Обработано судов: 33

Объявления о приеме резюме на замещение должностей капитанов морских портов

В рамках процесу реформування та з метою формування кадрового резерву ДП «АМПУ» починає прийом резюме на заміщення посад капітанів морських портів.

Відповідно до Положення про капітана морського порту та службу капітана морського порту, затвердженого наказом Мінінфраструктури 27.03.2013 № 190 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18.04.2013 за № 632/23164, на посаду капітана морського порту призначається особа з повною вищою освітою відповідного напрямку підготовки, яка має диплом капітана судна валовою місткістю від 3000 тон і більше або капітана далекого плавання та стаж роботи на посаді капітана судна не менше 5 років або стаж роботи на посаді капітана судна не менше 3 років та 2 роки на посаді заступника капітана морського порту.
Резюме надсилати у вільній формі на електрону адресу: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. та в паперовому вигляді на адресу м. Одеса, 65026, вул. Ланжеронівська 1. Обов’язковими є наступні відомості:

1. Назва документу.
2. Прізвище, ім'я та по батькові.
3. Дата народження.
4. Постійне місце проживання.
5. Контакти.
6. Освіта.
7. Досвід роботи.
8. Які морські порти є пріоритетними за бажанням.
9. Знання мов.
10. Дата, підпис.


В.о.Голови ДП «АМПУ» Р. Вецкаганс

Вакантные должности государственной службы категории «В» в Департаменте реформирования и функционирования морского и речного транспорта МИУ

В Департаменті реформування та функціонування морського та річкового транспорту Міністерства інфраструктури України наявні вакантні посади державної служби категорії «В»:

— Головного спеціалісту відділу розвитку річкового транспорту – 3 од.
— Головного спеціаліста відділу формування нормативно-правової бази у сфері морського та річкового транспорту – 4 од. (в тому числі одна – на період відпустки по догляду за дитиною)
— Головного спеціаліста відділу реформування морського транспорту – 4 од.
— Головного спеціаліста відділу економічної, інноваційної та інвестиційної політики у галузі морського та річкового транспорту – 1 од.

З метою заміщення зазначених вакантних посад в Міністерстві інфраструктури України найближчим часом буде оголошено відповідний конкурс. Умови конкурсу та інформація щодо проведення конкурсу буде розміщена на офіційному веб-сайті Міністерства інфраструктури в розділі «Оголошення» http://mtu.gov.ua/timeline/Ogoloshennya.html

Щодо передачі майна Іллічівської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України»

Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» повідомляє про можливість передачі на баланс державних підприємств підпорядкованим МІУ основних засобів, які обліковуються на балансі Іллічівської філії ДП «АМПУ» або їх відчуження шляхом продажу іншим зацікавленим особам, а саме:
1. Пліт рятувальний ПРН-20 (DSB-20) тип D-37632 — 1од. Введений в експлуатацію у 12.2000р. Відноситься до аварійно рятувального обладнання. Вага 100кг. На підставі огляду у плота негерметичність системи СГН (система газового наповнення плотів), наявність грибка, що виключає подальше використання відповідно до встановлених правил, строк експлуатації — 6 років. В експлуатації 16 років, не відповідає вимогам безпеки, відновлення працездатності неможливе.
2. Аварійний пластир шпигований № 0008/36- 1од. 2,0мх2,0м Введений в експлуатацію у 11.2005р. Відноситься до аварійно рятувального обладнання. Призначений для фіксації пластиру в зоні пробоїни. На підставі огляду матеріали пластиру шпигований мат і парусина прийшли в непридатність, що виключає подальше використання Гарантійний термін зберігання 5 років з моменту виготовлення. В експлуатації 11 років, не відповідає вимогам безпеки, відновлення працездатності неможливе.
3. Бонові загородження БППЦ- 900м. Введені в експлуатацію у 09.20011р. Відноситься до аварійно рятувального обладнання. Вага 18т (20кг за одиницю). В наслідок тривалої експлуатації знос та пошкодження ПВХ обшивки більше 70%, втрата наповнювача з пінопластової крихти до 50%, обрив з'єднувальних ланцюгів, поломка текстолітових планок. Втрата плавучості. Термін використання за призначенням — 5років, не відповідають вимогам безпеки, відновлення працездатності неможливе. Внаслідок тривалої експлуатації повністю відпрацювали свій ресурс. В експлуатації 5 років.
4. Каналізаційна насосна станція № 11.
Виконана в двох об'ємах: Надземна частина будівлі – металевий контейнер з категорії стандартних морських контейнерів – висотою 2,55 м, площею 10,1 м2, об’ємом 26 м3. Контейнер переобладнаний під функціональне використання в якості КНС з інженерними мережами і обладнанням: каналізація, електрозабезпечення, системою природної вентиляції – встановлена витяжна труба на даху контейнера. Підземна частина – металева ємність — об’ємом 0,95 м3 для збору і перекачування фекальних стоків. Знаходиться в аварійному стані. Пропонується до передачі як будівельні матеріали та конструкції
5. Теплотраса.
Складається з наземної та підземної частини. Загальна протяжність теплотраси складає 2* Ø45 = 102 м. Частина теплотраси 2* Ø45 = 25 м проходить під автомобільною дорогою в гільзі Ø 1200 мм. L — 25 м (гільза повністю замулена), тому демонтувати її не можливо. Наземна частина проходить на висоті пів метра над землею і складається з стальної труби ГОСТ 10704–91 Ø 45×3,0 протяжністю 77 м у двотрубному обчисленні. Теплоізоляція труб скловата по руберойду і лакосклотканина повністю зруйнована, опори металічні, Т-образні шириною 0,5 м — 20 од., труби місцями покриті виразковою корозією глибиною до 2,5 мм, а також на поверхні трубопроводу є свищі діаметром від 2 мм до 10 мм. Пропонується до передачі як будівельні матеріали та конструкції
6. Фекальна насосна станція 1-го району — будівля підземна кругла, діаметром 4,5 м, глибина 5,3 м. Стіни, дно та перемички – залізобетонні. Сходи – залізні. ФНС обладнана двома насосами 100/40. Повністю затоплена ґрунтовими водами. Пропонується до передачі як будівельні матеріали та конструкції.
7. Щит загальних замірів.
Щит має форму шафи з метала товщиною стінки 2 мм. На передньої панелі розташовані безпосередньо прилади для керування роботою котлоагрегату, а саме: датчики, сигнальні лампи, реле, тумблера, комплект ЗВП. Габаритні розміри шафи (щита замірів) – 1800×1200×500 мм. Вага – 52 кг. Щит фізично зношений.

Объявление о закрытии морских портов Крыма

В соответствии с приказом Министерства инфраструктуры Украины от 16.06.2014 № 255 «О закрытии морских портов», зарегистрированным в Министерстве юстиции 24.06.2014 за № 690/25467 в Украине закрыты для международного судоходства морские порты, расположенные на территории Автономной Республики Крым: Евпатория, Керчь, Севастополь, Феодосия и Ялта.


Указанный документ принят во исполнение распоряжения Кабинета Министров Украины от 30.04.2014 № 578-р «Некоторые вопросы функционирования морского и речного транспорта» и в соответствии с Порядком открытия и закрытия морских портов, утвержденным постановлением Кабинета Министров Украины от 11.07.2013 № 495.

Щодо передачі майна Іллічівської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України»

Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» повідомляє про можливість передачі на баланс державних підприємств підпорядкованим МІУ основних засобів, які обліковуються на балансі Іллічівської філії ДП «АМПУ» або їх відчуження шляхом продажу іншим зацікавленим особам, а саме:

1. Паропровід.
Виконаний із сталевої труби Ду 108 мм – 320п/м, в ізоляції із скловати, руберойду на бетонних опорах h=6,0 м. Поверхня стінок паропроводу покрита виразковою корозією глибиною до 2,5 мм.На поверхні трубопроводу є свищі діаметром від 2 мм до 10 мм.Виявлено деформація і осьовий зсув між залізобетонних і металевих опор. Теплова ізоляція паропроводу зруйнована практично 100%.Паропровід відключений від споживача і частково демонтований. При контролі товщини металу виявлено корозійне потоншення на 50% від номінальної товщини, виявлено розшарування в основному металі трубопроводу.
За висновком експертизи Державного підприємства «Чорноморського експертно-технічного центру Держпраці» в Україні за результатами експертного обстеження № 51.-09.-31.-0042.16 від 22.02.2016 року, паропровід визнаний технічно несправним, ремонто- непридатним, подальшої експлуатації не підлягає.
2. Паровий котел.
Тип ДКВР 20/13. Призначений для вироблення насиченої пари з температурою 190°С. Нормативний термін експлуатації 20 років.
Вага: 44,634 т, габаритні розміри: 9776×3215×6246. Продуктивність — 20т/год., робочий тиск – 13 кгс/см2, об’єм – 10,5 м3, температура – 190°С.
В процесі довготривалої експлуатації утворилось:
— Порушення овальності барабанів;
— Виразкова корозія в нижньої твірної верхнього барабана глибиною до 3 мм;
— Свищі в вальцьових з'єднаннях труб конвективного пучка верхнього барабана.
Паровий котел відновленню не підлягає.

3. Димосос Д-13,5.
Призначений для видалення димових газів в котельних установках. Продуктивність — 32 тис.м3/год., повний напір – 270кгс/м2, споживча потужність – 40 кВт, максимально допустиме число оборотів – 735 об/хв. Вага: 0,5 т. (вуглецева сталь; відноситься до чорних металів).
Габаритні розміри: 1855×2270×1960 мм. Димосос складається з ходової частини, робочого колеса, улитки, ведучого апарату, електродвигуна. Нормативний термін експлуатації 20 років (СТО-70238424.27.060.01.002-2009).В процесі довготривалої експлуатації димососу відбулося зношення диску робочого колеса, значне зношення лопаток і зварних швів, деформація улитки димососу. Димосос Д-13,5 відновлення неможливе.

4. Вентилятор ВД-10.
Призначений для подачі повітря в котельну установку. Продуктивність — 32 тис.м3/год., повний напір – 270кгс/см2, споживча потужність – 55 кВт, максимально допустиме число оборотів – 970 об/хв. Вага: 0,5 т.
Габаритні розміри: 1855×2270×1960 мм. Вентилятор складається з ходової частини, робочого колеса, улитки, ведучого апарату, електродвигуна. Нормативний термін експлуатації 20 років (СТО-70238424.27.060.01.002-2009).
В процесі довготривалої експлуатації вентилятору прийшла в несправність ходова частина (розбита), робочі лопатки і диски робочого колеса мають значне зношення. Вентилятор ВД-10 відновленню не підлягає.

5. Плоти рятувальні.
ПРН «Вікінг» 20М № 66943- 1 од. Введений у експлуатацію у 07.1998р. На підставі акту дефектації у ПРН «Вікінг» негерметична камера, наявність грибка, несправний бак, що виключає подальшу експлуатацію ПРН.
ПРН «Вікінг» 20М № 67023- 1 од. Введений у експлуатацію у 07.1998р. На підставі акту дефектації у ПРН «Вікінг» негерметична камера, наявність грибка, несправний бак, що виключає подальшу експлуатацію ПРН.

АДМИНИСТРАЦИЯ МОРСКИХ ПОРТОВ УКРАИНЫ

© 2013 — 2017 | PRIVACY POLICY. POWERED BY ASA&NNV

Мы в социальных сетях

n-ayt-n