UPF 2019. Перевалка контейнерів у морських портах: 10-річний максимум та подальше зростання

За підсумками минулого року обсяг перевалки контейнерних вантажів у морських портах України сягнув найвищої позначки за останні 10 років. У 2019 році позитивна динаміка продовжується: за 4 місяці темпи зростання становили 19%. В рамках Ukrainian Ports Forum 2019, який відбудеться в Одесі 30 травня, представники галузі проаналізують ключові тренди та дадуть свої оцінки факторів і прогнози зростання ринку. Сьогодні інвестори в українських портах найбільш активно вкладають кошти саме у розвиток контейнерних та зернових терміналів. «Наразі водночас два стивідори у порту Одеса ведуть підготовку до розширення власних потужностей — дочірнє підприємство німецької компанії ННLА «Контейнерний термінал Одеса» (ДП «КТО») на Карантинному молі та третя за обсягами контейнерна лінія у світі СMA CGM разом з українською компанією «Бруклін Київ». Адміністрація морських портів України зі свого боку долучається до цих проектів власними інвестиціями у днопоглиблення та модернізацію і ремонт причальної інфраструктури»,— коментує розвиток галузі керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Подальший розвиток контейнерного напрямку в морських портах України представники АМПУ, стивідорних компаній та міжнародних контейнерних ліній планують обговорити в межах однієї з ключових сесій Ukrainian Ports Forum 2019: «Контейнерні вантажопотоки – умови стабільного зростання», що відбудеться 30 травня Одесі. Своєю експертизою з цих питань поділяться учасники дискусії, серед яких представники компаній COSCOShippingLines,CMACGM, MaerskтаHHLAInternationalGmbH. Шукати відповіді та конструктивні для української портової галузі логістичні та технологічні рішення допомагатиме учасникам сесії модератор, яким цього разу буде директор WSP Рой ван Ейджсден. Серед питань, на яких зосередяться учасники,— ті, що допоможуть стимулювати розвиток контейнерних перевезень, виявити слабкі місця та визначити конкурентні переваги. Сучасні ринкові тенденції та їхній вплив на Україну, можливість створення в Чорному морі контейнерного вузла та вигоди від географічного положення України, сильні сторони українського ринку та потенційні перешкоди для розвитку, можливості збільшення транзиту і зв’язків з державами Каспію та Балтики – ось лише частина питань, включених у порядок денний контейнерної сесії. Серед інших – не менш важливі: оцінка конкурентної позиції українських портів і ринку судноплавства, роль зв’язків між внутрішніми територіями та перспективи модернізації, а також прискорення та оптимізація розвитку галузі. Сесія пройде у форматі відкритої дискусії. Запрошуємо учасників та гостей форуму взяти участь в обговоренні. Нагадаємо, що цього року Ukrainian Ports Forum в Одесі, буде тривати два дні — 30–31 травня. В рамках пленарної сесії Форуму відбудеться дискусія з представниками Єврокомісії, МФО, уряду і бізнесу щодо забезпечення сталого розвитку та вільного судноплавства в Азово-Чорноморського басейну. З повною програмою Форуму, яка постійно оновлюється новими заходами та цікавими спікерами, можна ознайомитись на офіційній сторінці події —  https://upf.com.ua. Організаторами Ukrainian Ports Forum 2019 традиційно виступають Адміністрація морських портів України та Центр транспортних стратегій.

Підписано договір про днопоглиблення у Бердянському порту — АМПУ

24.05.2019 Адміністрація морських портів України підписала договір на проведення експлуатаційного днопоглиблення у порту Бердянськ з товариством з обмеженою відповідальністю «Спеціалізоване технічне бюро Азимут». Роботи передбачають відновлення паспортних глибин на підхідному каналі та акваторії порту. «Це довгоочікувана і дуже необхідна подія, адже від стабільної роботи Бердянського порту залежить експорт підприємств регіону, який минулоріч склав майже 2 млн тонн. Відновлення паспортних глибин дозволить повністю використовувати можливості порту з обробки суден та зробить вантажоперевалку через Бердянськ більш рентабельною»,— підкреслив керівник Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс. ТОВ «СТБ «Азімут» запропонувало найнижчу ціну (354,9 млн грн без ПДВ) за передбачений умовами конкурсу обсяг робіт та стало переможцем відкритого тендеру, який філія «Днопоглиблювальний флот ДП «АМПУ» провела в електронній системі державних закупівель Рrozorro. Всього до аукціону були допущені чотири з семи компаній, які подали заявки на участь у тендері. Ними стали ТОВ «Укрстройсервіс» (Україна), Consal S. R.L. (Румунія), ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут» (Україна) та ТОВ «СМД ІНВЕСТ» (Україна). Економія за підсумками відкритих торгів склала 17,5% від стартової ціни, яка була встановлена на рівні 430 млн грн (без ПДВ). Згідно з договором, загальний обсяг робіт, який має виконати підрядник в порту Бердянськ складає 1,85 млн куб. м. Основні роботи (1,39 млн куб. м) необхідно буде провести на підхідному каналі, 466 тис. куб. м — в акваторії порту. В 2017–2018 рр. Адміністрація морських портів України для відновлення паспортних глибин та підвищення конкурентоспроможності портів Азова п'ять разів оголошувала тендери на днопоглиблення в Маріуполі та Бердянську. Але визначити переможців не вдавалося через недостатню кількість учасників аукціонів. Тому роботи на найбільш проблемних ділянках у цих портах виконувало власне судно ДП «АМПУ» — землесос «Меотида». За минулий рік він виконав найбільші обсяги роботи серед днопоглиблювальних суден державного підприємства. Але його потужностей було недостатньо для відновлення паспортних глибин у двох портах України на Азовському морі. Тому залучення флоту підрядної організації було першочерговим завданням для АМПУ. Довідково: Бердянський морський порт може приймати судна з осадкою 7,9 м. Довжина підхідного каналу Бердянського порту складає 20 км, ширина – 90 м, щорічна заносимість каналу 720 тис. куб. м на рік та акваторії – 300 тис. куб. м на рік. Проектна глибина біля причалів порту — 8,4 м, підхідного каналу — 8,55 м, акваторії — 8,4 м. Зараз прохідна осадка суден що обслуговуються в Бердянському морському порту зменшена з 7,9 м до 7,7 м. Зменшення глибин на підхідних каналах порту призводить до недовантаження суден, що спричиняє значні економічні збитки для адміністрації порту, стивідорних компаній, вантажовласників. Це призводить до зменшення рівня вантажопереробки та відображається на рівні отриманих доходів від портових зборів та спеціалізованих послуг (доступу портового оператора до причалу). Недовантаження через зменшення прохідної осадки на 20 см складає від 1 до 5 тис. тонн на судно. У 2018 році вантажопереробка по Бердянському морському порту при глибинах у 7,7 м склала 1,8 млн. тонн. При глибині у 7,9 м вантажопереробка могла б бути близько 2,3 млн тонн.

Відбулися аукціони в тендері на проведення експлуатаційного днопоглиблення двох водосховищ на Дніпрі

Сьогодні, 20 травня, в електронній системі Prozorro відбулися аукціони в тендері на проведення поточного ремонтного черпання судноплавних річкових внутрішніх водних шляхів загального користування. Закупівля складалася з двох лотів. Перший лот – відновлення глибин на перекатах Кам’янського водосховища. До торгів були допущені дві компанії. У підсумку найнижчу цінову пропозицію зробило ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут» (Україна) — 2,91 млн грн без ПДВ, що на 90 тис. грн менше очікуваної вартості. Після підписання договору підряднику необхідно буде виконати роботи в обсязі 30 тис. куб. м. Другий лот – експлуатаційне днопоглиблення суднового ходу Кременчуцького водосховища. До аукціону, після тривалої процедури оскарження результатів попередньої кваліфікації учасників, допущено три компанії. Перемогу здобуло ТОВ «СОБІ» (Україна), запропонувавши ціну 43,89 млн грн без ПДВ. При цьому економія коштів може скласти 33,11 млн грн (або 43%) від очікуваної вартості закупівлі. Загальний обсяг робіт складає 770 тис. куб. м. ґрунту. Переглянути деталі аукціону та лотів можна за цим посиланням. Філія «Днопоглиблювальний флот» ДП «АМПУ» — відокремлений структурний підрозділ, що спеціалізується на організації і виконанні днопоглиблювальних робіт, забезпеченні гарантованих габаритів на внутрішніх водних шляхах України та в акваторіях морських портів.

АМПУ ініціює HR-дослідження галузі

Адміністрація морських портів України та компанія Deloitte в Україні проводять перше дослідження кадрового потенціалу портової галузі. Його мета – отримати деталізовані дані про актуальні проблеми розвитку співробітників та на їх основі визначити ключові кроки для вдосконалення цього процесу. Результати дослідження будуть представлені та обговорені на HR-конференції UKRAINIAN PORTS: PEOPLE DEVELOPMENT, що відбудеться 30 травня в Одесі. В основі дослідження – спеціально розроблені запитання анонімного опитувальника «Критичні компетенції та ефективні методи навчання персоналу». Його учасники – представники провідних підприємств портової галузі. Запитання – детальні, розроблені з урахуванням специфіки галузі та тих стратегічних цілей з розвитку, які вона перед собою ставить. Отримана за підсумками дослідження інформація дозволить фахівцям компанії Deloitte в Україні детально проаналізувати можливі зони росту кадрового потенціалу портової галузі та підготувати найбільш відповідні до ситуації рекомендації. Серед цілей дослідження – вимірювання ступеню актуальності проблеми розвитку співробітників портової галузі, визначення найбільш критичних компетенцій – тобто тих, що найбільше потребують розвитку, визначення найбільш поширених підходів до розвитку критичних компетенцій, а також формування рекомендацій з покращення розвитку співробітників портової галузі. Узагальнені результати компанія Deloitte в Україні представить 30 травня на початку HR-конференції, що відбудеться в межах другого Ukrainian Ports Forum в Одесі. Кожен з учасників форуму, вже зараз, відповідаючи на запитання анкети, бере участь у формуванні майбутніх найбільш проривних рішень та ефективних інструментів розвитку персоналу. Що більше учасників конференції максимально повно відповість на запитання опитувальника, тим об’єктивніший зріз та чіткіші рекомендації отримає галузь в цілому та кожен її гравець зокрема. Другий рік поспіль Адміністрація морських портів України проводить в Одесі Ukrainian Ports Forum – найпотужніший галузевий майданчик, що об’єднує гравців портової галузі та дає можливість знайти найбільш проривні рішення з різних питань. Досі ключовим із них лишається кадрове. Цьогорічна HR-конференція – подія особлива для всіх HR-фахівців портової галузі, що прагнуть дізнатися про світові фахові тренди, почути корисні кейси та напрацювати новітні інструменти роботи з персоналом. Саме цей досвід потрібен HR-фахівцям більшості українських портів, які досі користується застарілими HR-інструментами та спираються на неактуальні управлінські практики. Нагадаємо, цього року Ukrainian Ports Forum буде тривати два дні — 30–31 травня. В рамках пленарної сесії Форуму відбудеться дискусія з представниками Єврокомісії, МФО, уряду і бізнесу щодо забезпечення сталого розвитку та вільного судноплавства в Азово-Чорноморського басейні. З повною програмою Форуму, яка постійно оновлюється новими заходами та цікавими спікерами, можна ознайомитись на офіційній сторінці події —  https://upf.com.ua. Організаторами Ukrainian Ports Forum 2019 традиційно виступають Адміністрація морських портів України та Центр транспортних стратегій.

Темпи зростання експорту зернових через українські морські порти перевищили 30%

За останні п’ять років обсяги перевалки зернових в українських портах збільшилися майже на чверть. А за неповні п’ять місяців 2019 р. темпи зростання сягнули вже понад 30% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Щоб визначитись з найбільш ефективними напрямами розвитку потужностей та запровадження новітніх технологій перевалки зернових в українських портах представники влади, трейдерів, стивідорів, вітчизняних та іноземних інвесторів зберуться 30 травня в Одесі в рамках однієї з ключових сесій Ukrainian Ports Forum 2019. «Наразі в українських портах найбільш активно розвиваються саме потужності з перевалки зернових вантажів. За останні два роки нові зернові термінали вже побудовані в портах Бердянськ, Ольвія та Південний. На підході створення нового аграрного кластеру на українському Азові в Маріуполі та старт нового масштабного проекту у Миколаєві», — коментує останні здобутки галузі керівник Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс.  За його словами, усі найбільші вантажовласники та зернотрейдери, що експортують зерно з України (Kernel, COFCO, Нібулон, Glencore, Bunge, ADM, Cargil, LDC, Risoil) так чи інакше вже забезпечені потужностями з перевалки зерна у портах. Але вітчизняні та іноземні інвестори анонсують реалізацію нових проектів та збільшення вже існуючих потужностей. «Зважаючи на постійний інтерес інвесторів до експорту зернових через українські порти, ми запросили до обговорення розвитку цього сектору провідних експертів, керівників та власників бізнесів з різних країн. Фахова дискусія відбудеться в рамках Ukrainian Ports Forum 2019 в Одесі 30 травня на сесії «Актуальні питання експорту зернових і олійних через порти України», — підкреслив керівник АМПУ. В заході візьмуть участь в.о. міністра аграрної політики та продовольства України Ольга Трофімцева, голова Cofco International Джонні Чі Джингтао, індустріальний директор по країнах Європи і Азії Louis Dreyfus Company B. V. Рахман Даніель, віце-президент Posco International Corporation Хо Сонгхйонг, генеральний директор Kernel Trade Євген Осіпов та генеральний директор ТОВ «Нібулон» Олексій Вадатурський. Модератором агарної сесії виступить співголова логістичного комітету Європейської бізнес асоціації Ольга Копійка. Нагадаємо, цього року Ukrainian Ports Forum буде тривати два дні — 30–31 травня. В рамках пленарної сесії Форуму відбудеться дискусія з представниками Єврокомісії, МФО, уряду і бізнесу щодо забезпечення сталого розвитку та вільного судноплавства в Азово-Чорноморського басейні. З повною програмою Форуму можна ознайомитись на офіційній сторінці події —  https://upf.com.ua. Організаторами Ukrainian Ports Forum 2019 традиційно виступають Адміністрація морських портів України та Центр транспортних стратегій.

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-nLinkedIn_logo-nslideshare-n