В адміністрації Іллічівського морського порту вдосконалять внутрішньопортову логістику

У рамках реалізації пілотного проекту з впровадження Інформаційної системи портового співтовариства в адміністрації Іллічівського морського порту, фахівці апарату управління ДП «Адміністрація морських портів України» обстежили контрольно-пропускні пункти порту і вивчили організацію внутрішньої логістики на його території. У ході поїздки був сформований ряд оптимізаційних пропозицій, які покликані в значній мірі збільшити пропускну здатність Іллічівського порту, оптимізувати тарифи, а також спростити внутрішні процедури для експедиторів, які працюють на його території. За підсумками поїздки був сформований план заходів щодо поліпшення внутрішньопортової логістики, спрямований на усунення «вузьких місць» у транспортних артеріях Іллічівського морського порту і кардинальна зміна рівня сервісу, що надається адміністрацією порту. Прес-служба ДП «АМПУ»

Юрій Васьков: «АМПУ має намір розвивати круїзний напрямок у портах Криму»

На минулому тижні відбулося виїзне засідання робочої групи фахівців ДП ​​«Адміністрація морських портів України» в адміністрацію Ялтинського морського порту. Основною темою зустрічі стала реконструкція 1 і 2 причалів порту з будівництвом причальної стінки, а так само реконструкція хвилеломів у вантажному районі Масандри, що забезпечують захист бухти. Фахівці Адміністрації морських портів, ознайомилися з технічним станом портопунктів Ялтинського морського порту, обговорили варіанти перепрофілювання вантажного порту. Провели зустріч з міською владою, на якій обговорили питання спільного розвитку порту та міста. «Розвиток круїзного напрямку нам бачиться найбільш перспективним для завантаження потужностей портів Криму. Туристичний інтерес до України постійно зростає і цьому сприяє активна робота круїзних операторів з пошуку нових пропозицій для вибагливих подорожами туристів з Північної Америки і Європи. У України багатий туристичний потенціал, нам необхідно побудувати відповідного рівня інфраструктуру і максимально використовувати свої можливості. Так за 8 місяців п.р. Ялтинський морський порт відвідав 61 круїзний лайнер, що більше минулорічного показника на 40%. А за прогнозами експертів, щорічний приріст пасажирів по всіх українських портів може скласти 10-18%»,— зазначив Голова ДП«АМПУ» Юрій Васьков. Нагадаємо, відповідно до Стратегії розвитку морських портів України пріоритетним напрямком розвитку Ялтинського морського порту є обслуговування пасажирських перевезень, зокрема розвиток туристичного бізнесу, обслуговування круїзних лайнерів і яхт. Прес-служба ДП «АМПУ»

Кращі рибалки портової галузі живуть у Херсоні

На базі Адміністрації Херсонського морського порту відбулася Спартакіада ​​працівників морського транспорту України зі спортивної риболовлі. Команди рибалок-любителів, що представляли 12 підприємств морської галузі, змагалися в дивовижному місці — плавнях нижнього Дніпра. Місце для призової риболовлі було вибрано організаторами не випадково. Дніпровські плавні завжди славилися щедрими угіддями. «Змагання проводилися за чотирма дисциплінами: ловля спінінгом з берега, ловля поплавковою вудкою з човна, ловля спінінгом хижої риби з човна і, так званий, «кастинг»- комплекс вправ на влучність і дальність закидання спінінгом 30-грамового грузика»,— коментує умови першості голова профкому Херсонського морського порту Валерій Тернавський. У загальнокомандному заліку перше місце вибороли рибалки ДП «Херсонський МТП», друге — ДП «Керченський МТП», на третьому місці — представники ГСХ «Керченська поромна переправа». Найбільший улов спінінгом з берега — на рахунку команди ДП «Феодосійський МТП», вона була кращою і в змаганнях на дальність і влучність закидання спінінгом. У ловлі поплавковою вудкою з човна не було рівних команді ДП «Керченський МТП». Ну а саму велику рибу — щуку вагою 4,1 кг зловив на спінінг диспетчер адміністрації Херсонського морського порту Сергій Никоненко. Всім призерам вручені пам'ятні Кубки та Дипломи, а спільна рибальська вечеря об'єднала усіх учасників Спартакіади в одне коло друзів-рибалок. Прес — служба адміністрації Херсонського морського порту

ДОСВІД ПІВНІЧНОЇ РЕЙН-ВЕСТФАЛІЇ ТА СИНГАПУРУ КРІЗЬ ПРИЗМУ ЛОГІСТИЧНОЇ НАУКИ — в Одеському порту пройшло засідання Міжнародного круглого столу з розвитку транспортних кластерів (ФОТО)

Більше сорока експертів в галузі транспорту з семи країн Європи та США взяли участь у засіданні круглого столу в рамках Міжнародного дослідницького проекту LOG4GREEN (фінансується з бюджету Єврокомісії). Засідання відбулося 17 вересня в Одеському порту за організаційного сприяння Європейсько-Українського бізнес-агентства, Одеського національного морського університету та Одеської філії Адміністрації морських портів України. Учасники заходу обмінялися досвідом створення транспортно-логістичних кластерів у промислово-розвинених регіонах Європи та світу «задля використання його при розвитку Одеського морського логістичного кластера». У дискусії з питань взаємодії науки, освіти, бізнесу і влади в розглянутому контексті взяли участь вчені та практики з усіх шести регіонів-учасників проекту LOG4GREEN: Північної Рейн-Вестфалії (Німеччина), Валлонії (Бельгія), Нормандії (Франція), Каринтії (Австрія), Стамбула (Туреччина) та Одеській області (Україна). ЦИТАТИ З ЗАСІДАННЯ КРУГЛОГО СТОЛУ Михайло СОКОЛОВ, начальник адміністрації Одеського морського порту: — У наші дні, коли реалізується реформа вітчизняної морської галузі, як ніколи раніше стали впроваджуватися нові для України проекти в сфері транспорту і логістики. Одеський порт традиційно займає активну позицію в просуванні інновацій у виробничому процесі. І сьогодні наше підприємство, вже у новій якості, в складі Адміністрації морських портів України, готове взяти безпосередню участь у практичній реалізації рекомендацій наукового співтовариства в контексті розвитку регіональних кластерів. Ірина МОРОЗОВА, професор, ректор Одеського Національного морського університету: — У ході засідання нашого круглого столу будуть представлені результати наукових досліджень і практичної діяльності на прикладі конкретних регіональних кластерів. Це дуже вдале поєднання у тому сенсі, що практики познайомляться з останніми напрацюваннями логістичної науки, а вчені отримають новий матеріал для подальшого аналізу і висновків. І ті, і інші знайдуть точки дотику з користю для подальшої діяльності. Гаральд СЮТНЕР (Harald Suitner), Агентство регіонального розвитку Карінтії (Австрія): — Розвиток кластерів на сучасному етапі це реалізація потенціалу транспортних галузей за рахунок розвитку технологічних процесів, які приносять додаткову вартість у сфері логістики. Мета проекту LOG4GREEN — налагодити комунікацію і спільне навчання організаторів транспортних процесів в різних регіонах. Образно кажучи, кластери з великим стажем роботи прагнуть поділитися своїм досвідом з кластерами в регіонах, що розвиваються. У цьому відношенні дуже цінним є досвід великих європейських кластерів, які просунулися в глобальному розвитку. На даному етапі досить актуальною є задача додання екологічного сенсу у практику мультимодальних перевезень у промислово-розвинених регіонах. Розроблений у рамках LOG4GREEN спільний план дій шести регіонів Європи у сфері т.зв. «Зеленої логістики» є відповіддю нашого проекту на виклик часу… На другому етапі ми будемо концентруватися на методології раціоналізації господарської діяльності на прикладі глобальних транспортних кластерів, таких як Сінгапур у Азії, Лос-Анджелес на західному узбережжі США, район Рура в Німеччині та інших…   Артем ФІЛІППЕНКО, директор Одеського регіонального філіалу Національного інституту стратегічних досліджень: — Відповідно до «Програми розвитку морегосподарського комплексу Одеського регіону до 2020 року» Одеська Обласна Рада 26 серпня 2011 р. ухвалила рішення про створення транспортного кластера на базі Одеського порту, мета якого полягає в забезпеченні умов для збільшення рівня вантажопотоків і пасажиропотоку, підвищенні рівня конкурентоспроможності і розвитку підприємницької діяльності в морегосподарському комплексі на території області. На мій погляд, реалізація даного проекту може вийти на якісно новий рівень, якщо модель транспортно-логістичного кластера нашого регіону буде враховувати можливості і територіальне розташування усіх семи портів Одеської області. Створення такого кластера дозволить окремим учасникам господарювання підвищити свої шанси конкурувати на зовнішньому ринку транспортних послуг, а влада отримає додаткові можливості для вирішення соціально-економічних проблем регіону. ДОВІДКА: Під терміном КЛАСТЕР зазвичай мається на увазі група конкурентоспроможних компаній і підприємств, які функціонують в одній сфері, пов'язані між собою географічно і взаємодіють на добровільній основі для підвищення загальної ефективності виробничого процесу. Підписаний Президентом України Національний план дій щодо реалізації економічних реформ у 2010–2014 рр. під назвою «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава» передбачає зокрема розробку програми кластерного розвитку морських портів. Одеський порт з 2010 р. бере активну участь у просуванні проекту кластеризації Одеського транспортного вузла. ПРЕС-СЛУЖБА АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ

Маріупольський порт перевантажив унікальний вантаж

Минулого тижня в ДП «ММТП» з судна «Емма Джаннеке » був вивантажений незвичайний вантаж — масштабне обладнання для вітроустановок. Це перша партія вантажу, призначена для Ботієвської вітроелектростанції (Запорізька область), що входить до складу компанії ДТЕК Групи СКМ, яка є одним з найбільших вантажовідправників. Максимальна довжина однієї комплектуючої склала майже 55 метрів, а вага доходила до 72 тонн. Тому при роботі з таким негабаритним вантажем фахівці порту приділили пильну увагу правилам техніки безпеки і питанням високої якості перевантажувальних робіт, не забуваючи при цьому і про часовий фактор. Загальна вага обладнання склала 1762 тонни. Далі буде відправлений автоколоною з порту кінцевого одержувача. Всього ж за 2012 р.— 8 місяців 2013 р. порт перевантажив 50,7 тис. тонн проектних вантажів різних вантажовласників. «Вперше з обладнанням для вітроустановок ми почали працювати в 2011 році. Тоді маріупольські портовики успішно виконали вивантаження з судна і навантаження на автомобільний транспорт партії комплектуючих для першої черги Ботієвської ВЕС. Хоча вантаж для нас був принципово новим, ми знайшли таке технологічне рішення, яке дозволило не допустити браку при перевантаженні. Саме тому вантажовласники користуються послугами Маріупольського порту з року в рік»,— зазначив директор ДП «ММТП»  Олександр Олійник. Всього ж у вересні — жовтні поточного року Маріупольський порт прийме 9 суден з вітроустановками для Ботієвської ВЕС (входить до складу ДТЕК групи СКМ). Зазначимо, що СКМ є важливим стратегічним партнером Маріупольського порту, що забезпечує стабільне завантаження перевантажувальних потужностей. Так, в 2012 р. частка компанії в перевалці всього українського вугілля, що йде на експорт через ММТП, склала 34,5%, а по металопродукції цей показник досяг 63,6%. Обсяг поставок вантажів групи СКМ, як найбільшого вантажовідправника, в Маріупольському порту перевищує 50%, зокрема за 8 місяців 2013 року — 56% (вугілля, метал і глина). Довідка: ДП «Маріупольський морський торговельний порт» входить до четвірки найбільших портів України і розташований на перетині всіх видів транспортних шляхів. Потужності порту дозволяють переробляти понад 17 млн. т вантажів на рік. Порт цілий рік відкритий для заходу суден довжиною до 240 м і осіданням до 8 м. Територія порту складає 73,2 га, довжина причальної лінії — 4,2 км. Порт має сучасні термінали і комплекси. Ефективність діяльності порту підтверджена сертифікатами ISO 22000, ISO 9001, ISO 14001 та іншими. Прес-служба Адміністрації Маріупольського морського порту

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-nLinkedIn_logo-nslideshare-n