Оброблено суден: 22

До складу Ради порту Ольвія включений новий учасник

14 вересня 2017 року в спеціалізованому морському порту Ольвія відбулось засідання Ради порту за участі заступника Голови Адміністрації морських портів України (АМПУ) з морської та внутрішньої безпеки Сергія Гронського, керівного складу філії «Октябрьск» АМПУ, а також суб’єктів господарювання, що проводять свою діяльність в порту. Напередодні засідання до АМПУ надійшло звернення від компанії ТОВ «Компанія «Євровнєшторг»  з проханням розглянути питання щодо включення проекту «Будівництво бази з накопичення сільгосппродукції та відвантаження на морські судна через причал № 4, розташований за адресою: м.Миколаїв, вул. Айвазовського 14» до Плану розвитку порту та входження представника підприємства до Ради порту. Детально розглянувши матеріали товариства Філією було скликано засідання Ради порту та винесені на розгляд наступні питання: - Розгляд презентаційних матеріалів розвитку товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Євровнєшторг», що стосуються кількісних та техніко-економічних показників діяльності терміналу; - Обговорення питання внесення змін до Плану розвитку СМП Ольвія з урахуванням плану розвитку ТОВ «Компанія «Євровнєшторг»; - Винесення на розгляд Ради порту питання щодо включення представника ТОВ «Компанія «Євровнєшторг» до складу Ради спеціалізованого морського порту Ольвія. За словами керівника АМПУ Райвіса Вецкаганса законодавство України гарантує рівні права суб'єктам господарювання в морських портах: «Відповідно до Закону України «Про морськи порти України» компаніям, що працюють в портах, гарантоване конкурентне середовище та рівні умови ведення діяльності. Розширення кола учасників Ради порту — це позитивний крок, який в перспективі дасть збільшення вантажообігу і перевантажувальних потужностей». Велика увага на засіданні була приділена розвитку припортової інфраструктури. «Ми повинні розуміти, що потужності терміналів Корабельного району м. Миколаєва збільшуються кожного року. Це вимагає від нас, від власників терміналів та стивідорних компаній спільно розвивати прилеглу залізничну та автомобільну інфраструктуру. Для вирішення стратегічних питань розвитку порту та припортової території необхідна повна взаємодія всіх учасників процесу в гавані порту» — зазначив начальник філії «Октябрьск» АМПУ Андрій Єгоров. За результатами наради були прийняті рішення щодо включення представника ТОВ  «Компанія «Євровнєшторг» Сергія Гунько до склади Ради спеціалізованого морського порту Ольвія та доцільності внесення змін до Плану розвитку порту з урахуванням плану розвитку ТОВ «Компанія «Євровнєшторг». Нагадаємо, в даний час АМПУ спільно з Міністерством інфраструктури України актуалізує Стратегію розвитку морських портів до 2038 року, в якій особливу увагу буде приділено гармонізації розвитку портових потужностей з під'їзними залізничними та автошляхами.

АМПУ і міжнародні експерти з гідротехніки обговорили питання судноплавства в Дунайському регіоні

Адміністрація морських портів України (АМПУ) взяла участь в нараді експертів з гідротехніки, яка відбулася на початку вересня в Будапешті (Угорщина) в рамках роботи Дунайської комісії. На ній були присутні фахівці з України, Австрії, Німеччини, Росії, Румунії, Сербії та Словаччини. Українську делегацію на засіданні представляла Віржинія Оганесян, провідний інженер сектору технічного обслуговування і виробничої діяльності інженерної служби АМПУ. В ході наради учасники обговорили оновлення «Спільного плану основних робіт, спрямованих на досягнення рекомендованих габаритів суднового ходу, гідротехнічних та інших споруд на Дунаї», умови судноплавства на критичних ділянках річки Дунай, введення в експлуатацію Банку даних для гідрологічних, гідрометричних та статистичних відомостей, підготовку і випуск видань, присвячених судноплавству на Дунаї. Представник АМПУ Віржинія Оганесян повідомила, що українська сторона на постійній основі вживає заходи щодо виконання рішень наради Сторін Конвенції про оцінку впливу на навколишнє середовище в транскордонному контексті з підтримки глибоководного суднового ходу «р. Дунай — Чорне море» в судноплавному стані.Для відновлення реалізації проекту створення глибоководного суднового ходу «р. Дунай — Чорне море» на українській ділянці дельти розпочато підготовку коригування даного проекту. Інформаційна допомога щодо руху суден по річці Дунай в Україні забезпечується за допомогою системи RIS для суден. За допомогою електронного ресурсу — веб-сайту річкової інформаційної служби ( https://ukrris.com.ua/) у вільному доступі на постійній основі надаються інформаційні послуги щодо забезпечення безпеки судноплавства, згідно з Резолюцією № 80 ЄЕК ООН та Рекомендацій Дунайської комісії. Відкритим залишається питання чіткого визначення терміна Good Navigation Status відповідно до документа Guidelines towards achieving a Good Navigation Status (Керівництво щодо досягнення належного статусу навігації), який стосується судноплавства на критичних ділянках річки Дунай. Крім того, триває робота над збиранням і перевіркою узагальнених даних для довідкових видань «Поздовжній профіль річки Дунай», «Альбом мостів на Дунаї», «Альбом критичних ділянок — вузьких місць на Дунаї», «Гідрологічний довідник річки Дунай 1921 — 2010 рр.» і т.д., проводяться заходи щодо введення в експлуатацію Банку даних для гідрологічних, гідрометричних та статистичних відомостей за допомогою відповідного веб-інтерфейсу.

В Одеському морському порту деталізували випадки сплати канального збору

В Одеському морському порту деталізували випадки стягування канального збору з суден, що  прямують до причалів Карантинної, Каботажної, Нової та Ланжероновської гаваней та не проходять Підхідним каналом в один кінець або транзитом, а також перетинають канал в одній або в кількох точках й не використовують його за цільовим призначенням. Відповідне окреме доручення підписав керівник Адміністрації морських портів України (АМПУ) Райвіс Вецкаганс 14 вересня 2017 року. «Доручив Одеській філії АМПУ не справляти канальний збір з суден, які  не використовують підхідний канал при заході в порт. Це підвищить привабливість Одеського порту, в тому числі, для контейнерних ліній. Ми очікуємо, що цей крок зменшить вартість суднозаходів і позитивно вплине на формування партнерських відносин з клієнтами”, — підкреслив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Спрощення в роботі підприємства та прийняття зазначеного рішення відбулось завдяки Прем'єр-міністру України Володимиру Гройсману та Міністру інфраструктури України Володимиру Омеляну. Начальник Одеської філії АМПУ Ігор Ткачук зазначив, що подібне рішення сприятиме розвитку підприємства: »Нам вдалось вирішити ще одне проблемне питання, яке виникло більше року тому. Розпорядження щодо відміни канального збору дозволить збільшити кількість суден, які заходитимуть у гавань та спростить систему їх проходження. Для мене, як для керівника, пріоритетними завданнями в роботі підприємства залишаються прибутковість та прозорість роботи. Ми впроваджуємо проекти, які спростять систему та сприятимуть збільшенню кількості та якості робіт та послуг в порту". Нагадаємо, раніше на території морського порту Одеса розпочав свою роботу «АutoHUB», який функціонує в режимі єдиного вікна для розмитнення вживаних іноземних автомобілів, які доставляються морем.

Навчально-курсовий комбінат Херсонської філії АМПУ відзначив 70-річчя діяльності

Навчально-курсовий комбінат (НКК) Херсонської філії Адміністрації морських портів України (АМПУ) в 2017 році відзначив 70-річний ювілей з дня створення. Заклад функціонує в Херсонському морському порту з 1947 року. На початку своєї діяльності заклад готував таких фахівців як кранівник, лебедчик, таксировщик, судоводій маломірних суден, дизеліст, прораб, стивідор, моторист 1 класу, матрос 1 класу, радіо-телефоніст, водій тощо. На сьогоднішній день НКК має ліцензію Міністерства освіти і науки України (серія АЕ № 527094 від 08.09.2014 р.) на право здійснення професійно-технічного навчання, підвищення кваліфікації, перепідготовки за 8 професіями на рівні кваліфікаційних вимог: «Слюсар-сантехнік»,  ліцензований обсяг 5 осіб; «Електрогазозварник», ліцензований обсяг 5 осіб; «Стропальник», ліцензований обсяг 20 осіб; «Слюсар з ремонту та обслуговування перевантажувальних машин», ліцензований обсяг 20 осіб; «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування», ліцензований обсяг 5 осіб; «Машиніст крану (кранівник)», ліцензований обсяг 15 осіб; «Механізатор (докер-механізатор) комплексної бригади на навантажувально-розвантажувальних роботах», ліцензований обсяг 25 осіб; «Водій навантажувача», ліцензований обсяг 25 осіб. Крім цього, НКК має можливість проводити навчання та підвищення кваліфікації всіх робітників АМПУ за професіями, необхідними для основного виробництва без видачі документа державного зразка та з питань охорони праці. Нещодавно НКК Херсонської філії АМПУ був внесений до Переліку об’єктів господарювання, що здійснюють навчання з питань охорони праці посадових осіб та членів комісій з перевірки знань. Професійна підготовка робітників здійснюється шляхом курсового та індивідуального навчання. З початку 2017 року у НКК пройшли навчання та підвищення кваліфікації працівники Миколаївської, Ренійської, Ізмаільської, Херсонської та Білгород-Дністровської філій АМПУ, а також СМП «Октябрськ», порту  «Южний» та філії «Дельта-лоцман». Послугами навчального закладу також користуються й інші підприємства, серед яких КСД «Дніпро-Карго Лімітед», ВАТ «Новокаховський річний порт», Миколаївський центр підготовки плавскладу, АСК «Укррічфлот» «Херсонський річковий порт», Херсонський ДЗ «Палада», ТОВ «Надра», «Екозерно», ДП «Підприємство із забезпечення нафтопродуктами». «Одним із базових напрямків реформування АМПУ є ефективне використання процесу навчання  і вдосконалення своїх професійних навичок усіма працівниками підприємства. В майбутньому будуть процвітати тільки ті організації, які здатні створити системи безперервного професійного навчання і максимально використовувати потенціал співробітників на всіх рівнях», — зазначає керівник кадрової служби АМПУ Ольга Кузьміна. Навчально-курсовий комбінат Херсонської філії АМПУ має розвинену навчально-матеріальну базу, що відповідає санітарним нормам, нормативно-правовим актам з охорони праці, пожежної безпеки. Навчальні кабінети обладнані сучасними діючими механізмами перевантажувальних машин, їх електрообладнанням, енергетичним устаткуванням, діючими моделями перевантажувальної техніки. Створено комп’ютерний клас. Для професійного навчання використовуються машини та механізми підприємства. Теоретичне навчання забезпечують 28 викладачів з числа висококваліфікованих інженерно-технічних працівників, які мають великій досвід практичної роботи на підприємствах морської галузі. Проведення практичного курсу навчання забезпечують 18 інструкторів, що призначаються із висококваліфікованих робітників. «Вже до кінця 2017 року АМПУ планує закріпити за навчально-курсовим комбінатом проведення навчання та підвищення кваліфікації всіх робітників Адміністрації за професіями, необхідними для основного виробництва, в тому числі з питань охорони праці і тим самим створити безперервний процес професійного навчання на підприємстві», — підкреслила Ольга Кузьміна. АМПУ вітає колектив навчально-курсового комбінату з 70-річним ювілеєм та бажає нових виробничих успіхів, подальшого процвітання та професійного розвитку!   

АМПУ оголосила тендер на придбання днопоглиблювального судна

Адміністрація морських портів України (АМПУ) оголосила про проведення процедури відкритих торгів на будівництво самовідвізного морського земснаряда бункерного типу. Технічні вимоги до судна і кваліфікаційні вимоги для участі в тендері розміщені в електронній системі Prozorro.  До участі запрошені національні та міжнародні суднобудівні компанії. Для забезпечення рівних умов тендерна документація опублікована двома мовами — українською та англійською. Свої пропозиції компанії можуть подати АМПУ в термін до 18 жовтня 2017 року. Очікувана вартість земснаряда становить 691,2 млн грн. «Програма оновлення флоту АМПУ до 2021 року передбачає придбання 20 сучасних плавзасобів. Ми починаємо її реалізацію з придбання землесоса і в нашому фінансовому плані на поточний рік така інвестиція закладена. Пріоритетність придбання землесоса продиктована тим, що щорічно АМПУ повинна вибирати від 8 до 10 млн куб. м наносного ґрунту в рамках експлуатаційного днопоглиблення. Придбання землесоса дозволить нам збільшити виконання обсягів таких робіт власними силами без залучення підрядників», — заявив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. На даний час власний флот АМПУ складається з несамохідного земснаряда «Скіф» (в складі земснаряда — мотозавозня МЗ-348), самовідвізного землесоса «Меотида», самовідвізного землесоса «Тилігульський», самовідвізного землесоса «Інгульський» і земкаравана «Ріон» (в складі земкаравана — багаточерпаковий земснаряд «Ріон», дві шаланди — «Кримська 3», «Кримська 9» і мотозавозня МЗ-318). Нагадаємо, 21 червня АМПУ спільно з Американською торговою палатою в Україні провела «День розвитку флоту» (Ukrainian ShipYard Day — 2017), в ході якого представила програму оновлення флоту підприємства до 2021 року. АМПУ планує придбати 20 плавзасобів, серед яких шість лоцманських катерів, сім багатофункціональних суден нафто-сміттєзбирачів, сучасний криголам для забезпечення безпеки судноплавства на Азовському морі. Для поновлення днопоглиблювального флоту підприємства крім самовідвізного землесоса передбачена закупівля промірного катера і ґрунтовідвізної самохідної шаланди.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n