Відбулися аукціони в тендері на проведення експлуатаційного днопоглиблення двох водосховищ на Дніпрі

Сьогодні, 20 травня, в електронній системі Prozorro відбулися аукціони в тендері на проведення поточного ремонтного черпання судноплавних річкових внутрішніх водних шляхів загального користування. Закупівля складалася з двох лотів. Перший лот – відновлення глибин на перекатах Кам’янського водосховища. До торгів були допущені дві компанії. У підсумку найнижчу цінову пропозицію зробило ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут» (Україна) — 2,91 млн грн без ПДВ, що на 90 тис. грн менше очікуваної вартості. Після підписання договору підряднику необхідно буде виконати роботи в обсязі 30 тис. куб. м. Другий лот – експлуатаційне днопоглиблення суднового ходу Кременчуцького водосховища. До аукціону, після тривалої процедури оскарження результатів попередньої кваліфікації учасників, допущено три компанії. Перемогу здобуло ТОВ «СОБІ» (Україна), запропонувавши ціну 43,89 млн грн без ПДВ. При цьому економія коштів може скласти 33,11 млн грн (або 43%) від очікуваної вартості закупівлі. Загальний обсяг робіт складає 770 тис. куб. м. ґрунту. Переглянути деталі аукціону та лотів можна за цим посиланням. Філія «Днопоглиблювальний флот» ДП «АМПУ» — відокремлений структурний підрозділ, що спеціалізується на організації і виконанні днопоглиблювальних робіт, забезпеченні гарантованих габаритів на внутрішніх водних шляхах України та в акваторіях морських портів.

Темпи зростання експорту зернових через українські морські порти перевищили 30%

За останні п’ять років обсяги перевалки зернових в українських портах збільшилися майже на чверть. А за неповні п’ять місяців 2019 р. темпи зростання сягнули вже понад 30% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Щоб визначитись з найбільш ефективними напрямами розвитку потужностей та запровадження новітніх технологій перевалки зернових в українських портах представники влади, трейдерів, стивідорів, вітчизняних та іноземних інвесторів зберуться 30 травня в Одесі в рамках однієї з ключових сесій Ukrainian Ports Forum 2019. «Наразі в українських портах найбільш активно розвиваються саме потужності з перевалки зернових вантажів. За останні два роки нові зернові термінали вже побудовані в портах Бердянськ, Ольвія та Південний. На підході створення нового аграрного кластеру на українському Азові в Маріуполі та старт нового масштабного проекту у Миколаєві», — коментує останні здобутки галузі керівник Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс.  За його словами, усі найбільші вантажовласники та зернотрейдери, що експортують зерно з України (Kernel, COFCO, Нібулон, Glencore, Bunge, ADM, Cargil, LDC, Risoil) так чи інакше вже забезпечені потужностями з перевалки зерна у портах. Але вітчизняні та іноземні інвестори анонсують реалізацію нових проектів та збільшення вже існуючих потужностей. «Зважаючи на постійний інтерес інвесторів до експорту зернових через українські порти, ми запросили до обговорення розвитку цього сектору провідних експертів, керівників та власників бізнесів з різних країн. Фахова дискусія відбудеться в рамках Ukrainian Ports Forum 2019 в Одесі 30 травня на сесії «Актуальні питання експорту зернових і олійних через порти України», — підкреслив керівник АМПУ. В заході візьмуть участь в.о. міністра аграрної політики та продовольства України Ольга Трофімцева, голова Cofco International Джонні Чі Джингтао, індустріальний директор по країнах Європи і Азії Louis Dreyfus Company B. V. Рахман Даніель, віце-президент Posco International Corporation Хо Сонгхйонг, генеральний директор Kernel Trade Євген Осіпов та генеральний директор ТОВ «Нібулон» Олексій Вадатурський. Модератором агарної сесії виступить співголова логістичного комітету Європейської бізнес асоціації Ольга Копійка. Нагадаємо, цього року Ukrainian Ports Forum буде тривати два дні — 30–31 травня. В рамках пленарної сесії Форуму відбудеться дискусія з представниками Єврокомісії, МФО, уряду і бізнесу щодо забезпечення сталого розвитку та вільного судноплавства в Азово-Чорноморського басейні. З повною програмою Форуму можна ознайомитись на офіційній сторінці події —  https://upf.com.ua. Організаторами Ukrainian Ports Forum 2019 традиційно виступають Адміністрація морських портів України та Центр транспортних стратегій.

Землесос «Меотида» після ремонту розпочав днопоглиблення у порту Маріуполь

Після завершення планового докового ремонту, земснаряд «Меотида» відновив виконання робіт з експлуатаційного днопоглиблення в Маріупольському морському порту. Судно розпочало роботи на підхідному каналі Вугільної гавані Маріупольського морського порту з метою підтримки його паспортних глибин. Згідно з технічним завданням, загальний обсяг днопоглиблення складає 145 тис. куб. м. Задля стабільної й ефективної роботи «Меотиди» в українських портах Азовського моря філія «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» забезпечила проведення планового докового ремонту судна на потужностях підрядника, обраного на відкритому тендері. Було проведено комплекс робіт з ремонту гвинторульового комплексу, палубних механізмів, насосів, систем гідравліки і автоматики, капітальний ремонт головних двигунів, виконаний значний обсяг фарбувальних робіт. Після ремонту, у рамках огляду Реєстром судноплавства України, судно успішно пройшло ходові і швартові випробування з перевіркою працездатності усіх систем і механізмів, і отримало класифікаційне свідоцтво з терміном дії до 2024 року. Нагадаємо, наприкінці квітня Адміністрація морських портів України уклала договір на проведення експлуатаційного днопоглиблення в порту Маріуполь з ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут», яке перемогло у відкритому тендері філії Днопоглиблювальний флот ДП «АМПУ» в системі Рrozorro. Підрядник має виконати днопоглиблення в порту Маріуполь в обсязі 1,98 млн куб. м. Основні роботи (1,87 млн куб. м) необхідно буде провести на підхідному каналі Вугільної гавані і 115 тис. куб. м – в акваторії порту. Перебазування днопоглиблювального флоту підрядника в Маріупольський порт заплановано на середину червня. Довідково. Самовідвізний трюмний землесос «Меотида» призначений для виконання експлуатаційних і будівельних днопоглиблювальних робіт. Судно побудоване в 2010–2012 рр. компанією «Damen Shipyards Gorinchem» (Нідерланди). Розвантаження може виконуватися: на підводні звалища через донні люки, на берегові гідровідвали через пульпопровід, методом рефулірування «Rainbow» через носове сопло.

АМПУ в першому кварталі 2019 р. втричі збільшила капітальні інвестиції

Адміністрація морських портів України (АМПУ) підбила фінансові підсумки роботи державного підприємства за перший квартал 2019 року. У порівнянні з аналогічним періодом 2018 року капітальні інвестиції АМПУ збільшилися в 3 рази. «У першому кварталі 2019 року АМПУ інвестувало в розвиток портової інфраструктури 229,3 млн грн, що в 3 рази більше, ніж в перші три місяці минулого року. Зараз ми реалізуємо вісім великих інвестпроектів в портах. П'ять з них мають бути завершені цього року», — підкреслив керівник ДП «АМПУ» Райвіс Вецкаганс. У Одеському порту це причал 1-з через який працюватиме новий зерноперевантажувальний комплекс компаній Бруклін-Київ і Louis Dreyfus. У Маріупольському — причал № 4 під новий зерновий термінал ДП «ММТП». У Миколаївському — причал № 8 під потужності з перевалки зернових вантажів і олії. У портах Чорноморськ та Південний завершуються чергові етапи капітального днопоглиблення, які сприятимуть істотному підвищенню конкурентоспроможності як портів в цілому, так і державних та приватних стивідорних компаній, що працюють там. Чистий прибуток підприємства склав 605 811 тис. грн, що на 14,4% менше, ніж за аналогічний період минулого року, коли чистий прибуток склав 707 994 тис. грн. Зниження прибутку обумовлене збільшенням операційних витрат, зокрема на проведення експлуатаційного днопоглиблення, яке проводилося в 1 кварталі 2019 р. в портах Херсон, Ізмаїл, Маріуполь, а також на каналах. За підсумками перших трьох місяців 2019 року АМПУ перерахувало на користь держави 708,46 млн. грн. У порівнянні з аналогічним періодом попереднього року кількість відрахувань до бюджету скоротилася на 43,6%. Це обумовлено тим, що в І кварталі виплачуються дивіденди державі за 4 квартал попереднього року. У 2017 році в цьому періоді діяла норма відрахувань 75%, а в 2018 році, відповідно до рішення Кабміну, вона була скорочена до 50%, крім того на 20% були знижені портові збори. Дохід АМПУ за звітний період склав 1 792 321 тис. грн, що на 137 млн грн або на 8,3% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Детально з фінансовим звітом АМПУ за перший квартал 2019 року можна ознайомитись за посиланням.

Під час Ukrainian Ports Forum 2019 відбудуться заходи для інвесторів по пілотним проектам концесії держстивідорів у морських портах України

31 травня в Одесі відбудеться круглий стіл, під час якого інвестори та представники бізнесу, що зацікавлені в участі у пілотних проектах концесії держстивідорів у портах Ольвія та Херсон, матимуть можливість отримати актуальну інформацію та відповіді на свої запитання від консультантів та залучених сторін проектів. Також в рамках форуму буде проведена серія індивідуальних зустрічей і консультацій з представниками інвесторів. В рамках круглого столу «Пілотні проекти державно-приватного партнерства в морських портах України» представники АМПУ, IFC, ЄБРР, офісу «PPP SPILNO», WorldBank та EuropeanInvestmentBankобговорять важливі моменти проведення конкурсів концесії та умови участі в них зацікавлених інвесторів. Надання інвесторам актуальної інформації щодо проектів концесії безпосередньо від розробників проектів сприятиме забезпеченню максимальної прозорості проведення конкурсів та залученню до їх проведення максимальної кількості учасників. «Я переконаний, що напередодні оголошення перших концесійних конкурсів, важливо ще раз детально обговорити з потенційними інвесторами та представниками галузі пілотні проекти та майбутні плани концесії в морських портах України, – говорить Олег Кудашов, старший спеціаліст з інвестицій Міжнародної фінансової корпорації (IFC). – Важливо проаналізувати нормативну базу у сфері регулювання ДПП, а також детально зупинитися на практичних питаннях концесійних тендерів, які можуть виникнути у зацікавлених сторін». «З нашого боку, ми бачимо готовність Уряду України, зокрема, Міністерства інфраструктури, та Адміністрації морських портів України до конструктивного діалогу з бізнесом щодо знаходження оптимальної моделі концесії на основі балансу інтересів всіх стейкхолдерів, тому запрошуємо зацікавлених інвесторів до відкритої дискусії» — додає Марк Магалецький, керівник сектору інфраструктури в Україні Європейського Банку Реконструкції та Розвитку (EBRD). Круглий стіл відбудеться 31 травня 2019 року в готелі Бристоль, м. Одеса в рамках проведення однієї з найбільш визначних подій морської галузі України — UkrainianPortsForum 2019, що відбудеться в Одесі. Організаторами форуму виступають ДП «Адміністрація морських портів України» та Центр транспортних стратегій.

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-nLinkedIn_logo-nslideshare-n