Хочеш змінити світ – почни з себе! Як в АМПУ відзначили День довкілля

Працівники Апарату управління та філій ДП «АМПУ» організували власні та приєдналися до численних міських акцій з нагоди Всеукраїнського Дня навколишнього середовища (Дня довкілля). Хочеш змінити світ – почни з себе! Саме під таким девізом напередодні та безпосередньо у День довкілля чимало працівників ДП «АМПУ» з центральних офісів у Києві та в Одесі, а також у наших регіональних філіях взяли участь у низці подій, приурочених до цього потрібного та суспільно важливого свята. Заходи відбулись за ініціативи керівництва компанії, молодіжної організації морських портів України та  за підтримки первинної профспілкової організації. Так, кияни приєдналися до відродження парку «Гірка Крістера», де за підтримки КП «УЗН Подільського району м. Києва» висадили п’ять саджанців червоного клену, за що отримали подяку від місцевих активістів, що відстоювали створення парку. Сподіваємось, наші молодесенькі клени стануть справжньою окрасою врятованої від забудови зеленої зони столиці. Колеги з Головного представництва ДП «АПМУ» в Одесі організували прибирання адміністративної будівлі та прилеглої території на вулиці Ланжеронівській, причепуривши туристичне серце Південої Пальміри після осінньо-зимового сезону. Співробітники Бердянської філії АМПУ здійснили велике прибирання периметру своїх будівель та прилеглої до них території, облаштували квітники й газони. А також, спільно зі спеціалістами КП «Зеленгосп», здійснили висадку молодих дерев. Тепер, територію Адміністрації морського порту Бердянськ, прикрашають 16 ясенолистих (або американських) кленів. Дерева висадили вздовж нового паркану, на пішохідній зоні, аби вони могли дарувати свою красу та затишок всім містянам. Наші колеги з Ізмаїльської філії АМПУ свій суботник присвятили підготовці оновленої будівлі морського вокзалу до відкриття. Після закінчення ремонтних робіт приміщення у відремонтованій будівлі потребували генерального прибирання. І тут на допомогу технічному персоналу філії прийшов актив молодіжної організації. Хлопці та дівчата мели і ретельно протирали підлогу, натирали до блиску вікна, мили двері і панелі. Незважаючи на великий обсяг роботи, суботник пройшов дружно і весело! Колектив Іллічівської філії АМПУ на чолі з Вячеславом Волошиним взяв активну участь в акції з висаджування дерев в оздоровчому комплексі «Альбатрос». Цього року, в рамках «зеленої» ініціативи, учасники акції висадили 11 дерев: 7 метасеквой та 4 кущі ялівцю. І якщо з ялівцем ми усі знайомі, то метасеквойя – це унікальне дерево з роду хвойних, сімейства кипарисових. Нині існує єдиний реліктовий вид роду – метасеквойя глиптостробовидна. Вид знаходиться на межі вимирання і занесений в Міжнародну червону книгу. Це один з тих видів дерев, які існували на нашій планеті десятки або навіть сотні мільйонів років тому і зараз відноситься до живих копалин. Дерево зростає до 35 метрів заввишки, з діаметром ствола до 2 метрів. Тривалість життя цього унікального дерева складає близько 600 років. У Маріуполі в рамках вже традиційної акції «Дерева пам’яті», яка проводиться місцевою філією АМПУ в пам’ять про постраждалих на виробництві в Україні, цьогоріч наші колеги висадили липи – дерева, які, завдяки корисним властивостям називають ще «золотими». Загалом було висаджено 6 дерев та 14 декоративних кущів. Співробітники Адміністрації Миколаївського морського порту з весняним настроєм і бажанням навести лад після зими, впорядкували прилеглу до адміністративної будівлі територію обабіч дороги по вулиці Заводській. Спільними зусиллями зелену зону очистили від сухих гілок та побутового сміття, на газонах та вздовж дороги. Виконати заплановане не завадила навіть дощова погода. Працівниками філії «Усть-Дунайськ» ДП «АМПУ» було організовано та проведено прибирання та впорядкування прилеглої території морвокзалу після зимового сезону, а колеги з адміністрації порту Ольвія зібралися на весняну толоку, на якій, окрім прибирання навколишньої території, традиційно висадили дерева (липи та катальпи). Працівники Херсонської філії ДП «АМПУ» взяли участь у толоці з благоустрою ділянки набережної міста, прилеглої до контрольно-пропускного пункту № 4. Набережна – це улюблене місце відпочинку херсонців та гостей міста. Приємно, що відтепер її прикрашатимуть шість нових молодих дерев бундука канадського, висаджених дбайливими руками наших колег. До речі, висадка дерев проходила також в рамках ініціативи «Квітуче місто», що триває у Херсоні. Усі учасники заходу попрацювали злагоджено та весело на благо міста, отримавши чудовий заряд позитиву та відчувши себе єдиною командою! Мабуть, наймасштабнішою за кількістю учасників та площею робіт стала толока у Южному. Працівники різних підрозділів адміністрації морського порту «Южний» прибрали і зорали близько 1 ґектара, підрізали майже 100 кущів, обкопали майже 70 дерев. Крім того, традиційно прибрали схил вздовж спуску до моря та територію пляжу, очистили зливову каналізацію. В прибиранні взяли участь 119 осіб! Приємно відчувати, що ми зробили свій внесок у те, аби міста, в яких розташовані офіси АМПУ стали чистішими та зеленішими. Країна – це кожен з нас. Давайте разом змінювати наше життя на краще! День довкілля відзначають в Україні щорічно у третю суботу квітня, починаючи з 1999 року. Цього дня була заснована UNEP (United Nations Environment Network) — Екологічна програма ООН, яка зараз є основним організатором та ідеологом Дня довкілля. В Україні свято Дня довкілля прийшло на заміну Всеукраїнської акції «Дерево — Життя».

На Ukrainian Ports Forum 2019 створять локацію для В2В переговорів

Бізнес-складова Ukrainian Ports Forum 2019 в Одесі поповнилася спеціальною В2В сесією, яка відбудеться в другий день форуму — 31 травня. Новий формат передбачає організацію серії переговорів і зустрічей між представниками зарубіжних і українських компаній. «В2В сесія дасть можливість учасникам форуму перейти від обговорення глобальних трендів, що впливають на розвиток портової галузі в Україні та світі, до рішення бізнес-завдань, що стоять перед ними, з урахуванням отриманої в перший день інформації. Вже зараз про свою готовність до переговорів заявили 8 компаній. Це — міжнародні корпорації, виробники устаткування, цифрових рішень для портової галузі та інвестори»,— прокоментував доповнення до програми форуму голова оргкомітету UPF 2019, керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. У рамках спеціальної бізнес-сесії будуть представлені презентації компаній-учасників, а також пройде серія переговорів у форматі one on one. Зараз на сайті форуму триває реєстрація на переговори з такими компаніями: — TechAgro -  Siemens — JCB — Arcelor Mittal — P&O Maritime — MTBS — Cargo X — Адміністрація морського порту Рені (Reni Sea Port Authority) — ТОВ «Поромний комплекс Орлівка» Програма В2В сесії може бути розширена за рахунок запрошення представників органів влади та міжнародних експертів портової галузі. Стежте за анонсами. Нагадаємо, що цього року Ukrainian Ports Forum в Одесі, буде тривати два дні- 30–31 травня. В рамках пленарної сесії Форуму відбудеться дискусія з представниками Єврокомісії, МФО, уряду і бізнесу щодо забезпечення сталого розвитку та вільного судноплавства в Азово-Чорноморського басейну. З повною програмою Форуму, яка постійно оновлюється новими заходами та цікавими спікерами, можна ознайомитись на офіційній сторінці події —  https://upf.com.ua. Організаторами Ukrainian Ports Forum 2019 традиційно виступають Адміністрація морських портів України та Центр транспортних стратегій.

АМПУ реалізує проект експлуатаційного днопоглиблення в Одеському порту

В квітні 2019 року Адміністрація морських портів України розпочала днопоглиблення в Одеському порту. Це вже 10-й об’єкт, на якому виконуються експлуатаційні днопоглиблювальні роботи з початку 2019 року. Головна мета експлуатаційного днопоглиблення в Одеському морському порту – ліквідація наносів та підтримання паспортних глибин для забезпечення повноцінної роботи стивідорних компаній, що працюють у порту. Роботи в акваторії та біля 7 причалів порту виконує ТОВ «СМД-Інвест», яке стало переможцем відкритих торгів у системі електронних закупівель ProZorro. Вартість договору – 18,8 млн грн (без ПДВ), обсяг днопоглиблення – понад 91 тис. куб. м. Додатково АМПУ проводить днопоглиблення власним флотом біля ще 12 причалів Одеського порту. Орієнтовний обсяг робіт складає близько 10 тис. куб. м, термін виконання – до другої декади травня. Координацію робіт здійснюватимуть фахівці Одеської філії ДП «АМПУ». Роботи сплановано таким чином, щоб максимально використати потужності спеціалізованих суден, які тимчасово, через заборону на період нересту, не можуть виконувати роботу на інших об’єктах. По закінченні робіт в Одеському порту днопоглиблювальний флот повернеться до реалізації проектів ДП «АМПУ» в інших портах та на каналах. За останні три роки кількість об’єктів, де проводить днопоглиблення Адміністрація морських портів України поступово збільшується — з семи у 2016 та 2017 рр. до 10 у 2018 р. У планах на 2019 рік — проведення днопоглиблення на 12 об’єктах. Експлуатаційного — у 6 морських портах: Маріуполь, Бердянськ, Ізмаїл, Миколаїв, Одеса, Херсон; та на 4 каналах: МПК ГСХ (Дунай-Чорне море), Бузько-Дніпровсько-Лиманський, Дністровсько-Лиманський, Херсонський морський. Також цього року буде завершено реалізацію чергових етапів масштабного капітального днопоглиблення у портах Чорноморськ та Южний.

АМПУ відкрила морський вокзал в Ізмаїлі після реконструкції

Адміністрація морських портів України завершила реконструкцію Ізмаїльського морвокзалу. Роботи такого масштабу проводилися тут вперше за останні 45 років. Відтепер Ізмаїльський морквокзал став найсучаснішим на українській частині Дунаю. Будівля морського вокзалу є багатофукціональною. Вона поєднує офісні приміщення, зали для прийому пасажирів, митного та прикордонного контролю. Крім того площі морвокзалу можуть бути використані для проведення конференцій та інших публічних заходів. «Українська частина Дунаю стає все більш привабливою для річкових круїзів. У 2018 році Усть-Дунайськ прийняв понад 4,5 тис. пасажирів, що вдвічі більше ніж у 2017 р. Ізмаїл також має великий туристичний потенціал. До того ж ці дунайські порти увійшли до перспективного плану розвитку загальноєвропейської транспортної мережі TEN-T. Тому така візитівка, як морвокзал європейського рівня, на мій погляд, була просто необхідною для міста, і АМПУ зробила все для реалізації цього проекту»,— зазначив керівник Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс. Він також додав, що для АМПУ розвиток портової інфраструктури — це першочергове завдання і морський вокзал в Ізмаїлі має стати проектом, що буде працювати на розвиток галузі, бізнесу та регіону. «Морвокзал в Ізмаїлі — це центр великого проекту з розвитку пасажирських перевезень в українському Придунав'ї. Він був розглянутий в квітні на Генеральній Асамблеї Балканської і Чорноморської комісії, що відбулась в Тулчі. Тепер, завдяки АМПУ, Ізмаїл є українськими воротами в Європу не лише географічно, але й за рівнем комфорту для пасажирів і туристів»,— зазначив мер Ізмаїла Андрій Абрамченко. Обсяг інвестицій ДП «АМПУ» в реконструкцію цього об'єкту склав 52 млн гривень. Стара будівля 1972 року будівництва отримала нове життя. Зміни торкнулись не лише фасаду, який повністю змінився, але й самого будинку та прилеглої території. Ремонт виконаний з використанням енергозберігаючих технологій: будівля утеплена, встановлені нові склопакети, системи теплопостачання, вентиляції, кондиціонування, вводи водопроводу та каналізації, повністю замінені освітлення, засоби пожежної сигналізації та пожежогасіння, відремонтована покрівля. Виконано косметичний ремонт усіх внутрішніх приміщень – залів митного і прикордонного контролю, холів, а також офісної частини, де буде розташована Ізмаїльська філія ДП «АМПУ». Реконструкція має свої родзинки: стеля холу другого поверху морвокзалу оформлена у вигляді географічної карти із зображенням Дунаю та розташованих на річці європейських міст-портів. Також збережені та відреставровані великі мозаїчні панно, що прикрашають хол. Для міста Ізмаїл оновлені холи морвокзалу стануть не лише місцем обслуговування пасажирів водного транспорту, але й багатофункціональним майданчиком для проведення різноманітних заходів – виставок, форумів, конференцій. Найближча тематична подія — міжнародний форум «Розвиток туризму в українських Дунайських портах — шлях до економічного зростання регіону» очікується в травні цього року. Завершальним етапом проекту став благоустрій прилеглої території із заміною зовнішнього освітлення — відтепер Ізмаїльська набережна стала комфортним місцем для прогулянок містян та туристів.

P&O Maritime почала працювати в Одеському порту

Буксирна компанія P&O Maritime Ukraine у понеділок оголосила про початок робіт в акваторії Одеського морського порту. Як повідомила прес-служба компанії, відповідний лист направлено в.о. голови ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) Райвісу Вецкагансу і Одеській філії ДП «АМПУ». Одеса стала третім морським портом України, в якому буде працювати представник найбільшого світового оператора, після морських портів «Південний» і «Чорноморськ». Для роботи в Одесі укладені угоди з провідними світовими судноплавними компаніями. «P&O Maritime Ukraine у своїй роботі керується найвищими стандартами материнської компанії, світового лідера буксирних послуг. Упевнений, від нашої співпраці виграє і порт, і судновласники, і термінали, і буксирний ринок в цілому», ― зазначив генеральний директор P&O Maritime Ukraine Михайло Соколов. P&O Maritime ― глобальний оператор портових послуг, створений у Великобританії в 1834 році. Надає різні портові послуги в усьому світі. Має власний флот буксирів, швартових судів, науково-дослідних суден, пасажирських і круїзних лайнерів. У 2006 році компанію придбала DP World. У січні 2018 року P&O Maritime, власником якої є глобальний портовий оператор DP World, придбала українську буксирну компанію LB Shipping і почала надавати буксирні послуги в порту «Південний». Сума угоди не розголошувалася. Через деякий час після початку роботи LB Shipping змінила назву на P&O Maritime Ukraine. У липні 2018 року P&O Maritime Ukraine почала надавати буксирні послуги в морському порту «Чорноморськ». Компанія в 2018 році провела 3164 буксирних операції і опрацювала 1094 суден. P&O Maritime Ukraine оперує власним, найсучаснішим в Україні буксирним флотом, в тому числі ― буксирами льодового класу. Потужностей буксирів досить для обслуговування великотоннажних суден. Всі буксири компанії працюють під українським прапором.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n