжнародним фінансовим інвестором в Україні. З початку діяльності банку в країні в 1993 році його сукупні зобов'язання склали майже € 12,2 млрд в 377 проектах. Зараз ЄБРР фінансує кілька проектів у портовій та інфраструктурній галузях України, серед яких — будівництво зернового терміналу глобального сировинного трейдера Cargill в морському порту «Южний». ЄБРР в 2017 році збільшив обсяг інвестицій в Україну в порівнянні з 2016 роком на 37% — до € 800 млн. Порти України

Представники бізнесу підтримали законопроект «Про внутрішній водний транспорт» № 2475 а

Міністерство інфраструктури вдячно представникам бізнесу за підтримку законопроекту «Про внутрішній водний транспорт» № 2475а та публічно зобов’язується під час підготовки законопроекту до другого читання доопрацювати питання доступу іноземних суден на ВВШ та річкового збору з урахуванням пропозиції АСС та ЕВА. На цьому наголосив Міністр інфраструктури Володимир Омелян під час наради щодо обговорення зазначеного законопроекту.  В обговоренні взяли  участь  народний депутат України Борис Козир, представник Єврокомісії в Україні Йоханес Бауер,  представників бізнесу: Cargill, Бунге Україна, ТОВ «Гермес-Трейдинг», ТОВ «Кофко Агрі Ресорсіз Україна», ТОВ «Портінвест», АСК «Укррічфлот», ТОВ «АДМ-Трейдинг», ТОВ «Грейн-Трансшипмент», ТОВ «ДДСГ Шиппінг менеджмент» ТОВ «ТОВ СП «Нібулон», а також ДП «АМПУ»,  ДП «Укрводшлях», ДП «Адміністрація річкових портів», ДУ «Держгідрографія», Команди підтримки реформ Міністерства інфраструктури. «Проект Закону України 2475а Про внутрішній водний транспорт є базовим законопроектом, який встановлює правила ведення бізнесу і без якого не можливий розвиток річних перевезень. Затягування з ухваленням цього закону  врешті-решт погіршує ситуацію для всіх гравців ринку. Міністерство інфраструктури зібрало для дискусії бізнес з метою вироблення компромісного рішення», зазначив Володимир Омелян. Міністр інфраструктури запропонував кроки на зустріч побажанням бізнесу, зокрема відтермінування запровадження річкового збору та відкритого доступу іноземних суден на ВВШ, а також відмовитись від створення підприємства з обслуговування ВВШ України.  З 10 присутніх на зустрічі компаній, 9 підтримали законопроект  на умовах запропонованих Міністром інфраструктури, це представники Cargill, Бунге Україна, ТОВ «Гермес- Трейдинг», ТОВ «Кофко Агрі Ресорсіз Україна», ТОВ «Портінвест», АСК «Укррічфлот», ТОВ «АДМ-Трейдинг», ТОВ «Грейн-Трансшипмент», ТОВ «ДДСГ Шиппінг менеджмент». Представники ТОВ «ТОВ СП «Нібулон» не брали участь у голосуванні. Міністерство інфраструктури України

АМПУ оптимізує управління непрофільними активами

Адміністрація морських портів України (АМПУ) продовжує роботу по реалізації непрофільних активів і соціальних об'єктів, що знаходяться на балансі підприємства. Рішення про передачу в управління даних об'єктів було прийнято керівником АМПУ Райвісом Вецкагансом у липні 2017 року. На даний момент, вже винесені на розгляд Міністерства інфраструктури України проекти передачі 4 активів. Нагадаємо, що згідно з чинним законодавством, питання передачі майна в комунальну власність або оренди вирішує Комісія з розгляду питань щодо розпорядження майном Міністерства інфраструктури України. Так, на Комісії були розглянуті питання передачі спортивного комплексу «Портовик» та автобази Ізмаїльської філії АМПУ в комунальну власність міста Ізмаїл, а також Палацу спорту «Юність» Іллічівської філії в комунальну власність міста Чорноморськ (передача об'єкта здійснюється за рішенням Кабінету Міністрів України). Крім цього, розглянуто питання щодо передачі в оренду дитячого оздоровчого табору «Фрегат» Херсонського філіалу АМПУ. Реалізація даних об'єктів дозволить скоротити витрати на їх утримання більш ніж на 7 млн ​​грн на рік. «Починаючи з минулого року, ми працюємо над оптимізацією системи управління підприємством. Передача непрофільних активів в комунальну власність або їх приватизація — один з напрямків, який допоможе нам перейти до ще більш ефективного управління. В даний час ми ведемо до логічного завершення цілий ряд проектів по передачі непрофільних активів, які перебували у підвішеному стані протягом багатьох років. У нашій власності ми плануємо залишити не більше 4 об'єктів, які пов'язані з діяльністю компанії, і зосередитися на своїх основних функціях», — розповів Райвіс Вецкаганс. Незабаром планується розгляд питань про передачу поліклініки Миколаївської філії АМПУ в комунальну власність (збиток за 2017 рік роботи об'єкта склав 5,5 млн грн) та бази відпочинку «Соло» Ренійської філії в оренду (збиток склав 82 тис. грн). Крім того, АМПУ спільно з Фондом державного майна України веде роботу по приватизації бази відпочинку «Портовик» Ізмаїльської філії. Також планується приватизація санаторію-профілакторію «Портовик» Южненської філії і триває пошук приватного інвестора для об'єктів Одеського морського вокзалу. «Крім реалізації непрофільних активів, АМПУ взяла на себе соціальну функцію — відновити роботу Музею морського флоту України і реставрувати будівлю Англійського клубу, в якому буде розташована експозиція Музею. За моїм розпорядженням, була створена Робоча група, яка на даний момент вже сформувала «дорожню карту» відновлення Музею і створення в його стінах Національного морського музейного центру», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Також протягом 2018 року АМПУ планує вирішити питання реставрації дитячого оздоровчого табору «Альбатрос» Іллічівської філії, який за літо 2017 року відвідали 1000 дітей. Нагадаємо, на балансі АМПУ знаходиться 22 соціальних об'єкти. До цього списку входять спорткомплекси, бази відпочинку, музеї. АМПУ провадить роботу з реалізації об'єктів соціальної сфери для того, щоб зосередитися на своїх основних функціях та акумулювати кошти, необхідні для розвитку портів.  

Нова філія АМПУ займеться днопоглибленням в портах і на внутрішніх водних шляхах

Почала свою діяльність нова філія Адміністрації морських портів України (АМПУ) — «Днопоглиблювальний флот», створена як відокремлений підрозділ підприємства. Керівником філії призначено Сергія Бомчака, який до цього обіймав посаду директора Адміністрації річкових портів України. Основною метою діяльності філії є централізоване навігаційне забезпечення на акваторіях морських портів і внутрішніх водних шляхах, віднесених до категорії судноплавних. Зокрема, мова йде про забезпечення гарантованих габаритів, проведення днопоглиблювальних робіт і забезпечення безпеки судноплавства. «Створення днопоглиблювальної служби — це одне з пріоритетних завдань, які були поставлені АМПУ на 2018 рік. Цього року днопоглиблення буде проведено в акваторіях усіх портів від Маріуполя до Рені. Загальний обсяг робіт — 11 млн куб. м. На це у фінансовому плані передбачено понад 1,3 млрд грн, що становить третину від загальної суми капітальних інвестицій. Для успішного виконання днопоглиблювальних проектів за новою філією буде закріплено весь необхідний функціонал, а також днопоглиблювальний флот. Крім днопоглиблення в портах, філія буде проводити відповідні роботи і на внутрішніх водних шляхах», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Філія була створена відповідно до наказу № 409 Міністерства інфраструктури України. 9 лютого 2018 року — зареєстрована в Реєстрі юридичних осіб, а 12 лютого — в офісі великих платників податків Державної фіскальної служби України. «На сьогоднішній день філія готує план першочергових заходів щодо проведення днопоглиблювальних робіт. Зокрема, будуть визначені відповідні ділянки на судноплавних внутрішніх водних шляхах. Після чого, пропозиції будуть надані на розгляд Міністерства інфраструктури України. Перш за все, будемо розглядати можливість проведення робіт на річці Дніпро», — розповів начальник філії «Днопоглиблювальний флот» Сергій Бомчак.

АМПУ здійснить днопоглиблення в портах Дунайського регіону

Адміністрація морських портів України (АМПУ) здійснить технічне обслуговування акваторій морських портів Ізмаїл та Рені для підтримки навігаційних габаритів шляхом експлуатаційного днопоглиблення. З цією метою підприємство оголосило процедуру відкритих торгів в електронній системі Prozorro. З детальною інформацією можна ознайомитися за посиланням:  https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-02-08-000395-c. Проведення зазначених заходів дозволить зберегти позитивну динаміку зростання вантажообігу в Дунайських портах, які з початку 2018 року, значно наростили обсяги оброблених вантажів, збільшивши перевалку в 5 разів – до 316,5 тис. тонн. «У 2018 році АМПУ проведе днопоглиблення у всіх портах: маленьких і великих, прибуткових і дотаційних. Ключовим для нас є забезпечити безпеку судноплавства, паспортні глибини і можливість повноцінної роботи для стивідорів. Раніше ми анонсували днопоглиблення в Дунайських портах, зокрема, в Ізмаїлі і Рені, і ось цей тендер оголошено. Ми традиційно запрошуємо найширше коло днопоглиблювачів до участі. У той же час, очікуємо, що цей проект буде особливо цікавим для національних компаній», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Орієнтовна вартість експлуатаційного днопоглиблення становить майже 36 млн грн. Загальний орієнтовний обсяг ґрунту, що підлягає обробці, становить 200,0 тис. куб. м, у тому числі: на ділянках акваторії Ізмаїльського морського порту – до 156,0 тис. куб. м і на ділянках акваторії Ренійського морського порту – до 44,0 тис. куб м. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій – 12 березня 2018 року, електронний аукціон відбудеться 17 квітня 2018 року. До участі запрошуються національні та іноземні днопоглиблювальні компанії. Запланований термін проведення днопоглиблення становить не більше чотирьох місяців.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2018 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n