Європейське морське єдине вікно: ESPO прагне до гармонізації даних, зберігаючи при цьому гнучкість в системах звітності

ESPO вітає пропозицію Комісії щодо Регламенту, що встановлює середовище Європейського морського єдиного вікна (COM2018 278). Однак для європейських портів скорочення адміністративного тягаря в морському транспорті та сприяння торгівлі є головним пріоритетом. ESPO прагне до гармонізації визначень даних і наборів даних при збереженні існуючих систем звітності. Це ще більше знизить адміністративний тягар і полегшить торгівлю. Це є керівним принципом позиційного документа ESPO у відповідь на пропозицію Комісії щодо Регламенту, що встановлює середовище Європейського морського єдиного вікна, яка була опублікована 17 травня.

Для європейських портів першим пріоритетом має бути спрощення адміністративних процедур шляхом забезпечення того, щоб одні й ті ж набори даних могли повідомлятися кожному компетентному органу таким же чином. У цьому контексті ESPO вітає створення узгодженого набору даних. Проте, ще належить виконати роботу з визначення набору даних в деталях — як елементів даних, так і визначень даних. У той же час ESPO погоджується з пропозицією дозволити державам-членам запроваджувати або коригувати вимоги до даних, оскільки в деяких випадках порти можуть зажадати додаткових даних для реагування на надзвичайні обставини. У зв'язку з цим цю можливість слід також поширити на окремі компетентні органи.

ESPO, зокрема, вітає, що ця пропозиція ґрунтується на існуючих Національних єдиних вікнах, а також дозволяє вести звітність через системи портових співтовариств портів (PCS). Ця пропозиція справедливо підтверджує правильність функціонування PCS і вкладених інвестицій. Європейські порти підкреслюють, що будь-яке рішення повинно бути технологічно нейтральним і має бути зосереджено на гармонізації даних.

Крім того, повинен бути створений механізм управління для Національного єдиного вікна, що надає йому право зберігати і поширювати дані до відповідних органів. В іншому випадку ця пропозиція не призведе до спрощення процедур торгівлі, а просто перенесе тягар з суден на сторону компетентних органів.

Нарешті, ESPO вважає, що принцип «звітність один раз» є дійсним засобом для досягнення цілей цієї пропозиції, за умови, що він охоплює повторне використання даних, які не змінюються між наступними суднозаходами в порт, і враховує обмежений обсяг даних, які повинні бути повторно використані між владою при заданому суднозаході.

«Ми цінуємо, що ця пропозиція в значній мірі підтверджується і ґрунтується на нинішньому середовищі звітності на морському транспорті. По всьому сектору існує сильне бажання спростити і зменшити адміністративні бар'єри. Однак ми не можемо ігнорувати зобов'язання щодо подання звітності, порти та інші органи влади повинні відповідати національному, європейському і міжнародному праву. Ми вважаємо, що робота над гармонізованими стандартами даних є єдиним способом зробити звітність більш ефективною. Загальні стандарти набагато важливіші, ніж узгоджені системи. Технологія рухається швидко. Ми потребуємо законодавчу базу, яка дозволяє використовувати вже добре функціонуючі системи і освоєння нових технологій. Умови звітності не повинні підривати перебіг передвиборних процесів оцифровки і заохочувати використання нових рішень нейтральним способом»,— говорить Генеральний секретар ESPO, Ізабель Рікбост.

Ця пропозиція в даний час обговорюється в Раді і Європейському парламенті. В якості доповідача в транспортному комітеті був призначений ЧЕП Дейрдре Клюне (Ірландія). ESPO сподівається на співпрацю з доповідачами парламенту і тендерними доповідачами, головуванням Австрії, Радою і Комісією в зв'язку з досягненням нової та ефективної законодавчої бази, яка ще більше знизить адміністративний тягар в морському транспорті і полегшить торгівлю.

ESPO

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-nLinkedIn_logo-nslideshare-n