Національна транспортна стратегія України 2030 має повну підтримку європейських партнерів,— Володимир Омелян

Національна транспортна стратегія України 2030 «Drive Ukraine» має повну підтримку європейських партнерів. Про це заявив Міністр інфраструктури Володимир Омелян під час брифінгу в рамках UKRAINIAN PORTS FORUM-2018, якій відбувається сьогодні, 31 травня, в м. Одеса. UKRAINIAN PORTS FORUM-2018 організовано Адміністрацією морських портів України спільно з Центром транспортних стратегій, участь у заході беруть понад 400 компаній з 23 країн, серед яких DP World, Hutchinson Ports, Cargill, HHLA International, China Harbour Engineering Company Ltd, Clarksons Platou (Italia) S.R.L., представники IFC, ЄБРР та інших міжнародних організацій. Серед спікерів Форуму – Віце-прем'єр-міністр України Володимир Кістіон, Міністр інфраструктури України Володимир Омелян, голова Одеської облдержадміністрації Максим Степанов, керівник ДП «АМПУ» Райвіс Вецкаганс, Директор ЄБРР в Україні Шевкі Аджунер, Голова Представництва ЄІБ в Україні Жан-Ерік де Загон. «Хочу подякувати керівнику Адміністрації морських портів України пану Райвісу Вецкагансу за цей захід, на майданчику якого ми зібрали майже 400 компаній. Це — світові лідери, це люди, які вірять в Україну, які хочуть інвестувати в країну. Я думаю, що з сьогоднішньої події ми матимемо бізнес-контакти, які виведуть Україну вперед»,— зазначив Володимир Омелян. Презентуючи учасникам Форуму Національну транспорту стратегію до 2030 року, Міністр інфраструктури підкреслив, що це результат спільної роботи усіх гілок влади: «Я щиро вдячний очільнику Уряду України Володимиру Гройсману за те, що ми сформували єдину парламентсько-урядову команду на чолі з Президентом України і зробили транспортну галузь головною рушійною силою економіки України. Завдяки цьому Україна матиме нову якість: нову якість економіки, нові робочі місця, нову сучасну інфраструктуру. Цей процес незворотній: діє Дорожній фонд, ніхто не може його скасувати, ми розбудовуємо автошляхи, залучаємо світові компанії в залізничну, авіаційну та морську галузі». Володимир Омелян також наголосив, що Національна транспортна стратегія отримала схвальні відгуки від європейських партнерів. Зокрема, Єврокомісар з питань мобільності та транспорту Віолетта Бульц та Голова Представництва Європейського Союзу в Україні Хюґ Мінгареллі відзначили, що бачення міністерства повністю збігається з філософією Європейського Союзу. «Це той випадок, коли Україна повність співзвучна з ЄС»,— підкреслив Володимир Омелян. Керівник програм допомоги ЄС в Україні Даніель Жак підкреслив, що Національна транспортна стратегія України відповідає цілям Угоди про Асоціацію: «Ми підтримували і надалі будемо підтримувати всі прогресивні кроки міністерства інфраструктури, які відповідають євроінтеграційним спрямуванням України». Міністерство інфраструктури України

Володимир Кістіон: Близько 90 млрд грн буде залучено цьогоріч в модернізацію української інфраструктури

Близько 90 млрд грн буде залучено цьогоріч в модернізацію української інфраструктури. Це будуть інвестиції в дороги, залізницю, аеропорти і звичайно ж українські порти. Про це під час відкриття Ukrainian ports forum- 2018 повідомив віце-прем’єр-міністр України Володимир Кістіон. За його словами, морські порти України відіграють ключову роль в розвитку української економіки і забезпечують до 45% експортно-імпортних операцій зовнішньої торгівлі України. Загальний дохід, сформований ринком послуг у морських портах України, за даними останньої звітності, склав 1,7 млрд дол, що дорівнює 2% ВВП країни. «Хочу відзначити особливу роль портів в енергетичній безпеці України. В період штучно створеної вугільної блокади на Донбасі, у лютому 2017 року, ефективна робота морських портів допомогла не тільки втримати стабільну роботу енергосистеми України, а ще й накопичити достатньо енергетичного вугілля для сталого проходження осінньо-зимового періоду 2017/18рр.», — зауважив В.Кістіон. Віце-прем’єр вважає, що розбудовувати, розвивати та модернізувати порти потрібно паралельно з розвитком сучасної інфраструктури. Адже, за оцінками експертів Україні вистачає потужностей портових терміналів, але є проблема в їхній ефективності та доступі до них. У нас майже відсутня якісна наземна портова та припортова інфраструктура, є проблема зі швидкістю завантаження суден та глибоководністю портів. «Уряд України всіляко підтримує і підтримуватиме проекти державно-приватного партнерства, які сприяють залученню інвестицій для модернізації українських портів. Вже зараз у портах Одеського регіону на різній стадії реалізації перебувають шість інвестиційних проектів. Ще кілька перспективних проектів концесійного характеру буде презентовано в рамках сьогоднішнього форуму», – додав Володимир Кістіон. Він повідомив, що до 2030 року планується реалізувати 46 проектів розвитку морських портів із залученням інвесторів, сукупна вартість яких складає майже 44 млрд грн. Більша частина проектів передбачає реконструкцію і будівництво нових перевантажувальних потужностей, включаючи будівництво нових причалів і тилових комплексів. «Це дасть можливість створити додатково біля 5 тисяч робочих місць, забезпечити пропускну потужність на рівні 157 млн тонн вантажу»,— уточний віце-прем’єр. І додав, що Україна відкрита для інвестицій в портову галузь, про що говорить досить приваблива тарифна політика. На залізничні перевезення Південь-Захід-Південь в Україні встановлено тарифні ставки, які в середньому на 25% нижче, ніж в світі. У морських портах України застосовуються знижки до 50% від портових зборів для транзитних вантажів, що лише за перший місяць дозволило збільшити вантажообіг на 11%. Крім того, Україною впроваджено електронний документообіг інтелектуальних транспортних систем, технічні стандарти і регламенти ЄС, спрощено процедуру міжнародної торгівлі та транспорту, в тому числі запроваджено механізм «єдиного вікна». Володимир Кістіон також висловив сподівання, що Міністерство інфраструктури найближчим часом все ж таки завершить розробку нової Методики розрахунку ставок портових зборів та інших необхідних законодавчих актів, які повинні сприяти розвитку та модернізації інфраструктури морських портів та одночасно створити умови для зниження ставок портових зборів ще до 20%. На завершення свого виступу Володимир Кістіон звернув увагу на співпраці місцевої влади з портами. «Збільшення потужностей портових операторів збільшує навантаження на інфраструктуру міста, що руйнує дорожнє покриття, тощо. Це питання потребує комплексного вирішення, тому черговим кроком портової реформи може стати залучення муніципальних властей до розвитку морських портів. Уряд тільки вітатиме таку співпрацю»,— резюмував віце-прем’єр.

Міністерство інфраструктури співпрацює з урядом Німеччини для підготовки та реалізації спільних інфраструктурних проектів,— Володимир Омелян

23 травня 2018 року в рамках візиту до Федеративної Республіки Німеччина Міністр інфраструктури України Володимир Омелян провів зустріч із  Керівником управління з питань підтримки експорту, політики розвитку і економічного співробітництва Міністерства економіки і енергетики ФРН Гансом-Йоахимом Хенкелем та з його заступником Андреасом Ніколіним. Сторони обговорили питання співпраці у сфері розвитку транспорту та інфраструктури, зокрема, підтримку урядом ФРН ініціатив, спрямованих на розвиток транспортної інфраструктури в Україні. Володимир Омелян відзначив, що Міністерство інфраструктури України тісно співпрацює з Урядом ФРН для залучення кредиту і підготовки реалізації проектів у сфері комунальної інфраструктури (90 млн євро) та постачання товарів (60 млн євро). «Було розглянуто та відібрано низку проектів, які будуть профінансовані за рахунок кредиту KfW. Одним із проектів, який вже затверджений Адміністрацією морських портів України та Міністерством інфраструктури, є будівництво хвилерізу та днопоглиблення акваторії Одеського порту. Загальна вартість робіт складає 60 млн євро. Окрім того, розглядається залучення кредитних коштів для капітального ремонту доріг державного значення. Безумовним пріоритетом є траса Запоріжжя-Маріуполь», — повідомив Володимир Омелян. Міністр інфраструктури висловив сподівання на подальшу плідну співпрацю та успішне завершення проектів.

Уряд схвалив Національну транспортну стратегію до 2030 року

Сьогодні, 30 травня 2018 року, під час засідання Кабінету Міністрів України було схвалено Національну транспортну стратегію на період до 2030 року «Drive Ukraine 2030». Міністр інфраструктури України Володимир Омелян назвав Стратегію програмним документом, який визначатиме розвиток транспортної та інфраструктурної галузей найближчі 12 років: «Так, документ є досить модерновим і спрямованим не тільки на вирішення проблем сьогодення, а на створення нової інфраструктурної реальності. Ми можемо нескінченно латати дороги або модернізовувати вагони, яким по 40 і більше років. Але тільки амбітні плани і «велика інфраструктурна революція» можуть дати Україні нову якість. Побудова модерної держави вимагає модерного підходу». За словами Володимира Омеляна, стратегічною метою є інтеграція України у світову економіку та технологічний стрибок у сфері інфраструктури. Міністр також відзначив, що над документом працювала сильна команда з європейських експертів і консультантів, співробітників Міністерства та офісу підтримки реформ. «Ми повинні вийти з-за меж внутрішньоукраїнського мислення і ставити перед собою глобальні цілі. Стратегія 2030 – це не про транспорт. Стратегія 2030 – про модерну Україну, про розвинену сильну державу, про людей, для яких ми створили найкраще. Бо це – наш обов’язок. І наша робота»,— додав Володимир Омелян, -«Drive Ukraine 2030 – перетворення України на розвинену, високотехнологічну та інноваційну країну завдяки розвитку сфери транспорту та інфраструктури, застосуванню новітніх технологій. Drive Ukraine 2030 – цифрова інфраструктура, безпека на транспорті, безпілотні автомобілі, транспортні коридори, єдина транспортна та інфраструктурна мережа з Європейським Союзом». Презентація Стратегії відбудеться в рамках Міжнародного тижня з торгівлі і транспорту, який триває в Одесі з 29 травня по 1 червня 2018 року. Міністерство інфраструктури України Drive Ukraine 2030. Презентація

Кабмін схвалив приватизацію всіх держстивідорів до 2020 року

Кабінет міністрів України в четвер прийняв загальний перелік об'єктів, що підлягають приватизації в 2018–2020 роках, в який, крім 26 великих підприємств, входять в цілому більше 700 компаній. Серед них, згідно зі списком, опублікованим Міністерством економічного розвитку і торгівлі, і всі 13 державних портових стивідорів, інформує ЦТС. Варто відзначити, що МЕРТ доручено в двотижневий термін доопрацювати перелік з урахуванням фактичного стану об'єктів і опублікувати його на своєму сайті, а також вносити до нього зміни на підставі обґрунтованих пропозицій суб'єктів управління. Нагадаємо, раніше міністр інфраструктури України Володимир Омелян повідомив, що для державних стивідорних компаній концесія визначена кращим варіантом, ніж приватизація. У той же час, в. о. голови Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс висловився за приватизацію державних стивідорів. Це, за його словами, допоможе залучити інвестиції, зберегти робочі місця і зробити роботу стивідорних компаній більш ефективною. Як відомо, на початку липня минулого року уряд схвалили запропоновану Мінекономрозвитку концепцію управління держпідприємствами (Triage), згідно з якою держава планує з 3444 компаній і об'єктів зберегти у своїй власності лише 15 особливо важливих компаній і 363 об'єкта, що забезпечують виконання державою своїх функцій, а решту передати в концесію, продати або ліквідувати. Це було однією з умов програми співпраці з Міжнародним валютним фондом. ЦТС

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-nLinkedIn_logo-nslideshare-n