АМПУ ініціює розгляд на найближчій сесії Одеської міськради надання землевідведення для альтернативного в'їзду в порт

Таке рішення було прийнято в п'ятницю, 6 вересня 2019 р за підсумками чергового засідання робочої групи з розробки проекту альтернативного в'їзду в Одеський порт, створеної з ініціативи Адміністрації морських портів України при Одеській міській раді. Паралельно з цим для якнайшвидшого вирішення проблеми безперешкодного в'їзду автотранспорту в порт, АМПУ ініціює укладання договору сервітуту з ТОВ «Євротермінал».

АМПУ та Кернел інвестують у розвиток порту Чорноморськ понад 3 млрд грн

ДП «Адміністрація морських портів України» та компанія Кернел 5 вересня 2019 року підписали договір про взаємодію, який передбачає інвестиції у розвиток інфраструктури порту Чорноморськ у розмірі понад 3 млрд грн. До кінця 2020 року у порту планують провести днопоглиблення біля чотирьох причалів та побудувати новий зерновий термінал, який забезпечить збільшення перевалки до 6 млн тонн.   «Договір між АМПУ та Кернел — це гарний приклад державно-приватного партнерства та черговий крок системного розвитку порту Чорноморськ, яким опікується АМПУ. Цього року ми закінчили масштабний проект з капітального днопоглиблення на підхідному каналі порту та акваторії 1-го ковша Сухого лиману порту і одразу переходимо до створення необхідних для бізнесу глибин біля причалів №№ 14–17. Компанія Кернел, зі свого боку, зобов’язалась гарантувати обсяги вантажопотоку не менше 6 млн тонн на рік. Це сприятиме швидкій окупності капітальних вкладень АМПУ», — відзначив керівник ДП «АМПУ» Райвіс Вецкаганс. Він також додав, що реалізація проекту буде сприяти поліпшенню умов для експорту продукції українських підприємств, збільшенню суднозаходів та створенню майже 250 нових робочих місць у порту Чорноморськ. Генеральний директор Кернел Євген Осипов, відзначив, що агробізнес наразі є локомотивом української економіки. З 2011 року АПК демонструє стабільне зростання обсягів поставок сільгосппродукції на світові ринки, які у 2018 році досягли рівня 40% у структурі загальноукраїнського експорту. Виручка, отримана завдяки експортним операціям, формує валютні надходження до бюджету України, впливає на ріст ВВП та забезпечує добробут країни. «Наша стратегічна мета до 2020 року – збільшити обсяг експорту зернових до 8,8 млн тонн за рахунок запуску нового терміналу в порту Чорноморськ. Тому зараз ми максимально сфокусовані на будівництві Трансгрейнтерміналу. Наступним кроком сконцентруємося на його ефективному завантаженні. Однак, реалізація таких масштабних інвестиційних проектів неможлива без сприяння держави. Сьогодні ми відчуваємо підтримку з боку АМПУ, яка конкретними технічними рішеннями допомагає досягти стратегічних цілей і держави, і бізнесу», — прокоментував підписання договору Генеральний директор Кернел Євген Осипов. Згідно з документом, АМПУ до кінця 2020 року має виконати реконструкцію операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману (5 черга будівництва) до 15 м та забезпечити днопоглиблення уздовж кордону лінії причалів № 14–17, на яких оперують термінали компанії «КЕРНЕЛ ХОЛДІНГ С. А.». Глибини операційної акваторії біля причалів будуть доведені до 14–15 м. Кернел, в свою чергу, зобов’язується у 2019–2020 рр. побудувати в морському порту «Чорноморськ» новий зерновий термінал (ТОВ «Трансгрейнтермінал»). Це дозволить забезпечити щорічні обсяги перевалки аграрних вантажів на рівні не менше 6 млн тонн вантажів, починаючи з 2021 року, а у перспективі довести їх до 7 млн тонн. Обсяг інвестицій у проект державно-приватного партнерства з боку АМПУ складатиме майже 230 млн грн, а вартість будівництва терміналу Кернел – майже 3 млрд грн. Довідка: Кернел – найбільший у світі виробник та експортер соняшникової олії, ключовий постачальник сільськогосподарської продукції з регіону Чорноморського басейну на світові ринки. На частку компанії припадає близько 8% світового виробництва соняшникової олії. Свою продукцію Кернел постачає до понад 80 країн світу. У 2018 – 2019 маркетинговому році компанія вперше експортувала 6,1 млн тонн зернових, що є абсолютним рекордом серед агрокомпаній України.

Антимонопольний комітет України надав АМПУ рекомендації щодо взаємодії з морськими агентами

29 серпня 2019 року відбулось засідання АМКУ, за результатами якого АМПУ, зокрема, рекомендовано доопрацювати умови договору про взаємодію сторін під час агентування суден у морських портах України.

АМПУ сертифікує системи якості менеджменту та протидії корупції за міжнародними стандартами

Адміністрація морських портів України однією з перших серед держпідприємств України впроваджує інтегровану систему менеджменту (далі – ІСМ) за міжнародним стандартом якості ISO 9001:2015 та систему протидії корупції ISO 37001:2016. Це дасть можливість оптимізувати систему управління, підвищити якість надання послуг та провести оцінку впливу внутрішніх та зовнішніх ризиків на діяльність підприємства, щоб мінімізувати його.

Маріупольському морському порту 130 років! Курс – на розвиток

Сьогодні Маріупольський морський порт святкує свій 130-й День народження. 2 вересня 1889 року на набережну порту було подано 18 вагонів, завантажених вугіллям. Ця дата вважається початком експлуатації порту, який має величезне значення для України. За словами начальника Адміністрації порту Ігоря Барського, Маріупольський морський порт впевнено тримає курс на розвиток. «Такі свята, як День народження рідного підприємства, змушують озирнутися назад і задуматись, що ще ми можемо зробити для благополуччя та розвитку порту. Так, складна ситуація в країні наклала свій відбиток на нашу діяльність, ми втратили частину вантажототоків, проте зараз ми чітко розуміємо, що конкретно потрібно робити, щоб покращити ситуацію. Модернізація причалів, будівництво сучасного зернового терміналу, розвиток операційних акваторій — все це дозволить зробити Маріупольський порт більш рентабельним і конкурентоспроможним серед портів Азово-Чорноморського басейну. Ми не зупиняємося на досягнутому, попереду ще багато роботи, і я впевнений, що такому колективу, як наш, і не таке під силу»,— розповідає Ігор Барський. Незважаючи на складні умови роботи, пов’язані з безпосередньою близькістю до зони ООС та ситуацією у Керченській протоці, порт продовжує розвиватися. У 2018 році тут побудований сучасний високотехнологічний термінал з перевантаження листового металу та запущена одна з найбільших в регіоні промислова геліосистема – 252 геліоколектора загальною площею поверхні понад 470 кв. м виробляють більше півмільйона кіловатт теплової енергії, що допомагає економити дорогий природній газ. Триває реконструкція гідротехнічної частини причалу № 4, після завершення якої довжина причалу становитиме 234 м, пропускна спроможність — 1,3 млн тонн, проектна глибина — 9,75 м. Реконструкція причалу реалізується в рамках реалізації проекту будівництва зернового терміналу в Маріупольському морському порту – найбільшого в регіоні спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів, де можна буде зберігати одночасно більше 130 тис. тонн зерна і щорічно перевалювати близько 2,5 млн тонн. Окрім того, триває реалізація масштабного проекту днопоглиблення, мета якого – відновлення паспортних глибин на підходах до порту та біля причалів для збільшення прохідної осадки суден, а отже, і обсягів вантажопереробки. До кінця 2019 року прохідну осадку буде доведено до 8 метрів. У найближчих планах Маріупольського порту — початок реконструкції причалів № 2 та № 3. Вже підготовлена уся відповідна проектна документація, виконати усі будівельно-монтажні роботи планується максимально швидко. Довідково. Маріупольський морський порт є провідним портом Азовського регіону та одним з найбільших портів України. Його по праву називають «Морськими воротами Донбасу». Порт оснащений сучасним обладнанням, перевантажувальними машинами і механізмами, що забезпечують переробку навалювальних, насипних, генеральних, великовагових, негабаритних, наливних вантажів, контейнерів та інших вантажів. Порт розташований в північно-західній частині Таганрозької затоки Азовського моря і захищений від моря Північним, Південним і Східним молами. Акваторія Маріупольського порту включає внутрішній і зовнішній рейди. Внутрішній рейд складається з аванпорту, Вугільної, Західної, Хлібної гаваней. Навігація в порту триває цілий рік. Середня тривалість навігації з льодовою проводкою — 35 діб. Тумани спостерігаються в середньому 44 дні на рік. Довжина причальної лінії Маріупольського морського порту складає 3,9 км з глибинами до 9,75 м, порт має 22 причали (18 основних і 4 допоміжних для перевантаження негабаритних вантажів). Площа порту – 67,6 га. Маріупольський порт може обробляти близько 18 мільйонів тонн вантажів на рік, нинішній рекорд вантажопереробки у понад 17,4 млн тонн датується 2007 роком.

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-nLinkedIn_logo-nslideshare-n