ФДМ оголосив конкурс на оренду майна МТП «Чорноморськ»

Регіональне відділення Фонду держмайна в Одеській області оголосило конкурс на право укладення договору оренди майна, яке знаходиться на балансі ДП «Морський торговельний порт (МТП) «Чорноморськ». Згідно з оголошенням, яке опубліковано в офіційній газеті «Відомості приватизації», для оренди пропонується таке майно: адміністративне і службові будівлі, бокс, майстерня, будова вагового пункту, побутові будівлі, підкранові шляхи, ворота, огорожа, відкритий складський майданчик, склад (будівля), електромеханічний цех та ін. Загальна площа виставленого на оренду майна становить 113,1 тис. кв. м. Вартість об'єкта за незалежною оцінкою, як зазначено в оголошенні, складає 192,133 млн грн без ПДВ. Максимально можливий строк оренди становить 49 років. Стартова орендна плата за базовий місяць (квітень 2018 роки) — 2,507 млн ​​грн без ПДВ. Основний критерій для перемоги на торгах — найбільший запропонований розмір місячної орендної плати за використання об'єкта в порівнянні з вказаною стартовою орендною платою. Конкурс буде проведено 15 червня о 10:00 в приміщенні Регіонального відділення ФДМ в Одеській області (вул. Велика Арнаутська, 15, кімната 1112). На початку травня 2018 року ФДМ оголосив прийом заявок на оренду другого терміналу МТП «Чорноморськ» (тили причалів № 7-9). Передбачалося, що конкурс на право оренди буде оголошений в разі, якщо на участь в ньому надійде більше однієї заявки. Згідно з реєстром ДП «Адміністрація морських портів України», ДП «МТП« Чорноморськ» оперує причалами №№ 1, 2, 7, 8 (виведений з експлуатації), 9 (секції I–III виведені з експлуатації), 10, 21, 22, 26, 27, 28 морського порту «Чорноморськ». Морський порт «Чорноморськ» розташований на берегах Сухого лиману в 12 милях на північний захід від Одеси. Річна проектна потужність — понад 30 млн тонн. Кількість вантажних причалів — 25, довжина вантажного причального фронту — 5,459 кілометрів. У порту працюють ДП «МТП «Чорноморськ», ТОВ «Трансбалктермінал», ТОВ «Іллічівський зерновий термінал», ТОВ «Транс-сервіс », ТОВ «Рісоіл Термінал», ТОВ «Олир Резорсіс» та інші портові оператори. Порт в 2017 році збільшив вантажообіг в порівнянні з 2016 роком на 8,1% — до 17,225 млн т. Питома вага порту в вантажообігу морпортів України склала 12,9% проти 12,1% в 2016 році. Порти України

Розпочався аудит, що проводиться Міжнародною морською організацією,— Володимир Омелян

Сьогодні, 11 червня 2018 року, в Україні розпочинається аудит, що проводиться Міжнародною морською організацією. Це важливий етап розвитку нашої морської держави та черговий крок до укріплення відносин між Україною та ІМО. Про це заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час зустрічі із аудиторами ІМО. Метою аудиту є перевірка відповідності виконання Україною як державою порту, державою прапору та прибережною державою міжнародних зобов’язань у сфері безпеки судноплавства. Володимир Омелян наголосив, що успішне проходження аудиту є важливим не тільки для Міністерства інфраструктури, а й для всього Уряду: «Ми розуміємо, що результат аудиту відіб’ється не тільки на портовій сфері, а й на багатьох суміжних галузях. Міністерство інфраструктури підійшло до процесу підготовки до аудиту із максимальною відповідальністю. Сподіваюсь, що аудит пройде у дружній атмосфері, наші фахівці продемонструють спроможність нашої держави виконувати міжнародні зобов’язання, а аудитори об’єктивно засвідчать, що Україна дійсно є морською державою, що має великий потенціал для розвитку». Для успішного проходження Україною аудиту ІМО залучаються представники Міністерства інфраструктури, Міністерства аграрної політики та продовольства, Міністерства екології та природних ресурсів, Міністерства охорони здоров’я, Міністерства освіти і науки, Міністерства закордонних справ, Міністерства юстиції, Державної служби з безпеки на транспорті, Державного агентства рибного господарства, а також підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління зазначених центральних органів виконавчої влади, які беруть участь у процесі виконання Україною зобов'язань, взятих відповідно до обов'язкових інструментів ІМО, стороною яких є Україна. Довідково: 18 травня 2018 року у штаб-квартирі ІМО відбулося підписання Меморандуму про співпрацю між Україною та Міжнародною морською організацією щодо участі в системі аудиту держав — членів Міжнародної морської організації. Ця подія відкрила шлях до проведення аудиту та подальшого співробітництва між Україною та Міжнародною морською організацією у сфері вдосконалення національної нормативно-правової бази України та наближення нашої держави до найвищих міжнародних стандартів у сфері торговельного мореплавства. На стадії підготовки до аудиту Україна пройшла значний шлях. Так, у грудні 2015 року в Україні з метою надання технічної допомоги у підготовці до цього аудиту перебували представники Міжнародної морської організації, які вивчили наявну ситуацію з імплементацією в Україні обов’язкових інструментів ІМО та направили нам свій звіт із рекомендаціями щодо першочергових заходів. За період з грудня 2015 року було розроблено та прийнято ряд національних і відомчих нормативно-правових актів для забезпечення виконання Міжнародних конвенцій ІМО, до яких приєдналася Україна. У 2017 році Україна приєдналася до Міжнародної конвенції про контроль над шкідливими протиобростаючими системами на суднах (International Convention on the Control of Harmful Anti-fouling Systems on Ships) та Міжнародної конвенції про рятування 1989 року (International Convention on Salvage, 1989). Відповідно до рекомендацій Місії ІМО 2015 року утворено новий центральний орган виконавчої влади – Державну службу морського та річкового транспорту України (Морську адміністрацію), яка розпочне функціонувати з 1 серпня 2018 року та реалізовуватиме державну політику у сферах морського та річкового транспорту, торговельного мореплавства, судноплавства на внутрішніх водних шляхах, навігаційно-гідрографічного забезпечення мореплавства, а також у сфері безпеки на морському та річковому транспорті з урахуванням результатів аудиту, який розпочався сьогодні. Україна виконала заходи, передбачені резолюцією А.1067(28) «Рамкові принципи та процедури системи перевірки держав-членів ІМО» (FRAMEWORK AND PROCEDURES FOR THE IMO MEMBER STATE AUDIT SCHEME), для підготовки до аудиту ІМО. 18 травня 2018 року у штаб-квартирі ІМО відбулося підписання Меморандуму про співпрацю між Україною та Міжнародною морською організацією щодо участі в системі аудиту держав — членів Міжнародної морської організації (MEMORANDUM OF COOPERATION BETWEEN UKRAINE AND THE INTERNATIONAL MARITIME ORGANIZATION CONCERNING PARTICIPATION IN THE IMO MEMBER STATE AUDIT SCHEME). Ця подія відкрила шлях до проведення аудиту та подальшого співробітництва між Україною та Міжнародною морською організацією у сфері вдосконалення національної нормативно-правової бази України та наближення нашої держави до найвищих міжнародних стандартів у сфері торговельного мореплавства. Під час підготовки до аудиту основною метою було наближення України до стандартів у сфері безпеки мореплавства та захисту морського середовища, визначених у міжнародних конвенціях ІМО, стороною яких є Україна, а також у прийнятих 04.12.2013 на 28-й сесії Асамблеї ІМО обов’язкових для виконання державами — членами ІМО, Кодексі з імплементації інструментів ІМО (резолюція A.1070(28)) та Рамкових принципах і процедурах системи аудиту держав — членів ІМО (резолюція A.1067(28)). З метою формування засад сталого розвитку України як держави, що прагне відповідати найвищим світовим стандартам у сфері безпеки мореплавства та захисту морського середовища, ми розробили та схвалили Стратегічні напрями виконання міжнародних зобов’язань України у сфері безпеки торговельного мореплавства та охорони навколишнього природного середовища від забруднення та впровадження обов’язкових інструментів ІМО на період до 2022 року. 6 червня 2018 року на засіданні Кабінету Міністрів України Уряд доручив Міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади, що забезпечують виконання міжнародних зобов’язань України як держави порту, держави прапору та прибережної держави, забезпечити реалізацію зазначених Стратегічних напрямів. Підготовка до обов’язкового аудиту дозволила нам ще раз проаналізувати повноту імплементації та якість виконання відповідних міжнародних обов’язкових документів ІМО та переглянути національні нормативно-правові документи для ефективного виконання обов’язків та зобов’язань України як держави прапора, держави порту та прибережної держави. Міністерство інфраструктури України

Україна відкрита до співпраці із китайськими компаніями та інвесторами,— Володимир Омелян

5 червня 2018 року в рамках робочого візиту до Китайської Народної Республіки Міністр інфраструктури України Володимир Омелян провів зустріч із віце-президентом національної Комісії з розвитку та реформ КНР паном Нінг Чже (Ning Jizhe) та командою цього ключового органу Китаю, який відповідає за китайські інвестиції за кордоном. Володимир Омелян повідомив, що Міністерство інфраструктури прагне максимально реалізувати транзитний потенціал України та розвиває вантажні перевезення з Європи до Азії через територію України. «Для України пріоритетним питанням є забезпечення надійного та безпечного переміщення товарів у напряму Європа – Азія та перетворення України на хаб. Саме розвиток вантажних перевезень з Європи до Азії і в зворотному напрямку через територію України сприятиме розвитку нового Шовкового шляху. Товарообіг між КНР та Україною збільшується: тільки за останні півроку він зріс на 50 відсотків і ми не тільки говоримо про майбутнє з Китаєм, ми вже його сьогодні втілюємо. Ми вже маємо низку проектів із китайськими компаніями у морській сфері та дорожньому будівництві, і я сподіваюсь, що кількість таких компаній буде збільшуватись»,— зауважив Міністр інфраструктури. Володимир Омелян також наголосив, що на сьогодні йде масштабне відновлення та відбудова інфраструктури України: «Реалізуються такі проекти як GO Highway, будівництво швидкісної євроколії в напрямку ЄС Львів – Київ – Одеса, розвиток cargo-авіації, розробка та впровадження концесійних проектів, і ми радо запрошуємо до участі у них китайські компанії. Україна відкрита до співпраці із китайськими компаніями та інвесторами». За підсумками зустрічі сторони домовились про створення робочої групи за участі Комісії КНР та ключових китайських компаній щодо узгодження їх інвестиційних проектів в Україні. Окрім того, китайська сторона висловила зацікавлення брати участь у проектах GO Highway, будівництві швидкісної залізниці Львів – Київ – Одеса та розвитку cargo-авіації. Міністерство інфраструктури України

Китай може стати ключовим концесійним партнером в розвитку інфраструктури України,— Володимир Омелян

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян обговорив можливості інвестування в портову, залізничну та дорожню галузь України з віце-президентом China Communications Construction Company (CCCC) паном Сун Жію (Sun Ziyu). На зустрічі також були представники China Harbor Engineering Company та China Road Construction Company. «Я глибоко переконаний, що управлянням об’єктами морської інфраструктури ефективно може займатися саме приватний сектор, тому ми активно шукаємо партнерів, яким ми могли бі передати в концесію морські порти України» – відзначив очільник Міністерства інфраструктури України. Серед можливих проектів було обговорено створення в південних регіонах України мережі бетонних доріг для перевезення вантажів між морськими портами. Володимир Омелян підкреслив, що «має бути концесійний проект, де перевезення вантажів фурами має відбуватися на платній основі, доходи від якої будуть спрямовуватися на оновлення існуючої та будівництва нової інфраструктури». Віце-президент China Communications Construction Company (CCCC) пан Сун Жію відмітив, що китайська сторона глибоко зацікавлена в розвитку інфраструктурних проектів в Україні, оскільки це прямо впливає на доступ до європейських ринків. «Враховуючи Угоду про вільну торгівлю України з ЄС, розвиток транспортної інфраструктури в Україні є високим пріоритетом для Китаю, оскільки в сукупності з Новим шовковим шляхом це значно спрощує доступ китайських товарів на європейські ринки», — підкреслив пан Сун Жію. Міністерство інфраструктури України

Президент України відкрив першу чергу пускового комплексу зернового терміналу

Президент України Петро Порошенко і акціонер MV Cargo Андрій Ставніцер запустили першу чергу пускового комплексу зернового терміналу MV Cargo (Южний, Одеська область). За словами Президента України, проект зернового терміналу — унікальний позитивний приклад ефективного державно-приватного партнерства: приватної ініціативи і можливостей держави. Термінал «набагато збільшить конкурентоспроможність української аграрної сфери, і зробить ще більш привабливими інвестиції в Україну в будь-якій сфері — в аграрну, портову інфраструктуру, суднобудування». Президент також підкреслив, що розвиток портової інфраструктури — питання національної безпеки країни. «Ми спроектували і будували цей термінал за найвищими світовими стандартами. Я з усією відповідальністю можу сказати, що це найсучасніший термінал на Чорному морі. Його потужність складе 5 млн. тонн на рік, і вона може бути збільшена. Наше завдання в цьому проекті в тому, щоб відкрити доступ українським фермерам на міжнародні ринки і збільшити надходження валютних коштів в країну. Я впевнений, що український економічний прорив почнеться саме з аграрної промисловості», — зазначив акціонер MV Cargo Андрій Ставніцер. Запуск першої черги сьогодні — не відкриття, але дуже важливий етап реалізації його будівництва. Нагадаємо, в порту «Южний» завершується будівництво найбільшого зернового терміналу потужністю 5 млн. тонн на рік. Це проект state-of-the-art, який з літа 2016 року реалізує стивідорна компанія MV Cargo спільно з найбільшою всесвітньої продовольчої корпорацією Cargill. Компанія MV Cargo належить братам Андрію Ставніцеру і Єгору Гребеннікову. Будівництво терміналу на даний момент — найбільший інвестиційний проект в Україні загальною вартістю $ 150 млн. Він стане найбільшим і технологічним зерновим терміналом в Україні. Він оснащений унікальною власною залізничною і автомобільної інфраструктурою. Станція розвантаження автомобілів буде пропускати 790 автомобілів на добу, а станція розвантаження вагонів — 256 вагонів на добу. Прес-служба MV Cargo

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-nLinkedIn_logo-nslideshare-n