Оброблено суден: 22

Створення Міжнародного Реєстру суден повинно стати інструментом повернення українського флоту під український прапор і відкрити друге дихання вітчизняному суднобудуванню

Філософію і архітектуру майбутнього Міжнародного  Реєстру морських і річкових суден України, розробку якого ініціює Міністерство інфраструктури, обговорили сьогодні в Одесі на першій нараді робочої групи під головуванням заступника Міністра МІУ Дмитра Демидовича. У нараді взяли участь директор Департаменту держполітики в галузі морського і річкового транспорту Володимир Севрюков, Голова Укрморрічінспекції Григорій Соболевський, Голова ДП «Адміністрація морських портів України» Юрій Васьков, ректори морських вузів і представники юридичних компаній, що працюють в сфері морського бізнесу.

У ході дискусії учасники зустрічі зійшлися на думці, що відсутність комфортних умов, які б стимулювали судновласників реєструвати судна під українським прапором, не дозволяє Україні в повній мірі реалізувати свій потенціал морської держави і не дає можливості ефективно розвиватися вітчизняному суднобудуванню. Починати роботу по створенню таких умов необхідно насамперед з розробки законодавчого акту, в якому були б зібрані і адаптовані до національних умов світові стандарти процедури реєстрації флоту, зафіксовані прийнятні ставки оподаткування як самої реєстрації, так і доходів від експлуатації суден, вигідні для банків алгоритми участі в угодах купівлі -продажу працюючих суден та інвестуванні в будівництво нових.

Таким документом може і повинен стати Закон «Про Міжнародний Реєстр морських і річкових суден України». Відповідаючи на питання, яким бути новому Закону, учасники наради аналізували сильні і слабкі сторони аналогічних Реєстрів Панами, Росії, Грузії, Молдови та інших країн. Також були заслухані пропозиції вчених Одеської національної морської академії та представника юридичної компанії «АНК», викладає точку зору судновласників.

На нараді також порушувалося питання про необхідність ратифікації Україною Міжнародної конвенції про морське судноплавство MLC-2006, яка об'єднує в єдиному документі більше 35 діючих конвенцій МОП в галузі морського торговельного судноплавства, охоплює 56 держав прапора і 80% тоннажу світового торговельного флоту.
Висловлюючись з даної проблеми, Д. Демидович інформував учасників зустрічі про те, що фахівцями Мінінфраструктури готується пакет документів щодо ратифікації Україною Конвенції MLC-2006. До теперішнього часу вже підготовлено проект відповідної Постанови Кабінету міністрів.

За підсумками наради в Одесі Д. Демидович доручив керівництву Укрморрічінспекції взяти на себе роль координатора розробки Закону «Про Реєстр морських і річкових суден України» з урахуванням вимог чинного законодавства (в т. ч. КТC), зарубіжного досвіду, рекомендацій учених і юристів, пропозицій судновласників і суднобудівників. Проведення другої наради робочої групи, на якій планується розглянути «тезисно платформу» Міжнародного Реєстру суден, призначено на початок березня п.р.

Прес -служба ДП «Адміністрація морських портів України»

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n