Публічні закупівлі

Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.

ІСТОРІЯ ЗАКУПІВЕЛЬ

Закупівлі підприємства

Послуги з ремонту плавзасобу т/х «ПС-399»

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель – UA-2025-09-05-011530-a.
Оголошена процедура закупівлі: Послуги з ремонту плавзасобу т/х «ПС-399» (Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 ).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначені у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) викладено у Додатку 3 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі: Послуги з ремонту плавзасобу т/х «ПС-399» (Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 ), що розміщена за посиланням в ЕСЗ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-09-05-011530-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, а також з метою закупівлі якісних Послуг з ремонту плавзасобу т/х «ПС-399» (Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 ).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі послуг визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни на послуги на умовах закупівлі Одеської філії ДП «АМПУ» направлено листи-запити, на що отримані листи-відповіді з ціновими пропозиціями.
Разом з тим, під час визначення очікуваної вартості закупівлі додатково було застосовано інший метод визначення очікуваної вартості відповідно пункту 9 Розділу IV Положення про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України», затвердженого наказом ДП «АМПУ» від 27.03.2024 № 76/10 (із змінами), визначення очікуваної вартості за найменшою з отриманих ціновою пропозицією.

Капітальний ремонт підкранових колій: на причалі № 12 ВПК-2 (інв. № 4276/7288), на причалі № 13 ВПК-2 (інв. № 4277/7289), на причалі № 14 ВПК-2 (інв. № 4278/7290) Ізмаїльської філії ДП «АМПУ» за адресою вул. Дунайська, 2, м. Ізмаїл, Одеська область

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі

Номер оголошення: UA-2025-09-08-005989-a
Посилання на процедуру в ЕСЗ: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-09-08-005989-a
Назва предмета закупівлі: «Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом СРV за ДК 021:2015 – 45000000-7 (Капітальний ремонт підкранових колій: на причалі № 12 ВПК-2 (інв. № 4276/7288), на причалі № 13 ВПК-2 (інв. № 4277/7289), на причалі № 14 ВПК-2 (інв. № 4278/7290) Ізмаїльської філії ДП «АМПУ» за адресою вул. Дунайська, 2, м. Ізмаїл, Одеська область).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Розділі 5 Додатку №1 (Технічне завдання) до тендерної документації на проведення процедури закупівлі робіт «Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом СРV за ДК 021:2015 – 45000000-7 (Капітальний ремонт підкранових колій: на причалі № 12 ВПК-2 (інв. № 4276/7288), на причалі № 13 ВПК-2 (інв. № 4277/7289), на причалі № 14 ВПК-2 (інв. № 4278/7290) Ізмаїльської філії ДП «АМПУ» за адресою вул. Дунайська, 2, м. Ізмаїл, Одеська область), що розміщена за посиланням в ЕСЗ: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-09-08-005989-a
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі якісних робіт «Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом СРV за ДК 021:2015 – 45000000-7 (Капітальний ремонт підкранових колій: на причалі № 12 ВПК-2 (інв. № 4276/7288), на причалі № 13 ВПК-2 (інв. № 4277/7289), на причалі № 14 ВПК-2 (інв. № 4278/7290) Ізмаїльської філії ДП «АМПУ» за адресою вул. Дунайська, 2, м. Ізмаїл, Одеська область)
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі послуг визначена із дотриманням пункту 9 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням іншого методу, а саме:
На підставі проектно-кошторисної документації, що пройшла будівельну експертизу та отримала позитивний експертний звіт відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 560 від 11.05.2011 року, а також ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво».
Цей метод розрахунку передбачає використання даних зі зведеного кошторисного розрахунку, де визначені обсяги робіт, ціни на матеріали та інші витрати, що необхідні для виконання робіт. Такий розрахунок базується на конкретних даних кошторису, що забезпечує обґрунтованість розрахунку очікуваної вартості та унеможливлює застосування методів, передбачених Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами).
Отже, очікувана вартість закупівлі визначена на підставі даних зведеного кошторисного розрахунку затвердженої проєктно-кошторисної документації «Капітальний ремонт підкранових колій: на причалі № 12 ВПК-2 (інв. № 4276/7288), на причалі № 13 ВПК-2 (інв. № 4277/7289), на причалі № 14 ВПК-2 (інв. № 4278/7290) Ізмаїльської філії ДП «АМПУ» за адресою вул. Дунайська, 2, м. Ізмаїл, Одеська область», що пройшла будівельну експертизу та отримала позитивний експертний звіт від 10.07.2025 №16-0280/01-25

Електрична енергія

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі та посилання на процедуру в ЕСЗ: UA-2025-09-05-012415-a; https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-05-012415-a.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 09310000-5 (Електрична енергія).
Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ”, від імені замовника: ФІЛІЯ “ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН” ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА “АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ”.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону України від 25.12.2015 №922-VIIІ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, викладено у Додатку 1 до тендерної документації на проведення процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 09310000-5 (Електрична енергія), що розміщена за посиланням в https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-05-012415-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі якісного отримання електричної енергії за процедурою відкритих торгів: Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 09310000-5 (Електрична енергія), UA-2025-09-05-012415-a.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб Замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі електричної енергії визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з урахуванням Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель у сфері електроенергетики на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених наказом Міністерства економіки України від 07.05.2024 № 11712, з використанням методів: розрахунку очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін (способом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель «Prozorro»).
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом: порівняння ринкових цін на підставі моніторингу цін на сайті ProZorro за аналогічним предметом закупівлі, а також із застосуванням інших методів (на підставі аналізу закупівельної ціни на ринку електричної енергії «на добу наперед» (далі – РДН), яка встановлюється на дату підписання Договору, та обраховується згідно з даними ДП «Оператор ринку» (веб-сайт https://www.oree.com.ua/) за всі календарні дні відповідного останнього повного місяця, що передує місяцю, в якому відбувається публікація закупівлі).

Послуги зі встановлення та заповнення габіонів (сітчастих конструкцій)

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі та посилання на процедуру в ЕСЗ: UA-2025-09-05-008185-a, https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-05-008185-a.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів за кодом ДК 021:2015 45340000-2 (Послуги зі встановлення та заповнення габіонів (сітчастих конструкцій)).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначені у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у додатку 1 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі: Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів за кодом ДК 021:2015 45340000-2 (Послуги зі встановлення та заповнення габіонів (сітчастих конструкцій)), що розміщена за посилання в ЕСЗ (https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-05-008185-a).
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, а також з метою закупівлі якісних послуг із зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Послуги зі встановлення та заповнення габіонів (сітчастих конструкцій)) за кодом ДК 021:2015 45340000-2 «Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів».
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни на послуги на умовах закупівлі філією «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» направлено листи-запити, на що отримані листи-відповіді з ціновими пропозиціями. З метою забезпечення отримання розширеної інформації про актуальну вартість послуг на ринку України, додатково до основного методу визначення очікуваної вартості був здійснений пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації в мережі Інтернет.

Спеціальний робочий одяг

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі та посилання на процедуру в ЕСЗ: UA-2025-09-05-006533-a, https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-05-006533-a.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Спеціальний робочий одяг за кодом ДК 021:2015 18130000-9 (Спеціальний робочий одяг).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначені у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у додатку 1 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі: Вологозахисний костюм за кодом ДК 021:2015 18130000-9– «Спеціальний робочий одяг», що розміщена за посилання в ЕСЗ (https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-05-006533-a).
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявного досвіду Замовника, а також з метою закупівлі якісного товару: Вологозахисний костюм за кодом ДК 021:2015 18130000-9– «Спеціальний робочий одяг».
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни на Товар на умовах закупівлі філією «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» направлено листи-запити, на що отримано лист-відповідь з ціновою пропозицією. З метою забезпечення отримання розширеної інформації про актуальну вартість товару на ринку України, додатково до основного методу визначення очікуваної вартості був здійснений пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації в мережі Інтернету на сайтах постачальників відповідних товарів.

Експертиза проєктної документації «Реконструкція котельні № 6 із заміною котлів (інв. № 070455), Одеської філії ДП «АМПУ» за адресою м. Одеса, Митна площа, 1»

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель – UA-2025-09-03-009892-a.
Оголошена процедура закупівлі: Експертиза проєктної документації «Реконструкція котельні № 6 із заміною котлів (інв. № 070455), Одеської філії ДП «АМПУ» за адресою м. Одеса, Митна площа, 1» (Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом ДК 021:2015 45000000-7).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначені у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) викладено у Додатку 3 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі: Експертиза проєктної документації «Реконструкція котельні № 6 із заміною котлів (інв. № 070455), Одеської філії ДП «АМПУ» за адресою м. Одеса, Митна площа, 1» (Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом ДК 021:2015 45000000-7), що розміщена за посиланням в ЕСЗ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-09-03-009892-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, зокрема з метою оцінки якості проєктних рішень, виявлення можливих відхилень від вимог законодавства України у сфері будівництва, будівельних норм, стандартів і правил, а також з метою закупівлі якісних робіт: Експертиза проєктної документації «Реконструкція котельні № 6 із заміною котлів (інв. № 070455), Одеської філії ДП «АМПУ» за адресою м. Одеса, Митна площа, 1» (Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом ДК 021:2015 45000000-7).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі робіт визначена відповідно пункту 9 Розділу IV Положення про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України», затвердженого наказом ДП «АМПУ» від 27.03.2024 № 76/10 (із змінами), з застосуванням іншого методу визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, а саме: експертна оцінка залучення експертів, спеціалістів та/або консультантів для оцінки вартості, для закупівлі унікальних робіт для яких немає ринкових аналогів. Очікувана вартість закупівлі робіт визначена згідно Настанови з визначення вартості проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво, затвердженої наказом від 01.11.2021 № 281 Міністерства розвитку громад та територій України в поточному рівні цін на трудові та матеріально-технічні ресурси.

Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки перевезень небезпечних вантажів

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі

оголошення номер UA-2025-09-04-011016-a щодо відкритих торгів (з особливостями)
Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки перевезень небезпечних вантажів за кодом ДК 021:2015-80550000-4 Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», викладено у Додатку 1 до тендерної документації на предмет закупівлі «Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки перевезень небезпечних вантажів за кодом ДК 021:2015-80550000-4 Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки», що розміщена за посилання в ЕСЗ https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-04-011016-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявного досвіду Замовника, а також з метою закупівлі якісних послуг – послуги з професійної підготовки у сфері безпеки перевезень небезпечних вантажів.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням пункту 1 Розділу IV «Визначення очікуваної вартості та виробничої потреби» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни здійснено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін на підставі моніторингу цін шляхом направлення відповідних листів-запитів до організацій, які мають попередній досвід з надання аналогічних послуг та аналізу отриманих пропозицій.

Деревина

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі та посилання на процедуру в ЕСЗ: UA-2025-09-04-003324-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-09-04-003324-a.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Деревина за кодом CPV за ДК 021:2015 03410000-7 (Деревина).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), викладено у додатку 5 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі Деревина за кодом CPV за ДК 021:2015 03410000-7 (Деревина), що розміщена за посилання в ЕСЗ – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-09-04-003324-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі якісного товару: Деревина за кодом CPV за ДК 021:2015 03410000-7 (Деревина).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “Prozorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.

Послуги зі страхування від нещасних випадків

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі та посилання на процедуру в ЕСЗ: UA-2025-09-03-004909-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-09-03-004909-a.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Страхові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 66510000-8 (Послуги зі страхування від нещасних випадків).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), викладено у додатку 5 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі Страхові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 66510000-8 (Послуги зі страхування від нещасних випадків), що розміщена за посилання в ЕСЗ – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-09-03-004909-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі якісної послуги: Страхові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 66510000-8 (Послуги зі страхування від нещасних випадків).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі послуг визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “Prozorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.

Послуги щодо обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі та посилання на процедуру в ЕСЗ: UA-2025-09-03-003782-a, https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-03-003782-a.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Страхові послуги за кодом СPV за ДК 021:2015 66510000-8 (Послуги щодо обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), викладено у додатку 5 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі: Страхові послуги за кодом СPV за ДК 021:2015 66510000-8 (Послуги щодо обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів), що розміщена за посиланням в ЕСЗ – https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-03-003782-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі якісної послуги: Страхові послуги за кодом СPV за ДК 021:2015 66510000-8 (Послуги щодо обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі послуг визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “Prozorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.