Документообіг в Одеському порту здійснюється через Єдину інформаційну систему

Морські порти України починають поетапний перехід на єдину електронну систему документообігу. Пілотна реалізація проекту в Одеському порту забезпечила економічний ефект за півтора роки більш ніж на 200 млн. доларів для всіх учасників ринку. Одеський морський порт став першим в Україні майданчиком для реалізації проекту Єдиної інформаційної системи портового співтовариства (ІСПС) «Єдине вікно — локальне рішення», презентація якого відбулася 20 вересня 2013 р. Впровадження нової системи здійснюється в рамках реалізації Програми економічних реформ Президента України Віктора Януковича. Проект ІСПС в Україні курується міжвідомчою робочою групою, яка була створена відповідно до доручень Прем'єр-міністра України, і складається з представників влади та бізнесу. Керуючою організацією була призначена Держмитслужба України. Експертну допомогу щодо проекту надає Економічна комісія ООН. Під час презентації проекту Перший заступник Міністра інфраструктури України Костянтин Єфименко зазначив, що модернізація системи документообігу створить кращі умови для бізнесу та сприятиме впровадженню сучасних технологій і реалізації нових інвестиційних проектів. У свою чергу такі нововведення призведуть до підвищення економічного рівня нашої країни та соціальних стандартів працівників галузі. «Розпочинаючи реалізацію проекту ІСПС, ми намагалися зробити портовий бізнес максимально орієнтованим на клієнта, для якого важливо швидко і зручно оформити вантаж у порту. Крім того, впровадження цієї системи мінімізує контакт бізнесу і чиновників, а, відповідно, зменшаться можливості для корупції. Сьогодні – це наступний крок до удосконалення роботи українських портів»,— зауважив Костянтин Єфименко. ІСПС є відкритим, прозорим і ефективним інструментом, який усуває цілий ряд істотних недоліків в існуючій системі паперового документообігу. На думку міжнародних експертів і консультантів проекту ІСПС, перехід в електронне інформаційне поле дозволить значно скоротити час оформлення вантажів, підвищить ефективність механізму здійснення транскордонної торгівлі. Оптимізація процесу пропуску вантажів через порти країни здатна вивести їх на рівень провідних портів світу і допомогти у повній мірі реалізувати логістичний потенціал України. Представник Південної митниці зазначив, що кінцевими цілями в реалізації Єдиної інформаційної системи є жорстка фіксація подачі електронного документа, відсутність людського чинника при роботі з документами, можливість прийняття «електронного наряду» у будь-який час доби і об'єктивне відображення будь-яких адміністративних дій в електронному вигляді. «Близько 35% суб'єктів господарювання, з якими стикається Південна митниця не знаходяться в межах Одеської області, і тепер у них з'явилася можливість, перебуваючи в будь-якій точці України, швидко і прозоро оформляти необхідні документи»,— прокоментував проект заступник начальника Південної митниці Юрій Соколов. «Проект реалізації Єдиної інформаційної системи портового співтовариства можна сміливо назвати революційним і другою за значимістю подією після реформи в портовій сфері, оскільки це єдиний вірний і працюючий інструмент, який вирішує цілу низку недоліків в існуючій системі документообігу. Стартовим майданчиком впровадження єдиної інформаційної системи портового співтовариства став Одеський морський порт. Наступним об'єктом стане Іллічівський МТП. На черзі за погодженням із власником контейнерний термінал «ТІС» в порту Южний і реалізація проекту в порту Маріуполь. Після запуску проекту в «контейнерних портах», система буде перенесена на всі українські гавані»,— розповів Голова ДП «Адміністрація морських портів України»Юрій Васьков. Як зазначив Юрій Юрійович, з введенням Єдиної інформаційної системи перед портами галузі відкриваються масштабні перспективи розвитку, такі як: впровадження принципу «єдине вікно» у всіх портах, а також пунктах перетину державного кордону України, підключення до національного «єдиного вікна» держав з якими здійснюються торговельні відносини, впровадження принципу «єдиного вікна» в інших сферах державного управління і господарства України. ДОВІДКА: Єдина інформаційна система портового співтовариства — електронна інформаційна система, що об'єднує адміністрацію порту, його виробничі потужності, стивідорні компанії, контролюючі органи і служби, агентські та експедиторські компанії чи інші державні, приватні організації, що приймають участь у транспортуванні або обробці вантажів, контейнерів, транспортних засобів, і дозволяє здійснювати накопичення в електронному вигляді, обмін, перевірку, оформлення, розрахунки та передачу будь-якої інформації або документів, достатніх для контролю та оформлення товарів, контейнерів та транспортних засобів при вантажних перевезеннях. У Західній Європі форма «Єдиного вікна» функціонує в портах Гамбурга (Німеччина), Роттердама (Нідерланди), Антверпена (Бельгія), Фелікстоу (Великобританія), Гавра, Марселя (Франція), Барселони, Більбао (Іспанія), та ін. На їх базі заснована Європейська асоціація, яка має на меті розвиток електронної логістики у всіх європейських портах, підвищення ефективності морських перевезень, експедиторської та логістичної діяльності в Євросоюзі. Ініціаторами реалізації Єдиної інформаційної системи портового співтовариства виступили Міністерство інфраструктури України та ДП «АМПУ». Програма створена на основі рекомендацій ЄЕК ООН та доручень Кабінету Міністрів України. З метою економії коштів державного бюджету та бюджету держпідприємства, до проекту було залучено організацію АТ « Пласке», яка прийняла на себе функції інвестора. АТ «ПЛАСКЕ» першою в Україні оформила електронну декларацію і має практичний досвід роботи в пілотних проектах по взаємодії систем ЄАІС (Єдина автоматизована інформаційна система Державної митної служби України) і NCTS (Нова митна транзитна система) у рамках спільного проекту Державної митної служби України, за підтримки Митної служби Литви та програми ICITAP Міністерства юстиції США. Прес-служба ДП «АМПУ»

В Одесі відбулася презентація Єдиної інформаційної системи портового співтовариства

20 вересня Одеському морському порту відбулася презентація проекту «Єдине вікно — локальне рішення». «Єдина інформаційна система портового співтовариства створює умови для відкритого та прозорого обміну інформацією та документообігу. Вона допоможе істотно підвищити логістичний потенціал України — якісно, оперативно обслуговувати вантажопотоки, запобігати корупційним явищам. Це позитивно позначиться на траскордонній торгівлі, сприятиме залученню додаткових обсягів вантажів в наші порти та підвищенню конкурентоспроможності морської галузі»,— підкреслив Олександр Вілкул. Успішна реалізація пілотного проекту ІСПС в Одеському морському порту стала важливим кроком на шляху впровадження кращих європейських та міжнародних стандартів і IТ-технологій у бізнес-процеси морської галузі країни і допоможе істотно оптимізувати процес пропуску вантажів через порти країни, підвищити їх конкурентоспроможность та організувати роботу з обслуговування суден та обробки вантажів на рівні провідних портів світу. За словами Міністра інфраструктури України Володимира Козака, Україна по праву може пишатися рівнем і якістю впроваджуваної Інформаційної системи.«Це був складний процес на рівні міжвідомчих погоджень і угод, який нам вдалося успішно завершити. За рахунок спрощення системи, при очікуваному вантажопотоці і розвитку інфраструктури порту, щоденний обсяг обробки імпортних і транзитних контейнерів може збільшитися в 5 разів, що істотно підвищить прибутковість компаній-операторів і, відповідно, збільшить суми податкових відрахувань від їх діяльності» — сказав Володимир Козак. На думку міністра інфраструктури, комплексні заходи з використання сучасних управлінських механізмів, модернізація гідротехніки в акваторіях портів, якою системно займається держава, розвиток припортової інфраструктури — залізничної, автотранспортної, енергетичної, впровадження нових виробничих і електронних технологій — все це значно прискорить як реалізацію тих інвестиційних проектів, які вже успішно працюють у портовій галузі, так і створить принципово нові умови для ефективної реалізації нових проектів, у тому числі — у формі концесій. «Сьогодні наші порти відкриті до співпраці, і надають дійсно унікальні бізнес -можливості для серйозних зарубіжних і вітчизняних інвесторів, готових до реалізації довгострокових стратегічних проектів» — підкреслив Володимир Козак. ДОВІДКАЄдина інформаційна система портового співтовариства — електронна інформаційна система, що об'єднує адміністрацію порту, виробничі потужності порту, стивідорні компанії, контролюючі органи і служби, агентські та експедиторські компанії/чи інші державні, приватні організації, що приймають участь у транспортуванні або обробці вантажів, контейнерів, транспортних засобів, і дозволяє здійснювати накопичення в електронному вигляді, обмін, перевірку, оформлення, розрахунки та передачу будь-якої інформації або документів, достатніх для контролю та оформлення товарів, контейнерів та транспортних засобів при вантажних перевезеннях. Впровадження системи призвело до скорочення кількості часу на обробку судна в порту в середньому на 45 хвилин. У результаті економічний ефект по Одеському порту склав більше 200 млн. доларів. У Західній Європі форма «Єдиного вікна» функціонує в портах Гамбурга (Німеччина), Роттердама (Нідерланди), Антверпена (Бельгія), Фелікстоу (Великобританія), Гавра, Марселя (Франція), Барселони, Більбао (Іспанія) та ін. На їх базі заснована Європейська асоціація, яка має на меті розвиток електронної логістики у всіх європейських портах, підвищення ефективності морських перевезень, експедиторської та логістичної діяльності в Євросоюзі. Досвід великих портів Європи демонструє, що електронний обмін даними в системі портового співтовариства усуває суб'єктивне втручання в процес регулювання зовнішньої торгівлі, прискорює транспортний процес і усуває умови для корупції. В Україні Єдина інформаційна система портового співтовариства реалізується за підтримки Віце-прем'єр-міністра України Олександра Вілкула, Міністерства інфраструктури України та ДП «АМПУ». Програма створена на основі рекомендацій ЄЕК ООН та доручень Кабінету Міністрів України.

В музеї адміністрації Іллічівського порту з'явилася експозиція, присвячена Олексію Данченко

До 30-річної річниці пам'яті ініціатора створення ДП «ІМТП» Олексія Євгеновича Данченка, в музеї адміністрації Іллічівського морського порту з'явилася експозиція, присвячена його життю і роботі. Гостям музею представилася можливість переглянути сімейні фотографії видатного керівника і оцінити його неоціненний внесок у будівництво та становлення Іллічівського порту. «Олексій Євгенович був людиною з великої літери. Саме завдяки його ініціативі в 1957 році почалося будівництво Іллічівського морського торговельного порту. Капітан далекого плавання, багаторазовий депутат Рад різного рівня, включаючи Верховну Раду СРСР, член Центрального Комітету КПРС, Данченко удостоєний звання Героя Соціалістичної Праці. Портовики продовжують зберігати пам'ять про Олексія Євгеновича. У місті Іллічівську на його честь названо вулицю і відкрито пам'ятник»,— розповідає працівник музею адміністрації Іллічівського морського порту Інна Василькова. Першими експозицію, присвячену Олексію Євгеновичу, побачили працівники адміністрації Іллічівського морського порту. Прес — служба адміністрації Іллічівського морського порту

Феодосійському порту — 118 років

Сердечно вітаю весь трудовий колектив портовиків Феодосії з річницею заснування рідного підприємства! 118 років історії Феодосійського порту — це історія успіхів і перемог, наполегливої ​​праці та відданості улюбленій справі. Однак, основне багатство порту — це працьовиті і висококласні професіонали своєї справи, ветерани-портовики чий досвід і знання так потрібні молодому поколінню. Яскрава і багата історія підприємства — саме їх заслуга. Бажаю всьому колективу Феодосійського порту здоров'я, щастя і досягнення трудових вершин в ім'я процвітання України! Голова Адміністрації морських портів України, Ю. Васьков

Ветерани Миколаївського порту пройдуть безкоштовний медогляд

19 вересня у приміщенні Миколаївського академічного російського художнього драматичного театру пройшло традиційне зібрання миколаївських ветеранів-портовиків. Перед ветеранами виступив голова Профспілки працівників морського транспорту Миколаївського морського порту Павло Прокопенко. Він повідомив присутніх, що згідно нового колективного договору підприємства всі соціальні гарантії для ветеранів-портовиків залишилися незмінними. Також, профспілковий лідер додав, що завдяки тісній співпраці між Адміністрацією Миколаївського морського порту і профспілковим комітетом, наступного місяця всі ветерани зможуть пройти безкоштовний повний медичний огляд у медичному центрі Миколаївського порту. На сьогоднішній день у складі ветеранської організації порту 930 осіб, ветерани регулярно отримують матеріальну допомогу. Збори ветеранської організації регулярно проводяться в приміщенні театру. Прес-служба адміністрації Миколаївського морського порту

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-nLinkedIn_logo-nslideshare-n