Про підприємство

Філія «Днопоглиблювальний флот» - відокремлений структурний підрозділ державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (ДП «АМПУ»).

Філія здійснює навігаційне забезпечення на внутрішніх водних шляхах, віднесених до категорії судноплавних, та акваторіях морських портів. Зокрема, мова йде про забезпечення гарантованих габаритів, проведення промірних, тральних, днопоглиблювальних та дноочисних робіт, забезпечення безпеки судноплавства, а також ефективної експлуатації об’єктів інфраструктури.

Філія «Днопоглиблювальний флот» була створена відповідно до наказу ДП «АМПУ» від 16 січня 2018 року № 3. 9 лютого — зареєстрована в Реєстрі юридичних осіб.

Останні новини

Результати дослідження проб на вміст радіонуклідів у донних відкладах на річці Припяті свідчать, що проведення робіт з ремонтного черпання не несе небезпеки для довкілля — Дмитро Абрамович

2020-06-30 14:57:25
На виконання домовленостей, укладених між Президентом України Володимиром Зеленським та Президентом Республіки Білорусь Олександром Лукашенком, українська сторона має провести роботи з ремонтного черпання на річці Прип'ять, необхідні для відновлення повноцінного суднового руху.  З метою дотримання норм екологічної та радіаційної безпеки проводились забори проб на усіх ділянках, де заплановані роботи, результати яких оголошено сьогодні, 23 червня 2020 року. Результати свідчать, що небезпеки немає. Про це повідомив перший заступник Міністра інфраструктури України Дмитро Абрамович у ході робочої наради щодо забезпечення дотримання вимог природоохоронного законодавства під час проведення ремонтного черпання на річці Прип’ять. “Безпека людей – наш пріоритет. Внутрішні водні шляхи не виключення. Річка Прип’ять є важливою частиною судноплавної мережі України, яка сполучає нашу державу з Республікою Білорусь і може перетворитись у важливу ланку міжнародних мультимодальних перевезень з країн Європи через річку Дніпро до портів Чорного моря. Річкові перевезення – не лише найдешевший спосіб доставки вантажів, але один з найбільш екологічних. Тому всі необхідні вимоги при здійсненні ремчерпання мають бути дотримані”,— відмітив Дмитро Абрамович.  Відтак, державним підприємством “Адміністрація морських портів України” було проведено тендер на поточне ремонтне черпання на українській ділянці річки Прип’ять із забезпеченням глибин на судновому ходу на рівні 1,6 метра. На замовлення виконавця черпальних робіт, ДСП “Екоцентр” здійснив забір проб донних відкладів на запланованих місцях проведення робіт. Для посилення радіаційної безпеки та через безпосередню близькість до Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповідника, перед початком робіт були проведені необхідні дослідження на вміст радіонуклідів у донних відкладах. Аналіз результатів проведених робіт свідчить, що зафіксовані концентрації радіонуклідів у донних відкладах не можуть призвести до погіршення радіаційної обстановки при проведенні робіт з ремчерпання. За радіаційно-гігієнічної оцінкою донні відклади можуть бути використані для всіх видів будівництва без обмежень.  Крім цього, ДСП “Екоцентр” буде здійснювати контроль за якістю води у річці Прип'ять протягом усього терміну проведення ремонтного черпання. Мета ремонтного черпання – видалення з суднового ходу ґрунту, розташованого над заданим рівнем проектного дна, та підтримання габаритів суднового ходу. Це роботи з технічного обслуговування діючих судноплавних шляхів, які покликані усувати перешкоди для судноплавства і мають здійснюватися регулярно з метою їх утримання в належному стані. Ремчерпання на Прип'яті регулярно проводилося як до аварії на ЧАЕС, так і після неї. Участь у робочій нараді також взяли представники ДП “Адміністрація морських портів України”, Державного агентства України з управління зоною відчуження, ДСП “Екоцентр” та представники громадських рад при Міністерстві екології а природних ресурсів та Державному агентстві з управління Зоною відчуження.  Довідково: 4 жовтня 2019 року в рамках участі у Другому форумі регіонів України та Білорусі Президент України Володимир Зеленський та Президент Республіки Білорусь Олександр Лукашенко уклали домовленості, згідно з якими у 2020 році українська сторона має провести ремонтне черпання на річках Прип'ять та Дніпро, необхідне для відновлення повноцінного суднового руху. З результатами дослідження проб придонних відкладень можна ознайомитися з посиланням ...

Сюжет 1+1 про стан річки Дніпро

2019-09-11 11:49:41
1+1 зняли сюжет про стан головної водної артерії країни, який важливо переглянути кожному. Філія "Днопоглиблювальний флот" ДП "АМПУ" також долучилася до обговорення. Керівник філії Сергій Бомчак розповів про завдання з забезпечення безпеки судноплавства на річці Дніпро та інших водних шляхах України. Зокрема, про збільшення глибин Кам'янського водосховища за допомогою власного земснаряду "Скіф". Робота філії спрямована на відновлення та розвиток перевезення вантажів та пасажирів річковим транспортом, що також позитивно вплине й на інші види транспорту та завантажить морські та річкові порти України. https://www.youtube.com/watch?v=XRbAfROwCVE ...

АМПУ: Вперше за останні 6 років на внутрішніх водних шляхах почалося днопоглиблення

2019-07-17 13:58:29
Філія «Днопоглиблювальний флот», що входить до складу ДП «АМПУ», почала реалізацію проектів з днопоглиблення на двохводосховищах на річці Дніпро – Кременчуцькому та Кам’янському. Днопоглиблення на водосховищах передбачає забезпечення гарантованих габаритів та відновлення глибин до рівня 3,65 м. Станом на 17.07.2019 обсяг робіт склав 60,2 тис куб м.    Роботи виконуються власним флотом Філії АМПУ «Днопоглиблювальний флот», судна якого вже виходять з відновлювального ремонту. А також потужностями підрядників, визначених на тендерах, проведених філією ДП «АМПУ» у системі електронних закупівель Prozorro.   «Перед спеціалізованою філією ДП «АМПУ» стоїть масштабна задача відновити габарити судового ходу на внутрішніх водних шляхах, де системне днопоглиблення не проводилося останні 6 років. Україна має великий потенціал розвитку внутрішніх водних шляхів. Дніпро, Південний Буг і Десна – це абсолютно судноплавні річки, які можуть забезпечувати екологічне та економічне транспортування вантажів в межах України, розвантажити автомобільні шляхи, а також збільшити транзитний потенціал нашої держави»,— зазначив міністр інфраструктури України Володимир Омелян.   За словами керівника АМПУ Райвіса Вецкаганса, у першому півріччі 2019 року обсяг перевезень річкою Дніпро збільшився на понад 40%. Зростання триває вже другий рік поспіль. «Для забезпечення зростаючих потреб бізнесу у річкових перевезеннях необхідно підтримувати гарантовані габарити на внутрішніх водних шляхах. На водосховищах, де зараз тривають роботи, глибини місцями на півметра менші за потрібні габарити. Загалом по цих двох об’єктах днопоглиблення буде проведено на 57 км суднового ходу. Здійснення цих робіт на каскадіводосховищ по Дніпру вже давно чекали провідні українські компанії-користувачі ВВШ: АСК «Укррічфлот», СК «Нібулон», ТОВ «Грейн-Трансшипмент», ТОВ «Гермес-Трейдінг»,— прокоментував хід робіт керівник АМПУ.   «Зниження осадки судна вантажопідйомністю 4000 тон на 5 см призводить до його недовантаження в середньому на 65 тонн, що дорівнює недовантаженню одного залізничного вагона. Ми щиро вітаємо початок відновлення судноплавної глибини на замулених ділянках Дніпра. Це дозволить не лише здешевити перевезення водним транспортом за рахунок максимального завантаження суден, але й беззаперечно забезпечить безпеку суден, екіпажів та вантажів», − додав комерційний директор ТОВ «Грейн-Трансшипмент» Євген Ігнатенко.   Зараз триває експлуатаційне днопоглиблення суднового ходу Кременчуцького водосховища. Роботи виконує підрядна організація ТОВ«СОБІ» (Україна), яку система Prozorro визначила переможцем відкритих торгів. Загальний обсяг робіт, які необхідно виконати, складає 770 тис. куб. м. Також тривають роботи з відновлення глибин на перекатах Кам’янського водосховища. Тут задіяний власний флот філії АМПУ– земснаряд «Скіф». Потреба в днопоглибленні складає 30 тис. куб. м.   Філія «Днопоглиблювальний флот» продовжує масштабні роботи з відновлення спеціалізованого флоту, отриманого у 2018 році від ДП «Укрводшлях». Наразі в системі Prozorro оголошено 11 тендерів на ремонт суден філії загальною вартістю понад 146 млн грн. По семитендерах укладені договори з підрядними ремонтними компаніями загальною вартістю понад 35 млн грн. По мірі виходу з ремонту флот буде укомплектований екіпажами, ЗІПом, забункерований та направлений на проведення днопоглиблювальних робіт.   Довідка: У 2017 році прийнято рішення про те, що навігаційне забезпечення на внутрішніх водних шляхах (ВВШ) переходить від ДП «Укрводшлях» до ДП «АМПУ». Зокрема, АМПУ забезпечує встановлені габарити і безпеку судноплавства, виконує на річках промірні, тральні, днопоглиблювальні і дноочисні роботи. Для виконання цих завдань в структурі АМПУ у 2018 році була створена спеціалізована філія «Днопоглиблювальний флот». Метою її діяльності є організація і виконання днопоглиблювальних робіт, забезпечення гарантованих габаритів на ВВШ, в акваторіях морських портів і на підходах до них.    ...

Відбулася сесія зі стратегічного планування в сфері розвитку внутрішнього водного транспорту

2019-07-09 09:41:07
Фахівці філії «Днопоглиблювальний флот» ДП «АМПУ» взяли учать у стратегічний сесії, присвяченій розвитку внутрішнього водного транспорту України. Її організували та провели експерти проекту EDGE ─ спільного українсько-канадського проекту технічної допомоги, який сприяє реалізації зобов’язань Уряду України щодо запровадження комплексних реформ у країні відповідно до державних програм, національних та міжнародних угод.   В сесії взяли участь представники Міністерства інфраструктури України, експерти проекту ЄС «Сприяння транспортному розвитку річки Дніпро», представники Морської адміністрації, АМПУ, Адміністрації річкових портів, Держгідрографії, Регістру судноплавства України та інших підприємств, які здійснюють регулювання в морській та річковій галузі.   Експерти проекту EDGE представили методологію RBM (Result Based Managment). Це інструмент із планування та управління, орієнтованого на результат, який можна застосовувати при роботі зі стратегіями. Учасники сесії отримали вичерпну інформації щодо методології RBM, принципів формулювання проблем та цілей, визначення бенефіціарів та стейкхолдерів, а також оцінки результатів. Методологія дозволяє вибудувати покроковий ланцюг від визначення проблем у сфері до кінцевої мети, яка досягається шляхом виконання стратегічних та операційних цілей. Після теоретичної частини учасники сесії перейшли до застосування методології на практиці, зокрема в рамках стратегії розвитку внутрішнього водного транспорту України. Працювали в групах по 8 осіб.   В підсумку було сформовано так зване дерево очікуваних результатів і пріоритетних цілей та завдань. Найближчим часом в Міністерстві інфраструктури планується презентація отриманих результатів.   Зазначена методологія буде застосована та має на меті впровадження алгоритму дій, необхідних для ефективного отримання результатів управлінських рішень у філії «Днопоглиблювальний флот».   ...

Адреса

пр. Перемоги, 14, м. Київ, Україна, 01135

Контакти

Тел.: +38 (044) 324-00-72

E-mail: info.fdf@uspa.gov.ua

Порт сьогодні

Мы в социальниых сетях:
 
facebook
 

Днопоглиблювальний флот