АМПУ: Вилучення 90% прибутку АМПУ до бюджету ставить під загрозу виконання Україною рішення Єврокомісії і реалізацію великих інвестпроектів в портах

Збереження ставки дивідендів для АМПУ на рівні 90% призведе до зниження інвестицій в розвиток портової інфраструктури у 2,6 рази. Про це керівник Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс заявив під час робочої поїздки Президента України Володимира Зеленського до Одеси 13 липня 2019 р.

Підготовлено проект Правил розробки та затвердження робочої технологічної документації в портах України

ДП «Науково-дослідницький проектно-конструкторський інститут морського флоту України» (ДП «УкрДНІМФ») на замовлення ДП «АМПУ» розробило проект Правил розробки та затвердження робочої технологічної документації в портах України. Найближчим часом документ буде представлено для громадського обговорення. Суб’єкти господарювання, що здійснюють надання послуг у морських портах України, у відповідності з національним законодавством та міжнародними нормами, повинні надавати послуги із забезпеченням вимог безпеки. Одним із документів, який регулює додержання норм безпеки при здійсненні вантажних операцій, є технологічна документація. На сьогодні питання розробки та затвердження технологічної документації в портах регулюється документом часів СРСР РД 31.40.22–86 «ЕСТПП МП. Правила разработки рабочей технологической документации в портах Минморфлота». Положення цих правил застаріли та потребують вдосконалення та приведення у відповідність з національним законодавством та міжнародними вимогами. Проект Правил розроблено для ДП «АМПУ», портових операторів, організацій та підприємств всіх форм власності, які відповідно до національного законодавства повинні розробляти робочу технологічну документацію на технологічні процеси перевантаження комерційних вантажів на територіях та акваторіях морських портів України. Правила створені з метою встановлення єдиного порядку розробки та затвердження такої документації. Проект Правил включає в себе загальні вимоги до розробки, внесення змін та затвердження робочої технологічної документації; вимоги до викладання змісту робочої технологічної документації та варіанти структур робочих технологічних карт. Також проектом Правил встановлюються норми щодо: — організації, проведення перевантажувальних процесів, регламентації їх оптимальних параметрів з використанням сучасного підйомно-транспортного устаткування та перевантажувальних машин; — обґрунтованої розстановки персоналу, підйомно-транспортного обладнання, перевантажувальних машин на всіх ланках технологічного процесу для досягнення рівномірного їх завантаження, раціонального споживання паливно-енергетичних ресурсів; — забезпечення умов зберігання гідротехнічних споруд, підйомно-транспортного обладнання та допоміжних технічних засобів; — дотримання вимог охорони праці, техногенної, екологічної безпеки, викладених в державних, галузевих нормативних документах, а також документах, що діють на підприємствах. Прийняття Правил забезпечить: — оптимізацію процесів поводження зі всіма видами комерційних вантажів на перевантажувальних комплексах; — удосконалення систем управління охороною праці, екологічною, техногенною безпекою при перевантаженні всіх видів комерційних вантажів у портах; — визначення порядку взаємодії адміністрацій морських портів, портових операторів, при поводженні останніх з комерційними вантажами з допустимим антропогенним навантаженням на довкілля та запобіганням штрафним санкціям з боку контролюючих органів. Прийняття зазначеного проекту Правил є органічним продовженням реформи портової галузі, що розпочалася з прийняттям Закону України «Про морські порти України».

АМПУ пропонує в оренду понад 180 об’єктів нерухомого майна у 12 містах України

Адміністрація морських портів України готова передати в оренду понад 180 об’єктів нерухомого майна, що наразі не використовуються державним підприємством та можуть бути залучені в підприємницьку діяльність. Усі вони знаходяться в містах розташування філій АМПУ – у Бердянську, Білгород-Дністровську, Миколаєві, Києві, Ізмаїлі, Чорноморську, Маріуполі, Одесі, Рені, Скадовську, Херсоні та Южному. Об’єкти нерухомості, що пропонуються в оренду умовно можна розподілити на дві категорії. Перша безпосередньо пов’язана з роботою портів. Зокрема, причали, складські приміщення, виробничо-завантажувальні комплекси та ін. Потенційні орендарі цього майна повинні будуть зберегти цільове призначення використання об’єктів. Друга категорія включає майно яке може бути використане для розвитку підприємницької діяльності. Наприклад, розміщення офісів комерційних та бюджетних підприємств, закладів харчування, автостоянок, магазинів, зокрема й формату д'юті фрі. Невеликі площі, що пропонуються потенційним орендарям можуть стати у нагоді для розміщення банкоматів або вендінгових автоматів, мережевого обладнання мобільних операторів, рекламних конструкцій. Передача в оренду майна має на меті підвищення ефективності використання майна ДП «АМПУ», яке не задіяно у виробничій діяльності підприємства. Прозорість вибору орендаря та розробки умов буде забезпечувати Фонд державного майна України. Детальну інформацію про доступні для оренди об’єкти нерухомості дивіться тут. За посиланням до вашої уваги дані щодо місцезнаходження, площі та характеристики об’єктів. Зокрема, наявність комунікацій, ремонту, кількість поверхів та встановлене обладнання. А також пропозиції щодо можливого використання запропонованих приміщень та об’єктів.

У Маріупольському морському порту почалися днопоглиблювальні роботи

Біля причалів Маріупольського морського порту почались роботи з днопоглиблення в рамках проекту АМПУ з відновлення паспортних глибин у порту обсягом майже 2 млн куб. м. Перше судно підрядника, обраного на відкритих торгах в електронній системі Prozorro,— самовідвізна шаланда з грейфером SEAL SANDS – прибуло до Маріупольського морського порту 1 липня та почало днопоглиблювальні роботи. Це перше судно з трьох, які повинні виконати експлуатаційне днопоглиблення в порту Маріуполь відповідно до укладеного договору між ДП «Адміністрація морських портів України» та ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут». Ще два судна — землесоси GIGANTE I та JOSE DUARTE — прямують до Маріуполя, щоб приєднатися до шаланди. «Судно SEAL SANDS почало роботу біля причалу № 18. На сьогодні воно вже відчерпало та вивезло 1400 куб. м ґрунту. Початок робіт з днопоглиблення за допомогою підрядної організації – довгоочікувана подія для Маріупольського морського порту. Зменшення глибин негативно відбивається на конкурентоспроможності Маріупольського порту та призводить до значних економічних збитків як адміністрації порту, так і стивідорних компаній та вантажовласників. Днопоглиблення – життєво необхідний для нас крок. Ми сподіваємося якнайшвидше відновити паспортні глибини на підхідному каналі Вугільної гавані та біля причалів, а також збільшити прохідну осадку для суден, що обслуговуються в Маріупольському морському порту»,— зазначив заступник начальника Адміністрації Маріупольського морського порту з операційної діяльності Сергій Гусаков. Шаланда SEAL SANDS облаштована в такий спосіб, щоб очищувати дно від наносів в операційній зоні за допомогою грейфера. Відпрацьований ґрунт вантажать на шаланду, яка транспортує його на підводний морський відвал Маріупольського порту. Відповідно до технічного завдання, шаланда виконуватиме роботи уздовж всієї причальної лінії в акваторії порту. Загалом до кінця 2019 року підрядник повинен виконати днопоглиблення обсягом 1,98 млн кубометрів – 1,87 млн кубометрів на підхідному каналі та 115 тис. кубометрів — в акваторії порту. Нагадаємо, що 26 квітня 2019 року Адміністрація морських портів України підписала договір на проведення експлуатаційного днопоглиблення в порту Маріуполь з ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут». Роботи передбачають відновлення паспортних глибин на підхідному каналі та в акваторії порту.

З Днем працівників морського та річкового флоту України!

У першу неділю липня в Україні відзначають своє свято усі, чия професійна діяльність пов’язана з флотом.З святом, друзі! Наснаги та попутного вітру у добрих справах!

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-nLinkedIn_logo-nslideshare-n