«Білль про права моряків» набув чинності

З 20 серпня 2013р. набув чинності MLC-2006 — «Білль про права моряків», і Паризький меморандум оголосив, що готовий до роботи за новими правилами. Про це повідомляє ПортНьюс з посиланням на прес-службу Російського професійного союзу моряків (РПСМ). Дія MLC-2006 поширюється на всі судна, що займаються комерційною діяльністю, міжнародна сертифікація обов'язкова для всіх суден від 500 GT, що здійснюють міжнародні рейси. Тільки ті члени Паризького меморандуму, які ратифікували MLC до 20 серпня 2012 року, мають право проводити перевірки Port State Control (PSC) з 20 серпня 2013 року. Це Болгарія, Канада, Хорватія, Кіпр, Данія, Латвія, Нідерланди, Норвегія, Польща, Росія, Іспанія і Швеція. Члени Паризького меморандуму, що ратифікували MLC-2006 після 20 серпня 2012 року, зможуть проводити інспекції тільки через 12 місяців після ратифікації. MLC-2006 — звід стандартів умов життя і праці моряків, який містить вимоги щодо забезпечення виконання цих правил з боку урядів і судновласників. MLC-2006 проголошена «Біллем про права моряків» і стане новим стовпом законодавства морського судноплавства поряд з конвенціями Solas, STCW та Marpol. cfts.org.ua

Україна збільшила експорт ЗРС на 11%, імпорт — на 17% у січні-липні

Гірничорудні підприємства України в січні-липні 2013 року збільшили експорт залізорудної сировини (ЗРС) в натуральному вираженні на 10,7% порівняно з аналогічним періодом 2012 року — до 22,680 млн. тонн. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна з посиланням на митну статистику, оприлюднену Міністерством доходів і зборів. За сім місяців валютна виручка від експорту ЗРС зросла на 10,3% до 2,147 млрд. доларів. Експорт ЗРС здійснювався в основному в Китай, Чехію і Словаччину. Імпорт ЗРС в Україну в січні-липні-2013 склав 1,755 млн. тонн, що на 17,4% перевищує об'єми січня-липня-2012. При цьому в грошовому вираженні імпорт ЗРС зріс на 2,1% до 145,4 млн. доларів. Імпорт ЗРС здійснювався в основному з Росії. Нагадаємо, в 2012 році гірничорудні підприємства України збільшили експорт ЗРС у натуральному вираженні на 2,8% порівняно з 2011 роком — до 35,138 млн. тонн, але скоротили в грошовому — на 17,3% до 3,132 млрд. доларів. Імпорт ЗРС в Україну в 2012 році склав 2,888 млн. тонн на суму 252,1 млн. доларів. /cfts.org.ua

Експерти прогнозують прискорення темпів економічного розвитку України в найближчі три роки – Мінекономрозвитку

Згідно з результатами серпневого «Консенсус-прогнозу», підготовленого на основі експертних оцінок перспектив розвитку української економіки, консенсусна оцінка темпів приросту реального ВВП в 2014 р. становить 2,3%, при цьому в 2015–2016 рр..темпи зростання економіки підвищаться. Про це 9 серпня повідомила прес-служба Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Як наголошується в повідомленні.середнє значення зростання споживчих цін (грудень до грудня) прогнозується на рівні 5,5% (варіація значення від 3,4 до 9,3%). Консенсусна оцінка по зростанню економіки України в середньому в 2015–2016 рр..становить 4,3%.Але розбіжність між мінімальним і максимальним значенням досить значна — 2,5 в.п.(коливання від 3 до 5,5%). Щодо цінової ситуації, в основному експерти прогнозують утримання відносно низьких темпів інфляції в середньостроковій перспективі: усереднений прогнозний показник індексу споживчих цін становить 106%.Але розбіжність між мінімальним і максимальним прогнозними значенням також істотна — 3,6 в.п.(варіація показника ІСЦ від 104,6 до 108,2%). www.apk-inform.com

Кабмін визначив спеціалізацію українських морських портів

Кабінет міністрів визначив спеціалізацію морських портів України. Це закріплено розпорядженням Кабміну № 548 від 11 липня 2013 року, передає Інтерфакс-Україна. Згідно з текстом стратегії, на перевалці нафти і нафтопродуктів будуть спеціалізуватися Одеський і Феодосійський порти; на перевалці хімічних вантажів наливом — порт Южний; вантажів для металургії (залізорудна сировина, вугілля, чорні метали) — Одеський, Маріупольський, Іллічівський, Керченський і Южний порти; перевалці зернових вантажів — Одеський, Іллічівський, Миколаївський і Херсонський порти; вантажів у контейнерах — Іллічівський та Одеський порти. Пасажирські перевезення, забезпечення розвитку туристичного бізнесу, обслуговування круїзних лайнерів здійснюватимуться в Одесі, Севастополі та Ялті. Спеціалізація морських портів за основною номенклатурою вантажів, виходячи з кон'юнктури ринку, визначається з урахуванням наступних критеріїв: питома вага обробки вантажів; територіальна близькість морського порту до сировинної бази та виробництва; обмеженість існуючої інфраструктури та наявність перспективних територій розвитку морського порту; оптимальність шляхів транспортування вантажів. Напрями розвитку морських портів визначаються з урахуванням їх основного вантажопотоку і поточної кон'юнктури ринку. На думку розробників стратегії, її реалізація дозволить підвищити імідж України як морської держави і конкурентоспроможність портової галузі; забезпечити перевалку 210 млн. тонн вантажів на рік; залучити приватні інвестиції в обсязі 26 млрд. гривень для розвитку портової інфраструктури; створити потужності для перевалки в портах не менше 250 млн. тонн вантажів на рік; підвищити до 75-80% ефективність використання перевантажувальних комплексів; впровадити стимулюючі тарифи на послуги, що надаються у морських портах; забезпечити щорічно надходження до держбюджету в обсязі 1,54 млрд. гривень; створити додатково 15 тис. робочих місць. cfts.org.ua

Мінекономрозвитку України пропонує оптимізувати процедуру видачі дозвільних документів

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України розробило законопроект, яким планується внести зміни до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», згідно з яким буде вдосконалено процедуру видачі документів дозвільного характеру, що оформлюються центральними органами виконавчої влади.Про це 8 серпня повідомила прес-служба МЕРТ. Як наголошується в повідомленні, у міністерстві планують ввести правові підстави для видачі документів дозвільного характеру в електронній формі за допомогою засобів телекомунікацій.Така операція буде проводитися через дозвільні центри, створені на рівні районів і областей. На сьогоднішній день суб'єктам господарювання близько 100 дозволів зі 143 (перелік яких затверджено на законодавчому рівні) видають безпосередньо центральні органи виконавчої влади (міністерства, комісії, агентства).Тому підприємці для отримання таких документів змушені їхати до Києва, що створює додаткові часові та грошові витрати.Законопроектом пропонується вдосконалена процедура, згідно якої підприємці для отримання дозволів центральних органів зможуть звертатися до дозвільних центрів за своїм місцезнаходженням.Передача документів здійснюватиметься, в тому числі, за допомогою мережі Інтернет. Таким чином, на думку розробників, документ дозволить суттєво скоротити часові та грошові витрати підприємців, а також зменшити корупційні ризики, що в свою чергу, позитивно вплине на умови ведення бізнесу в Україні.  www.apk-inform.com

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-nLinkedIn_logo-nslideshare-n