Публічні закупівлі

Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.

ІСТОРІЯ ЗАКУПІВЕЛЬ

Закупівлі підприємства

Послуги з поточного ремонту 5-ї черги естакади порту, інв. № 200005, Одеської філії ДП «АМПУ»

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель – UA-2025-04-22-010754-a.
Оголошена процедура закупівлі Послуги з поточного ремонту 5-ї черги естакади порту, інв. № 200005, Одеської філії ДП «АМПУ» (Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначені у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) викладено у Додатку 3 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі: Послуги з поточного ремонту 5-ї черги естакади порту, інв. № 200005, Одеської філії ДП «АМПУ» (Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6), що розміщена за посиланням в ЕСЗ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-22-010754-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі якісних Послуг з поточного ремонту 5-ї черги естакади порту, інв. № 200005, Одеської філії ДП «АМПУ» (Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі послуг визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни на послуги на умовах закупівлі Одеської ДП «АМПУ» направлено листи-запити, на що отримані листи-відповіді з ціновими пропозиціями.

Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель – UA-2025-04-24-011726-a
Оголошена процедура: Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначені у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) викладено у Додатку 3 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі: Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1) що розміщена за посиланням в ЕСЗ https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2025-04-24-011726-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі: Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі послуг визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни на послуги на умовах закупівлі Одеської ДП «АМПУ» направлено листи-запити, на що отримані листи-відповіді з ціновими пропозиціями.

Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі

Номер оголошення: UA-2025-04-28-005564-a
Посилання на процедуру в ЕСЗ: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-28-005564-a
Назва предмета закупівлі: «Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки» за кодом ДК 021:2015-39540000-9 (Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки).

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 4 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі: «Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки» за кодом ДК 021:2015-39540000-9 (Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки), що розміщена за посиланням в ЕСЗ : https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-28-005564-a
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі якісного товару «Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки» за кодом ДК 021:2015-39540000-9 (Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб Замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни на товар на умовах закупівлі ДП «АМПУ» було направлено три письмових листа-запита цінових пропозицій постачальникам товару та отримано три листа-відповіді з ціновими пропозиціями від потенційних постачальників товару. На підставі отриманих цінових пропозицій було розраховано очікувану вартість товару «Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки» за кодом ДК 021:2015-39540000-9 (Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки).

Електрична енергія

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі – UA-2025-04-29-000018-a
Посилання на процедуру в ЕСЗ – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-29-000018-a


Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 09310000-5 (Електрична енергія)

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), викладено у додатку 5 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 09310000-5 (Електрична енергія), що розміщена за посилання в ЕСЗ – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-29-000018-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі товару: Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 09310000-5 (Електрична енергія).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням пункту 1 Розділу IV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу розрахунку очікуваної вартості з урахуванням базових показників.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, до розрахунку враховуються середньозважена ціна електричної енергії на ринку «на добу наперед» за березень 2025 року, а також тариф на послуги з передачі електричної енергії, з урахуванням того, що за послуги з розподілу електричної енергії замовник сплачує безпосередньо оператору системи розподілу.

Послуги з технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі

Унікальнийномер оголошення UA-2025-04-28-004419-a щодо відкритих торгів (з особливостями) Послуги з технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів за кодом ДК 021:2015 – 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», викладено у Додатку 1 до тендерної документації на предмет закупівлі «Послуги з технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів за кодом ДК 021:2015 – 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань», що розміщена за посилання в ЕСЗ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-28-004419-a

Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі якісних послуг з технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів за кодом ДК 021:2015 – 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.

Загальна очікувана вартість закупівлі послуги визначена із дотриманням частини 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін. З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом порівняння ринкових цін, для отримання інформації про ціни, враховані відповіді від трьох потенційних контрагентів (три листа-відповіді), отримані на направлені відповідні листи-запити замовника. На підставі отриманих цінових пропозицій було розраховано очікувану вартість послуг з технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів за кодом ДК 021:2015 – 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань.

Послуги з технічного огляду обладнання, 2 лоти

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі та посилання на процедуру в ЕСЗ: UA-2025-04-23-012947-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-23-012947-a.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Послуги з технічного огляду та випробовувань за кодом ДК 021:2015 71630000-3 (Послуги з технічного огляду обладнання), 2 лоти: лот №1 – код ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду плотів рятувальних надувних фірми-виробника “Viking”), лот №2 – код ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду аварійно-рятувального та протипожежного майна та обладнання філії).
Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ”, від імені замовника: ФІЛІЯ “ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН” ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА “АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ”.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону України від 25.12.2015 №922-VIIІ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, викладено у Додатку 1 до тендерної документації на проведення процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: Послуги з технічного огляду та випробовувань за кодом ДК 021:2015 71630000-3 (Послуги з технічного огляду обладнання), 2 лоти, що розміщена за посиланням в ЕСЗ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-23-012947-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі якісного отримання послуг за предметом закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-23-012947-a.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб Замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі послуг визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни здійснено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін на підставі моніторингу цін шляхом направлення відповідних листів-запитів до організацій, які мають попередній досвід з надання аналогічних послуг та аналізу отриманих пропозицій а також із застосуванням інших методів (аналізу аналогічних діючих договорів ДП «АМПУ»; аналізу аналогічних закупівель на сайті Prozorro).

Послуги з поточного ремонту причалу № 35 (інв. № 200761) та мереж водопроводу причала №35 (інв. № 200772) Одеської філії ДП «АМПУ»

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель – UA-2025-04-25-009150-a.
Оголошена процедура закупівлі Послуги з поточного ремонту причалу № 35 (інв. № 200761) та мереж водопроводу причала №35 (інв. № 200772) Одеської філії ДП «АМПУ»
(Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначені у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) викладено у Додатку 3 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі: Послуги з поточного ремонту причалу № 35 (інв. № 200761) та мереж водопроводу причала №35 (інв. № 200772) Одеської філії ДП «АМПУ» (Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6), що розміщена за посиланням в ЕСЗ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-25-009150-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі якісних Послуг з поточного ремонту причалу № 35 (інв. № 200761) та мереж водопроводу причала №35 (інв. № 200772) Одеської філії ДП «АМПУ» (Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі послуг визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни на послуги на умовах закупівлі Одеської ДП «АМПУ» направлено листи-запити, на що отримані листи-відповіді з ціновими пропозиціями.

Готові вибухові речовини

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі та посилання на процедуру в ЕСЗ: UA-2025-04-25-005904-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-25-005904-a.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: ГОТОВІ ВИБУХОВІ РЕЧОВИНИ ЗА КОДОМ ДК 021:2015 24610000-3 (ГОТОВІ ВИБУХОВІ РЕЧОВИНИ).

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у додатку 1 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі ГОТОВІ ВИБУХОВІ РЕЧОВИНИ ЗА КОДОМ ДК 021:2015 24610000-3 (ГОТОВІ ВИБУХОВІ РЕЧОВИНИ), що розміщена за посилання в ЕСЗ (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-25-005904-a).
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі для плавзасобів підприємства якісних лінеметальних пристроїв.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни на Товар на умовах закупівлі філією «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» направлено листи-запити, на що отримані листи-відповіді з ціновими пропозиціями. З метою забезпечення отримання розширеної інформації про актуальну вартість Товару на ринку України, додатково до основного методу визначення очікуваної вартості був здійснений пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації в мережі Інтернет на сайтах постачальників відповідних товарів.

Послуги з технічного обслуговування обладнання котелень

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель – UA-2025-04-24-012397-a.
Оголошена процедура закупівлі Послуги з технічного обслуговування обладнання котелень (Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки за кодом ДК 021:2015 – 50530000-9).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначені у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) викладено у Додатку 3 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі: Послуги з технічного обслуговування обладнання котелень (Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки за кодом ДК 021:2015 – 50530000-9), що розміщена за посиланням в ЕСЗ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-24-012397-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі якісних Послуг з технічного обслуговування обладнання котелень (Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки за кодом ДК 021:2015 – 50530000-9).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі послуг визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни на послуги на умовах закупівлі Одеської ДП «АМПУ» направлено листи-запити, на що отримані листи-відповіді з ціновими пропозиціями.

Навігаційні прилади

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель – UA-2025-04-24-003121-a.
Посилання на процедуру в ЕСЗ – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-24-003121-a.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Навігаційні прилади за кодом ДК 021:2015 38110000-9 навігаційні прилади.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (надалі – Особливості), викладено у Додатку 4 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі: Навігаційні прилади за кодом ДК 021:2015 38110000-9 навігаційні прилади, що розміщена за посиланням в ЕЗС: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-24-003121-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом замовника, а також з метою закупівлі якісного товару: Навігаційні прилади за кодом ДК 021:2015 38110000-9 навігаційні прилади.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням пункту 9 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України». Очікувану вартість планувалось визначити із дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін. З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни, направлені листи-запити постачальникам товару, на що отримані листи-відповіді з ціновими пропозиціями. З метою ефективного та раціонального використання коштів підприємства очікувану вартість визначено за найменшою, з отриманих, ціновою пропозицією.