Лоцмани філії «Дельта-лоцман» завели в Одеський порт судно з елементами перевантажувача для контейнерного терміналу «Карантинний мол»

31-го серпня до причалу № 2 Одеського морського торгового порту був ошвартований універсальний суховантаж «MEGAN C», що доставив обладнання для контейнерного перевантажувача «Liebherr» на новому глибоководному терміналі «Карантинний мол». Лоцманську проводку і швартування судна до причалу виконав Юрій Ілюшкін, начальник ПЛС «Одеса» філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ», радіолокаційний контроль і навігаційне забезпечення операцій забезпечив Ігор Ільїнський, старший лоцман-оператор ПРРС «Одеса». Лоцманські операції проводилися в складних погодних умовах (пориви вітру посилювалися до 14 м/с), але професіоналізм співробітників філії «Дельта-лоцман» і служб Одеського порту забезпечив їх успішне завершення. delta-pilot.ua

Маріупольському порту — 124 роки

Сердечно вітаю весь трудовий колектив портовиків Маріуполя з річницею заснування рідного підприємства! 124 роки Маріупольський порт є одним з надійніших стовпів транспортної галузі нашої країни. У цьому велика заслуга багатьох поколінь портовиків, які присвятили своє життя нелегкій праці і зв'язали свою долю з портом. Тішить, що в порту зберігається його чудовий кадровий потенціал. Вдало поєднуються традиції та інноваційні рішення, що дозволяє підприємству зберігати досягнуте і з упевненістю дивитися в майбутнє. Бажаю всьому колективу Маріупольського порту здоров'я, щастя і досягнення трудових вершин в ім'я процвітання України! Ю. Васьков, голова ДП «Адміністрація морських портів України»

Одеському порту — 219 років!

Сердечно вітаю портовиків Одеси з черговою річницею заснування порту і міста. Обличчя будь-якого підприємства визначають його трудівники. За останні кілька десятиліть в Одеському порту сформувався унікальний колектив, що добився великих успіхів у виробничій діяльності та розвитку інфраструктури підприємства. Упевнений, що ці досягнення будуть збережені і примножені в нових умовах, продиктованих реформою морської галузі. Нехай нинішні перетворення послужать імпульсом для виходу на нові рубежі економічної стійкості порту! Від душі бажаю всім працівникам і партнерам підприємства благополуччя, впевненості у своїх силах і завтрашньому дні! Ю. Васьков, голова ДП «Адміністрація морських портів України»

Порт Рені перевиконав план вантажоперевалки в серпні

Станом на 30 серпня портовими операторами, що працюють в порту Рені, перероблено 294,8 тис. тонн вантажів. План вантажоперевалки перевиконано на 86,7 тис. тонн. За номенклатурою вантажів основу вантажопотоку порту складають зерно, нафтопродукти, добрива. З початку року вантажоперевалка порту склала 1 560,9 тис. тонн, що на 199,8 тис. тонн більше запланованого. Прес-служба Адміністрації Ренійського морського порту

З Херсонського порту вирушило перше судно із зерном нового врожаю

Перше судно із зерном нового врожаю вирушило з Херсонського морського порту в Неаполь. На борту суховантажного судна «RITA BR» — дев'ять тисяч тонн високоякісної пшениці. «Навантаження виконувалася на новому обладнанні, розрахованому на прийом 200 тонн зерна на годину. Нова техніка відмінно зарекомендувала себе на практиці. Машини, що доставляють зерно в наш порт, розвантажуються швидко. Спеціальний пристрій піднімає і вивантажує машину з причепом всього за 10 хвилин. Пристрій може легко прийняти на свою платформу 80- тонний автопоїзд довжиною 22 метри, причому зерно відразу ж відправляється по заданому маршруту. Швидкість обробки вантажів збільшилася в три рази»,— повідомляє заступник начальника зернового перевалочного комплексу Володимир Гранат. «Силосні башти» нового зернового комплексу порту розраховані на одночасне зберігання 11,2 тис. тонн зерна. Будівництво додаткових ємностей дозволить збільшити обсяги перевалки ще на 12,8 тис. тонн. Продуктивність розвантаження залізничних вагонів зросте до 350 тонн на годину, автомобілів — 250 тонн на годину, а валова норма завантаження судна досягне рівня 5000 тонн на день. «Перші машини із зерном нового врожаю порт прийняв 26 червня,— уточнює завідуюча зерновою лабораторією Таїсія Книрш,— за цей час порт відправив європейським споживачам дві партії ячменю. На підході — чергове судно, на цей раз за пшеницею. Точно визначати якісні показники не тільки зернових, а й олійних культур нам допомагає сучасне обладнання, в тому числі такий унікальний прилад, як «Інфраскан». Всього за 10–15 хвилин він проводить експрес — аналіз на визначення жиру, клітковини, протеїну та інших речовин в зернових культурах». Прес-служба Адміністрації Херсонського морського порту

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-nLinkedIn_logo-nslideshare-n