У Ренійському порту побудують комплекс з переробки органічної продукції

У Ренійському морському порту планується будівництво комплексу з перевалки та переробки органічної продукції. Інвестиційний проект було затверджено під час чергового засідання Ради порту.

Проект реалізує компанія ТОВ «Біо-Лайн-Рені» в рамках закону про спеціальну економічну зону (СЕЗ) «Рені», він передбачає створення в порту високотехнологічного інфраструктурного комплексу з перевалки та переробки органічного зерна. Технологія комплексу відповідатиме стандартам і правилам Європейського інституту органічного господарства (FIBL).

У Ренійському порту уточнили, що проект забезпечить новий вантажопотік об'ємом до 120 000 тонн на рік. Плановане збільшення суднозаходів в порт складе, за попередніми оцінками, 80 — 90 суден, а очікуваний обсяг приватних інвестицій — 1,6 млн доларів США.

Крім того, в результаті реалізації проекту буде створено 30 робочих місць, додаткові податкові надходження плануються в обсязі 762 тис. грн. Уже через два роки з початку роботи річні бюджетні відрахування становитимуть додатково 3–3,5 млн грн.

Раніше керівник ДП «АМПУ» Райвіс Вецкаганс підкреслював, що практика роботи спеціальних економічних зон широко застосовується в усьому світі і дає хороші результати при реалізації інвестиційних проектів та вирішенні складних питань розпорядження майном, землею та іншими державними фондами.

«І в Україні, як ми бачимо, також є позитивний досвід застосування такого підходу. Ми повинні його детально проаналізувати, вивчити доцільність його використання і в інших регіонах, тим більше, що можливість такої практики закладена в законі про морські порти України»,— відзначав керівник АМПУ.

Прес-служба адміністрації морського порту Рені

Новости отрасли

Беларусь заключила инвестиционный договор с компанией «Белтопэнерго» на строительство речного порта на Днепре в Гомельской области вблизи границы с Украиной.Об этом сообщил министр транспорта и коммуникаций Беларуси Алексей Авраменко в рамках Второго форума регионов Украины и Республики Беларусь.
Сьогодні, 8 жовтня 2019 року, в газеті «Голос України» опубліковано оголошення про початок подання заявок на участь у концесійному конкурсі у морському порту Херсон. Про це повідомив Міністр інфраструктури Владислав Криклій. Об'єктом концесії є цілісний майновий комплекс, що забезпечує комплексне надання послуг у морському порту Херсон та включає майно ДП «ХМТП» та майно ДП «АМПУ» згідно з визначеним концесієдавцем переліком, а також об'єкти, які мають бути спеціально створені (збудовані) відповідно до умов концесійного договору. Концесія за результатами концесійного конкурсу надається на 30 (тридцять) років. «Строк розгляду заявки для допущення до участі у конкурсі складає 14 днів, рекомендуємо подавати заявки якомога раніше. 6 грудня 2019 року закінчується строк подання заявок та конкурсних пропозицій до комісії. З 6 грудня 2019 року по 10 січня  2020 року, за наявності, приймаються зміни до конкурсних пропозицій. По завершенню періоду внесення змін до конкурсних пропозицій, з 10 до 20 січня 2020 року, конкурсна комісія проведе оцінку фінансових пропозицій учасників конкурсу. Ми очікуємо, що рішення про визначення переможця концесійного конкурсу Мінінфраструктури прийме у другій половині січня 2020 року (в залежності від кількості та якості поданих пропозицій)», — повідомив Владислав Криклій. Міністр інфраструктури також зауважив, що після прийняття рішення про визначення переможця концесійного конкурсу та опублікування результатів конкурсу (орієнтовно початок лютого 2020 року), Мінінфраструктури перейде до переговорів та підписання договору з переможцем конкурсу. Укладення договору планується на початку травня 2020 року. Порядок подання заявок на участь у концесійному конкурсі та конкурсних пропозицій визначений в інструкції для претендентів, яка розміщена на офіційному веб-сайті Міністерства інфраструктури. Звертаємо увагу на те, що Мінінфраструктури підготувало та направило до Антимонопольного комітету України інформацію, яка необхідна для отримання претендентами на участь у конкурсі дозволу на концентрацію, зокрема із зазначенням відомостей про об’єкти концесії, концесієдавця та суб’єктів господарювання, активи яких будуть передані у концесію, в обсязі, передбаченому Положенням про порядок подання та розгляду заяви про попереднє отримання дозволу Антимонопольного комітету України на концентрацію суб’єктів господарювання затвердженого розпорядженням Комітету від 19 лютого 2002 року № 33-р, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 березня 2002 року № 284/6572 (у редакції розпорядження Комітету від 21.06.2016 № 14-рп). У разі, якщо переможець конкурсу   до   моменту  прийняття  рішення  про  визначення  його переможцем  не   подав   конкурсній комісії   документ   про   згоду   органу Антимонопольного  комітету  на отримання концесії,  він у тижневий строк  з  дня  повідомлення  про  визначення  його  переможцем   в установленому Антимонопольним комітетом порядку подає відповідному органу цього комітету заяву та необхідні документи  для  одержання такої згоди. У такому випадку рішення про визначення переможця конкурсу пройматиметься після отримання відповідного дозволу Антимонопольного комітету України. У разі  коли переможець конкурсу протягом 50 календарних днів з дня повідомлення про  визначення  його  переможцем  конкурсу не надав  (надав) документ про згоду органу Антимонопольного комітету на отримання концесії,  концесієдавець  у  тижневий  термін  після неодержання  (одержання)  такої згоди відхиляє рішення комісії про визначення переможця  конкурсу  (приймає  рішення  про  визначення переможця конкурсу). У разі, якщо переможець конкурсу до моменту прийняття рішення про визначення його переможцем  не подав конкурсній комісії документ про згоду органу Антимонопольного комітету  на отримання концесії, прийняття рішення Мінінфраструктури про визначення переможця концесійного конкурсу буде прийняте в середині березня 2020 року, а укладення концесійного договору з переможцем відбудеться орієнтовно на початку липня 2020 року.
Міністерство інфраструктури відкрито до співпраці з бізнесом та Європейською Бізнес Асоціацією. Про це зявив Міністр інфраструктури Владислав Криклій сьогодні, 26 вересня 2019 року, під час зустрічі з керівництвом та комітетом з логістики  Європейської Бізнес Асоціації. Міністр інфраструктури окреслив стратегічні пріоритети Міністерства та середньострокові плани, зокрема, приведення до нормального експлуатаційного стану 24 тис. км автодоріг; забезпечення стабільної роботи 15 аеропортів; забезпечення ефективності діяльності морських портів; передача в концесію морських портів ДП «Стивідорна компанія «Ольвія» та ДП МТП «Херсон»; запуск та розвиток внутрішніх водних шляхів; реорганізація АТ «Укрзалізниця», розділення пасажирських і вантажник перевезень та утримання інфраструктури. Ці та інші заходи будуть деталізовані в Програмі дій Уряду на 100 днів та наступних документах стратегічного планування. Владислав Криклій відзначив, що завдякі співпраці з народними депутами України, найближчим часом очікується прийняття законопроекту «Про залізничний транспорт України», що дозволить розпочати не тільки реформу  залізничних перевезень, а й пілотний проєкт з впровадження «приватної тяги». Також учасники зустрічі обговорили питання формування тарифної політики у сфері залізничного транспорту, портових зборів, законопроект «Про внутрішній водний транспорт» тощо. Міністр інфраструктури подякував виконавчому директору Європейської Бізнес Асоціації Анні Дерев’янко за конструктивний діалог та висловив зацікавленість у подальшій співпраці з бізнесом задля вироблення ефективних рішень у сфері інфраструктури.
Стратегические документы, содержащие комплекс решений и необходимых изменений в портовой и железнодорожной отраслях был подготовлен Комитетом по логистике и опубликован на сайте Европейской Бизнес Ассоциации.
13 сентября Верховная Рада приняла за основу в первом чтении проект закона Украины «О концессии». Для подачи правок было 7 дней, после чего документ должен быть рассмотрен во втором чтении. Еще в первых числах сентября президент Украины Владимир Зеленский дал указание принять закон до 1 октября. Мы попросили Тараса Бойчука, главу Проектного офиса по развитию государственно-частного партнерства в инфраструктуре SPILNO и соавтора законопроекта, рассказать о главных новеллах проекта закона «О концессии». Напомним, что законопроект не нов — над документом работали более двух лет с привлечением консультантов ЕБРР, экспертов АСС и ЕБА. Также участие в подготовке принимали МИУ и Министерство экономического развития. Как отмечает Бойчук, в процессе подготовки законопроекта был использован и уже имеющийся опыт подготовки пилотных концессионных проектов портов Ольвия и Херсон. Подробнее

Новости АМПУ

В ночь с 15 на 16 октября на первом колене Бугско-Днепровско-Лиманского канала (БДЛК) судно «Mallika Naree», которое направлялось из Николаева в Босфор с грузом 28,6 тыс. тонн сои, в результате выхода из строя главного двигателя вынуждено было стать на якорь.
15 октября на трассе Одесса-Черноморск, с опережением графика, восстановлено автотранспортное движение через понтонную переправу, соединяющей берега Сухого лимана. Быстрое завершение ремонта плавучего причала стало возможным благодаря совместным усилиям Администрации морского порта Черноморск и специалистов ИСРЗ.
Итоги 9 месяцев работы украинских морских портов свидетельствуют об уверенном наращивании объемов перевалки грузов. С начала 2019 перевалка возросла до 114,5 млн тонн, что на 19,4% больше чем за аналогичный период прошлого года.
АМПУ поздравляет всех, кто стоит на страже нашего покоя! Спасибо! Мира и согласия всем нам!
На этой неделе порт Усть-Дунайск принял последнее круизное судно в туристическом сезоне 2019 года на Дунае. Увеличение потока туристов, прибывающих на круизных лайнерах порт фиксирует третий год подряд.

Аналитика

Вторая часть эксклюзивного интервью главы Администрации морских портов Украины (АМПУ) Райвиса Вецкаганса агентству «Интерфакс-Украина»
На старте каждого сезона внимание экспертов приковано к прогнозам объемов производства зерна и оценкам его качества. При этом в условиях активного развития сельского хозяйства Украины приходится говорить не только о перспективах валового сбора и наращивании экспортного потенциала, но и о ряде проблем, с которыми живет и работает украинский агробизнес. Из наиболее злободневных вопросов в последние годы обсуждается вопрос логистики зерновых грузов, которая явно не поспевает ни за развитием аграрной отрасли, ни за наращиванием портовых мощностей, которое в последнее время переросло в некий бум. Ежегодно вводятся в эксплуатацию новые современные и все более мощные терминалы, что свидетельствует о подготовке данного сектора к дальнейшему наращиванию валового сбора зерновых и масличных культур, в том числе к достижению данным показателем долгожданной отметки в 100 млн. тонн. Но так ли все гладко в портовой отрасли, как кажется?
Инициативы по слияниям и поглощениям (от англ. мergers and acquisitions — M & A) — обычное явление в корпоративном секторе. Однако, могут ли эффективно объединяться инфраструктурные компании, находящиеся в публичном домене — государственной или муниципальной собственности — и которые потенциально конкурируют между собой? Опыт портов некоторых стран ЕС свидетельствует, что да.

Объявления

Филиал «Дноуглубительный флот» ГП «Администрация морских портов Украины» продолжает принимать заявки по объявленному тендеру – Услуги по текущему ремонтному черпанию судоходных внутренних водных путей общего пользования на реке Припять. Национальные и международные компании могут предоставить свою тендерную документацию до 8 октября 2019 года.
С 01 августа номер «телефона доверия» ГП «Администрация морских портов Украины» изменен на +380 48 775-94-60. Звонки принимаются круглосуточно. Тарификация — по тарифам Вашего оператора связи.
Портофлот ДП «Одеського порту» інформує про наміри надавати буксирні послуги на акваторії портів Південний та Черноморськ починаючи з травня 2019 року.Конт. т. (048) 729-33-60

Подписаться

АДМИНИСТРАЦИЯ МОРСКИХ ПОРТОВ УКРАИНЫ

© 2013 — 2019 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Мы в социальных сетях

n-ayt-nLinkedIn_logo-nslideshare-n