Публічні закупівлі
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
ІСТОРІЯ ЗАКУПІВЕЛЬ
Закупівлі підприємства
Послуги з поточного ремонту мереж водопостачання та водовідведення (інв. № 1157)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі
оголошення номер UA-2025-10-10-006748-a щодо відкритих торгів (з особливостями)
Послуги з поточного ремонту мереж водопостачання та водовідведення (інв. № 1157) за кодом ДК 021:2015 – 45330000-9
Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», викладено у Додатку 1 до тендерної документації на предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту мереж водопостачання та водовідведення (інв. № 1157) за кодом ДК 021:2015 – 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи, що розміщена за посилання в ЕСЗ
https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-10-006748-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявного досвіду Замовника, а також з метою закупівлі якісних послуг з поточного ремонту мереж водопостачання та водовідведення (інв. № 1157).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом даних методом порівняння ринкових цін: «направлення не менше 3-х письмових запитів контрагентам, які займаються наданням побідного виду послуг». На підставі отриманих цінових пропозицій на листи-запити, здійснено розрахунок середньої очікуваної вартості за одиницю послуги з подальшим розрахунком вартості предмета закупівлі виходячи з загального планового обсягу послуг.
Послуги з нанесення дорожньої розмітки автодоріг та майданчиків ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) (інв. № 1111)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі
оголошення номер UA-2025-10-10-010212-a щодо відкритих торгів (з особливостями)
Послуги з нанесення дорожньої розмітки автодоріг та майданчиків ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) (інв. № 1111) за кодом ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», викладено у Додатку 1 до тендерної документації на предмет закупівлі Послуги з нанесення дорожньої розмітки автодоріг та майданчиків ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) (інв. № 1111) за кодом ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, що розміщена за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-10-010212-a
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявного досвіду Замовника, а також з метою закупівлі якісних послуг з нанесення дорожньої розмітки автодоріг та майданчиків ПФ ДП «АМПУ».
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі послуг визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом даних при порівнянні ринкових цін. Очікувана вартість предмета закупівлі сформована на підставі трьох цінових пропозицій, отриманих у відповідь на відповідні листи-запити потенційним контрагентам.
Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера “Лоцман Коханов”
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі та посилання на процедуру в ЕСЗ: UA-2025-10-10-004596-a; https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-10-004596-a.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера “Лоцман Коханов”).
Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ”, від імені замовника: ФІЛІЯ “ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН” ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА “АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ”.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону України від 25.12.2015 №922-VIIІ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, викладено у Додатку 1 до тендерної документації на проведення процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера “Лоцман Коханов”), що розміщена за посиланням в ЕСЗ https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-10-004596-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі якісного отримання послуг за предметом закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера “Лоцман Коханов”).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб Замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі послуг визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни здійснено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін на підставі моніторингу цін шляхом направлення відповідних листів-запитів до організацій, які мають попередній досвід з надання аналогічних послуг та аналізу отриманих пропозицій.
Принтер для друку на пластикові картки
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель та посилання на процедуру в ЕСЗ: UA-2025-10-10-007380-a, https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-10-007380-a.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: за кодом ДК 021:2015 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (Принтер для друку на пластикові картки).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами), викладено у додатку 1 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (Принтер для друку на пластикові картки)., що розміщена за посилання в ЕСЗ https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-10-007380-a.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням вимог до продуктивності обладнання, необхідності виготовлення посвідчень працівників апарату управління ДП «АМПУ» з високим рівнем захисту, у тому числі з нанесенням елементів захисту та голографічного оверлея, а також вимог до високого рівня якості та безпеки.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі програмного забезпечення для резервного копіювання даних визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), із застосуванням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни на товари на умовах закупівлі ДП «АМПУ» направлено листи-запити потенційним контрагентам, на що отримані листи-відповіді з комерційними пропозиціями.
Програмне забезпечення для резервного копіювання даних
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель та посилання на процедуру в ЕСЗ: UA-2025-10-10-004578-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-10-10-004578-a.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: за кодом ДК 021:2015 48710000-8 Пакети програмного забезпечення для резервного копіювання чи відновлення даних (Програмне забезпечення для резервного копіювання даних).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами), викладено у додатку 1 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 48710000-8 Пакети програмного забезпечення для резервного копіювання чи відновлення даних (Програмне забезпечення для резервного копіювання даних), що розміщена за посилання в ЕСЗ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-10-10-004578-a.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням вимог до функціональних можливостей програмного забезпечення для організації резервного копіювання та зберігання централізованих інформаційних ресурсів ДП «АМПУ, яке необхідне для проведення резервного копіювання баз даних, локальних фізичних та хмарних віртуальних машин VMware/Hyper-V, образів робочих станцій під управлінням операційних система Microsoft, а також для оперативного відновлення кластерів віртуальних машин, додатків, баз даних, файлів, папок та окремих об’єктів додатків у разі настання комп’ютерних інцидентів.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі програмного забезпечення для резервного копіювання даних визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), із застосуванням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни на товари на умовах закупівлі ДП «АМПУ» направлено листи-запити потенційним контрагентам, на що отримані листи-відповіді з комерційними пропозиціями.
Периферійне обладнання
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель та посилання на процедуру в ЕСЗ: UA-2025-10-10-003569-a, https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-10-003569-a.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: код ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Периферійне обладнання).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5 та частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), викладено у додатку 1до тендерної документації на проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання», що розміщена за посилання в ЕСЗ https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-10-003569-a.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням вимог до продуктивності периферійного обладнання, необхідного в роботі структурних підрозділів апарату управління та відокремлених підрозділів ДП «АМПУ», яке використовується для сканування, друку та копіювання документів.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Загальна очікувана вартість закупівлі периферійного обладнання визначена із дотриманням Розділу IV «Визначення очікуваної вартості» Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України», затвердженого наказом ДП «АМПУ» від 27.03.2024 № 76/10 (зі змінами), та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), із застосуванням методу порівняння ринкових цін.
Послуги з поточного ремонту будівель корпусів № 103 (інв. № 1139), 601/1 (інв.№ 1079), 601 (інв. № 1140), 602 (інв. № 1145), 603 (інв. № 1142), 607 (інв. № 1141) та будинку берегового матроса (інв. № 1096) ПФ ДП «АМПУ» адміністраціїМП Південний
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі
оголошення номер UA-2025-10-10-003940-a щодо відкритих торгів (з особливостями)
Послуги з поточного ремонту будівель корпусів № 103 (інв. № 1139), 601/1 (інв. № 1079), 601 (інв. № 1140), 602 (інв. № 1145), 603 (інв. № 1142), 607 (інв. № 1141) та будинку берегового матроса (інв. № 1096) ПФ ДП «АМПУ» адміністрації МП Південний за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», викладено у Додатку 1 до тендерної документації на предмет закупівлі Послуги з поточного ремонту будівель корпусів № 103 (інв. № 1139), 601/1 (інв. № 1079), 601 (інв. № 1140), 602 (інв. № 1145), 603 (інв. № 1142), 607 (інв. № 1141) та будинку берегового матроса (інв. № 1096) ПФ ДП «АМПУ» адміністрації МП Південний за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, що розміщена за посилання в https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-10-003940-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявного досвіду Замовника, а також з метою закупівлі якісних послуг з поточного ремонту будівель корпусів № 103 (інв. № 1139), 601/1 (інв. № 1079), 601 (інв. № 1140), 602 (інв. № 1145), 603 (інв. № 1142), 607 (інв. № 1141) та будинку берегового матроса (інв. № 1096) ПФ ДП «АМПУ» адміністрації МП Південний.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом даних при порівнянні ринкових цін. Очікувана вартість предмета закупівлі сформована на підставі чотирьох цінових пропозицій, отриманих у відповідь на відповідні листи-запити потенційним контрагентам.
Модульні бетонні блоки
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі та посилання на процедуру в ЕСЗ: UA-2025-10-09-010040-a, https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-09-010040-a.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Конструкційні матеріали за кодом CPV за ДК 021:2015 – 44110000-4 (Модульні бетонні блоки)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), викладено у розділі 3 додатку 1 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі Конструкційні матеріали за кодом CPV за ДК 021:2015 – 44110000-4 (Модульні бетонні блоки), що розміщена за посилання в ЕСЗ – https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-09-010040-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі якісного товару: Конструкційні матеріали за кодом CPV за ДК 021:2015 – 44110000-4 (Модульні бетонні блоки).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни, направлені письмові запити цінових пропозицій постачальникам товарів, на що отримані листи – відповіді з ціновими пропозиціями.
Підводний дрон
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності),
очікуваної вартості предмета закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями: UA-2025-10-07-013940-a, посилання на процедуру в ЕСЗ: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-07-013940-a.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Підводний дрон за кодом ДК 021:2015 34520000-8 «Човни».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі-Особливості), викладено у додатках 2, 3 до завдання на закупівлю Підводний дрон за кодом ДК 021:2015 34520000-8 «Човни».
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби відділу контролю за технічною експлуатацією гідротехнічних споруд філії «ЧорноморНДІпроєкт» ДП «АМПУ», наявним досвідом замовника в експлуатації різних приладів працівниками Замовника під час виконання робочих завдань: таких, як інженерне обстеження та оцінка технічного стану гідротехнічних споруд, паспортизація гідротехнічних споруд, також з метою закупівлі сучасного приладу – підводного дрона з додатковою комплектацією за кодом ДК 021: 2015 34520000-8 «Човни».
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника – філії «ЧорноморНДІпроєкт» ДП «АМПУ».
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі послуг визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку шляхом направлення письмових листів-запитів на одержання цінових пропозицій (електронною поштою) постачальникам підводних дронів.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни на підводний дрон та додаткову комплектацію до нього, було направлено 3 листи-запити, на які отримані 3 листи-відповіді від постачальників дронів з ціновими пропозиціями.
З метою забезпечення отримання розширеної інформації про актуальну вартість вищевказаного товару на ринку України, додатково до основного методу визначення очікуваної вартості був зроблений аналіз відкритих джерел інформації та укладених договорів, тобто здійснений пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації (в тому числі, успішно проведених закупівель, за результатом яких були укладені договори) в мережі Інтернет та на сайтах постачальників відповідних товарів.
Водолазне спорядження
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі)
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі та посилання на процедуру в ЕСЗ: UA-2025-10-09-015184-a, https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-09-015184-a
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі за кодом ДК 021:2015 37410000-5 (Водолазне спорядження)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, що визначені у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у додатку 1 тендерної документації на проведення процедури закупівлі: Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі за кодом ДК 021:2015 37410000-5 (Водолазне спорядження), що розміщена за посилання в ЕСЗ (https://prozorro.gov.ua/uk/tender/ UA-2025-10-09-015184-a).
Технічні характеристики предмету закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби водолазної служби філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ, наявного досвіду Замовника, а також з метою закупівлі якісного водолазного спорядження відповідно до коду ДК 021:2015 37410000-5 «Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі».
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням пункту 1 Розділу IV «Визначення очікуваної вартості та виробничої потреби» чинного положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни на Товар на умовах закупівлі Державним підприємством «Адміністрація морських портів України», направлено листи-запити, на що отримані листи-відповіді з ціновими пропозиціями щодо поставки товару за предметом закупівлі та здійснено аналіз отриманих пропозицій.