АМПУ та «Бруклін-Київ» за участю «Луї Дрейфус Компані Україна» визначили строки завершення робіт по проекту на причалі 1-з в порту Одеса та погодили плани його подальшого розвитку

Адміністрація морських портів України, ТОВ «Луї Дрейфус Компані Україна» та ТОВ «Бруклін-Київ» в рамках Ukrainian Ports Forum 2019 підписали меморандум про співпрацю. Цей документ визначає строки завершення робіт по будівництву причалу 1-з в порту Одеса та нового зернового комплексу. Інвестиційні проекти, загальна вартість яких складає понад $250 млн, мають бути завершені до кінця 2019 року. «Нам дуже приємно, що на фінальному етапі АМПУ та приватним інвесторам на фінальному етапі вдалося синхронізувати роботи та вийти на закінчення проектів по причалу 1-з та зернового терміналу цього року майже одночасно. Саме про це йдеться у цьому меморандумі», — відзначив керівник Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс. За його словами, подальший розвиток проекту передбачає визначення: економічної доцільності днопоглиблення до 13,5 м, наявності додаткових вантажопотоків, строків реалізації. Зараз планується, що після завершення робіт у 2019 році новий термінал повинен вийти на обсяг не менше 3 млн т на рік. Підписи під меморандумом поставили: від АМПУ – керівник Адміністрації Одеського морського порту Ігор Ткачук, від «Бруклін-Київ» — президент компанії «Бруклін Київ» Юриій Губанков. Приватні інвестори – «Бруклін-Київ» за участі та підтримки Європейського Банку Реконструкції та Розвитку та компанії «Луї Дрейфус Компані Україна» – розпочали реалізацію інвестиційного проекту з будівництва сучасного перевантажувального зернового комплексу в тилу причалу № 1-з в районі Андросвіського молу Одеського морського порту у 2012 році. За цей час було закінчено роботи по трьом з п’яти черг проекту (1,3 та 4). Друга та п’ята фінішують цього року. Адміністрація морських портів України долучилася до реалізації проекту у 2013 р. та забезпечила будівництво нового причалу № 1-з з довжиною причальної стінки 254,02 м; шириною причалу 35,4 м та глибиною біля кордону причалу 12 м.

В Одесі розпочав роботу другий міжнародний Ukrainian Ports Forum 2019

Одеса, 30 травня 2019 року. Сьогодні в Одесі розпочала роботу головна подія української портової галузі – Ukrainian Ports Forum 2019. Учасники з 35 країн світу зібрались, аби обговорити широкий спектр актуальних для українських портів питань в експертному середовищі. Ключові теми Форуму — реформа галузі, спільні з ЄС проекти по розвитку портової та логістичної інфраструктури. Також учасники заходу — представники влади, міжнародного співтовариства, українські і закордонні інвестори, експерти та аналітики ринку протягом двох днів обговорюватимуть наявні та перспективні проекти державно-приватного партнерства у портовій галузі, особливості перевалки ключових типів вантажів. Зокрема аграрних, контейнерних, промислових вантажів в Україні та світі, різноманітні аспекти реалізації інвестиційних проектів. «Цьогорічний Український портовий форум значно перевершив минулий як за спектром тем, запропонованих до обговорення, так і за географією учасників. Обговорити нагальні питання портової галузі до Одеси завітали гості з 35 країн світу. Ми бачимо великий інтерес до Форуму з боку міжнародного та українського експертного товариства та маємо амбітні плани зробити Ukrainian Ports Forum ще масштабнішим – важливою подією міжнародного рівня на рівні не лише Азово-Чорноморського басейну, але й країн Європи та Азії»,— зазначив керівник Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс. У своєму виступі Голова АМПУ окреслив ключові перепони, які наразі гальмують розвиток та інвестиції в українські порти. Він закликав до якнайшвидшого прийняття Верховною Радою закону про концесію та інших галузевих законопроектів, урегулювання питань зависоких відрахувань до бюджету, які змушені сплачувати держпідприємства портового сектору. Також актуальним є питання доступу українських компаній до грантів ЄС для реалізації проектів у портовій галузі. Також Райвіс Вецкаганс урочисто представив присутнім членів Наглядової ради ДП «АМПУ», наголосивши на необхідності подальшого реформування портової галузі та корпоратизації компанії. «Створення Наглядової Ради АМПУ – це лише перший крок довгого шляху перетворень. Наша мета – забезпечити абсолютну прозорість усього адміністративного устрою підприємства та допомогти йому стати сучасною прогресивною компанією»,— наголосив Дмитро Барінов, голова наглядової ради АМПУ, перший заступник голови Морської адміністрації. Програма цьогорічного Ukrainian Ports Forum 2019 насичена супутніми спеціалізованими подіями, які відбуваються паралельно: - Конференція EBA про лобізм інтересів портової галузі - Традиційна галузева HR- конференція - Круглий стіл з морської безпеки в портах - Детальне обговорення пілотних концесійних проектів у портах - серія B2B-зустрічей. Форум триватиме два дні: 30 та 31 травня. Повна програма розміщена на офіційній сторінці події —  https://upf.com.ua. Слідкувати за дискусією наживо можна на офіційному каналі АМПУ на Youtube за цим посиланням. Організаторами Ukrainian Ports Forum 2019 традиційно виступають Адміністрація морських портів України та Центр транспортних стратегій.

Транспортний діалог Україна-ЄС: пріоритети портової галузі –концесія, проекти мережі TEN-T та європейські гранти

Сьогодні в Одесі відбулося друге засідання Транспортний діалог високого рівня між Україною та ЄС. Під час заходу за участю Генерального Директора з питань мобільності та транспорту Європейської Комісії Хенріка Хололея були визначені основні пріоритети розвитку українських портів. Зокрема, реалізація проектів державно-приватного партнерства на основі концесії, інтеграція України у маршрути шовкового шляху та транс’європейської транспортної мережі, що розробляються у ЄС, а також відкриття доступу до європейських грантів на розвиток інфраструктури. За словами Хенріка Хололея у ЄС майже 90% вантажів прямує через порти. В Україні цей показник поки ще значно скромніший але продовження реформи галузі та використання механізму концесії можуть пришвидшити процес розвитку портів. Європейський союз та міжнародні фінансові організації зі свого боку готові надавати необхідну технічну допомогу. «Ми вітаємо вступ Адміністрації морських портів України доESPO. Це ще один крок до інтеграції українських портів до європейської транспортної інфраструктури. Наступний крок – це реалізація проектів в рамках розвитку транс’європейської транспортної мережі TEN-T. Одразу 9 українських портів увійшли до переліку перспективних інфраструктурних проектів до 2030 року. Загальний обсяг інвестицій по цих проектах складе 844 млн євро»,— зазначив Хенрік Хололей. Міністр інфраструктури України Володимир Омелян підкреслив, що зміни у транспортній інфраструктури держави багато в чому гальмуються також через відсутність відповідного законодавства. Верховна Рада, на жаль, останнім часом не спромоглася прийняти низку важливих законопроектів, зокрема про концесію, про розвиток морегосподарського комплексу та внутрішніх водних шляхів. Також під час дискусії було приділено увагу розміру дивідендів, що сплачують зараз державні стивідори та АМПУ в Україні. На думку європейських експертів, ставка дивідендів на рівні 90% не дає державним підприємствам розвиватися та ефективно конкурувати як у межах держави так і на міжнародному рівні. Керівник Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс, в свою чергу, відзначив важливість якісної підготовки інвестиційних проектів в українських портах задля залучення коштів міжнародних фінансових організацій та приватних компаній. «У нас вже є гарний досвід співпраці з IFC та ЄБРР з розробки пілотних проектів концесії держстивідорів у портах «Ольвія» та «Херсон», конкурси по яких стартують найближчим часом»,— навів приклад ефективної співпраці керівник АМПУ. Також під час зустрічі представники Європейської комісії ознайомилися з попередньою інформацією щодо проекту концесії держстивідора у порту «Південний». На зустрічі було відзначено також, що ще одним важливим кроком, який міг би пришвидшити модернізацію української портової інфраструктури має стати надання Україні можливості отримувати гранти ЄС на реалізацію інфраструктурних проектів. За словами Генерального Директора з питань мобільності та транспорту Європейської Комісії, з цим питанням дійсно існують певні труднощі, однак робота в цьому напрямку ведеться.

У Ізмаїлі відбувся перший міжнародний форум з розвитку туризму

Адміністрація Ізмаїльського морського порту організувала і провела перший міжнародний форум «Розвиток туризму в українських Дунайських портах — шлях до економічного зростання регіону». Надалі Форум планується проводити на постійній основі — двічі на рік. Захід, що відбувся за сприяння мерії Ізмаїла та комунальної установи «Ізмаїльське бюро сприяння інвестиціям» пройшов в оновленій будівлі морського вокзалу. "Мета нашого Форуму — об'єднати інтереси судновласників, туроператорів, і інших представників туристичного бізнесу для створення нових туристичних маршрутів перевезень водним транспортом, які дозволили б збільшити пасажиропотік в українських Дунайських портах і розкрити туристичний потенціал Ізмаїла і усього регіону. Для нас цілком очевидно, що розвиток туристичної сфери допоможе підвищити загальноекономічні показники регіону, створить нові робочі місця і підвищить інвестиційну привабливість Придунав'я в цілому,— підкреслив начальник Адміністрації Ізмаїльського морського порту Сергій Лапоног. Форум зібрав усіх, хто зацікавлений і просуває розвиток круїзного туризму в Дунайському регіоні: представників туристичного бізнесу, у тому числі, зарубіжних, експертів грантових проектів ЄС, судноплавних компаній, Адміністрації річкових портів України, влади міста і регіону і, зрозуміло, організаторів — ДП «АМПУ», адміністрацій Ізмаїльського і Одеського морських портів. Завдяки такому високому рівню представництва і зацікавленості, Форум пройшов у форматі активної і конструктивної дискусії. Стратегію ДП «АМПУ» з розвитку туризму в українських Дунайських портах представив начальник управлінь каналів і акваторій Олександр Попов. Основними драйверами розвитку він назвав політичну і економічну стабільність в країні, просування і рекламу українського Придунав'я в європейських країнах Дунайського басейну, перегляд ставок портових зборів для пасажирських суден (групи Б) в морських портах, розташованих в гирлі і на річці Дунай, подальше вдосконалення інфраструктури. Про плани міста щодо розвитку туристичної сфери розповів міський голова Ізмаїла Андрій Абрамченко, підкресливши зацікавленість міської громади в усіх туристичних маршрутах, що пролягають через Ізмаїл. На думку мера міста, Ізмаїлу необхідно орієнтуватися на досвід сусідів по Дунаю,— румунських колег. За останні роки туристична індустрія в румунській частині дельти Дунаю розвивається вражаючими темпами. «За сезон сусідня Тулча приймає по 280 суднозаходів круїзних судів, і це той рівень, на який нам необхідно орієнтуватися,— зазначив міський голова в ході брифінгу для журналістів на Форумі.— Для нас дуже важлива присутність Ізмаїла в туристичних маршрутах, як кінцевої точки виходу туристів з України, або їх транзитної точки переміщення. Нам потрібен спільний туристичний продукт за участю державних структур (ДП „АМПУ“), органів місцевого самоврядування, представників малого і середнього бізнесу. Наша кінцева мета — залучення до 10 тисяч туристів в рік. Це — близько двох мільйонів євро надходжень для малого і середнього бізнесу, а значить — вірний шлях до зростання добробуту містян». Створення конкурентоздатного турпродукту — один з головних напрямів роботи у сфері розвитку туризму в Ізмаїлі. Цікаву і змістовну презентацію туристичного потенціалу Ізмаїла у рамках Форуму провів начальник відділу культури Ізмаїльської міськради Сергій Лузанов, детально розповівши про усі напрями цієї сфери. До речі, багато пам'яток міста учасники Форуму змогли побачити на власні очі під час спеціально організованої оглядової екскурсії містом. Програму розвитку туризму Дунайського субрегіону презентував начальник управління туризму, рекреації і курортів Одеської обласної держадміністрації Олександр Шека, високо оцінивши потенціал Ізмаїла для просування туристичного продукту. «Я часто буваю в Ізмаїлі і кожного разу бачу нові якісні зміни його зовнішнього вигляду,— підкреслив він.— Останнім часом Ізмаїл досить активно бере участь в міжнародних виставках і форумах, і я бачу зростаючий інтерес до цього міста у іноземних туроператорів». Активну участь в програмі форуму взяла румунська делегація у складі представників повітів Тулча і Констанца. Керівник делегації, голова Асоціації розвитку туризму в дельті Дунаю повіту Тулча Каталін Цибуляк розповів, що в ході обговорення шляхів взаємовигідної співпраці в туристичній сфері з мером Ізмаїла Андрієм Абрамченко, розглядалися варіанти організації турів вихідного дня і реалізація транскордонного проекту прямого річкового сполучення між Ізмаїлом і Тулчею. Перспективними сторони визначили екологічні тури в дельту Дунаю і гастрономічні маршрути для поціновувачів національної кухні. За підсумками зустрічі румунська сторона заявила про наміри включити Ізмаїл в пасажирські маршрути, які сьогодні пролягають через Тулчу. »Ми вважаємо доцільною роботу над залученням круїзних компаній в Дельту Дунаю і розвитком річкових пасажирських перевезень в її українській частині,— зазначив пан Цибуляк. – З метою розширення маршруту для української сторони ми можемо запропонувати туристичні родзинки Ізмаїла як спільний проект для туроператорів і організаторів круїзів. На мою думку, від цього виграють обидві сторони — українська і румунська". Завершився захід підписанням профільної угоди між Ізмаїльським бюро сприяння інвестиціям і Асоціацією менеджменту туристичних напрямів і об'єктів дельти Дунаю (Румунія). Після чого гості міста були запрошені на екскурсію, змогли продегустувати блюда бессарабської кухні, познайомитися з народними фольклорними колективами. За підсумками форуму прийнято рішення продовжити співпрацю з румунською Асоціацією менеджменту туристичних напрямів і об'єктів дельти Дунаю і взяти участь в туристичному форумі, який буде організований румунською стороною у вересні цього року. Адміністрацією Ізмаїльського морського порту буде розглянута можливість розміщення біля морвокзалу гастро-сувенірного павільйону для круїзних туристів. Форум з розвитку туризму в українських Дунайських портах на базі Адміністрації Ізмаїльського порту планується проводити на постійній основі — двічі на рік. «Я дуже задоволений результатами заходу, задоволений живою дискусією між нашими гостями,— відмітив Сергій Лапоног.— Гадаю, що наступний форум ми проведемо більш масштабно і намагатимемось розширити географію його учасників».

UPF 2019. Перевалка контейнерів у морських портах: 10-річний максимум та подальше зростання

За підсумками минулого року обсяг перевалки контейнерних вантажів у морських портах України сягнув найвищої позначки за останні 10 років. У 2019 році позитивна динаміка продовжується: за 4 місяці темпи зростання становили 19%. В рамках Ukrainian Ports Forum 2019, який відбудеться в Одесі 30 травня, представники галузі проаналізують ключові тренди та дадуть свої оцінки факторів і прогнози зростання ринку. Сьогодні інвестори в українських портах найбільш активно вкладають кошти саме у розвиток контейнерних та зернових терміналів. «Наразі водночас два стивідори у порту Одеса ведуть підготовку до розширення власних потужностей — дочірнє підприємство німецької компанії ННLА «Контейнерний термінал Одеса» (ДП «КТО») на Карантинному молі та третя за обсягами контейнерна лінія у світі СMA CGM разом з українською компанією «Бруклін Київ». Адміністрація морських портів України зі свого боку долучається до цих проектів власними інвестиціями у днопоглиблення та модернізацію і ремонт причальної інфраструктури»,— коментує розвиток галузі керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Подальший розвиток контейнерного напрямку в морських портах України представники АМПУ, стивідорних компаній та міжнародних контейнерних ліній планують обговорити в межах однієї з ключових сесій Ukrainian Ports Forum 2019: «Контейнерні вантажопотоки – умови стабільного зростання», що відбудеться 30 травня Одесі. Своєю експертизою з цих питань поділяться учасники дискусії, серед яких представники компаній COSCOShippingLines,CMACGM, MaerskтаHHLAInternationalGmbH. Шукати відповіді та конструктивні для української портової галузі логістичні та технологічні рішення допомагатиме учасникам сесії модератор, яким цього разу буде директор WSP Рой ван Ейджсден. Серед питань, на яких зосередяться учасники,— ті, що допоможуть стимулювати розвиток контейнерних перевезень, виявити слабкі місця та визначити конкурентні переваги. Сучасні ринкові тенденції та їхній вплив на Україну, можливість створення в Чорному морі контейнерного вузла та вигоди від географічного положення України, сильні сторони українського ринку та потенційні перешкоди для розвитку, можливості збільшення транзиту і зв’язків з державами Каспію та Балтики – ось лише частина питань, включених у порядок денний контейнерної сесії. Серед інших – не менш важливі: оцінка конкурентної позиції українських портів і ринку судноплавства, роль зв’язків між внутрішніми територіями та перспективи модернізації, а також прискорення та оптимізація розвитку галузі. Сесія пройде у форматі відкритої дискусії. Запрошуємо учасників та гостей форуму взяти участь в обговоренні. Нагадаємо, що цього року Ukrainian Ports Forum в Одесі, буде тривати два дні — 30–31 травня. В рамках пленарної сесії Форуму відбудеться дискусія з представниками Єврокомісії, МФО, уряду і бізнесу щодо забезпечення сталого розвитку та вільного судноплавства в Азово-Чорноморського басейну. З повною програмою Форуму, яка постійно оновлюється новими заходами та цікавими спікерами, можна ознайомитись на офіційній сторінці події —  https://upf.com.ua. Організаторами Ukrainian Ports Forum 2019 традиційно виступають Адміністрація морських портів України та Центр транспортних стратегій.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-n