Побачило світ унікальне видання «Енциклопедія Бердянська»

У першій половині вересня, коли бердянці готуються відзначити День міста та 70-річчя з дня визволення Бердянська від німецько-фашистських загарбників, котре буде урочисто відзначатися з 14 по 17 вересня, заплановано ряд культурних і пам`ятних заходів. Саме у ці дні побачить світ унікальне видання — перший том (за алфавітом від літери А до Л) «Енциклопедія Бердянська». Перший том видання має тисячу сторінок унікальної   інформації та близько 2,5 тисяч ілюстрацій. Читач у цій збірці віднайде історичну довідку та ознайомиться з багатьма подіями, які сталися в Північному Приазов`ї з часів його заселення, а також дані про тисячі персоналій, які залишили після себе  хороший слід в історії міста і краю. У першому томі є і колишні і сьогоднішні працівники Бердянського порту та Адміністрації порту, зокрема,начальник порту Лебедєв В.І., Карнаух К. П., колишній перший заступник начальника порту Гальченко В. В., теперішній голова профкому Адміністрації Бердянського порту Гривко В. П. та інші люди, котрі пов`язали своє життя з портом. І ще одна цікава деталь. У цій збірці є і сьогоднішні працівники Адміністрації Бердянського порту, а це члени Національної Спілки журналістів України краєзнавець Євген Денисов та прес-секретар Олександр Лисенко. До речі, останні двоє бердянців є співавторами цього видання. У ці дні пройде презентація «Енциклопедії Бердянська». Прес-служба Адміністрації Бердянського морського порту

У п'ятницю, 13 вересня, морвокзал Одеського порту приймає рекордну кількість пасажирських суден (ФОТО)

Сьогодні, 13 вересня, список значущих подій морського вокзалу в Одесі поповниться ще одним записом: вокзал прийме одночасно шість круїзних суден — чотири морських і два теплоходи типу «річка -море ». Загальна довжина лайнерів перевищує 900 метрів. Станом на 9 годину ранку біля причалів знаходяться п'ять лайнерів: т/х WORLD (196 м, прапор Мальта (перший у світі «плавучий дім»)), т/х OCEAN MAJESTY (135 м, прапор Португалія), т/х SILVER CLOUD (155 м, прапор Багами), т/х ADRIANA (104 м, прапор Сент Кітс і Невіс ( судно Кримсько-Кавказської лінії)), т/х «Михайло Ломоносов» (125 м, прапор України). За інформацією начальника пасажирського комплексу адміністрації Одеського морського порту Миколи Маковецького, о 13 годині відбудеться ротація на 16-му причалі: т/х OCEAN MAJESTY зніметься і вийде у відкрите море, а його місце займе річковик «Генерал Ватутін» (130 м, прапор Україна). - Таким чином, - підводить підсумок М. Маковецький, — сьогодні на морському вокзалі зафіксований свого роду рекорд за кількістю обслужених пасажирських суден за одну добу — 6 одиниць. Загальна довжина теплоходів становить 949 метрів. ПРЕС-СЛУЖБА АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ

Одеський порт приймає перший танкер з нафтою для Одеського НПЗ

12 вересня об 11.45 біля причалу № 2 нафтогавані Одеського порту пришвартувався танкер INTISAR (250 м, прапор — Мальта). До операції проводки судна залучалися два буксири ДП «ОМТП» («Патріот» і «Новатор»), а також буксир «Базальт» порту Южний. За повідомленням гол. диспетчерської адміністрації Одеського морського порту, т/х INTISAR прибув з Новоросійська. На борту — 79,9 тис. тонн нафти. Початок вивантаження судна заплановано на 16 годину поточної доби. Раніше повідомлялося про те, що Одеський НПЗ, який входить в структуру «Східно — європейської паливно-енергетичної компанії» (рос.— ВЕТЕК), отримає перший танкер з нафтою в середині вересня 2013 р. Про це говорив зокрема директор департаменту економічного розвитку і торгівлі Одеської обласної державної адміністрації Олег Муратов. За словами пана Муратова, в даний час підписано річний контракт на середньомісячну поставку 180–200 тис. т нафти з Новоросійська. Ще раніше міністр енергетики та вугільної промисловості України Е. Ставицький заявив, що Одеський НПЗ почне переробку нафти на повну потужність у IV кв. 2013 р. Нагадаємо, що на початку березня цього року ВЕТЕК придбала 99,6% акцій Одеського НПЗ. 29 березня завод розпочав пуско-налагоджувальні роботи для відновлення виробництва нафтопродуктів після майже 2,5-річної перерви. ПРЕС-СЛУЖБА АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ

ТРИ ДНІ У ЯЛТІ, ТРИ У СЕВАСТОПОЛІ І ЧОТИРИ В ОДЕСІ — «плавучий дім» The WORLD завершує черговий чорноморський вояж (ФОТО)

Одесу знову відвідав перший у світі «плавучий дім» The WORLD — теплохід, пасажири якого одночасно є власниками житлових апартаментів на борту і акціонерами фірми-судновласника. Лайнер пройшов лінію Воронцовського маяка 12 вересня о 8 годині ранку. Розпорядок дня «відповідальних квартиронаймачів» The WORLD дещо відрізняється від розписаних по годинах буднів туристів на звичайних круїзних лайнерах… The World (з англ. «світ» у значенні «планета») — перше морське пасажирське судно, спроектоване за принципом житлового будинку. Побудоване на верфях Швеції та Норвегії в 2002 -му році. Довжина — 294 м, прапор — Багами. Усього на 11 пасажирських палубах судна розмістилися 110 апартаментів площею від 100 до 300 кв. метрів, зі спальнями, кухнями, ванними, балконами. Їх господарі можуть цілий рік перебувати на судні (при цьому не забуваючи вносити «квартплату», котра йде на утримання судна і команди), або підсідати на борт у будь-якій точці земної кулі залежно від обставин. Вони також можуть здавати свої апартаменти кому забажають. Вартість кают-«квартир» на судні немаленька — від $2,7 млн. до $9,1 млн. Незважаючи на такі ціни, ще до завершення будівництва 80 апартаментів вже були продані. 60% покупців виявилися європейцями і 40% — американцями. Маршрути подорожей теплохода і тривалість стоянки у портах заходу визначають самі пасажири. У свій нинішній, третій за ліком візит у Чорне море The WORLD робить зупинки в семи портах: у Несебрі, Сочі, Новоросійську та Констанці — по 2 дні, у Ялті та Севастополі — по 3 дні, в Одесі — 4 дні. За попередньою інформацією, «плавучий дім» покине Південну Пальміру і візьме курс на Констанцу 15 вересня. Прес — служба Адміністрації Одеського морського порту

Стивідорна компанія Одеського порту посіла друге місце в рейтингу контейнерних операторів Чорного моря

Компанія ДП «ГПК-Україна» посіла 2-е місце в рейтингу двадцяти операторів контейнерних терміналів Чорного моря за підсумками роботи у 2012-му році. Її результат — 328 880 TEU — поступається лише показникові вантажообігу DPW WORLD CONSTANTZA (Румунія), яка переробила в минулому році 657 461 TEU. Підсумки роботи найбільших контейнерних терміналів басейну за 2012 -й рік було проаналізовано агентством Black Sea Trans і оприлюднено на VII Чорноморському контейнерному саміті (Black Sea Container Summit), котрий проходив в Одесі 4–6 вересня п.р. Почесний диплом срібного призера рейтингу організатори саміту вручили президенту ДП "ГПК — Україна», пану Клаусу Шмекеру. Також в останній день роботи Black Sea Container Summit його учасники змогли ознайомитися з завершенням будівництва нового контейнерного терміналу «Карантинний мол» в Одеському порту, де інвесторами проекту виступають у рівних частках порт та ДП «ГПК Україна». Напередодні саміту для споруджуваного терміналу були завезені з Ірландії нові причальні перевантажувачі компанії Liebherr. ДОВІДКА. ДП «ГПК-Україна» — дочірня структура фірми HPC Hamburg, яка в свою чергу входить до концерну HHLA (Німеччина). Працює в Одеському порту з липня 2001 р. Надає послуги з обробки суден-контейнеровозів, авто- та залізничного транспорту. У докризовий 2008-й рік вантажообіг компанії досяг позначки 536,9 тис. TEU. В даний час штат співробітників ДП «ГПК-Україна» становить близько 500 осіб. ПРЕС-СЛУЖБА АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-nLinkedIn_logo-nslideshare-n