Реформа інфраструктури

Транспортна галузь є однією з базових галузей економіки України. Транспортна інфраструктура має розгалужену залізничну мережу, розвинуту мережу автомобільних шляхів, морські та річкові порти (термінали), аеропорти та широку мережу авіаційних сполучень, вантажних і митних терміналів. Від ефективності роботи та розвитку цього господарства залежить майбутнє Української держави та добробут її громадян. Детальніше

Портам України потрібні спеціалізовані потужності

Організатори міжнародного Ukrainian Ports Forum анонсували проведення 30 травня 2019 року окремої сесії «Промислові вантажі — як знайти баланс між дефіцитом спеціалізованих потужностей і зростаючими потребами ринку». Саме проблему відсутності спеціалізованих потужностей морської логістики промислових вантажів експерти вважають новим викликом для розвитку портів країни. Представники провідних компаній зі США, Німеччини, Італії, ОАЕ, Болгарії, України, Хорватії та інших країн зберуться наприкінці травня в Одесі щоб обговорити можливості підвищення ефективності логістики залізорудної сировини (ЗРС) та вугілля саме для українських портів з урахуванням необхідності конкуренції на світових ринках цього вантажу. Минулого року міжнародні експерти портового ринку акцентували увагу на необхідності створення повноцінної глибоководної акваторії в портах держави через світові тенденції укрупнення суднових партій при експорті промислових вантажів. Цього року експерти спрямують зусилля на вирішення проблем дефіциту і якості портових потужностей перевалки вугілля; дефіциту спеціалізованих потужностей для перевалки металу та інших видів промислових вантажів. Серед учасників експертної дискусії — топ-менеджери провідних українських та міжнародних компаній, що є одночасно і найбільшими споживачами сировини, і виробниками промислової продукції, стивідори, провайдери інтегрованих логістичних послуг, фахівці з реалізації проектів державно-приватного партнерства в портах, інвестиційні компанії. Ключовими завданнями сесії є: — акцентувати увагу на існуючих проблемах в сфері логістики та перспектив спеціалізованих вантажопотоків в українських портах, зокрема, на Азові; — пошук шляхів їх вирішення, в тому числі з залученням позитивного іноземного досвіду; — оптимізація планування та реалізації інвестиційних проектів з метою їх відповідності реальним поточним та прогнозним потребам економіки — визначення найпріоритетніших напрямів осучаснення вітчизняних потужностей з перевалки окремих типів вантажів, виходячи зі зростаючих потреб ринку. Нагадаємо, що цього року Ukrainian Ports Forum буде тривати два дні — 30–31 травня. В рамках пленарної сесії Форуму відбудеться дискусія з представниками Єврокомісії, МФО, уряду і бізнесу щодо забезпечення сталого розвитку та вільного судноплавства в Азово-Чорноморського басейну. З повною програмою Форуму, яка постійно оновлюється новими заходами та цікавими спікерами, можна ознайомитись на офіційній сторінці події —  https://upf.com.ua. Організаторами Ukrainian Ports Forum 2019 традиційно виступають Адміністрація морських портів України та Центр транспортних стратегій.

АМПУ започаткує інноваційну систему моніторингу забруднень акваторії портів

Адміністрація морських портів України в рамках програми «Ukrainian Ports are Going Green» розглядає можливість створення інноваційної системи моніторингу, яка дозволить контролювати стан акваторії портів в режимі он-лайн та нівелювати вплив людського фактору на процес виявлення забруднень Пілотним проектом у цій програмі може стати порт Чорноморськ. Нещодавно представники литовської компанії Ecoportus презентували в Адміністрації Іллічівського морського порту можливості контролю за навколишнім природним середовищем за допомогою датчиків, підключених до автоматизованої системи. Це вже третя зустріч фахівців АМПУ з представниками міжнародних компаній, що мають великий досвід з виготовлення, розробки та впровадження автоматизованих систем контрою за забрудненням акваторії портів. До цього свої розробки в Україні представляли компанії DBA Group (Італія) та Ocean Visuals (Норвегія). «Впровадження автоматизованої екологічної системи дозволить нівелювати вплив людського фактору та, відповідно, корупційну складову в питаннях контролю за екологією в порту. Інноваційні системи контролю успішно використовуються у портах Європи і АМПУ яка є відповідальним користувачем акваторії портів та здійснює постійний моніторинг за її станом, зацікавлена у використанні максимально ефективних та сучасних систем й засобів моніторингу», — відзначив керівник ДП «АМПУ» Райвіс Вецкаганс. У порту Чорноморськ засновник компанії Ecoportus Александрас Каупас презентував можливості інноваційної системи моніторингу забруднень акваторії морських портів, яка успішно запроваджена у порту Клайпеда та інших портах Литовської республіки. Перевага запровадження такої системи полягає у цілодобовому контролі за станом навколишнього природного середовища, своєчасному виявленні забруднень атмосферного повітря та акваторії морського порту. У випадках забруднення навколишнього природного середовища головним фактором є час. Від цього залежить термін локалізації джерела забруднення, недопущення розповсюдження забруднення на значну частину акваторії та проведення робіт з ліквідації. Зараз фахівці АМПУ та представники литовської компанії визначають точки, де мають бути встановлені датчики, та параметри, які вони зможуть контролювати у Чорноморську. За підсумками зустрічі з представниками Ecoportus було досягнуто домовленості про розробку попереднього плану-проекту з впровадження в морському порту Чорноморськ інноваційної системи моніторингу забруднень (литовська сторона) та забезпечення необхідного нормативного супроводження для його реалізації (українська сторона). Нагадаємо, наприкінці 2018 року АМПУ створила робочу групу з розробки та впровадження Концепції екологічно безпечного розвитку та удосконалення діяльності портів України «Ukrainian Ports are Going Green».

В АМПУ відзначили День охорони праці

28 квітня в Україні щороку відзначають День охорони праці. Цьогоріч за ініціативою Міжнародної організації праці до Всесвітнього дня охорони праці заходи пройшли під гаслом «Безпечне та здорове майбутнє праці». У ДП «АМПУ» з метою належного проведення свята було створено оргкомітет та затверджено План заходів до Дня охорони праці. У філіях підприємства проведені тематичні наради, круглі столи, збори за участю представників обласних Головних управлінь Держпраці, представників Фонду соціального страхування, профспілок. Проведенні цільові перевірки безпечного ведення робіт, стану забезпечення працівників спецодягом, спецвзуттям, засобами індивідуального захисту, конкурси «Охорона праці очима дітей», нагородження кращих працівників і спеціалістів з нагоди Дня охорони праці. Так, у порту «Южний» відбувся круглий стіл на тему «Практичні аспекти організації управління охороною праці в морських портах».В роботі «круглого столу» взяли участь та виступили начальник Управління нагляду в промисловості і на об’єктах підвищеної небезпеки ГУ Держпраці в Одеській області Миронюк Ю. М., начальник відділу нагляду на транспорті та зв’язку Прус І.А., начальник Южненського міського відділення Фонду соціального страхування України Паладій Л.М., помічник Голови профспілки працівників морського транспорту Микитюк Л. В., керівники служб охорони праці філій ДП «АМПУ», посадові особи ДП «МТП «Южний». Також у Южненській філії АМПУ оформлені кутки та стенди на тему «Безпечне та здорове майбутнє праці», здійснені цільові перевірки стану охорони праці, проведені консультаційні бесіди з питань підвищення рівня культури охорони праці з працівниками філії, відбувся конкурс дитячого малюнка «Охорона праці очима дітей». Подібний конкурс дитячого малюнка пройшов і у Маріупольській філії ДП «АМПУ». Переможці отримали пам’ятні грамоти та грошові винагороди, а решта конкурсантів, були нагороджені заохочувальними призами. Також у філії в рамках акції «Дерева пам’яті», яка проводиться в пам'ять про постраждалих на виробництві в Україні, цьогоріч висадили липи. У Одеській філії ДП «АМПУ» відбувся семінар-нарада з керівниками підрозділів та головами профспілок за участю представників ГУ Держпраці в Одеській області та Фонду соціального страхування. Також у підрозділах філії проведені навчання щодо надання долікарської допомоги та продемонстровані відеоматеріали з питань охорони праці. У Іллічівській філії ДП «АМПУ»з нагоди Всесвітнього дня охорони праці та 100-річчя Міжнародної організації праці відбулась нарада за участю представників портових операторів, на якій підвели підсумки роботи та визначили підрозділи, які найбільш активно ведуть працеохоронну діяльність. Крім того, у підрозділах пройшли цільові перевірки. Особливу увагу приділили періодичності і порядку проведення експлуатаційних випробувань всіх засобів захисту, ретельно розглядалися умови їх зберігання, а також обов'язкова наявність і ведення журналів обліку всіх засобів захисту. У Миколаївській філії ДП «АМПУ» до Дня охорони праці пройшла нарада за участю представників портових операторів, першого заступника начальника управління Держпраці у Миколаївській області Скуратовської Я.О., начальника Миколаївського міського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування в Миколаївській області Ганношина Ю. М., головного експерта відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування в Миколаївській області Передельського В. М., голови Обʼєднаної профспілки працівників адміністрації Миколаївського морського порту Гайчова С. В. Також у філії було проведено конкурс дитячого малюнка «Охорона праці очима дітей», організовано низку тематичних лекцій та тренінгів для працівниківу підрозділах адміністрації. Продемонстровано декілька відеофільмів про порушення правил безпеки праці під час виконання робіт, а саме робіт на висоті, з електроінструментами, на будівництві, в електроустановках, а також надання першої долікарської допомоги. Заходи з нагоди Дня охорони праці проведені у всіх філіях ДП «АМПУ». 15 травня 2019 року оргкомітет з підготовки та проведення Дня охорони праці ДП «АМПУ» підведе підсумки своєї роботи.

АМПУ вітає рішення уряду про приведення нормативних актів в портовій галузі у відповідність до міжнародних конвенцій

Наприкінці тижня Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман підписав постанову Кабінету міністрів № 367 від 27 березня 2019 року про «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності». Цей документ, серед іншого, скасовує контроль суднового ізольованого баласту і необхідність узгодження технології перевантаження по кожному виду вантажів з морськими екологічними інспекціями Державної екологічної інспекції для суден що перебувають у морських портах України. «Рішення уряду, прийняте за підтримки Прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана, не тільки врегульовує одне з найбільш проблемних питань у взаємовідносинах бізнесу та представників Державної екологічної інспекції, але й приводить правила робот в українських портах у відповідність до міжнародних конвенцій, до яких раніше приєдналася Україна. Дякуємо уряду за зважену позицію щодо подальшої дерегуляції та збільшення інвестиційної привабливості наших портів», прокоментував подію керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс. Постановою, між іншого, скасовано:— контроль ізольованого баласту;— узгодження технології перевантаження для кожного виду вантажу з Держекоінспекцією;— приведено процедури виявлення скидів забруднюючих речовин з суден до вимог Конвенції МАРПОЛ-73/78. Крім того, постановою встановлено, що перевірки вод на суднах Держекоінспекцією не здійснюються до набрання чинності порядком перевірки, взяття проб води та проведення їх аналізу. АМПУ бере активну участь у розробці цих документів, та сподівається, що найближчим часом контроль за забруднення акваторії портів вдасться остаточно перевести на прозорі та законні рейки. Це буде сприяти ефективній взаємодії між бізнесом, місцевими владами, екологами та АМПУ по охороні навколишнього середовища в акваторії морських портів.

Дочірні категорії

АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Ми в соціальних мережах

n-ayt-nLinkedIn_logo-nslideshare-n