Президент України В. Зеленський визначив пріоритети портової галузі

• До 1 листопада 2019 року прийняти Закон України про внутрішній водний транспорт.• До 1 січня 2020 року провести конкурси з концесії держстивідорів у портах Ольвія та Херсон.

Маріупольському морському порту 130 років! Курс – на розвиток

Сьогодні Маріупольський морський порт святкує свій 130-й День народження. 2 вересня 1889 року на набережну порту було подано 18 вагонів, завантажених вугіллям. Ця дата вважається початком експлуатації порту, який має величезне значення для України. За словами начальника Адміністрації порту Ігоря Барського, Маріупольський морський порт впевнено тримає курс на розвиток. «Такі свята, як День народження рідного підприємства, змушують озирнутися назад і задуматись, що ще ми можемо зробити для благополуччя та розвитку порту. Так, складна ситуація в країні наклала свій відбиток на нашу діяльність, ми втратили частину вантажототоків, проте зараз ми чітко розуміємо, що конкретно потрібно робити, щоб покращити ситуацію. Модернізація причалів, будівництво сучасного зернового терміналу, розвиток операційних акваторій — все це дозволить зробити Маріупольський порт більш рентабельним і конкурентоспроможним серед портів Азово-Чорноморського басейну. Ми не зупиняємося на досягнутому, попереду ще багато роботи, і я впевнений, що такому колективу, як наш, і не таке під силу»,— розповідає Ігор Барський. Незважаючи на складні умови роботи, пов’язані з безпосередньою близькістю до зони ООС та ситуацією у Керченській протоці, порт продовжує розвиватися. У 2018 році тут побудований сучасний високотехнологічний термінал з перевантаження листового металу та запущена одна з найбільших в регіоні промислова геліосистема – 252 геліоколектора загальною площею поверхні понад 470 кв. м виробляють більше півмільйона кіловатт теплової енергії, що допомагає економити дорогий природній газ. Триває реконструкція гідротехнічної частини причалу № 4, після завершення якої довжина причалу становитиме 234 м, пропускна спроможність — 1,3 млн тонн, проектна глибина — 9,75 м. Реконструкція причалу реалізується в рамках реалізації проекту будівництва зернового терміналу в Маріупольському морському порту – найбільшого в регіоні спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів, де можна буде зберігати одночасно більше 130 тис. тонн зерна і щорічно перевалювати близько 2,5 млн тонн. Окрім того, триває реалізація масштабного проекту днопоглиблення, мета якого – відновлення паспортних глибин на підходах до порту та біля причалів для збільшення прохідної осадки суден, а отже, і обсягів вантажопереробки. До кінця 2019 року прохідну осадку буде доведено до 8 метрів. У найближчих планах Маріупольського порту — початок реконструкції причалів № 2 та № 3. Вже підготовлена уся відповідна проектна документація, виконати усі будівельно-монтажні роботи планується максимально швидко. Довідково. Маріупольський морський порт є провідним портом Азовського регіону та одним з найбільших портів України. Його по праву називають «Морськими воротами Донбасу». Порт оснащений сучасним обладнанням, перевантажувальними машинами і механізмами, що забезпечують переробку навалювальних, насипних, генеральних, великовагових, негабаритних, наливних вантажів, контейнерів та інших вантажів. Порт розташований в північно-західній частині Таганрозької затоки Азовського моря і захищений від моря Північним, Південним і Східним молами. Акваторія Маріупольського порту включає внутрішній і зовнішній рейди. Внутрішній рейд складається з аванпорту, Вугільної, Західної, Хлібної гаваней. Навігація в порту триває цілий рік. Середня тривалість навігації з льодовою проводкою — 35 діб. Тумани спостерігаються в середньому 44 дні на рік. Довжина причальної лінії Маріупольського морського порту складає 3,9 км з глибинами до 9,75 м, порт має 22 причали (18 основних і 4 допоміжних для перевантаження негабаритних вантажів). Площа порту – 67,6 га. Маріупольський порт може обробляти близько 18 мільйонів тонн вантажів на рік, нинішній рекорд вантажопереробки у понад 17,4 млн тонн датується 2007 роком.

У першому півріччі 2019 року АМПУ збільшила капітальні інвестиції, фінансування експлуатаційного днопоглиблення та ремонту власного флоту

Адміністрація морських портів України (АМПУ) підбила фінансові підсумки роботи за перше півріччя 2019 року. Чистий дохід підприємства склав 3,37 млрд грн. Чистий прибуток зменшився до 853,61 млн грн (з 1,15 млрд грн у 1 півріччі 2018 р.). При цьому капітальні інвестиції АМПУ в січні-червні 2019 року збільшилися майже на 65 млн. грн до 390,1 млн грн. Фінансування проектів з експлуатаційного днопоглиблення та ремонту власного флоту зросло в 1,6 рази.

Ми маємо працювати щоденно, щогодинно для того, щоб отримати результат,— Владислав Криклій

Сьогодні, 30 серпня 2019 року, Віце-прем’єр-міністр — Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров офіційно представив працівникам Апарату Міністерства інфраструктури та керівникам державних підприємств та установ Міністра інфраструктури Владислава Криклія.

Причал № 4 у Маріупольському морському порту готовий вже на 70%

Адміністрація Маріупольського порту Маріуполь завершує реконструкцію причалу № 4. Станом на кінець серпня виконано вже 70% робіт. Реалізація проекту дозволить збільшити навантаження по усіх зонах причалу та довести обсяг перевалки зерна, олії та шроту у Маріупольському порту до 2,5 млн тонн на рік. «Окрім реконструкції гідротехнічної частини причалу № 4 план капітальних інвестицій АМПУ в порту Маріуполь включає в себе також реконструкцію 3-го та 2-го причалів порту. Наразі активно готується уся відповідна проектна документація, і найближчим часом АМПУ планує реалізувати ці проекти» — зазначив начальник Адміністрації Маріупольського морського порту Ігор Барський. Наразі вже виконано 70% від затвердженого титулу об’єкту будівництва. Продовжуються роботи з монтажу облицювальних плит, відсипання пазухи причалу піском, улаштування ж/б монолітних ділянок посилення підкранових балок естакади, улаштування щебеневої і бетонної основи та залізобетонного днища зливового лотка. Адміністрація морських портів України здійснює реконструкцію причалу № 4 паралельно з реалізацією інвестиційного проекту ДП «ММТП» з будівництва зернового терміналу в Маріупольському морському порту. Після завершення робіт довжина причалу № 4 становитиме 234 м, пропускна спроможність — 1,3 млн тонн, проектна глибина — 9,75 м. Після реконструкції причал можна буде експлуатувати не менше 50 років.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-nLinkedIn_logo-nslideshare-n