Публічні закупівлі
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
ІСТОРІЯ ЗАКУПІВЕЛЬ
Закупівлі підприємства
Частини до комп’ютерів
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель – UA-2025-07-09-011256-a.
Оголошена процедура закупівлі: Частини до комп’ютерів (Комп’ютерне обладнання за кодом ДК 021:2015 – 30230000-0 ).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначені у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) викладено у Додатку 3 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі: Частини до комп’ютерів (Комп’ютерне обладнання за кодом ДК 021:2015 – 30230000-0 ), що розміщена за посиланням в ЕСЗ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-07-09-011256-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі якісного товару Частини до комп’ютерів (Комп’ютерне обладнання за кодом ДК 021:2015 – 30230000-0 ).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни на товар на умовах закупівлі Одеської філії ДП «АМПУ» направлено листи-запити, на що отримані листи-відповіді з ціновими пропозиціями.
Разом з тим, під час визначення очікуваної вартості закупівлі додатково було застосовано інший метод визначення очікуваної вартості відповідно пункту 9 Розділу IV Положення про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України», затвердженого наказом ДП «АМПУ» від 27.03.2024 № 76/10 (із змінами), визначення очікуваної вартості за найменшою з отриманих ціновою пропозицією.
Офісне устаткування та приладдя різне
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі
Номер оголошення: UA-2025-07-10-009862-a
Посилання на процедуру в ЕСЗ: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-10-009862-a
Назва предмета закупівлі: «Офісне устаткування та приладдя різне» за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у додатку 4 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі товарів за кодом СРV за ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне», що розміщена за посиланням в ЕСЗ: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-10-009862-a
Технічні характеристики товарів встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби ІФ ДП «АМПУ», наявного досвіду Замовника, а також з метою закупівлі якісних товарів – Офісного устаткування та приладдя різного за кодом СРV за ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне».
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб Замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі послуг визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни на послуги на умовах закупівлі ІФ ДП «АМПУ» направлено три листи-запити, на що отримані три листи-відповіді з ціновими пропозиціями від потенційних постачальників товарів. На підставі отриманих цінових пропозицій було розраховано очікувану вартість товарів – «Офісне устаткування та приладдя різне» за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне). З метою забезпечення отримання розширеної інформації про актуальну вартість товарів на ринку України, додатково до основного методу визначення очікуваної вартості був здійснений пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації в мережі Інтернет.
Послуги з отримання цінових довідок
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель та посилання на процедуру в ЕСЗ: UA-2025-07-10-010441-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-07-10-010441-a.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: за кодом ДК 021:2015 9310000-0 Послуги з проведення ринкових досліджень (Послуги з отримання цінових довідок).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у додатку 1 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 9310000-0 Послуги з проведення ринкових досліджень (Послуги з отримання цінових довідок), що розміщена за посилання в ЕСЗ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-07-10-010441-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі якісних послуг за кодом ДК 021:2015 9310000-0 Послуги з проведення ринкових досліджень (Послуги з отримання цінових довідок).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі послуг визначена із дотриманням пункту 1 Розділу IV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом застосовано коефіцієнт індексації, розрахований за допомогою калькулятора індексації на офіційному вебсайті Державної служби статистики України.
Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі та посилання на процедуру в ЕСЗ: UA-2025-07-09-006649-a; https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-09-006649-a.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої за кодом ДК 021:2015 42510000-4 (Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої).
Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ”, від імені замовника: ФІЛІЯ “ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН” ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА “АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ”.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону України від 25.12.2015 №922-VIIІ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, викладено у Додатку 1 до тендерної документації на проведення процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої за кодом ДК 021:2015 42510000-4 (Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої), що розміщена за посиланням в ЕСЗ https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-09-006649-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі якісного отримання товару та надання послуг, пов’язаних із постачанням товару, за предметом закупівлі: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої за кодом ДК 021:2015 42510000-4 (Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб Замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі систем кондиціонування повітря та надання послуг із монтажу, пусконалогодження та демонтажу існуючих систем кондиціонування повітря визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом: порівняння ринкових цін на підставі моніторингу цін на сайті ProZorro за аналогічним предметом закупівлі, розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін попередніх закупівель філій ДП «АМПУ», направлення відповідних листів-запитів до організацій, які мають попередній досвід з поставки аналогічного товару і надання аналогічних послуг та аналізу отриманих пропозицій.
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі та посилання на процедуру в ЕСЗ: UA-2025-07-09-004701-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-07-09-004701-a.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом ДК 021:2015 30120000-6 (Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у додатку 1 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом ДК 021:2015 30120000-6 (Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку), що розміщена за посилання в ЕСЗ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-07-09-004701-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі якісного фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку за кодом ДК 021:2015 30120000-6 (Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни до потенційних постачальників товару були направлені листи-запити та отримані відповіді з ціновими пропозиціями. З метою забезпечення отримання розширеної інформації про актуальну вартість товару на ринку України, додатково до основного методу визначення очікуваної вартості був здійснений пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації в мережі Інтернету на сайтах постачальників відповідних товарів.
Послуги з поточного ремонту лінійної апаратури ПЛ-6 кВ на силових трансформаторах 1Т, 2Т ГПП «Морська» 35/6 кВ ( інв №103226)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель – UA-2025-07-04-002096-a.
Оголошена процедура закупівлі: Послуги з поточного ремонту лінійної апаратури ПЛ-6 кВ на силових трансформаторах 1Т, 2Т ГПП «Морська» 35/6 кВ ( інв №103226) (Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 45450000-6).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначені у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) викладено у Додатку 3 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі: Послуги з поточного ремонту лінійної апаратури ПЛ-6 кВ на силових трансформаторах 1Т, 2Т ГПП «Морська» 35/6 кВ ( інв №103226) (Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 45450000-6), що розміщена за посиланням в ЕСЗ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-07-04-002096-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі якісних Послуг з поточного ремонту лінійної апаратури ПЛ-6 кВ на силових трансформаторах 1Т, 2Т ГПП «Морська» 35/6 кВ ( інв №103226) (Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 45450000-6).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі послуг визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни на послуги на умовах закупівлі Одеської філії ДП «АМПУ» направлено листи-запити, на що отримані листи-відповіді з ціновими пропозиціями.
Послуги із супроводження та технічної підтримки програмного забезпечення
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель та посилання на процедуру в ЕСЗ: UA-2025-07-03-002912-a, https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-03-002912-a.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: за кодом ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги із супроводження та технічної підтримки програмного забезпечення).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5 та частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, викладено у додатку 1 (Технічні вимоги) до тендерної документації на проведення процедури закупівлі послуг із супроводження та технічної підтримки програмного забезпечення за кодом ДК 021- 2015: 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням».
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої потреби та конфігурації, функціональних можливостей та бізнес-логіки прикладних підсистем наявної системи електронного документообігу, переліком серверів додатків та баз даних необхідних для роботи підсистем та системи електронної взаємодії органів виконавчої влади.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі послуг визначена із дотриманням пункту 1 Розділу IV «Визначення очікуваної вартості» Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу розрахунку очікуваної вартості послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель (укладених договорів).
Пакети навчального програмного забезпечення
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі та посилання на процедуру в ЕСЗ: UA-2025-07-04-007584-a, https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-04-007584-a.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Пакети навчального та розважального програмного забезпечення за кодом ДК 021:2015 48930000-6 (Пакети навчального програмного забезпечення).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у додатку 1 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі: Пакети навчального та розважального програмного забезпечення за кодом ДК 021:2015 48930000-6 (Пакети навчального програмного забезпечення), що розміщена за посилання в ЕСЗ https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-04-007584-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі якісних пакетів навчального та розважального програмного забезпечення за кодом ДК 021:2015 48930000-6 (Пакети навчального програмного забезпечення).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі товару та супутніх послуг визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом: направлення відповідних листів-запитів до організацій, які мають попередній досвід з поставки аналогічного товару і надання супутніх послуг та аналізу отриманих пропозицій, отримання інформації з «Prozorro», отримання інформації з відкритих джерел.
Послуги з ремонту плавзасобу “ПС-355”
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель – UA-2025-07-04-003189-a.
Посилання на процедуру в ЕСЗ – https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-04-003189-a.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Послуги з ремонту плавзасобу «ПС-355» за кодом ДК 021:2015 50240000-9 послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (надалі – Особливості), викладено у Додатку 4 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі: Послуги з ремонту плавзасобу «ПС-355» за кодом ДК 021:2015 50240000-9 послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги, що розміщена за посиланням в ЕЗС: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-04-003189-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі якісних послуг з ремонту плавзасобу «ПС-355» за кодом ДК 021:2015 50240000-9 послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі послуг визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі зазначеним методом, направлено листи-запити надавачам послуг та отримані листи-відповіді з ціновими пропозиціями. Очікувана вартість визначена як середньо-арифметичне отриманих цінових пропозицій.
Послуги з технічного огляду (контролю) транспортних засобів
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (у разі наявності), очікуваної вартості предмета закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі та посилання на процедуру в ЕСЗ: UA-2025-07-04-003073-a, https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-04-003073-a.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Послуги з технічного огляду та випробовувань за кодом ДК 021:2015 71630000-3 (Послуги з технічного огляду (контролю) транспортних засобів).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), викладено у додатку 5 до тендерної документації на проведення процедури закупівлі Послуги з технічного огляду та випробовувань за кодом ДК 021:2015 71630000-3 (Послуги з технічного огляду (контролю) транспортних засобів), що розміщена за посилання в ЕСЗ – https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-04-003073-a.
Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі якісної Послуги з технічного огляду та випробовувань за кодом ДК 021:2015 71630000-3 (Послуги з технічного огляду (контролю) транспортних засобів).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна очікувана вартість закупівлі послуг визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни, направлені письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг, на що отримані листи – відповіді з ціновими пропозиціями.