Оброблено суден: 22

Студенти-гідротехніки пройшли практику в АМПУ

Сьогодні, 21 липня, завершилася виробнича практика в АМПУ (Адміністрації морських портів України) студентів 3 курсу факультету воднотранспортних і шельфових споруд Одеського національного морського університету (ОНМУ). Два тижні майбутні інженери-гідротехніки вчилися і працювали в філіях (Одеса, Южний, Чорноморськ, Ізмаїл), і ще тиждень — в апараті управління. «Не хочу бути банальним, але дійсно головний актив компанії — люди, що працюють в ній. Незважаючи на те, що наша команда сильна, наші нові проекти вимагають нових людей і свіжих ідей. АМПУ потрібні сильні молоді фахівці, перш за все, технічного профілю, тому ми щільно працюємо з морським університетом в цьому напрямку. Так, кілька місяців тому був підписали Меморандум про співпрацю з ОНМУ, в рамках якого студенти проходять практику в Адміністрації », — зазначив Райвіс Вецкаганс, керівник АМПУ. В рамках угоди про роботу з профільним вузом розробили план дій і заходів: студенти проходять практику в Адміністрації, а співробітники АМПУ підвищують свою кваліфікацію на базі морського університету. За словами Ольги Кузьміної, начальника Відділу Кадрів АМПУ, щорічно сотні курсантів і студентів факультетів морських спеціальностей вищих навчальних закладів проходять практику в портах: на судах портофлоту, у відділах і службах, відповідальних за портову механізацію та операційну діяльність.

Компанія CHEC розпочала днопоглиблення в порту «Южний»

20 липня 2017 року компанія China Harbour Engineering Company Ltd. (CHEC) розпочала днопоглиблення в морському порту «Южний». Роботи відбуваються в рамках проекту «Реконструкції водних підходів, маневрових зон та операційних акваторій із урахуванням перспективного вантажообігу морського порту «Южний» (Перша черга будівництва. Перший пусковий комплекс), який передбачає збільшення глибин до 16 м для запуску одного з найбільших в Україні зерноперевантажувальних комплексів. Ділянка, на якій ведеться днопоглиблення, знаходиться у північно-західній частині Малого Аджаликського лиману на акваторії проектованих причалів №№ 23 – 25. Роботи будуть вести три земкаравани, які складаються з трьох грейферних земснарядів, дев’яти ґрунтовідвізних шаланд, морського буксиру та двох робочих катерів. На сьогоднішній день роботи виконують земкараван у складі шести суден: грейферний земснаряд, самохідна шаланда, дві несамохідні шаланди, буксир і катер для заведення якорів. Загальний проектний обсяг днопоглиблення складає 4 393 075 м3. Скидання вилученого ґрунту буде здійснюватись на морський відвал, який знаходиться на відстані 20,5 км від ділянки днопоглиблення. Роботи триватимуть до 31 березня 2018 року. «Від моменту підписання контракту з компанією CHEC Ltd в будинку Уряду пройшло менше двох місяців. Днопоглиблювальний флот оперативно прибув в акваторію порту, і ось вже розпочаті роботи. Це свідчення надійності і відповідальності наших партнерів. Цей день є визначальним для обох сторін і відкриває нову главу в розвитку української портової галузі», — заявив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Днопоглиблювальні роботи відбуваються наступним чином: грейферний земснаряд навантажує ґрунт у ґрунтовідвізну шаланду, яка переміщує вилучений ґрунт на морський відвал та розвантажує його шляхом розкриття дна шаланди, після чого повертається до земснаряда. Для забезпечення безперебійної роботи з одним грейферним земснарядом працює три шаланди. Контроль за днопоглибленням ведеться за допомогою промірів глибин, які виконує підрядник, замовник в свою чергу робить контрольні проміри. Одночасно проведення днопоглиблювальних робіт супроводжується комплексним екологічним моніторингом їх впливу на екосистему. Довідка В даний час АМПУ реалізує кілька проектів капітального днопоглиблення в морському порту «Южний». В рамках одного з них розпочато збільшення глибини біля причалів №№ 23–25, для забезпечення функціонування одного з найбільших в Україні зерноперевантажувальних комплексів. Будівництво зернового терміналу веде компанія «М. В. Карго» для Cargill. В серпні 2015 року між АМПУ, «М. В. Карго» і Cargill був укладений Меморандум, відповідно до якого Cargill взяла на себе зобов’язання завантажувати термінал для окупності інвестицій АМПУ. Очікувана потужність терміналу — 5 млн т зерна після завершення першої черги, і плюс 2–4 млн т — після другої. В результаті збільшення глибоководних потужностей, порт зможе приймати судна більшою вантажопідйомністю. Це в свою чергу збільшить обсяги експорту зерна. Роботи із збільшенню глибини виконає китайська CHEC. Компанія була обрана в ході тендерної процедури в системі ProZorro, запропонувавши найменшу ціну серед конкурентів. На торги вийшли п'ять міжнародних днопоглиблювальних компаній. В результаті конкуренції була досягнута економія в 10%.

АМПУ: обсяги вантажопереробки за шість місяців 2017 року зросли на 5%

У січні-червні 2017 року вантажопереробка в морських портах України склала 66,3 млн тонн, що на 5% вище показників аналогічного періоду 2016 року. Про це свідчать оперативні дані АМПУ (Адміністрації морських портів України). Перевалка експортних вантажів в морських портах України склала 50,9 млн тонн (зростання на 5,4% у порівнянні з аналогічними показниками 2016 року), імпортних — 9,4 млн тонн (збільшення на 17,6% від даних за 2016 рік). У структурі експорту традиційно показують зростання показники перевалки продукції агросектора. Це зернові — 19,6 млн тонн (+20%) і рослинні олії — 2,9 млн тонн (+33,8%). Показники перевалки продукції ГМК України були знижені; так, перевалка металопродукції склала 7 млн тонн (-15%),  рудних вантажів — 11,6 млн тонн  (-8,6%). Найбільше зростання в структурі імпорту показує вугілля, перевалка якого склала 2,6 млн тонн (+41,5%). Це перспективний і стратегічний напрям, адже пов'язаний із забезпеченням енергетичної незалежності країни. Крім того, можна відзначити позитивну динаміку щодо зростання показників імпортних нафтопродуктів, що є результатом досягнутих міжурядових угод з Іраном і Азербайджаном. Перевалка транзитних вантажів склала 5,3 млн тонн, що на 1,9%  більше показників попереднього року і складає близько 8% від загального обсягу вантажопереробки. Практично в два рази зросли показники перевалки транзитного вугілля, за рахунок залучення вантажопотоку в морський порт Южний. Перевалка інших номенклатур вантажів залишається на рівні 2016 року. Перевалка каботажу склала 0,6 млн тонн, що на 61,4% менше в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року. Основною причиною зниження рівня цього показника є переорієнтування рудних вантажів на залізницю в зв'язку з відновленням роботи ділянки «Камиш-Зоря — Волноваха». Найбільші обсяги переробки вантажів показали порти «Южний» — 22,1 млн тонн (+7,3% до показників за аналогічний період минулого року), Одеса — 12,3 млн тонн (+5,6%), Миколаїв — 11,4 млн тонн (+6,3%). Найбільший приріст зафіксовано в СМП «Ольвія», він склав 35,2% із загальним обсягом в 3,4 млн тонн. Зростання перевалки відзначено майже по всіх видах вантажів. Сукупний обсяг обробки наливних вантажів збільшився на 11,4%, склавши 5,7 млн тонн. Загальний обсяг перевалки сухих вантажів склав 47,6 млн тонн, що на 8,1% вище торішніх показників за аналогічний період. Перевалка контейнерів склала 300 тис. ТЕU, що на 6,2% більше показників попереднього року. Експортних контейнерів перевалено 132,9 тис. ТЕU (+4,4%), імпортних — 149,2 тис. ТЕU (+ 4,9%), транзитних — 17,8 тис. ТЕU (+ 38,9%), в каботажі — 0,8 тис. ТЕU (-17,6%). За звітний період морські порти України обробили 5 672 судна, що на 455 одиниць або 7,4% менше в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року. «Ми констатуємо стабільне зростання обсягів вантажопереробки в морських портах з початку 2017 року. Цьому сприяє багато факторів, зокрема, збільшення зернової продукції на експорт, а вугільної на імпорт. Втім, ми плануємо покращувати показники перевалки за рахунок старту нових інвестиційних проектів, розвитку і будівництва нових потужностей в портах, днопоглиблення та перегляду ставок портових зборів. Розраховуємо, що ці заходи сприятимуть ще більшій динаміці росту»,— заявив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. З повним оглядом вантажообігу за цей період в розрізі номенклатур вантажів, портів тощо можна ознайомитися за посиланням.

АМПУ презентувала чергові проекти з днопоглиблення акваторій на 2017 рік

19 липня 2017 року Адміністрація морських портів України (АМПУ) провела робочу зустріч з українськими та світовими днопоглиблювальними компаніями. Захід відбувся в одеському представництві Адміністрації. АМПУ презентувала учасникам перспективні проекти експлуатаційного та капітального днопоглиблення портів, реалізація яких розпочнеться вже в цьому році. Від бізнесу участь в події взяли представники ТОВ «Ян Де Нул Україна», ТОВ «Боскаліс Юкрейн», ПП «Інфлот-Данубіус Ейдженсі», ТОВ «Техморгідрострой Миколаїв», ТОВ «Техморфлот», VanOordUkraine, СССС, DEME, проектний інститут ЧорноморНДІпроект та ін. І капітальне збільшення глибин, спрямоване на нові проекти, і експлуатаційне днопоглиблення, метою якого є підтримка паспортних глибин, відбувається комплексно згідно єдиному стратегічному підходу. Об’єми днопоглиблення стануть рекордними за всі роки діяльності АМПУ. Відтак, запланований обсяг експлуатаційного днопоглиблення в 2017 році складе 9,42 млн куб. м, що майже вдвічі більше показників минулого року (4,4 млн куб. м). Запланований обсяг капітального днопоглиблення в цьому році становить 10,9 млн куб. м. Аналогічні види робіт в 2016  році не проводились. На сьогоднішній день вже закінчується експлуатаційне днопоглиблення в Миколаєві і завершено в СМП «Ольвія», тривають роботи у порту Чорноморськ. У червні був укладений контракт з бельгійською DEME Group на проведення очистки акваторії порту «Южний» від наносів мулу. У цьому році будуть розпочаті й інші проекти експлуатаційного днопоглиблення, а саме: 1. У причалов Ренийского морского порта 2. Акваторії Херсонського морського порту, 3. Акваторії та причалів Одеського морського порту, 4. Акваторії та підхідного каналу Маріупольського морського порту, 5. Акваторії та підхідного каналу Бердянського морського порту, 6. Технічне обслуговування судноплавних каналів (Бугсько-Дніпровсько-лиманський канал та Херсонський морський канал). В напрямку капітального днопоглиблення запущені два проекти в порту «Южний», де підрядником виступає китайська CHEC. Крім того, заплановані інші проекти до реалізації: 1. Днопоглиблення підхідного каналу морського порту «Чорноморськ» до глибини 16 м (вже розпочата тендерна процедура відбору виконавця робіт), 2. Днопоглиблення Бузько-Дніпровсько-лиманського каналу, 3. Днопоглиблення акваторії першого ковшу Сухого лиману до глибини 15 м. Тендери з вибору підрядних компанії для проведення відповідних робіт будуть оголошені в системі Prozorro  найближчим часом. АМПУ запросила учасників зустрічі взяти участь в майбутніх конкурсах. «В першому півріччі АМПУ запустила так звані «пілотні проекти» з днопоглиблення в порту «Южний». Була застосована нова практика – пряма комунікація з бізнесом, міжнародні норми, впроваджені повністю прозорі механізми, і  результат не змусив себе довго чекати. Проте ми маємо ще 13 портів, і в нас не має фаворитів. На прикладі Южного ми маємо еталонний приклад розвитку гавані, цим же шляхом підемо і відносно портів Маріуполя, чи Херсона, чи будь-якого з інших десяти», — прокоментував керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Попередня зустріч з днопоглиблювальними компаніями в рамках Ukrainian Dredging Day відбулася 3 лютого 2017 року. За результатами спілкування з бізнесом АМПУ вдосконалила вимоги до підрядних компаній, що здійснюють днопоглиблення і розробила нову тендерну документацію. Оголошені невдовзі тендери зі збільшення глибин в порту Южний (загалом три) виявилися успішними, в них взяли участь п’ять міжнародних днопоглиблювальних компаній, в результаті конкуренції економія коштів склала близько 400 млн грн.

АМПУ проведе зустріч з днопоглиблювальними компаніями

19 липня 2017 року Адміністрація морських портів України (АМПУ) проведе робочу зустріч з вітчизняними та світовими днопоглиблювальними компаніями. Захід відбудеться в одеському представництві АМПУ за адресою вулиця Ланжеронівська, 1. До участі запрошені ТОВ «Ян Де Нул Україна», ТОВ «ТІС-Гідротехніка», ООО «Боскаліс Юкрейн», ПП «Інфлот-Данубіус Ейдженсі», ТОВ «ПОРТІНВЕСТ», ТОВ «Техморгідрострой Миколаїв», ТОВ «Техморфлот», VanOordUkraine, СССС, DEMEN.V. та інші. АМПУ планує презентувати учасникам проекти з капітального днопоглиблення: 1. Підхідного каналу морського порту «Чорноморськ» до глибини 16 м (вже розпочата тендерна процедура відбору виконавця робіт). 2. Бузько-Дніпровсько-лиманського каналу. 3. Акваторії першого ковшу Сухого лиману до глибини 15 м.  Крім того, будуть представлені наступні об'єкти експлуатаційного днопоглиблення: 1. Днопоглиблення затону Ренійського морського порту. 2. Днопоглиблення акваторії Херсонського морського порту. 3. Днопоглиблення акваторії та причалів Одеського морського порту. 4. Днопоглиблення акваторії та підхідного каналу Маріупольського та Бердянського морських портів. 5. Днопоглиблення підхідного каналу ПАО «МК «Азовсталь». 6. Технічне обслуговування судноплавних каналів філії Дельта-лоцман ДП «АМПУ» (БДЛК та ХМК). Тендери з вибору підрядних компанії для проведення відповідних робіт будуть оголошені найближчим часом. Попередня зустріч з днопоглиблювальними компаніями в рамках Ukrainian Dredging Day відбулася 3 лютого 2017 року. За результатами спілкування з бізнесом АМПУ вдосконалила вимоги до підрядних компаній, що здійснюють днопоглиблення і розробила нову тендерну документацію. Оголошені невдовзі тендери зі збільшення глибин в порту Южний (загалом три) виявилися успішними, в них взяли участь п’ять міжнародних днопоглиблювальних компаній, в результаті конкуренції економія коштів склала близько 400 млн грн.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n