Оброблено суден: 22

АМПУ підписала меморандум з чорноморським портовим оператором «РІСОІЛ ТЕРМІНАЛ»

12 травня 2017 року Адміністрація морських портів України (АМПУ) підписала меморандум про співпрацю з компанією ТОВ «СП РІСОІЛ ТЕРМІНАЛ» з метою збільшення обсягу вантажопотоку в морському порту Чорноморськ з одночасним збільшенням рівня глибин.

«Сьогодні підписано вже друга угоду про взаємні зобов'язання бізнесу і АМПУ з розвитку інфраструктури Чорноморського порту. Наш пріоритет — чітке виконання всіх домовленостей, в термін і з неодмінною відповідністю заявленим очікуванням. АМПУ забезпечить зі свого боку необхідні днопоглиблювальні роботи, а стивідорна компанія внаслідок цього наростить потужності і вантажопотік. Якщо партнерство з приватними інвесторами буде розвиватися такими темпами, Чорноморськ стане найперспективнішим портом країни»,— зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.

Згідно з меморандумом, АМПУ проведе днопоглиблювальні роботи в акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівського філії ДП «АМПУ». Техніко-економічне обґрунтування цього проекту було затверджено Кабінетом Міністрів України в жовтні 2016 року. Сьогодні проект днопоглиблення в порту проходить процедуру затвердження. Згідно з проектом, очікується збільшення глибини з 12 до 15 метрів. Крім того, буде збільшена глибина підхідного каналу порту до 16 метрів. Всього обсяг днопоглиблення складе 3 104, 7 тис. куб. м. Відповідно до плану-графіка проекту, днопоглиблення стартує в 4 кварталі 2017 року і буде завершено в 2018 році.

«Вибираючи ті або інші об'єкти для інвестування і розвитку, ми керуємося, в першу чергу, економічною доцільністю, а також готовністю регіональних лідерів — як від АМПУ, так і від бізнесу — показати вигоду державі і галузі від реалізації проекту. Адміністрація морських портів завжди підтримує пропозиції філій і інвесторів, спрямовані на реальне збільшення обсягів роботи, і активність за даним проектом в Чорноморську — тому підтвердження»,— додав Райвіс Вецкаганс.

Зі свого боку, згідно з меморандумом, портовий оператор «СП РІСОІЛ ТЕРМІНАЛ» має намір збільшити свої перевантажувальні потужності в порту і забезпечити експортний вантажопотік не менше 3 млн тон на рік. Для цього буде побудований універсальний склад № 2, станція розвантаження вагонів № 2, резервуари силосного типу, транспортна галерея до стику причалів № 10, 11 і уздовж причалу № 11 з установкою суднонавантажувальної машини на причал № 11, двосторонній пірс на стику причалів № 10- 11 з причалами № 11-а і 11-б з установкою суднонавантажувальних машин. Ці нові потужності покликані забезпечити збільшення кількості суднозаходів в порт, і, відповідно, портових зборів.

«Розвиваючи бізнес, ми постійно збільшуємо обсяги перевалки експортних вантажів. Подальше зростання вимагає збільшення можливостей портової інфраструктури, що і є метою нашої співпраці з АМПУ. Підписавши угоду, ми отримали надійного партнера в особі держави»,— сказав керівник компанії ТОВ «СП РІСОІЛ ТЕРМІНАЛ» Олег Фотченко.

Раніше, 21 квітня 2017 року, АМПУ підписала меморандум про співпрацю з агрохолдингом Кернел.

Довідка
ТОВ «СП РІСОІЛ ТЕРМІНАЛ» — найбільший термінал в Чорноморському регіоні з перевалки наливних і зернових вантажів, який є портовим оператором в морському торговому порту Чорноморськ. З 2001 року наливний термінал грає ключову роль в експорті рослинних олій в Україні, надаючи послуги з перевалки харчових наливних вантажів таким компаніям як Cargill, Kernel, ADM та іншим. Зерновий термінал був введений в експлуатацію починаючи з березня 2016 року, через потужності якого станом на кінець 2016 року вже перевалено більше ніж 1 мільйон тонн зернових вантажів.

Морський торговельний порт Чорноморськ (до 2016 року — Іллічівський морський торговельний порт) — один з найбільших портів України, що спеціалізується на перевалці генеральних, наливних, насипних і навалочних вантажів. Знаходиться на берегах Сухого лиману в 15 км на північний захід від Одеси.

Порт може приймати судна до 275 м (в окремих випадках до 300 м). Підхідний канал порту має довжину 1400 м, ширину 160 м і глибину 16 м. Виробничі потужності порту дозволяють здійснювати перевалку вантажів в обсязі понад 32 млн т на рік. Довжина причальної лінії з сучасними причалами № 1–29 становить близько 6000 м. Навігаційні глибини на зовнішньому рейді — 21 м; на підхідному каналі — 16 м; біля причалів — 7,5–14 м.

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n