Публічні закупівлі

Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.

ІСТОРІЯ ЗАКУПІВЕЛЬ

Закупівлі підприємства

Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі

оголошення номер UA-2025-12-16-003227-a щодо відкритих торгів (з особливостями)
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання за кодом ДК 021:2015 – 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», викладено у Додатку 1 до тендерної документації на предмет закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання за кодом ДК 021:2015 – 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, що розміщена за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-12-16-003227-a
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі якісних послуг у сфері ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі послуг визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом даних при порівнянні ринкових цін. Очікувана вартість предмета закупівлі сформована на підставі трьох цінових пропозицій, отриманих у відповідь на відповідні листи-запити потенційним контрагентам.

Капітальний ремонт підпірної стінки (інв. №060077) Одеської філії ДП “АМПУ” за адресою Митна площа 1/2. Коригування

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель – UA-2025-12-16-023926-a.
Оголошена процедура закупівлі: Капітальний ремонт підпірної стінки (інв. №060077) Одеської філії ДП “АМПУ” за адресою Митна площа 1/2. Коригування (Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом ДК 021:2015 45000000-7).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначені у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) викладено у Додатку 3 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі: Капітальний ремонт підпірної стінки (інв. №060077) Одеської філії ДП “АМПУ” за адресою Митна площа 1/2. Коригування (Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом ДК 021:2015 45000000-7), що розміщена за посиланням в ЕСЗ https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-12-16-023926-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, а також з метою закупівлі якісних робіт: Капітальний ремонт підпірної стінки (інв. №060077) Одеської філії ДП “АМПУ” за адресою Митна площа 1/2. Коригування (Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом ДК 021:2015 45000000-7).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі робіт визначена відповідно пункту 9 Розділу IV Положення про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України», затвердженого наказом ДП «АМПУ» від 27.03.2024 № 76/10 (із змінами), з застосуванням іншого методу визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, а саме: згідно до вимог Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначені вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25 червня 2021 року №162 та Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами) в поточному рівні цін на трудові, матеріально-технічні ресурси та на підставі зведеного кошторисного розрахунку робочого проєкту. Кошторисна вартість будівельних робіт з капітального ремонту проєкту «Капітальний ремонт підпірної стінки інв. 060077 Одеської філії ДП «АМПУ» за адресою Митна площа, 1/2. Коригування», що отримав експертний звіт №6-Т/24-РБК/ЕЗ від 24 грудня 2024 (EX01:5099-7584-7134-9936) в поточних цінах станом на 02 грудня 2024 становить 5 903,670 тис. грн з ПДВ.
Очікувану вартість закупівлі сформовано за виключенням з загальної кошторисної вартості об’єкту коштів на страховий фонд, проєктні роботи та авторський нагляд.

Нерегулярні пасажирські перевезення мікроавтобусами

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі

оголошення номер UA-2025-12-19-006243-a щодо відкритих торгів (з особливостями): Нерегулярні пасажирські перевезення мікроавтобусами за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», викладено у Додатку 1 до тендерної документації на предмет закупівлі «Нерегулярні пасажирські перевезення мікроавтобусами за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення», що розміщена за посилання в ЕСЗ https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-12-19-006243-a
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі якісних послуг з нерегулярних пасажирських перевезень мікроавтобусами за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі , а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб Замовника.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі послуги визначена із дотриманням частини 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом порівняння ринкових цін, для отримання інформації про ціни, враховані відповіді від чотирьох потенційних контрагентів (чотири листа-відповіді), отримані на направлені відповідні листи-запити замовника. На підставі отриманих цінових пропозицій, з урахуванням показників прєкту фінансового плану, було розраховано очікувану вартість нерегулярних пасажирських перевезень мікроавтобусами за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення.

Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2025-12-17-018749-a
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів за кодом ДК 021:2015 34330000-9 (Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів)

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у додатку 1 до тендерної документації на закупівлю: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів за кодом ДК 021:2015 34330000-9 (Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів), що розміщена за посиланням в електронній системі закупівель: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-12-17-018749-a
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявного досвіду Замовника, а також з метою закупівлі якісного товару – запасних частин до автотранспорту Замовника за кодом ДК 021:2015 34330000-9 (Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів).

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про вартість послуг за предметом закупівлі до потенційних постачальників послуг були направлені листи-запити та отримані відповіді з ціновими пропозиціями. З метою забезпечення отримання розширеної інформації про актуальну вартість послуг за предметом закупівлі на ринку України, додатково до основного методу визначення очікуваної вартості був здійснений пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації в мережі Інтернету на сайтах постачальників відповідних товарів.

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2025-12-17-020101-a
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання за кодом ДК 021:2015 50110000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначені у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5, 6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у додатку 1 до тендерної документації на закупівлю Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання за кодом ДК 021:2015 50110000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання), що розміщена за посиланням в електронній системі закупівель: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-12-17-020101-a
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявного досвіду Замовника, а також з метою закупівлі якісних послуг за кодом ДК 021:2015 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання».
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість закупівлі визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі послуг визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про вартість послуг за предметом закупівлі до потенційних постачальників послуг були направлені листи-запити та отримані відповіді з ціновими пропозиціями. З метою забезпечення отримання розширеної інформації про актуальну вартість послуг за предметом закупівлі на ринку України, додатково до основного методу визначення очікуваної вартості був здійснений пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації в системі «ProZorro».

Послуги у сфері управління твердими забруднюючими речовинами з суден

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель та посилання на процедуру в ЕСЗ: UA-2025-12-16-026129-a, https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-12-16-026129-a.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: за кодом ДК 021:2015 90510000-5 — Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги у сфері управління твердими забруднюючими речовинами з суден).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами), викладено у додатку 5 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 90510000-5 — Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги у сфері управління твердими забруднюючими речовинами з суден), що розміщена за посилання в ЕСЗ https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-12-16-026129-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі якісних послуг «Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям» за кодом СРV за ДК 021:2015 – 90510000-5 (Послуги у сфері управління твердими забруднюючими речовинами з суден).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальної виробничої потреби замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі послуги визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020, з використанням методу порівняння ринкових цін, а саме загальнодоступної інформації про ціни, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі в електронній системі закупівель «Prozorro».
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціну на послугу було проаналізовано два договора укладених філією «Усть-Дунайськ» ДП «АМПУ» за результатами закупівель аналогічних послуг. Враховуючи вартості послуг 1 м3 відходів, що вказана в зазначених договорах, та беручи до уваги власну потребу філії «Усть-Дунайськ» ДП «АМПУ» на 2026 рік було розраховано очікувану вартість закупівлі послуги – «Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям» за кодом СРV за ДК 021:2015-90510000-5 (Послуги у сфері управління твердими забруднюючими речовинами з суден).
З метою отримання більш розширеної інформації про актуальну вартість аналогічних послуг на ринку України, додатково був здійснений пошук збір та аналіз загальнодоступної інформації в мережі Інтернет.

Послуги у сфері управління рідкими забруднюючими речовинами з суден

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель та посилання на процедуру в ЕСЗ: UA-2025-12-16-025475-a, https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-12-16-025475-a.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: за кодом ДК 021:2015 90510000-5 — Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги у сфері управління рідкими забруднюючими речовинами з суден).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами), викладено у додатку 5 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 90510000-5 — Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги у сфері управління рідкими забруднюючими речовинами з суден), що розміщена за посилання в ЕСЗ https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-12-16-025475-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі якісних послуг «Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям» за кодом СРV за ДК 021:2015 – 90510000-5 (Послуги у сфері управління рідкими забруднюючими речовинами з суден).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальної виробничої потреби замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі послуги визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020, з використанням методу порівняння ринкових цін, а саме загальнодоступної інформації про ціни, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі в електронній системі закупівель «Prozorro».
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціну на послугу було проаналізовано два договора укладених філією «Усть-Дунайськ» ДП «АМПУ» за результатами закупівель аналогічних послуг. Враховуючи вартості послуг 1 м3 відходів, що вказана в зазначених договорах, та беручи до уваги власну потребу філії «Усть-Дунайськ» ДП «АМПУ» на 2026 рік було розраховано очікувану вартість закупівлі послуги – «Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям» за кодом СРV за ДК 021:2015-90510000-5 (Послуги у сфері управління рідкими забруднюючими речовинами з суден).
З метою отримання більш розширеної інформації про актуальну вартість аналогічних послуг на ринку України, додатково був здійснений пошук збір та аналіз загальнодоступної інформації в мережі Інтернет.

Послуги з поточного ремонту залізничної колії № 18 (інв. № 3134)

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі

Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-12-15-018433-a
посилання на процедуру в ЕСЗ: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-12-15-018433-a

Послуги з поточного ремонту залізничної колії № 18 (інв. № 3134) за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у додатку 3 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі послуг з поточного ремонту залізничної колії № 18 (інв. № 3134) за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи», що розміщена за посилання в ЕСЗ https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-12-15-018433-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі якісних послуг з поточного ремонту залізничної колії № 18 (інв. № 3134) за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи».
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі послуг визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни на послуги на умовах закупівлі БДФ ДП «АМПУ» направлено листи-запити, на що отримані листи-відповіді з ціновими пропозиціями.

Електрична енергія

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі

оголошення номер UA-2025-12-15-010194-a щодо відкритих торгів (з особливостями)
Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», викладено у Додатку 1 до тендерної документації на предмет закупівлі «Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія», що розміщена за посилання в ЕСЗ https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-12-15-010194-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявного досвіду Замовника, а також з метою закупівлі якісного товару – електричної енергії.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Очікувана вартість визначена із дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації (пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики) та з врахуванням Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель у сфері електроенергетики на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених наказом Мінекономіки № 11712 від 07.05.2024. До розрахунку враховуються ціни на товар, що були знайдені під час пошуку, збору та аналізу договорів філіалів адміністрації морських портів України, укладених в четвертому кварталі 2025 року за результатами проведених відкритих торгів (з особливостями) в електронній системі закупівель «Prozorro» та середньозважена ціна електричної енергії на ринку «на добу наперед» за жовтень 2025 року, а також тариф на послуги з передачі електричної енергії (з урахуванням того, що за послуги з розподілу електричної енергії ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний) сплачує безпосередньо оператору системи розподілу).

Вироби з дроту

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель – UA-2025-12-09-008944-a.
Оголошена процедура закупівлі: «Вироби з дроту» за кодом ДК 021:2015 44310000-6 (Вироби з дроту).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначені у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) викладено у Додатку 3 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі: «Вироби з дроту» за кодом ДК 021:2015 44310000-6 (Вироби з дроту) , що розміщена за посиланням в ЕСЗ https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-12-09-008944-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, а також з метою закупівлі якісного товару: «Вироби з дроту» за кодом ДК 021:2015 44310000-6 (Вироби з дроту).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни на товар на умовах закупівлі Одеської філії ДП «АМПУ» направлено листи-запити, на що отримані листи-відповіді з ціновими пропозиціями.
З метою забезпечення отримання розширеної інформації про актуальну вартість товару на ринку України, додатково до основного методу визначення очікуваної вартості був здійснений пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації в мережі Інтернету на сайтах постачальників відповідних товарів.