Поводження з морським пластиковим сміттям з суден Міжнародною морською організацією (IMO) прийнято План дій

Міжнародна морська організація (ІМО) пообіцяла вирішити велику проблему, яку відходи пластика представляють для морського середовища, за допомогою прийняття Плану дій, мета якого, поліпшити існуючі правила і ввести нові додаткові заходи для зменшення морських пластмасових відходів з суден. Комітет із захисту морського середовища ІМО (КЗМС) прийняв (26 жовтня) План дій, щоб внести вклад в глобальне рішення щодо запобігання забруднення океанів пластиковими відходами з судів. Скидання пластмас в море вже заборонено Правилами щодо запобігання забруднення сміттям з суден в Міжнародній конвенції щодо запобігання забрудненню із суден (МАРПОЛ), що також зобов'язує уряди країн забезпечувати належні портові приймальні споруди для отримання суднових відходів. Відповідно до Лондонської конвенції та Протоколу про скидання відходів у море дозволяється скидати тільки дозволені матеріали, і ці відходи — наприклад, від днопоглиблювальних робіт — повинні бути повністю оцінені, щоб гарантувати, що вони не містять шкідливих матеріалів, наприклад, таких як пластмаси. Визнаючи, що необхідно зробити більше для вирішення проблем навколишнього середовища і здоров'я, які завдаються морським пластиковим сміттям, держави-члени ІМО, на засіданні Комітету із захисту морського середовища (КЗМС), погодили дії, які повинні бути завершені до 2025 року, що будуть відноситись до всіх суден, включаючи рибальські судна. План дій відповідає цілям поставленим в Декларації ООН 2030 «Сталий розвиток» 14 (SDG 14) по океанах. Морське пластикове сміття також може становити небезпеку для судноплавства. Наприклад, занедбані або втрачені рибальські мережі можуть заплутатися в пропелерах і рулях. План дій ІМО щодо вирішення проблеми забруднення морським пластмасовим сміттям з суден У Плані дій наголошується, що морське пластикове сміття потрапляє у морське середовище в результаті широкого спектру наземних і морських робіт. Обидва макропластика (наприклад, великі пластикові предмети, такі як пластикові пакети, пляшки з водою і знаряддя лову) і мікропластикі (невеликі пластикові частинки розміром в п'ять міліметрів або менш) зберігаються в морському середовищі і призводять до згубного впливу на морське життя і біорізноманіття, а також негативний вплив на здоров'я людини. Крім того, морське пластикове сміття негативно впливає на такі види діяльності, як туризм, рибальство і судноплавство. Цей пластиковий матеріал може бути повернутий в оборот шляхом повторного використання або переробки. Дослідження показують, що, незважаючи на існуючу нормативну базу для запобігання забруднення морським пластиковим сміттям з суден, скиди в море продовжують відбуватися. План дій ІМО передбачає механізми визначення конкретних результатів, і дій, для досягнення цих результатів. План ґрунтується на існуючих політичних і регуляторних нормах, визначає можливості для поліпшення цих норм і впроваджує нові допоміжні заходи для вирішення проблем забруднення океанів морським пластиковим сміттям з суден. Конкретні заходи і деталі будуть додатково розглянуті MEPC 74. https://bit.ly/2zecYlp

Обрано переможця конкурсу на посаду директора ДП «Ренійський морський торговельний порт»,— Юрій Лавренюк

23 жовтня  2018 року під головуванням заступника Міністра інфраструктури Юрія Лавренюка відбулось засідання постійно діючої Комісії Міністерства інфраструктури України для проведення конкурсного відбору на вакантні посади директорів  ДП «Скадовський морський торговельний порт» та «Ренійський морський торговельний порт». Юрій Лавренюк повідомив, що до Комісії надійшли 4 заяви претендентів для участі у конкурсі на вакантну посаду директора ДП «Ренійський морський торговельний порт». Комісією за результатами розгляду заяв претендентів і доданих до них документів, до участі у конкурсі було допущено всіх кандидатів. До участі у конкурсі на заміщення вакантної посади директора ДП «Скадовський морський торговельний порт» надійшла заява тільки від одного претендента. Тому, керуючись пунктом 19 Порядку проведення  конкурсного відбору керівників суб'єктів господарювання державного  сектору економіки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 вересня 2008 р. № 777, Комісія вирішила  не проводити конкурс на заміщення вакантної посади директора ДП  «Скадовський морський торговельний порт». За результатами заслуховування конкурсних пропозицій на заміщення вакантної  посади директора державного підприємства «Ренійський морський торговельний порт», Комісія визначила найкращою конкурсну пропозицію Володіна Дмитра Миколайовича та визначила його переможцем конкурсного відбору на заміщення вакантної посади. Юрій Лавренюк зазначив, що багато проблем, які зараз існують, пов’язані з кадровими питаннями. «Найближчим часом будуть поставлені крапки у багатьох кадрових рішеннях. Ми маємо чіткий намір закінчити епоху «виконуючих обов’язків»,— підкреслив заступник Міністра інфраструктури.

Украинское дунайское пароходство посетил замминистра инфраструктуры Украины Юрий Лавренюк

18 октября, в Украинском Дунайском пароходстве состоялась рабочая встреча заместителя министра инфраструктуры Юрия Лавренюка и народного депутата Украины 1994–2014 гг., председателя Совета, президента Ассоциации портов Украины «УКРПОРТ» Юрия Крука с руководителями предприятий морехозяйственного комплекса Придунавья. В ней приняли участие директор Департамента реформирования и функционирования морского и речного транспорта Министерства инфраструктуры Украины Александр Басюк, заместитель руководителя ГП «Администрация морских портов Украины» Сергей Гронский, председатель Правления ЧАО «УДП» Дмитрий Чалый, директор Килийского судостроительно-судоремонтного завода Юрий Сливчук, начальник Измаильского филиала АМПУ Александр Истомин, капитан порта Измаил Анатолий Колесников, и.о. директора Ренийского МТП Дмитрий Володин. Участники встречи обсудили производственные вопросы работы предприятий морехозяйственной отрасли нашего региона и планы их развития, а также реконструкцию морского вокзала порта Измаил и критическую ситуацию с судозаходами круизных теплоходов в украинские дунайские порты. В ходе визита гости посетили Измаильский морвокзал, который находится на завершающей стадии реконструкции, а также Ренийский порт.

Європарламент ухвалив резолюцію із засудженням дій Росії в Азовському морі, які порушують міжнародне морське право

У резолюції про ситуацію в Азовському морі, за яку проголосували депутати Європейського парламенту, висловлено занепокоєння мілітаризацією регіону і частими перевірками комерційних судів. https://bit.ly/2Sj0T7b  Європейський парламент 25 жовтня без обговорення ухвалив резолюцію, у якій висловив занепокоєння порушенням Росією міжнародного права в Азовському морі. Засідання транслювали на сайті Європарламенту. У документі, що складається із 15 пунктів, засуджено надмірну активність Росії щодо перевірки комерційних суден в акваторії Азовського моря, як українських, так і третіх країн, зокрема тих, що йдуть під прапорами держав ЄС. «Парламент… закликає Раду Європи вимагати, щоб Російська Федерація негайно припинила інтенсивну і дискримінаційну інспекцію судів, і розглянути відповідні контрзаходи», – ідеться в резолюції. «Цільові санкції щодо Росії буде посилено, якщо конфлікт в Азовському морі загостриться», – попередили у Європарламенті. Депутати висловили стурбованість мілітаризацією регіону, можливим перетворенням його на чергову точку воєнного конфлікту між Україною та Росією. «Парламент висловлює жаль щодо незаконного видобування нафтогазових ресурсів Російською Федерацією на території України; наголошено на можливій небезпеці того, що Росія захопить українські нафтогазові родовища в Азовському морі, щойно досягне своєї мети перетворити його на своє внутрішнє озеро», – ідеться в одному з пунктів резолюції. У документі також підкреслено доцільність створення посади спеціального представника Євросоюзу з питань Криму і Донбасу, в обов'язки якого входитиме моніторинг ситуації в Азовському регіоні. Депутати запропонували надати спеціальній моніторинговій місії ОБСЄ в Україні, технічні засоби контролю за ситуацією на Азові. Слухання у Європарламенті, присвячені загостренню ситуації в Азовському морі, відбулися 23 жовтня.

Кафедрі морських та річкових портів, водних шляхів та їх технічної експлуатації ОНМУ виповнилося 100 років

У 2018 році 100-річний ювілей відзначає кафедра морських і річкових портів, водних шляхів та їх технічної експлуатації Одеського національного морського університету (ОНМУ). Вона починає свою історію від кафедри портобудування, що існувала при гідротехнічному факультеті Одеського політехнічного інституту з 1918 р. Протягом багатьох років саме ця кафедра є «кузнею кадрів» для морської та річкової галузі. Її випускники успішно працюють у різних підприємствах морегосподарського комплексу. Більшість фахівців відділу каналів і акваторій, служби наземної інфраструктури апарату управління Адміністрації морських портів України, а також інженерних підрозділів філій АМПУ є гідротехніки — випускники цієї кафедри Одеського національного морського університету. З 2000 р. і до теперішнього часу кафедру «Морські та річкові порти, водні шляхи та їх технічна експлуатація» очолює доктор технічних наук, професор Дубровський Михайло Павлович — визнаний фахівець в області портового гідротехнічного будівництва та геотехніки, автор понад 300 наукових праць і понад 50 запатентованих винаходів. За останні 20 років кафедра значно розширила міжнародні зв'язки та контакти за основними напрямами своєї діяльності і отримала визнання світової наукової громадськості. Професор Дубровський М. П. входить до складу зовнішніх експертів Європейської Комісії з транспортної інфраструктури (програма Горизонт — 2020), а також до Ради директорів International Press-In Association (Японія). Науковий авторитет кафедри підтримують такі відомі вчені, як д.т. н., проф. Рогачко С.І. і д.т. н., проф. Пойзнер М. Б. (Керівник філії кафедри в інституті ЧорноморНДІпроект). Слід зазначити, що діяльність випускників кафедри, які працюють в галузі, спрямована, в першу чергу, на забезпечення виконання вимог Закону України «Про морські порти України» за змістом і щодо забезпечення ефективного використання державного майна, в тому числі модернізації, ремонту, реконструкції та будівництва гідротехнічних споруд. Від їх роботи залежить реалізація інфраструктурних проектів АМПУ, спрямованих на розвиток портової інфраструктури та підвищення конкурентоспроможності морських портів України в басейні Чорного і Азовського морів.

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n